Hallo en een vraag!

Stel je zelf voor aan het Kreidlerforum. Introduce yourself to the Kreidlerforum.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
FrankVogels
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 apr 2016, 13:26
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Hallo en een vraag!

#1 Bericht door FrankVogels » 20 apr 2016, 15:44

Dag allemaal,

Mijn naam is Frank Vogels, 59 jaar, geboren en getogen in Eindhoven! In de jaren '70 reed ik rond op een zwart/gele Puch met hoog stuur, hartje winter in een Afghaanse jas en lang jaar. Geen typisch Kreidler type dus :oops: Nu wel in het bezit van een schitterende Vulkaanrode RS uit 1970. De brommer heeft jaren stil gestaan en dient voor de keuring gereviseerd te worden en daarmee direct het probleem....... Een goed adres is niet zo maar gevonden in het mooie Zuiden. Vandaar ook maar direct een oproep: Wie heeft er een betrouwbaar adres in de omgeving Eindhoven waar ik mijn Kreidler technisch in orde kan laten maken?

Tot ooit bij meetings/beurzen/toerritten........!

Gebruikersavatar
Henk 3bakvoet
Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
Berichten: 10820
Lid geworden op: 27 jan 2005, 01:01
Locatie: Koog aan de Zaan
Gegeven waarderingen: 191 keren
Ontvangen waarderingen: 574 keren

Re: Hallo en een vraag!

#2 Bericht door Henk 3bakvoet » 21 apr 2016, 07:18

Dag Frank,

Hoe erg is de technische staat? bij de RDW hoef je niets te vrezen, of het moet heel erg zijn. (zie de tekst)
Bijlagen
tekst.JPG
tekst.JPG (98.04 KiB) 1883 keer bekeken

Helmantel
Berichten: 1020
Lid geworden op: 09 sep 2003, 23:42
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 68 keren

Re: Hallo en een vraag!

#3 Bericht door Helmantel » 21 apr 2016, 10:29

Dat wist ik niet (woon niet meer in Nederland) maar dat is wel praktisch als je een opknapper in het buitenland koopt. Altijd mooit als het kenteken in orde is voordat je aan een dure en langdurige restauratie begint.

Plaats reactie