Nieuw lid
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 11 okt 2016, 10:54
- Locatie: Roermond
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Nieuw lid
Sinds heden lid van de kreidler-club,ben 57 jr.en kom uit het Roermondse land.
Ben eigenlijk niet aan een specifiek merk gebonden,doe sinds een jaar of 12 aan restauratie van brommers (alleen het bodywerk) om heel eerlijk te zijn ken ik bijna niks v/h motorisch gedeelte dit besteed ik dan ook altijd uit. Aangezien ik een jaar of 6 geleden een Sparta GS uit 1967 opgeknapt heb lag mijn interesse meer bij dit type, hiermee ben ik in 2014 met nog 2 vrienden naar de Stelvio-pas in Italië gereden (10 dagen , 1900 km en zonder pech) Vorig jaar kon ik van een bekende een kreidler SL uit 1969 kopen (30 jaar stilgestaan) het blok was los dus de stoute schoenen aangetrokken en met nieuwe olie en benzine erin (caburateur zuiver gemaakt) na 5 keer trappen liep deze.Een weekje door het dorp getoerd en toen begonnen met demonteren / schuren / spuiten etc.
Het blokje bij Herman in Haaksbergen laten reviseren waar nodig en hoppa rijden maar. In de tussentijd hebben we met een aantal vrienden de ''Remunjse-Nozems'' opgericht en nu zijn we net weer pubers die 40 jaar terug in de tijd gegaan zijn. Want de verslaving heeft hard toegeslagen thuis met 2 Sparta's, 1 Union (restauratie-project) 1 Zundapp en natuurlijk de SL.
gr,
Jo Hendrikx
Ben eigenlijk niet aan een specifiek merk gebonden,doe sinds een jaar of 12 aan restauratie van brommers (alleen het bodywerk) om heel eerlijk te zijn ken ik bijna niks v/h motorisch gedeelte dit besteed ik dan ook altijd uit. Aangezien ik een jaar of 6 geleden een Sparta GS uit 1967 opgeknapt heb lag mijn interesse meer bij dit type, hiermee ben ik in 2014 met nog 2 vrienden naar de Stelvio-pas in Italië gereden (10 dagen , 1900 km en zonder pech) Vorig jaar kon ik van een bekende een kreidler SL uit 1969 kopen (30 jaar stilgestaan) het blok was los dus de stoute schoenen aangetrokken en met nieuwe olie en benzine erin (caburateur zuiver gemaakt) na 5 keer trappen liep deze.Een weekje door het dorp getoerd en toen begonnen met demonteren / schuren / spuiten etc.
Het blokje bij Herman in Haaksbergen laten reviseren waar nodig en hoppa rijden maar. In de tussentijd hebben we met een aantal vrienden de ''Remunjse-Nozems'' opgericht en nu zijn we net weer pubers die 40 jaar terug in de tijd gegaan zijn. Want de verslaving heeft hard toegeslagen thuis met 2 Sparta's, 1 Union (restauratie-project) 1 Zundapp en natuurlijk de SL.
gr,
Jo Hendrikx
- hermanngas
- Berichten: 4104
- Lid geworden op: 08 jan 2010, 17:08
- Locatie: Dronten
- Gegeven waarderingen: 228 keren
- Ontvangen waarderingen: 229 keren
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 11 okt 2016, 10:54
- Locatie: Roermond
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Re: Nieuw lid
Merci Herman,hermanngas schreef:30 jaar stilstaan, en met 5 trappen weer lopen! DAT IS KREIDLER
Welkom Jo
Ik lees geregeld hier jullie bevindingen,mooi om te lezen.
- Leopold Hogenhuis
- Berichten: 2432
- Lid geworden op: 15 nov 2004, 13:02
- Locatie: Bilzen B
- Gegeven waarderingen: 9 keren
- Ontvangen waarderingen: 122 keren
- Contacteer:
Re: Nieuw lid
Hartelijk Welkom Jo ,
Leuke binnenkomer , goed bezig .
Mijn vader was van Roermunj.
Wij zijn van dezelfde lichting .
Gr, Leopold .
Leuke binnenkomer , goed bezig .
Mijn vader was van Roermunj.
Wij zijn van dezelfde lichting .
Gr, Leopold .
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 11 okt 2016, 10:54
- Locatie: Roermond
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Re: Nieuw lid
Leuk leopold,de wereld is maar klein.Leopold Hogenhuis schreef:Hartelijk Welkom Jo ,
Leuke binnenkomer , goed bezig .
Mijn vader was van Roermunj.
Wij zijn van dezelfde lichting .
Gr, Leopold .
gr,
Jo