even voorstellen

Stel je zelf voor aan het Kreidlerforum. Introduce yourself to the Kreidlerforum.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
kawaaad
Berichten: 21
Lid geworden op: 23 mar 2017, 21:26
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 5 keren

even voorstellen

#1 Bericht door kawaaad » 01 apr 2017, 17:00

hallo, ik ben een oudere jongere van 56 .
Heb mij aangemeld op het forum omdat ik een project voor een kennis moet regelen. Zijn zoon heeft een kreidler gekocht omdat hij geen tupperware scooter wil. Dit is om te prijzen. Voor mij is het even geleden dat ik een kreidler onderhanden heb gehad. Heb vroeger 2 motor kreidlers gehad en durf het bijna niet te zeggen, vele van dat andere duitse merk. Sleutel ervaring heb ik dus wel. Vele jaren in de motorcross gezeten met mijn zoon als rijder en ik als monteur. Nu ik weer tijdelijk een kreidler heb staan kan ik veel weetjes via het forum te weten komen. Kreidler heeft 20 jaar stil gestaan met alle gevolgen van dien. Het is een RM uit 1972 met indirecte 4 bak en motornaven met een 70cc zeta kit (chroomwand met perforatie aan de bovenzijde en een 17mm carburateur. Ik moet de brommer terug bouwen naar standaard en hem weer veilig rijdend maken. vele mankementen liggen in het verschiet.

mvg aad harteveld

Gebruikersavatar
RS69
Berichten: 712
Lid geworden op: 05 aug 2008, 17:25
Locatie: Zuidoost Gelderland
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 29 keren

Re: even voorstellen

#2 Bericht door RS69 » 02 apr 2017, 13:49

Welkom Aad,

Ja op 1 april gaat niemand reageren :D
Dus daarom maar even nu door mij.
Er is veel info en kennis hier op het forum, dus daar kun je je voordeel mee doen.
Ook kun je hier gegevens vinden over leveranciers van Kreidler onderdelen.
Je hebt al veel sleutel (ik heb ook dat andere merk :D ) ervaring dus dat gaat dan wel goed komen lijkt me.
Zet bij gelegenheid eens wat foto's van de RM hier op het forum, en een verslag van de vorderingen van de reanimatie na 20 jaar zal ook zeker gewaardeerd worden door veel leden.

Gr :rs

Plaats reactie