Even voorstellen

Stel je zelf voor aan het Kreidlerforum. Introduce yourself to the Kreidlerforum.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
FerryRally
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 aug 2017, 23:20
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Even voorstellen

#1 Bericht door FerryRally » 08 sep 2017, 18:57

Hoi Allemaal. Ik zal me even voorstellen. Ik ben Ferry, 47 jaar uit de Beemster. Ik heb een Kreidler florett LF uit 1973, 3 bak overschakeling met geforceerde koeling. Redelijk standaard, heb er een chroomwand cilinder op met (nu) 12mm Bing.

Gebruikersavatar
jamojamo
Berichten: 3732
Lid geworden op: 19 dec 2008, 23:47
Locatie: Beverwijk
Gegeven waarderingen: 349 keren
Ontvangen waarderingen: 191 keren

Re: Even voorstellen

#2 Bericht door jamojamo » 08 sep 2017, 20:16

FerryRally schreef:Hoi Allemaal. Ik zal me even voorstellen. Ik ben Ferry, 47 jaar uit de Beemster. Ik heb een Kreidler florett LF uit 1973, 3 bak overschakeling met geforceerde koeling. Redelijk standaard, heb er een chroomwand cilinder op met (nu) 12mm Bing.
Welkom Ferry, hoe ben je er toe gekomen voor dit model te gaan? Ik vind het een erg mooi model met de mooie a-tank. Ben ook benieuwd naar de plaatjes.
Gr,
Eric

FerryRally
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 aug 2017, 23:20
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Even voorstellen

#3 Bericht door FerryRally » 08 sep 2017, 23:03

jamojamo schreef:
FerryRally schreef:Hoi Allemaal. Ik zal me even voorstellen. Ik ben Ferry, 47 jaar uit de Beemster. Ik heb een Kreidler florett LF uit 1973, 3 bak overschakeling met geforceerde koeling. Redelijk standaard, heb er een chroomwand cilinder op met (nu) 12mm Bing.
Welkom Ferry, hoe ben je er toe gekomen voor dit model te gaan? Ik vind het een erg mooi model met de mooie a-tank. Ben ook benieuwd naar de plaatjes.
Gr,
Eric
Hoi Eric,
Ik heb deze Kreidler al sinds ik naar de havo ging, al 30 jaar in mijn bezit. Ik heb hem toen zelf betaald van mijn krantenwijk.
nadat ik min auto rijbewijs had gehaald is hij(gelukkig) droog weggezet. Ik heb zelfs nog een Magneet uit 1962, de brommer van mijn moeder toen ze 16 werd
ik probeer al een tijdje om mijn Kreidler als profielfoto te krijgen, om de een of andere reden lukt dat nog niet

Gebruikersavatar
hermanngas
Berichten: 4101
Lid geworden op: 08 jan 2010, 17:08
Locatie: Dronten
Gegeven waarderingen: 228 keren
Ontvangen waarderingen: 229 keren

Re: Even voorstellen

#4 Bericht door hermanngas » 08 sep 2017, 23:33

Hallo Ferry,

Welkom hier!

Boven op de startpagina bij gebruikerspaneel,
dan Profiel en wijzig avatar.
Afbeelding max.
100 pixels x 100 pixels,
bestandsgrootte max: 19.53 KiB.

HermaNN

Plaats reactie