De parel zag ik volgens mij gereserveerd staan, gister of eergisteren.Caspar schreef:De beige parel.
Te makkelijk!
Maar die op het plaatje is denk ik niet de parel, maar wel een nette zou een goede keuze zijn.
Mvg,
René
De parel zag ik volgens mij gereserveerd staan, gister of eergisteren.Caspar schreef:De beige parel.
Lijkt me niet. De aanschaf voor hetzelfde model als wrak is dik 1000. Je hebt ze voorbij zien komen.MichelVH schreef:Lijkt me een belachelijke prijs voor een driebakje.
Zou eerst prioriteiten stellen want 100% origineel kost nou eenmaal meer... Maar of het extra geld u ook meer fun brengt?
Ik vind het wel interessant, maar voor het rijden an sich is het totaal niet interessant. Voor een onversneden Kreidler heb ik persoonlijk meer over dan eentje die doodgerestaureerd is. Maar stel je eens voor dat je een oude brommer gewoon mooi vindt, hij rijdt goed, de prijs is juist, maak je je dan druk om pedalen die er in spiegelbeeld op zitten of dat het ingestanste 'KREIDLER' niet in de kabels staat?Henk 3bakvoet schreef:Dat is nou juist waarom je een klassieker rijdt Herman, je wilt het wel weten, je vind het wel interessant, je slurp alle info op bijwijzen van spreken.maar als je het niet weet, niet wilt weten of gewoon niet interessant vindt
En als het je allemaal niet interesseert vraag ik mij af of je een bepaalde vrij hoge prijs wilt betalen voor een hobby die uit desinteresse bestaat.
Kijken. Rijden. Onderhandelen. Moet toch kunnen voor onder €2000,-Brubeck08 schreef:de volgende:
https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en ... ousPage=lr
Wij houden ook van ongerestaureerde Kreidlers hoor.hermanp schreef:Ik vind het wel interessant, maar voor het rijden an sich is het totaal niet interessant. Voor een onversneden Kreidler heb ik persoonlijk meer over dan eentje die doodgerestaureerd is. Maar stel je eens voor dat je een oude brommer gewoon mooi vindt, hij rijdt goed, de prijs is juist, maak je je dan druk om pedalen die er in spiegelbeeld op zitten of dat het ingestanste 'KREIDLER' niet in de kabels staat?Henk 3bakvoet schreef:Dat is nou juist waarom je een klassieker rijdt Herman, je wilt het wel weten, je vind het wel interessant, je slurp alle info op bijwijzen van spreken.maar als je het niet weet, niet wilt weten of gewoon niet interessant vindt
En als het je allemaal niet interesseert vraag ik mij af of je een bepaalde vrij hoge prijs wilt betalen voor een hobby die uit desinteresse bestaat.
Absoluut, een doorleefde zo uit de strijd voor weinig heeft ook zijn charme, mits technisch in orde, dus betrouwbaar als je de koper bent.Wij houden ook van ongerestaureerde Kreidlers hoor.
Henk 3bakvoet schreef:Absoluut, een doorleefde zo uit de strijd voor weinig heeft ook zijn charme, mits technisch in orde, dus betrouwbaar als je de koper bent.Wij houden ook van ongerestaureerde Kreidlers hoor.
Maar bij de meeste doorleefde goed uitziende exemplaren vinden we al als je pech hebt 7 of acht plakkers in de binnenband om mee te beginnen.
En daar stopt het uiteraard niet bij.
Geloof mij, ook jou brommer HermanP hoe mooi hij er ook uitziet voor die weinige centen, kan helemaal op de schop.
Of hebben wij de illusie dat alle slijtdelen nog in topvorm verkeren.
De buffel moet ik nog passenb.bonk schreef:gideon heeft ook een buffel
en die is denk ook wel 2m plus.
mvg bertus
Leuke brommer.Brubeck08 schreef:Wat vinden jullie hiervan?
https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en ... =mympBuyer
Moeilijk te beoordelen vanaf een foto, maar €1500,- is voor mij een (psychologisch) maximum.Brubeck08 schreef:Wat is een richtprijs voor een dergelijke brommer
Wanneer je er een koopt voor € 2.250,00 die je niet meer hoeft op te leuken is het lood om oud-ijzerMichelVH schreef:Ik zeg doen!
Als je voor €2000 een brommer koopt en hem voor €250 opleukt, heb je vaak een mooiere brommer dan als je eentje koopt voor €2250. Hou dit in gedachten.