even voorstellen

Stel je zelf voor aan het Kreidlerforum. Introduce yourself to the Kreidlerforum.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Baskreidler
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 jun 2018, 19:59
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

even voorstellen

#1 Bericht door Baskreidler » 25 jun 2018, 20:33

Hallo ik ben Bas van der Hoeven woont in Oudenbosch en ben sinds kort de trotse eigenaar van een eitank uit 1966. Ik ben stucadoor van beroep en waag me nu aan het technische sleutelen aan deze leuke kreidler. Daarom hoop ik veel van jullie kenners te mogen leren en om de broodnodige adviezen mag vragen als ik vastloop met mijn project . Met vriendelijke groet, Bas

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60398
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 967 keren
Ontvangen waarderingen: 2281 keren

Re: even voorstellen

#2 Bericht door Enzo-tvdzijden » 25 jun 2018, 20:36

Begin snel met foto’s plaatsen. Kunnen we beter advies geven en hoef je later niet te corrigeren.

En welkom natuurlijk.

Enzo

Baskreidler
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 jun 2018, 19:59
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: even voorstellen

#3 Bericht door Baskreidler » 25 jun 2018, 20:42

Om maar gelijk van start te gaan :-) ik heb een blokje 4 bak voetversnelling en zoek nu o.a. een voortandwiel voor een dikke tandwiel as. Ik heb thuis liggen geleverd door een kreidler monteur voortandwiel 14 tanden 1/4 maar deze past niet , is net te klein.. nu heb ik ergens gelezen dat voor nederland destijds dikkere tandwiel assen vereist waren voor de goedkeuring te krijgen. klopt dit? wat voor maat tandwiel heb ik nodig en wie levert deze? Gr

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60398
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 967 keren
Ontvangen waarderingen: 2281 keren

Re: even voorstellen

#4 Bericht door Enzo-tvdzijden » 25 jun 2018, 20:55