Maarten's Kreidler Club!
MAARTEN'S KREIDLER CLUB!
Home
Home
Forum
Forum
Sitemap - Hoofdmenu
Sitemap
Help
Help
Inloggen
Log in
Contact
Contact

Aangepast zoeken




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr feb 02, 2018 6:35 pm 
Offline

Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:01 am
Berichten: 103
Ik weet niet wat precies je wilt bereiken maar mijn ervaring is dat de oude type originele Derbi/Gilera cilinder en de Malossi 50 cc replica, niet de Team versie, de betere cilinders zijn om als uitgangspunt te nemen. Beide hebben ze voor- en nadelen. Neem sowieso altijd een cilinder met 1 hoofduitlaatpoort icm 2 hulppoorten. Geen vlinderpoort dus! Als je vervolgens alleen de bestaande poorten op hoogte zet, naar wens, ben je nog steeds in de basis bezig.
Er komt heel, heel veel tijd en kunde bij kijken om er serieus veel vermogen uit te peuteren en dat lukt echt niet met alleen poorten op hoogte zetten maar nogmaals, ik weet niet wat je doel is.
De cilinder hierboven afgebeeld met de aantekening 'getuned' (niet die van Rion dus) is een basis cilinder die juist helemaal niet getuned is. Deze versie met een dubbele C-poort moet je ook niet hebben.


Share on FacebookShare on Twitter
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma feb 05, 2018 10:32 pm 
Offline
Eifeltour Rijder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di aug 19, 2008 9:41 pm
Berichten: 5880
Woonplaats: Kreuzau (D)
hier noog een Cilinder van Rion..., wat ouder tuning poortlayout...ma zeker voor 15-16PK

eerst van Leopold, nu van Rene

KT-Cilinder


Bijlagen:
20180128_115700.jpg
20180128_115700.jpg [ 74.98 KiB | 665 keer bekeken ]
20180128_115707.jpg
20180128_115707.jpg [ 79.47 KiB | 665 keer bekeken ]
20180128_115720.jpg
20180128_115720.jpg [ 77.41 KiB | 665 keer bekeken ]
20180128_115639.jpg
20180128_115639.jpg [ 107.88 KiB | 665 keer bekeken ]
20180128_115930.jpg
20180128_115930.jpg [ 91.63 KiB | 665 keer bekeken ]
20180128_115639.jpg
20180128_115639.jpg [ 107.88 KiB | 665 keer bekeken ]
20180128_115707.jpg
20180128_115707.jpg [ 79.47 KiB | 665 keer bekeken ]
20180128_115818.jpg
20180128_115818.jpg [ 69.87 KiB | 665 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo feb 07, 2018 10:44 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 15, 2004 2:02 pm
Berichten: 1932
Woonplaats: Bilzen B
Zo zie ik mijn cijlinder nog eens terug ! :D
Mooi , mooi .


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Marcoklarenbeek en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Kreidlerservice - www.kreidlerservice.nl WTR: wij kunnen uw brommer/scooter of motor voor u reviseren en/of repareren. Ook voor tuning. Wij gaan voor betrouwbaarheid en kwaliteit. Specialist in Kreidler, Sachs, Yamaha, Zundapp en AM6. Vele Kreidler onderdelen voor uw brommer of motorfiets razendsnel in huis met de website Kreidlerstore.nl!
Uw advertentie op Kreidler.nl!