Maarten's Kreidler Club!
MAARTEN'S KREIDLER CLUB!
Home
Home
Forum
Forum
Sitemap - Hoofdmenu
Sitemap
Help
Help
Inloggen
Log in
Contact
Contact

Aangepast zoeken




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 565 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za jun 18, 2016 11:44 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma feb 06, 2006 12:28 am
Berichten: 3440
Woonplaats: Scharendijke
We hebben er nog niet mee op de testbank geweest , maar zal rond de 12.0 Pk liggen .
Ook een beetje afhankelijk van de carburateur die toegepast wordt ,er wordt op het moment met een 24 m/m proef gereden .

Johan


Share on FacebookShare on Twitter
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za okt 29, 2016 7:59 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma feb 06, 2006 12:28 am
Berichten: 3440
Woonplaats: Scharendijke
Let even niet op de O ring van de Kop maar kijk even naar het spoelbeeld en cilinderkop na 800 km , in de kop is geen kooltje te vinden :D


Bijlagen:
spoelbeeld  na 800 km  (2) (Small).jpg
spoelbeeld na 800 km (2) (Small).jpg [ 33.31 KiB | 2468 keer bekeken ]
spoelbeeld  na 800 km  (1) (Small).jpg
spoelbeeld na 800 km (1) (Small).jpg [ 36.34 KiB | 2468 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za okt 29, 2016 10:06 pm 
Offline

Geregistreerd: zo sep 08, 2002 1:57 am
Berichten: 4736
Woonplaats: alhier
Welke olie en benzine?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za okt 29, 2016 11:49 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma feb 06, 2006 12:28 am
Berichten: 3440
Woonplaats: Scharendijke
Dat moet ik even navragen bij de klant .
Ik denk gewoon 95 met castrol power rs tts .
Maar zal het ff na vragen

Johan


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo okt 30, 2016 6:26 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma feb 06, 2006 12:28 am
Berichten: 3440
Woonplaats: Scharendijke
De gegevens kloppen euro 95 en castrol RS TTS .

Johan


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo okt 30, 2016 8:26 pm 
Offline

Geregistreerd: zo sep 08, 2002 1:57 am
Berichten: 4736
Woonplaats: alhier
Dat is dus prima om (snel) mee te rijden. Ik zou moeten kijken bij mijn brommer (LF), maar daarvan is ongeveer 20 jaar (20.000km) geleden voor het laatst de kop eraf geweest. En zo lang het goed loopt, sleutel ik er niet aan.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo okt 30, 2016 8:30 pm 
Offline
Expert
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 27, 2002 10:55 pm
Berichten: 45328
Woonplaats: Gem. Leidschendam/Voorburg
hermanp schreef:
Dat is dus prima om (snel) mee te rijden. Ik zou moeten kijken bij mijn brommer (LF), maar daarvan is ongeveer 20 jaar (20.000km) geleden voor het laatst de kop eraf geweest. En zo lang het goed loopt, sleutel ik er niet aan.

Kreidler schrijft wel voor om iedere 6.000 km de cilinder te demonteren om kool te verwijderen en de zuiger te checken of de veertjes nog vrij kunnen bewegen en er geen kool in de groef zit.

Enzo


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo okt 30, 2016 11:33 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma feb 06, 2006 12:28 am
Berichten: 3440
Woonplaats: Scharendijke
hermanp schreef:
Dat is dus prima om (snel) mee te rijden. Ik zou moeten kijken bij mijn brommer (LF), maar daarvan is ongeveer 20 jaar (20.000km) geleden voor het laatst de kop eraf geweest. En zo lang het goed loopt, sleutel ik er niet aan.



Dan denk ik dat je aardig wat kool tegenkomt , maar zolang het goed loopt er gewoon lekker van genieten .

johan


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma okt 31, 2016 12:02 am 
Offline

Geregistreerd: zo sep 08, 2002 1:57 am
Berichten: 4736
Woonplaats: alhier
Het zou misschien wel moeten, maar zo lang hij nog redelijk makkelijk richting de 60 km/u gaat, ga ik er niets aan doen. Wel heb ik de afgelopen jaren een paar keer de uitlaat moeten ontkolen, mede vanwege relatief veel korte stukjes die ik rijd. Maar al die jaren met euro 95 en Castrol RS.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma okt 31, 2016 12:04 am 
Offline
Expert
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 27, 2002 10:55 pm
Berichten: 45328
Woonplaats: Gem. Leidschendam/Voorburg
hermanp schreef:
Het zou misschien wel moeten, maar zo lang hij nog redelijk makkelijk richting de 60 km/u gaat, ga ik er niets aan doen. Wel heb ik de afgelopen jaren een paar keer de uitlaat moeten ontkolen, mede vanwege relatief veel korte stukjes die ik rijd. Maar al die jaren met euro 95 en Castrol RS.

Je weet wat er kan gebeuren met zuigerveren die niet goed kunnen bewegen :idea:

Enzo


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma okt 31, 2016 12:46 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do sep 04, 2003 10:10 pm
Berichten: 9038
Woonplaats: het emperisch centrum der RS,en
Weinig kool :) nu lees ik dat de set 12pk levert (50cc?) dus dat zal dan geen set zijn die je nog een beetje kunt 'wurgen' als je lui wilt rijden, dus de kraan staat altijd open met dus een optimale/volledige verbranding tot gevolg denk ik zomaar.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma okt 31, 2016 7:14 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma feb 06, 2006 12:28 am
Berichten: 3440
Woonplaats: Scharendijke
nozems schreef:
Weinig kool :) nu lees ik dat de set 12pk levert (50cc?) dus dat zal dan geen set zijn die je nog een beetje kunt 'wurgen' als je lui wilt rijden, dus de kraan staat altijd open met dus een optimale/volledige verbranding tot gevolg denk ik zomaar.



Volgens mij had ik aangegeven dat het een KT 60 CC is :wink:
Deze rijd van onderuit lekker soepel volgens de gebruiker .


Johan


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma aug 28, 2017 1:09 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo sep 01, 2002 7:21 pm
Berichten: 2459
Woonplaats: naaldwijk
50 cc mahle 154399 met motorcross tuning , iets meer dan 12 pk .

zuiger heeft 15 uur gelopen .


Bijlagen:
spoelbeeld steef.JPG
spoelbeeld steef.JPG [ 41.96 KiB | 664 keer bekeken ]


Laatst bijgewerkt door LVS op ma aug 28, 2017 1:23 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma aug 28, 2017 1:13 pm 
Offline

Geregistreerd: wo jul 29, 2015 8:53 pm
Berichten: 600
een duidelijker batman teken dan dit ,
kan denk ik niet :clap
mvg bertus


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma aug 28, 2017 2:06 pm 
Offline
Eifeltour Rijder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di aug 19, 2008 9:41 pm
Berichten: 5517
Woonplaats: Kreuzau (D)
niet so mooi,
de booster werken niet so.... goed te zien


naar het update van LVS de Booster naarbewerkt en de flinters, dus wat beter

een 60cc


Bijlagen:
1.jpg
1.jpg [ 97.42 KiB | 658 keer bekeken ]
IMG-20160625-WA0019.jpg
IMG-20160625-WA0019.jpg [ 88.2 KiB | 658 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 565 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Kreidlerservice - www.kreidlerservice.nl KreidlerMarkt - Koop en Verkoop van Kreidler Florett en Onderdelen. De Jager Kreidler - Tuning & Kreidleronderdelen, rechtvertande koppelingen, nieuwe 6-bakken, membranen.
Vele Kreidler onderdelen voor uw brommer of motorfiets razendsnel in huis met de website Kreidlerstore.nl!

KreidlerMarkt

Koop en Verkoop van Kreidler en Onderdelen.
Kreidler Florett Marktplaats op Facebook.
Veiling - Kauf und Verkauf - MarketPlace!
WTR: wij kunnen uw brommer/scooter of motor voor u reviseren en/of repareren. Ook voor tuning. Wij gaan voor betrouwbaarheid en kwaliteit. Specialist in Kreidler, Sachs, Yamaha, Zundapp en AM6.
Uw advertentie op Kreidler.nl!