Maarten's Kreidler Club!
MAARTEN'S KREIDLER CLUB!
Home
Home
Forum
Forum
Sitemap - Hoofdmenu
Sitemap
Help
Help
Inloggen
Log in
Contact
Contact

Aangepast zoeken




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 363 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo mei 24, 2015 7:43 pm 
Offline
Eifeltour Rijder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di aug 19, 2008 9:41 pm
Berichten: 5510
Woonplaats: Kreuzau (D)
weer een cilindertje van LVS
deze is naar Bitburg (D)

Uitlaattiming is 185° voor ori RS uitlaat te gebruiken en 20mm Bing
de zuiger is een 44er RSP smedzuiger


Bijlagen:
DSC_0008.JPG
DSC_0008.JPG [ 74.19 KiB | 5260 keer bekeken ]
DSC_0005.JPG
DSC_0005.JPG [ 86.27 KiB | 5260 keer bekeken ]
DSC_0011.JPG
DSC_0011.JPG [ 57.74 KiB | 5260 keer bekeken ]
DSC_0002.JPG
DSC_0002.JPG [ 85.8 KiB | 5260 keer bekeken ]
DSC_0001.JPG
DSC_0001.JPG [ 119.5 KiB | 5260 keer bekeken ]
Share on FacebookShare on Twitter
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma mei 25, 2015 7:10 pm 
Offline
Eifeltour Rijder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di aug 19, 2008 9:41 pm
Berichten: 5510
Woonplaats: Kreuzau (D)
weer een zuigergestuurde 80cc cilinderkit, met een 44er 90mm de Jager Krukas en 48er barikit zuiger van Emot :D

KT kop met losse verbrandingskamer


Bijlagen:
IMG_7778.JPG
IMG_7778.JPG [ 96.08 KiB | 5163 keer bekeken ]
IMG_7777.JPG
IMG_7777.JPG [ 62.71 KiB | 5163 keer bekeken ]
IMG_7776.JPG
IMG_7776.JPG [ 73.03 KiB | 5163 keer bekeken ]
IMG_7785.JPG
IMG_7785.JPG [ 99.76 KiB | 5163 keer bekeken ]
IMG_7786.JPG
IMG_7786.JPG [ 78.41 KiB | 5163 keer bekeken ]
IMG_7789.JPG
IMG_7789.JPG [ 87.04 KiB | 5163 keer bekeken ]
IMG_7782.JPG
IMG_7782.JPG [ 118.28 KiB | 5163 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma mei 25, 2015 9:59 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 02, 2003 10:39 pm
Berichten: 8502
Woonplaats: kreidler eiland
Zo te zien zuigergestuurd !!! Welke uitlaat ga je gebruiken ???

Andy,


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di mei 26, 2015 10:24 am 
Offline
Eifeltour Rijder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di aug 19, 2008 9:41 pm
Berichten: 5510
Woonplaats: Kreuzau (D)
Andy schreef:
Zo te zien zuigergestuurd !!! Welke uitlaat ga je gebruiken ???

Andy,


de Kiesler GP3 wil Josef rijden.... is de voorrijder bij de Eifeltour....


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di mei 26, 2015 10:50 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 02, 2003 10:39 pm
Berichten: 8502
Woonplaats: kreidler eiland
Een uitlaat vinden/maken is het lastigste bij dit soort nieuwe projecten, is makkelijker als iemand anders al een half jaar aan het testen en afstellen is geweest.

Ik ben ook een tijdje bezig geweest om mijn 70cc goed aan het lopen te krijgen en uiteindelijk was een standaard uitlaat het best.
Veel meer koppel en rond de 10.000rpm, blijft nog langer heel ook.

Andy,


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di mei 26, 2015 11:13 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do sep 04, 2003 10:10 pm
Berichten: 9033
Woonplaats: het emperisch centrum der RS,en
Andy, het hangt ook wel een beetje af wat de timingen zijn van deze 80cc setup, als die niet te hoog gekozen is kan dat heel erg goed en fijn rijden met een standaard pijp. Mooi setje zo te zien.

De kiesler gp3 deed het op mijn 80cc wel aardig hoor, heel laag toerig, nog minder als met de standaard uitlaat wel kreeg ik last van de verstoring die zo'n beetje op de helft van je max vermogen ligt..wat bij mij zo rond de 4000rpm lag, het bekende horten en stoten (wat je vaak ook ziet bij heftig getunde membraan kanonnen met binnenrotor ontsteking) gelukkig rijdt ik wel met een vliegwiel dus dat scheelde wel wat. De uitlaat was/is wel geschikt als cruise uitlaat.....maar hij miste bij mij toch teveel toeren, je kon je hand zo op de uitlaat liggen na een ritje en hij was niet zo taai en soepel als met de standaard uitlaat.

Maar ik denk naarmate de cilindertuning hoger is je niet meer wegkomt met een standaard uitlaat en dan kan de kiesler wellicht een goede keus zijn...het moet wel je smaak zijn, want het is wel een erg dikke uitlaat, bijna net zo opgeblazen als bij bv een 110cc setup, dat steekt naar mijn smaak wel erg af op een kleine Kreidler.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di mei 26, 2015 8:26 pm 
Offline
Eifeltour Rijder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di aug 19, 2008 9:41 pm
Berichten: 5510
Woonplaats: Kreuzau (D)
voor 80cc en Kiesler GP3 een goede uitlaat tot 10000 touren, meer wil die niet maaken...

Fotos van de carters


Bijlagen:
IMG_7816.JPG
IMG_7816.JPG [ 114.48 KiB | 5011 keer bekeken ]
IMG_7810.JPG
IMG_7810.JPG [ 113.92 KiB | 5011 keer bekeken ]
IMG_7811.JPG
IMG_7811.JPG [ 99.63 KiB | 5011 keer bekeken ]
IMG_7815.JPG
IMG_7815.JPG [ 71.55 KiB | 5011 keer bekeken ]
IMG_7814.JPG
IMG_7814.JPG [ 87.27 KiB | 5011 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr mei 29, 2015 11:04 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do dec 19, 2002 10:39 pm
Berichten: 2251
Woonplaats: Rotterdam
Ik vin dit ook wel mooi... wat zijn nu de kosten vraag ik me af? Als je deze hoger in timing zet kan hij toch wel toeren gaan maken? Ik wil niet zo'n tractor. groet Huib


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za mei 30, 2015 7:49 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do sep 04, 2003 10:10 pm
Berichten: 9033
Woonplaats: het emperisch centrum der RS,en
zo'n tractor rijdt wel heel relaxed Huib. Maar natuurlijk, als ik sneller willen dan zal de uitlaatpoort flink groter moeten worden en de timingen omhoog PS-uitlaat eronder Mikuni 26mm erop mooie binnenrotor ontsteking erop en knallen maar, dan beukt zo'n 80cc net zoveel toeren als jouw 60je nu doet.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma jun 01, 2015 12:09 pm 
Offline
Eifeltour Rijder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di aug 19, 2008 9:41 pm
Berichten: 5510
Woonplaats: Kreuzau (D)
huib schreef:
Ik vin dit ook wel mooi... wat zijn nu de kosten vraag ik me af? Als je deze hoger in timing zet kan hij toch wel toeren gaan maken? Ik wil niet zo'n tractor. groet Huib


Hi,

het sijn er ook cilinders van gemaakt met 189° timing, ook met membraan.... :D


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma jun 01, 2015 7:02 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do dec 19, 2002 10:39 pm
Berichten: 2251
Woonplaats: Rotterdam
Gaat het goed met zo'n barikit zuiger Pascal?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di jun 02, 2015 8:47 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do sep 04, 2003 10:10 pm
Berichten: 9033
Woonplaats: het emperisch centrum der RS,en
Bij mij wel Huib, nu draai ik natuurlijk relatief met weinig toeren (max zo'n 10.000rpm) maar eigenlijk hoort deze zuiger niet bij een set als de mijne hij is ontzettend conisch, met de inbouwspeling wat ca 4honderste was had de zuiger bovenin al bijna 2tiende ruimte, dat geeft thermisch wel ruimte. (ik heb er een met dubbele veer in zitten, maar ze zijn bij Martijn met een 1MM veer te verkrijgen, met het slotje versprongen en in het midden, mocht je dat willen)

Voor het goede zou ik hem heter moeten stoken/meer toeren draaien, aan de andere kant zegt mijn bougie dat hij toch wel goed warm wordt en door de standaard uitlaat zal hij ook niet koud blijven, wat vast te begrijpen valt, dit gaat tot nu toe al 14300km goed met dezelfde zuiger en zuigerveren...hoewel ik niet de standaard Barikit veren gebruik.

Maar ondanks dat de zuiger zoveel ruimte heeft lijkt hij nog niet erg versleten, dus ik denk prijstechnisch en kwa levenduur een goede keus, vraag anders Martijn hoe of wat...voor 45euro kun je er niet veel van zeggen, al heb je een gesmeede crosszuiger van zeg 200euro als er iets niet goed is afgesteld gaat zo'n dure zuiger ook stuk.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za apr 29, 2017 9:24 am 
Offline
Eifeltour Rijder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di aug 19, 2008 9:41 pm
Berichten: 5510
Woonplaats: Kreuzau (D)
Hallo,

Mirko heft een LVS getunde 60cc zuigergestuurd. die is hier alt te zien, was 185 en heft een update bekommen van LVS.
Timing is nu 188 Graden als een 8 poorter, zonder de carters aan te passen. kop heft een nieuwe binnekop gekregen

-Bing 23mm
-Kokusan 12V
-Dick Baan 60cc pijp met boucht.
-Koker met 2 gatten

Weer top werk van Claus.....
De Tester D.N.-performans in Aaken, heft vertellt dat de tuner goed werk heft gedaan. :D

het verlies van koppeling 14PK naar achterwiel 11,6PK is wel veel :cry: find ik....heft ook rechte rechte vertanding montiert....

1. aan het Rad download/file.php?id=148924
2. aan de Koppeling download/file.php?mode=view&id=148923


Bijlagen:
mg7017800x600.jpg
mg7017800x600.jpg [ 55.94 KiB | 1660 keer bekeken ]
img7032800x600.jpg
img7032800x600.jpg [ 39.22 KiB | 1660 keer bekeken ]
mg7016800x600.jpg
mg7016800x600.jpg [ 74.58 KiB | 1660 keer bekeken ]
kreidler rad.pdf [43.51 KiB]
96 keer gedownload
kreidler kupplung.pdf [36.54 KiB]
104 keer gedownload
Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 363 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Kreidlerservice - www.kreidlerservice.nl KreidlerMarkt - Koop en Verkoop van Kreidler Florett en Onderdelen. De Jager Kreidler - Tuning & Kreidleronderdelen, rechtvertande koppelingen, nieuwe 6-bakken, membranen.
Vele Kreidler onderdelen voor uw brommer of motorfiets razendsnel in huis met de website Kreidlerstore.nl!

KreidlerMarkt

Koop en Verkoop van Kreidler en Onderdelen.
Kreidler Florett Marktplaats op Facebook.
Veiling - Kauf und Verkauf - MarketPlace!
WTR: wij kunnen uw brommer/scooter of motor voor u reviseren en/of repareren. Ook voor tuning. Wij gaan voor betrouwbaarheid en kwaliteit. Specialist in Kreidler, Sachs, Yamaha, Zundapp en AM6.
Uw advertentie op Kreidler.nl!