Maarten's Kreidler Club!
MAARTEN'S KREIDLER CLUB!
Home
Home
Forum
Forum
Sitemap - Hoofdmenu
Sitemap
Help
Help
Inloggen
Log in
Contact
Contact

Aangepast zoeken




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 281 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do okt 28, 2010 9:50 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 02, 2003 10:39 pm
Berichten: 8503
Woonplaats: kreidler eiland
Ben erg benieuwd of het gaat werken, vooral dat het goed gaat werken.

Andy,


Share on FacebookShare on Twitter
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do okt 28, 2010 10:55 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma feb 06, 2006 12:28 am
Berichten: 3440
Woonplaats: Scharendijke
pluisje schreef:
vandaag een lucht temperatuur sensor en een water temperatuur sensor, hopenlijk morgen de eerste
sensoren aansluiten en de bobine aan de praat krijgen..

dan benzine druk opbouwen en benzine spetteren :)


Bernard ,

Waar wil je het benzine pompje plaatsen ?
Ik wil natuurlijk wel als eerste weten als de kreidler gelopen heeft :wink:
De testbank staat gereed om het pk monster te onvangen :mrgreen:

Gr, Johan


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr okt 29, 2010 8:28 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do maart 25, 2004 3:11 pm
Berichten: 1573
Woonplaats: Monster
gezien de strakke opzet nu (alles past achter de schermen)
zou ik misschien eerst op zoek moeten gaan naar
een pomp in de tank?
anders komt die ergens onder het frame te bungelen
en maakt hij ook extra herrie..

maar voor nu maakt dat niet uit :lol:
ik heb ook 2 drukregelaars,
ik wil eens testen of de verstuiving goed genoeg is
bij een standaard simpel regelaartje
of dat we een mooiere mist krijgen bij een hogere druk..

en het gesprek met een 'injectie-inbouw-station' gisteren;
http://www.bs-autotune.nl/content/view/49/57/
zijn er wat extra inzichten..

zo is het mogelijk om voor weinig geld een van zijn computers
uit te rusten met uitlaat temperatuur meter,
welke waarschijnlijk meer informatie levert bij een 2 takt.

ook ziet hij meer in het afstellen op de trottle position sensor
dan op de MAP-sensor.

nu kan ik zowel de tps-sensor en de MAP-sensor aansluiten,
dus kunnen we kijken wat er beter is,
maar de uitlaat temperatuur sensor kan pas bij een nieuwe computer.

gelukkig begonnen zijn computers bij 250 euro,
alleen voor een volledig opgebouwde, inclusief waterdicht huis
en die sensor zit je ook weer snel aan de 400-500 euro.

maar hij zou het dan wel compleet kunnen aanleveren,
dus met stekkers en aansluitingen er al aan,
gekrompen in krimpkous en gevlochten beschermings mantels.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr okt 29, 2010 9:28 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma aug 02, 2010 11:34 pm
Berichten: 923
Woonplaats: Oudewater
lazy rider schreef:
inclusief waterdicht huis
en die sensor zit je ook weer snel aan de 400-500 euro.


Jaaa...Wie mooi wil zijn moet pijn lijden :)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr okt 29, 2010 9:33 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 10, 2002 2:43 pm
Berichten: 8739
Woonplaats: Zuid-Oost Limburg
Allemaal mooi die aangeboden kennis, goed luisteren kan je een hoop problemen besparen .
maar ik vind dat jij zelf ook al een heel eind in de goede richting zat.
Kijk eerst eens of je huidige plan werkt voordat je je laat overhalen tot iets heel anders.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr okt 29, 2010 9:54 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma aug 02, 2010 11:34 pm
Berichten: 923
Woonplaats: Oudewater
Je gaat natuurlijk ook een retour op je benzinesysteem nodig hebben, heb je daarover al gedacht? voor je benzinepomp moet het niet zo heel moeilijk worden, ik had pas nog een heel mooi pompje in handen ik dacht uit een chevrolet, was een ruitensproeierpompje, in rvs huis, zoieso zijn ruitensproeiervloeistofpompjes vrijwel altijd chemiebestendig, dus ik denk dat ze wel te gebruiken zijn, alleen ik denk dat ze snel kapot gaan als je brandstof op is.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr okt 29, 2010 12:37 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma aug 04, 2008 2:10 am
Berichten: 1441
Woonplaats: Where I lay my hat
Drukopbouw met een ruitensproeierpompje?? Gaat niet werken....te lage druk, te grove verneveling, zeker bij mengsmering


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr okt 29, 2010 2:05 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do maart 25, 2004 3:11 pm
Berichten: 1573
Woonplaats: Monster
WimOudewater schreef:
lazy rider schreef:
inclusief waterdicht huis
en die sensor zit je ook weer snel aan de 400-500 euro.


Jaaa...Wie mooi wil zijn moet pijn lijden :)


tja...
ik denk dat het levenslicht verkooptechnisch pas komt als het hele zooitje onder de 500 euro blijft;
dus de ombouw mechanisch (aanpassen krukas + inlaatkanaal, incl tps sensor en injector) voor 150 euro
de computer + sensoren (water en lucht) voor 250 euro
en de benzine pomp, drukregelaar en slangen voor 100 euro.

dan kan je het verkopen;
electronische (HPI ontsteking is 150 euro tegenwoordig) en een goede carburateur is 100 euro,
dan kan je electronische injectie aanbieden voor het dubbele,
dan wil iemand dat nog wel overwegen.

ga je echter een oplossing aandragen die 3x zo duur is, dan kan je garanderen wat je wil
(nooit meer vastlopen, betere maps, meer vermogen, regelbaar, shiftlichts, turbo)
maar gaat men liever toch het effe proberen met een aftandse carburateur
die nieuw staat te glimmen op een internet pagina...

Caspar schreef:
Allemaal mooi die aangeboden kennis, goed luisteren kan je een hoop problemen besparen .
maar ik vind dat jij zelf ook al een heel eind in de goede richting zat.
Kijk eerst eens of je huidige plan werkt voordat je je laat overhalen tot iets heel anders.


huidige plan gaat ook gewoon door;
in principe hoef je geen uitlaat gas te meten bij het rijden (lambda, temperatuur, kleur of wat dan ook)
maar is het meer een monitoring om te kijken of alles nog wel in oorde is,
dalijk is je injector verstopt of blijf je te veel kloten met je ontsteking op de rollerbank
en draai je je dure cilinder van 400 euro naar de klote.

de cilinder die er nu op zit is al half gaar,
dus wordt opgeofferd voor kennis :wink:

kijken waar hij stuk aan gaat als het loopt

WimOudewater schreef:
Je gaat natuurlijk ook een retour op je benzinesysteem nodig hebben, heb je daarover al gedacht?


ja, 2 systemen,
retour van de regelaar terug naar de pomp, 3 splitsing,

retour van de regelaar naar de tank, extra aansluiting.

de pomp wordt gekoeld door de benzine, daarom hangen de meeste pompen ook in de tank (inclusief minder herrie)
dus wordt de benzine warm en zal gekoeld moeten worden.

echter, hoe warm worden de pompen tegenwoordig nog?
denk niet dat het erg is als ik na de drukregelaar de benzine terug laat stromen naar de pomp,
zo heb je een klein cirquit wat opwarmt,
maar als de temperatuur meevalt kan dat geen kwaad.

wordt het wel te warm, kan je altijd een nippel maken op de tank (heb ik er al 2 van gemaakt op een andere tank)
en daar de benzine door terug laten stromen,
5 liter benzine zal minder snel opwarmen dan 0.03, dus dan heb je een leuke buffer.
(en een warme tank tegen je ballen)

dat is wel weer een aanpassing aan de tank,
dan is het misschien handiger om er gewoon een radiator tussen te hangen
(voor de benzine te koelen, staat stoer)
of de tank helemaal te verbouwen en de pomp en een meetunit er gewoon in te hangen.

de tanksensor op mijn Spitfire hangt ook aan de computer;
zo kan ik tijdens het rijden zien
- hoeveel benzine ik nog heb,
- hoeveel ik verbruik per km,
- hoeveel km's ik dus nog kan rijden
en wat het verschil is als ik hem wat anders afstel (armer = ook meer km's ??)

veldmuis schreef:
Drukopbouw met een ruitensproeierpompje?? Gaat niet werken....te lage druk, te grove verneveling, zeker bij mengsmering


nee, we streven zo'n beetje naar 4 a 5 bar,
en een goede pomp kan je al voor 100 euro vinden
is ook een externe pomp, vanuit de race, gewoon nieuw uit de doos.
de regelaar is vaak nog duurder.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr okt 29, 2010 5:57 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma aug 02, 2010 11:34 pm
Berichten: 923
Woonplaats: Oudewater
veldmuis schreef:
Drukopbouw met een ruitensproeierpompje?? Gaat niet werken....te lage druk, te grove verneveling, zeker bij mengsmering

Drukregelaar? en sommige ruitensproeierpompjes hebben ook een output van 3 1/2 bar...had misschien wel gekunt..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr okt 29, 2010 8:51 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do maart 25, 2004 3:11 pm
Berichten: 1573
Woonplaats: Monster
WimOudewater schreef:
veldmuis schreef:
Drukopbouw met een ruitensproeierpompje?? Gaat niet werken....te lage druk, te grove verneveling, zeker bij mengsmering

Drukregelaar? en sommige ruitensproeierpompjes hebben ook een output van 3 1/2 bar...had misschien wel gekunt..


het is een goed idee op zich,
een drukregelaar wordt bijvoorbeeld gebruikt omdat een pomp een druk levert, gerelateerd aan de doorstroming.
bij een pomp die 3.5 bar levert als je hem bijna afknijpt,
zal minder druk opleveren als dit gaat stromen,
dit is niet zo handig, een wisselende druk klinkt niet zo schokkend,
maar als je alles tot op 0.1 van een miliseconde probeert te regelen,
en je druk 1 bar heen en weer stuitert,
tja, dan heeft die 0.1 miliseconden ook geen zin.

daarnaast ben ik bang dat hij gewoon oplost in benzine.

maar een fles of tank oppompen met een fietspomp levert ook benzine met 3 bar druk erop..
dat zou bijvoorbeeld voldoende zijn voor een run van 3 minuten over 1500 meter.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr okt 29, 2010 10:38 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do maart 25, 2004 3:11 pm
Berichten: 1573
Woonplaats: Monster
de benzine druk opbouw..

gewoon een schakelaar voor aan en uit,
zodat de bobine, injector en pomp in 1 keer 12 volt krijgen.

en een klein vaatje om het systeem te vullen met benzine.


Bijlagen:
29102010160.jpg
29102010160.jpg [ 52.01 KiB | 3849 keer bekeken ]
29102010156.jpg
29102010156.jpg [ 48.14 KiB | 3849 keer bekeken ]
29102010155.jpg
29102010155.jpg [ 45.81 KiB | 3849 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo okt 31, 2010 7:56 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do maart 25, 2004 3:11 pm
Berichten: 1573
Woonplaats: Monster
dit weekend weinig gedaan, zit op de vliegwiel moer te wachten.

het was even puzzelen en uiteindelijk zat de benzine pompt toch weer verkeerd om aangesloten
en het was even puzzelen en de drukregelaar zat dus ook verkeerd om..

maar aarde op de injector en de benzine spuit eruit,
dus mechanisch is alles bijna op oorde.


Bijlagen:
31102010167.jpg
31102010167.jpg [ 60.94 KiB | 3758 keer bekeken ]
31102010166.jpg
31102010166.jpg [ 53.49 KiB | 3758 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma nov 01, 2010 12:22 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 20, 2007 5:13 pm
Berichten: 3282
Woonplaats: Enschede
Raak je het overzicht niet kwijt met al die draden? :P

Ben benieuwd wanneer hij voor het eerst gaat lopen :D

Heb er vertrouwen in!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma nov 01, 2010 1:26 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do maart 25, 2004 3:11 pm
Berichten: 1573
Woonplaats: Monster
Niekjuh schreef:
Raak je het overzicht niet kwijt met al die draden? :P


questie van 1 voor 1 aansluiten;
je sluit als eerste de computer aan,
is 2 draden en je ziet of je verbinding hebt met je USB aansluiting,
je kan de vr sensor aansluiten,
is 2 draden en dan kan je op de computer gelijk zien of de toertal te zien is als je hem start.
je kan dan de bobine aansluiten,
is 1 draad en dan kan je zien of hij vonkt op 0 graden

dan zijn de lucht en temperatuur sensor ook maar 2 draden, en je kan dan de sensor in je handen houden
en kijken of de temperatuur oploopt (en ook de juiste)

de nieuwe draadboom van MS is helemaal simpel,
deze heeft voor elke draad een kleurcode en per 10cm staat er ook op wat het is,
dan zet je gewoon + op de computer
en van de computer trek je de kleur die je nodig hebt naar het onderdeel;
- per stroom gebruiker (injector, pomp, lampjes) naar de +
- de andere componenten (temperatuur sensor, vr sensor) terug naar de -

juist omdat je elke aansluiting gelijk kan controleren op de computer,
heb je niet dat het pas werkt als alles aangesloten is,
maar kan je gewoon iets werkend maken en dan een stapje verder gaan.


mochten we dit gaan verkopen,
dan krijgt je gewoon een kant en klare draadboom trouwens,
er zijn al zo veel speciale aanpassingen nodig,
dat kan er dan ook nog wel bij :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma nov 01, 2010 1:36 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 20, 2007 5:13 pm
Berichten: 3282
Woonplaats: Enschede
Dan valt het idd nog wel mee.
Het zag er alleen een beetje als een puinhoop uit, maar dat was natuurlijk om te testen.

Is de vliegwiel moer het enige waarop je nog moet wachten of moet er nog meer geregeld worden voordat hij getest kan worden?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma nov 01, 2010 2:16 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do maart 25, 2004 3:11 pm
Berichten: 1573
Woonplaats: Monster
de vliegwiel moer is onderweg
en dan kan hij aangeslingerd worden..

ik denk dinsdag avond.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma nov 01, 2010 8:56 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo dec 03, 2008 6:48 pm
Berichten: 1117
Woonplaats: Berkel
Prachtig om te zlien, je hebt er veel verstand van pluisje!
Ben benieuwd naar een filmpje zeg, wel enorm kicke dit.

Gr Pascal


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma nov 01, 2010 8:57 am 
Offline
Beheerder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo sep 01, 2002 9:13 am
Berichten: 5973
Woonplaats: Den Haag, Nederland
pluisje schreef:
de vliegwiel moer is onderweg
en dan kan hij aangeslingerd worden..


Vergeet je niet olie in je blok te doen? :-)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma nov 01, 2010 12:25 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do maart 25, 2004 3:11 pm
Berichten: 1573
Woonplaats: Monster
olie in blok?
denk dat een uitlaat ook wel handig is ;)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma nov 01, 2010 2:21 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo maart 02, 2003 10:39 pm
Berichten: 8503
Woonplaats: kreidler eiland
Misschien is het mij ontgaan,,, maar wat is uiteindelijk het doel van dit project :idea:

Andy,


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma nov 01, 2010 4:03 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo apr 16, 2008 3:00 pm
Berichten: 1365
Woonplaats: Expert doos nr9
Ben benieuwd hoe dat gaat lopen.

Gr Joey


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma nov 01, 2010 4:06 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jun 20, 2007 5:13 pm
Berichten: 3282
Woonplaats: Enschede
Citaat:
daar zit ook de kracht van injectie,
carburateurs gaan steeds armer mengen bij hogere snelheden,
terwijl je daar juist meer benzine en meer pk te vangen valt.


Het gaat allemaal om de pk's andy!

En het is natuurlijk super mooi als het goed gaat werken, zulke moderne techniek op z'n oude machine, het heeft wel wat vind ik!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma nov 01, 2010 4:22 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do sep 04, 2003 10:10 pm
Berichten: 9036
Woonplaats: het emperisch centrum der RS,en
Ik ben ook erg benieuwd naar de 1ste plofjes van dit project,zeker voor een kreidler is dit zeer vernieuwend tunen!ik had nl wel al eens op een aprilia ditec gereden,liep wel apart....ik denk dat je met dit concept een zeer brede powerband kunt genereren en een altijd goed en betrouwbaar mengsel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma nov 01, 2010 5:04 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do maart 25, 2004 3:11 pm
Berichten: 1573
Woonplaats: Monster
Andy schreef:
Misschien is het mij ontgaan,,, maar wat is uiteindelijk het doel van dit project :idea:

Andy,



cilinders heel houden...

eigenlijk niets anders,
tenzij jij graag voor 500 euro een snel setje koopt en het niet erg vindt als het na 5.000 km al in elkaar draait.

een snelle 2 takt moet goed kunnen ademen en redelijk rijk lopen,
een carbeurteur die bevriest of versleten raakt (lekkage = arm mengsel)
kost je dan gewoon een cilinder.

of dat je wel een goed mensel hebt op top toeren,
maar in het middengebied te arm staat,
zodat je bij de snelle ritjes al 10.000 km hebt meegereden,
maar net die ene rit in een optocht voor een vastloper zorgde.

ook heeft een carbeurateur een venturi, dit kost je misschien 5-10% vermogen,
is ook weer een paar pk tegenwoordig
en kan je natuurlijk zelf je ontstekings curve gaan maken,
is weer eens wat anders dan een vast punt
of een lichte vervroeging, zonder verdere meting.

en omdat ik het al op mijn andere auto heb zitten
en daar de voordelen heb ondervonden,
had ik zoiets van, dat gaat ook wel op een Kreidler passen :mrgreen:

nozems schreef:
ik had nl wel al eens op een aprilia ditec gereden,liep wel apart....ik denk dat je met dit concept een zeer brede powerband kunt genereren en een altijd goed en betrouwbaar mengsel.


vergeet die aprilia ditec dingen;
in de 125cc wereld is algemeen bekend dat de oudere injectie machines
beter lopen dan tegenwoordig,
injectie wordt eigenlijk maar toegepast om door de millieu-keur heen te komen
en wordt er express een dip in het middengebied gemaakt
om bijvoorbeeld bij 90km/uur heel weinig uit te stoten.

de ervaring die ik zie met modernere injectie motoren die naar 'zelf-tune' computers zijn
omgebouwd (zoals de Hayabusa-turbo), dan komt pas echt het echte monster naar boven.
zeker in landen zoals Spanje, waar je met een B-rijbewijs dus 125cc mag rijden,
zie je ze allemaal omgebouwd worden naar een andere computer.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma nov 01, 2010 6:22 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za sep 07, 2002 7:04 pm
Berichten: 350
pluisje schreef:
Andy schreef:
Misschien is het mij ontgaan,,, maar wat is uiteindelijk het doel van dit project :idea:

Andy,



cilinders heel houden...

eigenlijk niets anders,
tenzij jij graag voor 500 euro een snel setje koopt en het niet erg vindt als het na 5.000 km al in elkaar draait.

een snelle 2 takt moet goed kunnen ademen en redelijk rijk lopen,
een carbeurteur die bevriest of versleten raakt (lekkage = arm mengsel)
kost je dan gewoon een cilinder.

of dat je wel een goed mensel hebt op top toeren,
maar in het middengebied te arm staat,
zodat je bij de snelle ritjes al 10.000 km hebt meegereden,
maar net die ene rit in een optocht voor een vastloper zorgde.

ook heeft een carbeurateur een venturi, dit kost je misschien 5-10% vermogen,
is ook weer een paar pk tegenwoordig
en kan je natuurlijk zelf je ontstekings curve gaan maken,
is weer eens wat anders dan een vast punt
of een lichte vervroeging, zonder verdere meting.

en omdat ik het al op mijn andere auto heb zitten
en daar de voordelen heb ondervonden,
had ik zoiets van, dat gaat ook wel op een Kreidler passen :mrgreen:

nozems schreef:
ik had nl wel al eens op een aprilia ditec gereden,liep wel apart....ik denk dat je met dit concept een zeer brede powerband kunt genereren en een altijd goed en betrouwbaar mengsel.


vergeet die aprilia ditec dingen;
in de 125cc wereld is algemeen bekend dat de oudere injectie machines
beter lopen dan tegenwoordig,
injectie wordt eigenlijk maar toegepast om door de millieu-keur heen te komen
en wordt er express een dip in het middengebied gemaakt
om bijvoorbeeld bij 90km/uur heel weinig uit te stoten.
de ervaring die ik zie met modernere injectie motoren die naar 'zelf-tune' computers zijn
omgebouwd (zoals de Hayabusa-turbo), dan komt pas echt het echte monster naar boven.
zeker in landen zoals Spanje, waar je met een B-rijbewijs dus 125cc mag rijden,
zie je ze allemaal omgebouwd worden naar een andere computer.


Dat van die milieu-dinges kan ik beamen...

Paar weken terug de Aprilia RSV-Mille van mijn broertje voorzien van vrij programmeerbare computer.

Deze ging van 128pk naar 142pk....!!
En van 107Nm naar 120Nm !!!

Meer vermogen over het volledige toerenbereik, vooral middengebied en onderin werd sterker. En het topvermogen bleek bij 10.500 toeren te zitten terwijl hij met de originele computer op 10.000 toeren al in de begrenzer liep. Begrenzer staat nu op 11.000 toeren.

Origineel stond hij (bijna gevaarlijk) arm...


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 281 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


Kreidlerservice - www.kreidlerservice.nl KreidlerMarkt - Koop en Verkoop van Kreidler Florett en Onderdelen. De Jager Kreidler - Tuning & Kreidleronderdelen, rechtvertande koppelingen, nieuwe 6-bakken, membranen.
Vele Kreidler onderdelen voor uw brommer of motorfiets razendsnel in huis met de website Kreidlerstore.nl!

KreidlerMarkt

Koop en Verkoop van Kreidler en Onderdelen.
Kreidler Florett Marktplaats op Facebook.
Veiling - Kauf und Verkauf - MarketPlace!
WTR: wij kunnen uw brommer/scooter of motor voor u reviseren en/of repareren. Ook voor tuning. Wij gaan voor betrouwbaarheid en kwaliteit. Specialist in Kreidler, Sachs, Yamaha, Zundapp en AM6.
Uw advertentie op Kreidler.nl!