Maarten's Kreidler Club!
MAARTEN'S KREIDLER CLUB!
Home
Home
Forum
Forum
Sitemap - Hoofdmenu
Sitemap
Help
Help
Inloggen
Log in
Contact
Contact

Aangepast zoeken




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 225 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr nov 12, 2010 12:18 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za sep 24, 2005 9:14 pm
Berichten: 1622
Woonplaats: onstwedde
snel schreef:
Met dit geouwe**** komen we niet verder.
Als je alles in je leven zo opvat zul je wel veel bereiken.

Vroeger reed men "voor de hobby" Grandprix op zelfgebouwde machines.
Dat kon ook...
En toen was er nog geen CAD en geen internet en geen CNC machines.



indd martijn

volgens mij willen hun eerst een voorzitter(liefst met dikke leasebak ten tijde het voorzitterschap)
daarnaast een goed bestuur(uiteraad met riante onkostenvergoeding) om te beoordelen of de vrijwilligers die uiteraad gratis al hun vrije uren in dit superidee stoppen wel de nodige kennis van zaken hebben
verder dus nog constructie kosten, maar ook de catering, transport, huur, transport middelen enz enz
om vervolgens de nodige sponsors te gaan zoeken om dit voledige bestuur te gaan financieren
om er daarna achter te komen dat er niet voldoende geld meer over is om het project tot een succes te leiden :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
bekend liedje #-o


ik mis trouwens luc op dit onderwerp,dat vind ik vreemd???


Share on FacebookShare on Twitter
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr nov 12, 2010 12:37 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr dec 16, 2005 9:16 pm
Berichten: 1281
Woonplaats: hoofddorp
Het gaat weer precies zoals verwacht,hoop geblaat en weinig concreets.
Vervoer,catering en technische ondersteuning kan ik voor zorgen.......gratis!
Stroomlijn moet geen probleem zijn,op mallen van MDF en dun triplex(kost weinig)kan bijv.Uleke Hoogeveen een stroomlijn van epoxy maken,dit is licht genoeg......je zit toch aan een minimum gewicht.
Velgen heb ik ook nog wel..........
René


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr nov 12, 2010 12:38 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za sep 07, 2002 5:55 pm
Berichten: 1698
Woonplaats: Amstelveen
kriegsman schreef:
snel schreef:
Met dit geouwe**** komen we niet verder.
Als je alles in je leven zo opvat zul je wel veel bereiken.

Vroeger reed men "voor de hobby" Grandprix op zelfgebouwde machines.
Dat kon ook...
En toen was er nog geen CAD en geen internet en geen CNC machines.



indd martijn

volgens mij willen hun eerst een voorzitter(liefst met dikke leasebak ten tijde het voorzitterschap)
daarnaast een goed bestuur(uiteraad met riante onkostenvergoeding) om te beoordelen of de vrijwilligers die uiteraad gratis al hun vrije uren in dit superidee stoppen wel de nodige kennis van zaken hebben
verder dus nog constructie kosten, maar ook de catering, transport, huur, transport middelen enz enz
om vervolgens de nodige sponsors te gaan zoeken om dit voledige bestuur te gaan financieren
om er daarna achter te komen dat er niet voldoende geld meer over is om het project tot een succes te leiden :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
bekend liedje #-o


ik mis trouwens luc op dit onderwerp,dat vind ik vreemd???


Geklets, :!: :!: :!:

Voor mij is het net zo goed een hobby, maar als een aantal mensen hard aan het werk is aan een blok, of aan een stroomlijn of een frame, hebben ze naar mijn idee wel recht op een kop koffie MET gevulde koek !!!

Het transport van de uiteindelijke machine dient volgens jou mening voorzien te zijn van een extra grote achterband, zodat je 'm blijkbaar achter je auto kan haken. :D

Hoe dacht je de tijdwaarneming te doen, op je horloge ???
Google maar eens wat de kosten zijn van een dagje (gecertificeerde) tijdwaarneming :oops:

Je kunt natuurlijk een beetje de draak steken met alle opsommingen, maar ik denk dat tijdens de bouw de sponsors RECHT hebben om regelmatig te komen kijken (wat we met hun centen doen) en dan (neem ik aan) nemen ze geen genoegen met een kop koffie en een gevulde koek.

Ik blijf erbij, in een vroeg stadium een begroting - business plan opzetten zodat iedereen die mee doet weet hoe de vlag erbij hangt.

Even geleend van het MKB
Code:
Door een aantal gegevens en verwachtingen op een rij te zetten, kun je goed inschatten of jouw plan haalbaar is. In je business plan beschrijf je kort wie je bent, wat je wilt met je bedrijf en hoe je dat gaat realiseren.


Nogmaals ik help graag. Ga er maar vanuit dat ik niets kan, kan het alleen maar meevallen.
En omdat ik niets kan hoef ik ook geen leasebak :D


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr nov 12, 2010 12:52 am 
Offline
Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jan 27, 2005 2:01 am
Berichten: 9227
Woonplaats: Koog aan de Zaan
Nou jongens veel succes verder. :thumbsup


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr nov 12, 2010 1:44 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr nov 28, 2003 7:05 pm
Berichten: 318
Woonplaats: Haarlemmermeer
:lol: we zijn er weer. :lol:

Inderdaad met 'zevenmijls laarsen' door het proces heen, verder weinig concreets, behalve dan het mogelijke blok van 'Snel' (ik verdenk hem er ernstig van dat ie het voor elkaar krijgt) en het in de watten leggen van sponsoren. Toe maar.

Verder ploft m'n kop zowat uit elkaar van concreet materiaal en productie proces vwb een bijzonder essentieël onderwerp, maar ik kijk wel uit om hiero iets te zeggen.
Ik heb alleen maar een zwemdiploma, dus is kennis en kennissen van onder geschikt belang.

Amen.

'PB rules'


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr nov 12, 2010 6:11 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jun 28, 2003 8:16 pm
Berichten: 524
Woonplaats: Amsterdam
snel schreef:
Met dit geouwe**** komen we niet verder.
Als je alles in je leven zo opvat zul je wel veel bereiken.

Vroeger reed men "voor de hobby" Grandprix op zelfgebouwde machines.
Dat kon ook...
En toen was er nog geen CAD en geen internet en geen CNC machines.


Ik wil hier toch weven op inhaken.

Vroeger hadden ze geen cad en moesten ze dus meerdere modellen maken.

Een cnc machine is denk ik niet nodig, maar met een 5 asser kan je wel een dubbel gekromd oppervlak fraisen.
Dat is met een gewone fraisbank volgens mij onmogelijk.

Maar ik ben wel met je eens dat we zo niet verder komen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr nov 12, 2010 9:53 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 09, 2002 6:28 pm
Berichten: 2085
Leuk artikel weer!! Na verloop van enige tijd komt het weer terug en telkens is de belangstelling weer aardig groot. Ook is er vaak de neiging om het gezamelijk te doen. Maar als het erop aankomt dan wordt zoiets meestal niets. Of er mensen zijn die het aan zouden kunnen weet ik niet. Als ik mensen over mijn sprinter hoor, dan begrijpen ze niet dat ik erop durf te rijden. Met zo'n absolute recordmachine leg je die lat echt nog een stuk hoger, want het is geen zondagsritje, dat verzeker ik je.

Ik zou zeggen, leg die lat iets lager en begin eerst eens aan een sprintrecord. Dat blijkt meestal al moeilijk genoeg. Als je dat niet aan kunt, vergeet dan een dergelijk record, want het gaat je zeker niet lukken.

Maar wat blijkt een paar jaar geleden heb ik ingeschreven voor een sprintrecordpoging in Elvington (UK). Men wilde het daar net als in het verleden, weer een keer proberen. Een paar maanden later kreeg ik te horen dat er onvoldoende belangstelling was en het werd dus afgelast.

Als er nu genoeg mensen zijn die laten zien dat ze het kunnen, dan is er wel iets te regelen op de sprintstrip in Drachten. Als je dat lukt, dan kun je misschien de volgende stap maken.

Lees dit eerst eens, dan weet je een stukje van wat belangrijk is: viewtopic.php?f=5&t=28152

Groeten,
Luc


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr nov 12, 2010 10:06 pm 
Offline

Geregistreerd: zo nov 06, 2005 10:26 pm
Berichten: 2089
Woonplaats: omg.Assen
Hallo Luc,
Ja ,er is hier op het forum zeker enthousiasme voorhanden voor een dergelijk projekt.
Maar een paar belangrijke onderdelen van zo'n onderneming blijken nog niet op te vullen.

Sprinten is ook interessant ,maar in mijn opinie zou ik daar even niets mee doen als het om een wereldrecordpoging gaat.
Volgens mij is het rijden van een wereldrecordsigaar 30% sprintervaring ,30%wegrace-ervaring en 40% het onbekende.
Ik denk dat er mensen zijn die kunnen dat gewoon ,zo'n ding besturen.
Als het voertuig goed ontworpen is ,tenminste.
Niks voor jou ???


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr nov 12, 2010 10:12 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do sep 04, 2003 10:10 pm
Berichten: 9036
Woonplaats: het emperisch centrum der RS,en
Dat zou toch wel mooi wezen, Luc die ook nog even het wereldrecord voor de 50cc weer een treed(tje) hoger legt!Ik volg het met belangstelling, eigenlijk is het eerste belangrijke om te kijken wie wat kan en welk tema je wilt gaan vormen,en natuiurlijk een kostenraming maken van het rijwielgedeelte e.d.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr nov 12, 2010 10:41 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr dec 16, 2005 9:16 pm
Berichten: 1281
Woonplaats: hoofddorp
Hallo Luc,volgens mij is sprinten toch een geheel andere dicipline dan een snelheidsrecord rijden,je kan het ook niet met elkaar vergelijken.
Natuurlijk weet ik ook dat er diverse records zijn gezet waarbij de acceleratie wel van belang was,de records met staande start over een bepaalde afstand dus.(Elvington)
Dat is hier echter niet aan de orde,dit gaat om het absolute topsnelheidsrecord met vliegende start gemeten over een vooraf bepaalde afstand.......en nog in 2 richtingen ook.
Een sprintrecord is m.i.ook veel moeilijker te zetten,hier hangt ook veel van de coureur af.............
Bij een snelheidsrecord moet de coureur aan een paar kwaliteiten voldoen:
A.Een heel groot hart hebben.
B.Niet al te slim zijn.
C.Heel licht zijn.
D.aardig rechtuit kunnen rijden.
Ik voldoe aan 3 van deze eisen.............
René


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr nov 12, 2010 11:17 pm 
Offline

Geregistreerd: zo nov 06, 2005 10:26 pm
Berichten: 2089
Woonplaats: omg.Assen
:lol:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za nov 13, 2010 12:16 am 
Offline

Geregistreerd: zo nov 04, 2007 8:06 pm
Berichten: 80
snel schreef:
Hallo Luc,
Ja ,er is hier op het forum zeker enthousiasme voorhanden voor een dergelijk projekt.
Maar een paar belangrijke onderdelen van zo'n onderneming blijken nog niet op te vullen.

Sprinten is ook interessant ,maar in mijn opinie zou ik daar even niets mee doen als het om een wereldrecordpoging gaat.
Volgens mij is het rijden van een wereldrecordsigaar 30% sprintervaring ,30%wegrace-ervaring en 40% het onbekende.
Ik denk dat er mensen zijn die kunnen dat gewoon ,zo'n ding besturen.
Als het voertuig goed ontworpen is ,tenminste.
Niks voor jou ???


Ja hoor die zijn er zeker, bijvoorbeeld een oosterbuur van ons, Hartmut Weidelich, die al een paar jaar 'chauffeur' is van een Vincent Streamliner op Bonneville, hier kun je er meer over lezen: http://www.britishclassicbikes.de/HPVer ... Itemid=116
Maaruhh, in je eigen dorp woont toch ook iemand die ervaring heeft met wereldsnelheidsrecords?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za nov 13, 2010 1:00 am 
Offline

Geregistreerd: di nov 29, 2005 2:44 pm
Berichten: 2512
7 pagina,s gedroom...wie zit er te wachten op een 50cc snelheidsrecord :?:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za nov 13, 2010 1:05 am 
Offline

Geregistreerd: zo nov 04, 2007 8:06 pm
Berichten: 80
Ed.P schreef:
7 pagina,s gedroom...wie zit er te wachten op een 50cc snelheidsrecord :?:


Niemand, idem voor het absolute wereldsnelheidsrecord op twee wielen?
Toch is het recentelijk (weer eens) verbeterd...speedjunkies...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za nov 13, 2010 1:18 am 
Offline

Geregistreerd: di nov 29, 2005 2:44 pm
Berichten: 2512
sidecarracing schreef:
Ed.P schreef:
7 pagina,s gedroom...wie zit er te wachten op een 50cc snelheidsrecord :?:


Niemand, idem voor het absolute wereldsnelheidsrecord op twee wielen?
Toch is het recentelijk (weer eens) verbeterd...speedjunkies...


Zoek dan eens een paar sponsoren ?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za nov 13, 2010 2:14 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 09, 2002 6:28 pm
Berichten: 2085
snel schreef:
Hallo Luc,
Ja ,er is hier op het forum zeker enthousiasme voorhanden voor een dergelijk projekt.
Maar een paar belangrijke onderdelen van zo'n onderneming blijken nog niet op te vullen.

Sprinten is ook interessant ,maar in mijn opinie zou ik daar even niets mee doen als het om een wereldrecordpoging gaat.
Volgens mij is het rijden van een wereldrecordsigaar 30% sprintervaring ,30%wegrace-ervaring en 40% het onbekende.
Ik denk dat er mensen zijn die kunnen dat gewoon ,zo'n ding besturen.
Als het voertuig goed ontworpen is ,tenminste.
Niks voor jou ???


Zoiets blijft wel trekken, maar ik leg de lat wat minder hoog. Als er goede mogelijkheden komen om het bestaande record te verpletteren dan zou het zomaar kunnen veranderen.
In 2005 was ik klaar voor een verbetering van het 50cc sprintrecord, maar door gebrek aan belangstelling ben in 2006 op 90cc overgestapt voor de 150 meter. Het luchtgekoelde 50cc sprintblok heeft daarna niet meer gelopen.

Het is natuurlijk niet vergelijkbaar met een wereldsnelheidsrecord, maar dat is voor de meesten te hoog te gegrepen, vandaar de voorzet om het eerst wat eenvoudiger te doen. Dan kun je vast wennen aan de spanningen rond het moment van het moeten presteren.

In USA zijn de mogelijkheden om zoiets te doen veel beter. Meerdere keren per jaar worden daar dergelijke evenementen gehouden, zodat je telkens weer een nieuwe poging kunt doen. Maar ook daar ben je niet zeker of de omstandigheden wel ideaal zijn. De zoutvlakte is niet altijd in goede conditie, dus misschien vlieg je er wel voor niets heen.

Groeten,
Luc


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za nov 13, 2010 10:16 am 
Offline

Geregistreerd: zo nov 06, 2005 10:26 pm
Berichten: 2089
Woonplaats: omg.Assen
Ed.P schreef:

Zoek dan eens een paar sponsoren ?


Jij niet ,Ed ?? :mrgreen:
Is niet allemaal gedroom hoor ,dat motorblok in ieder geval niet.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za nov 13, 2010 11:46 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 09, 2002 6:28 pm
Berichten: 2085
snel schreef:
Ed.P schreef:

Zoek dan eens een paar sponsoren ?


Jij niet ,Ed ?? :mrgreen:
Is niet allemaal gedroom hoor ,dat motorblok in ieder geval niet.


Martijn, je hebt gelijk Ed is een van de weinigen die het zeker aan kan.
Over het blok hoeft hij voor een verbetering van het record zich nog het minste druk te maken.
Zijn huidige raceblok zou het al kunnen.

Gr. Luc


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za nov 13, 2010 6:59 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di nov 12, 2002 1:16 am
Berichten: 1994
Woonplaats: Obdam
Ja ,Ed bouw zoon ding, dan wordt Dijk direkteur sponsoring en public relations,Bagger direkteur finacieen,Leks direkteur voor ammusement en vermaak en ik zelf direkteur catering(zakje chips en een kratje bier). :beer


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo nov 14, 2010 12:36 am 
Offline

Geregistreerd: di nov 29, 2005 2:44 pm
Berichten: 2512
Rommats schreef:
Ja ,Ed bouw zoon ding, dan wordt Dijk direkteur sponsoring en public relations,Bagger direkteur finacieen,Leks direkteur voor ammusement en vermaak en ik zelf direkteur catering(zakje chips en een kratje bier). :beer



Dat zou wat zijn , er zouden wel records verbroken worden !

Even serieus , als je dit professioneel aan wilt pakken buiten de techniek om heeft dit toch wel iets meer voeten in aarde wil het kans van slagen hebben.
Het gaat echt wel een beetje kosten en als het sponsoren moet trekken zal je volgens mij naar Bonneville moeten , zet de hele handel maar eens in een vliegtuig , boek eens een paar kamers (zijnj duur in de buurt van Bonneville) etc. etc , daar heb je mensen voor nodig met de juiste babbel en relaties....en ja ik weet dat het een vies woord is in de 50cc wereld maar die kosten wat.
Als je een echt record wilt neerzetten en dus niet 0.2Km boven het oude record gaan zitten zal je het anders moeten aanpakken en niet lopen dagdromen op een forum.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo nov 14, 2010 1:03 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr dec 16, 2005 9:16 pm
Berichten: 1281
Woonplaats: hoofddorp
Ik denk dat je eerst eens met een ontwerp moet komen.
Daarna het ding bouwen en testen,dat is gewoon in Nederland allemaal te doen.
Sponsors krijg je niet omdat je opeens het lumineuze idee hebt om het 50cc snelheidsrecord te vermorzelen,sponsors willen concrete dingen zien voor ze de knip trekken,geen geblaat op een forum.
Ik zeg: bouw een blok,pruts het in een frame en zet het op de testbank...........
René


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo nov 14, 2010 1:27 am 
Offline

Geregistreerd: zo nov 06, 2005 10:26 pm
Berichten: 2089
Woonplaats: omg.Assen
Ed.P schreef:


Dat zou wat zijn , er zouden wel records verbroken worden !

Even serieus , als je dit professioneel aan wilt pakken buiten de techniek om heeft dit toch wel iets meer voeten in aarde wil het kans van slagen hebben.
Het gaat echt wel een beetje kosten en als het sponsoren moet trekken zal je volgens mij naar Bonneville moeten , zet de hele handel maar eens in een vliegtuig , boek eens een paar kamers (zijnj duur in de buurt van Bonneville) etc. etc , daar heb je mensen voor nodig met de juiste babbel en relaties....en ja ik weet dat het een vies woord is in de 50cc wereld maar die kosten wat.
Als je een echt record wilt neerzetten en dus niet 0.2Km boven het oude record gaan zitten zal je het anders moeten aanpakken en niet lopen dagdromen op een forum.


Wijze woorden.
Hoewel het in mijn optiek onnodig zou zijn naar Amerika te gaan anders dan voor "het effekt"
Ik weet alleen dat het motortechnisch absoluut mogelijk is.
De rest = :?:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo nov 14, 2010 2:00 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr okt 21, 2005 3:25 pm
Berichten: 1838
Woonplaats: Den Haag
ik denk dat het met de romp, en een hoop schuurpapier, ook wel goedkomt :), gaat alleen heel veel tijd inzitten :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma nov 15, 2010 5:03 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma sep 09, 2002 6:28 pm
Berichten: 2085
tet schreef:
Ik denk dat je eerst eens met een ontwerp moet komen.
Daarna het ding bouwen en testen,dat is gewoon in Nederland allemaal te doen.
Sponsors krijg je niet omdat je opeens het lumineuze idee hebt om het 50cc snelheidsrecord te vermorzelen,sponsors willen concrete dingen zien voor ze de knip trekken,geen geblaat op een forum.
Ik zeg: bouw een blok,pruts het in een frame en zet het op de testbank...........
René


Ja zo hoort het!!
Als je ervan overtuigd bent dat je het kan, dan gewoon beginnen, zoals René schrijft!!
Neem voldoende tijd voor de ontwerpfase en gok niet op een paar km/h winst.

Gr. Luc


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma nov 15, 2010 7:31 pm 
Offline
Beheerder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za sep 01, 2007 10:06 pm
Berichten: 613
Woonplaats: 's-Heerenbroek
Dus, wanneer is de eerste vergadering?


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 225 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Kreidlerservice - www.kreidlerservice.nl KreidlerMarkt - Koop en Verkoop van Kreidler Florett en Onderdelen. De Jager Kreidler - Tuning & Kreidleronderdelen, rechtvertande koppelingen, nieuwe 6-bakken, membranen.
Vele Kreidler onderdelen voor uw brommer of motorfiets razendsnel in huis met de website Kreidlerstore.nl!

KreidlerMarkt

Koop en Verkoop van Kreidler en Onderdelen.
Kreidler Florett Marktplaats op Facebook.
Veiling - Kauf und Verkauf - MarketPlace!
WTR: wij kunnen uw brommer/scooter of motor voor u reviseren en/of repareren. Ook voor tuning. Wij gaan voor betrouwbaarheid en kwaliteit. Specialist in Kreidler, Sachs, Yamaha, Zundapp en AM6.
Uw advertentie op Kreidler.nl!