Maarten's Kreidler Club!
MAARTEN'S KREIDLER CLUB!
Home
Home
Forum
Forum
Sitemap - Hoofdmenu
Sitemap
Help
Help
Inloggen
Log in
Contact
Contact

Aangepast zoeken




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: goeie cillinder
BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 9:47 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jan 23, 2010 11:49 pm
Berichten: 164
Woonplaats: Hardinxveld-Giessendam
hallo,

Kan een van jullie mij helpen?
Ik wil een cillin mijn voor kreidler hebben.
Maar weet niet welke moet een snellere zijn dan de standaard maar we smalle tap.
brede tap vind ik ook goed alleen hoe moet ik dan het blokje ombouwen naar brede tap?
gewoon uitboren en opnieuw tappen?

alvast bedankt

Mischa


Share on FacebookShare on Twitter
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: goeie cillinder
BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 10:10 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za apr 11, 2009 11:14 pm
Berichten: 104
Je kan je cilinder ook laten tunen bij bijv LVS.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: goeie cillinder
BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 10:14 pm 
Offline
Expert
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 27, 2002 10:55 pm
Berichten: 45308
Woonplaats: Gem. Leidschendam/Voorburg
mischa-94 schreef:
brede tap vind ik ook goed alleen hoe moet ik dan het blokje ombouwen naar brede tap?
gewoon uitboren en opnieuw tappen?
Noem het maar gewoon. Dat is werk voor een vakman of iemand die daar veel ervaring mee heeft.

Vergeet niet dat een SB nog extra kosten met zich mee brengt.
2 andere kortere Motorschermen
1 ander kort tussenrooster
1 ander spruitstuk
1 andere kop

Enzo


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: goeie cillinder
BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 10:45 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 10, 2002 2:43 pm
Berichten: 8737
Woonplaats: Zuid-Oost Limburg
Tapeinden moeten ook nog echt haaks staan t.o.v. het carter , daarbij moet je de oude gaatjes opvullen met een puntschroef , én je moet de voet van de cilinder afdraaien óf het carter uitkotteren , anders past het niet.

Ik zou ook inderdaad mijn cilinder laten bewerken door een van de forumtuners , bijv. LVS inderdaad.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: goeie cillinder
BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 10:49 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jan 06, 2007 6:34 pm
Berichten: 2647
Woonplaats: Vlak bij Lochem
Henk 3bakvoet
Berichttitel: Geplaatst: ma feb 08, 2010 10:25 pm

Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005


Geregistreerd: do jan 27, 2005 1:01 am
Berichten: 3923
Woonplaats: koog aan de zaan
Ik denk dat deze jongen vooral een beroep moet doen op forum leden in de onderdelenvoorziening.

een lijst met kleine onderdelen? bijvoorbeeld een voorvork revisie 80 euro, aan klein spul 500 euro

Verder zal één van de eerste vragen wel zijn hoe hij zijn kreidler 80 of 90 zou kunnen laten lopen.

Er is best wel wat van te maken, houd wel rekening met een behoorlijke hoeveelheid geld.



Omhoog


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: goeie cillinder
BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 10:56 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 10, 2002 2:43 pm
Berichten: 8737
Woonplaats: Zuid-Oost Limburg
:?:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: goeie cillinder
BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 10:56 pm 
Offline
Expert
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 27, 2002 10:55 pm
Berichten: 45308
Woonplaats: Gem. Leidschendam/Voorburg
Het is zo ver :mrgreen:
(Die verschikkelijke zijtas heeft weer eens gelijk :? )

Enzo


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: goeie cillinder
BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 11:41 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di jul 11, 2006 10:31 pm
Berichten: 1038
Woonplaats: schipluiden
Dat zal een reactie van henk zeiktas zijn op een ander topic/bericht van de topicstarter, denk ik.

@topicstarter, ik zou gewoon smalle tap houden, tenzij je heuuuul graag breed wil.

er is zat voor te verzinnen...
cilinder tunen
shoarmakit/athena erop oid
er is geloof ik 50 60 en 70 cc te krijgen in dat immi spul
een al getunede cilinder aanschaffen is ook een optie
origineel of immi moet je zelf gaan bepalen

maar hard rijden is niet alleen een andere cilinder eronder zetten, komt meer bij kijken
denk aan onsteking veranderen, carburateur en of sproeier aanpassen, en eventueel uitlaat

:rs


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: koenkreidlers en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Kreidlerservice - www.kreidlerservice.nl KreidlerMarkt - Koop en Verkoop van Kreidler Florett en Onderdelen. De Jager Kreidler - Tuning & Kreidleronderdelen, rechtvertande koppelingen, nieuwe 6-bakken, membranen.
Vele Kreidler onderdelen voor uw brommer of motorfiets razendsnel in huis met de website Kreidlerstore.nl!

KreidlerMarkt

Koop en Verkoop van Kreidler en Onderdelen.
Kreidler Florett Marktplaats op Facebook.
Veiling - Kauf und Verkauf - MarketPlace!
WTR: wij kunnen uw brommer/scooter of motor voor u reviseren en/of repareren. Ook voor tuning. Wij gaan voor betrouwbaarheid en kwaliteit. Specialist in Kreidler, Sachs, Yamaha, Zundapp en AM6.
Uw advertentie op Kreidler.nl!