hallo,
Kan een van jullie mij helpen?
Ik wil een cillin mijn voor kreidler hebben.
Maar weet niet welke moet een snellere zijn dan de standaard maar we smalle tap.
brede tap vind ik ook goed alleen hoe moet ik dan het blokje ombouwen naar brede tap?
gewoon uitboren en opnieuw tappen?
alvast bedankt
Mischa
goeie cillinder
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60398
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 967 keren
- Ontvangen waarderingen: 2281 keren
Re: goeie cillinder
Noem het maar gewoon. Dat is werk voor een vakman of iemand die daar veel ervaring mee heeft.mischa-94 schreef:brede tap vind ik ook goed alleen hoe moet ik dan het blokje ombouwen naar brede tap?
gewoon uitboren en opnieuw tappen?
Vergeet niet dat een SB nog extra kosten met zich mee brengt.
2 andere kortere Motorschermen
1 ander kort tussenrooster
1 ander spruitstuk
1 andere kop
Enzo
- Caspar
- Berichten: 13634
- Lid geworden op: 10 sep 2002, 14:43
- Locatie: Zuid-Oost Limburg
- Gegeven waarderingen: 590 keren
- Ontvangen waarderingen: 822 keren
Re: goeie cillinder
Tapeinden moeten ook nog echt haaks staan t.o.v. het carter , daarbij moet je de oude gaatjes opvullen met een puntschroef , én je moet de voet van de cilinder afdraaien óf het carter uitkotteren , anders past het niet.
Ik zou ook inderdaad mijn cilinder laten bewerken door een van de forumtuners , bijv. LVS inderdaad.
Ik zou ook inderdaad mijn cilinder laten bewerken door een van de forumtuners , bijv. LVS inderdaad.
- pascal
- Berichten: 2888
- Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:34
- Locatie: Vlak bij Lochem
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Re: goeie cillinder
Henk 3bakvoet
Berichttitel: Geplaatst: ma feb 08, 2010 10:25 pm
Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
Geregistreerd: do jan 27, 2005 1:01 am
Berichten: 3923
Woonplaats: koog aan de zaan
Ik denk dat deze jongen vooral een beroep moet doen op forum leden in de onderdelenvoorziening.
een lijst met kleine onderdelen? bijvoorbeeld een voorvork revisie 80 euro, aan klein spul 500 euro
Verder zal één van de eerste vragen wel zijn hoe hij zijn kreidler 80 of 90 zou kunnen laten lopen.
Er is best wel wat van te maken, houd wel rekening met een behoorlijke hoeveelheid geld.
Omhoog
Berichttitel: Geplaatst: ma feb 08, 2010 10:25 pm
Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
Geregistreerd: do jan 27, 2005 1:01 am
Berichten: 3923
Woonplaats: koog aan de zaan
Ik denk dat deze jongen vooral een beroep moet doen op forum leden in de onderdelenvoorziening.
een lijst met kleine onderdelen? bijvoorbeeld een voorvork revisie 80 euro, aan klein spul 500 euro
Verder zal één van de eerste vragen wel zijn hoe hij zijn kreidler 80 of 90 zou kunnen laten lopen.
Er is best wel wat van te maken, houd wel rekening met een behoorlijke hoeveelheid geld.
Omhoog
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60398
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 967 keren
- Ontvangen waarderingen: 2281 keren
- Jovink
- Berichten: 1029
- Lid geworden op: 11 jul 2006, 22:31
- Locatie: schipluiden
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Re: goeie cillinder
Dat zal een reactie van henk zeiktas zijn op een ander topic/bericht van de topicstarter, denk ik.
@topicstarter, ik zou gewoon smalle tap houden, tenzij je heuuuul graag breed wil.
er is zat voor te verzinnen...
cilinder tunen
shoarmakit/athena erop oid
er is geloof ik 50 60 en 70 cc te krijgen in dat immi spul
een al getunede cilinder aanschaffen is ook een optie
origineel of immi moet je zelf gaan bepalen
maar hard rijden is niet alleen een andere cilinder eronder zetten, komt meer bij kijken
denk aan onsteking veranderen, carburateur en of sproeier aanpassen, en eventueel uitlaat
@topicstarter, ik zou gewoon smalle tap houden, tenzij je heuuuul graag breed wil.
er is zat voor te verzinnen...
cilinder tunen
shoarmakit/athena erop oid
er is geloof ik 50 60 en 70 cc te krijgen in dat immi spul
een al getunede cilinder aanschaffen is ook een optie
origineel of immi moet je zelf gaan bepalen
maar hard rijden is niet alleen een andere cilinder eronder zetten, komt meer bij kijken
denk aan onsteking veranderen, carburateur en of sproeier aanpassen, en eventueel uitlaat