van 18mm naar 20mm - veel vooruitgang?
-
- Berichten: 104
- Lid geworden op: 07 sep 2002, 19:29
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Gerard zijn ze technisch en optisch dus precies het zelfde als Bing?
Mario, op een mooie originele TM ga je toch hoop ik geen homoet uitlaat zetten?
Hermanp, ik heb eens ergens gelezen dat een TM juist afgestemt is om windin vol te houden. O.K, 5KM/u terugval, maar 10KM/u is toch wat aan de ruime kant.
Mijn rmc met RS blok is als ie eenmaal op gang is ook een volhouder met tegenwind. Trouwens wat ik bij mij vreemd vind is dat hij rechtop en liggend nagenoeg even hard gaat. Ik heb zonder luchtfilter element geprobeerd met een grotere sproeier en wat geprobeerd met de ontsteking maar ik haal er geen meter meer uit dan iets over de 80. De zuiger is nieuw, de krukaskeerringen, krukas is getest op slingering, nieuw in de pakkingen nieuwe krukaslagers, axiale speling van de krukas is ca. 0,04mm dus goed. (en versnellingsbaklagers)
kompressie is goed, carb. is nieuw.
En ik lees toch vaker dat er mensen zijn die over de 90 rijden?
Mario, op een mooie originele TM ga je toch hoop ik geen homoet uitlaat zetten?
Hermanp, ik heb eens ergens gelezen dat een TM juist afgestemt is om windin vol te houden. O.K, 5KM/u terugval, maar 10KM/u is toch wat aan de ruime kant.
Mijn rmc met RS blok is als ie eenmaal op gang is ook een volhouder met tegenwind. Trouwens wat ik bij mij vreemd vind is dat hij rechtop en liggend nagenoeg even hard gaat. Ik heb zonder luchtfilter element geprobeerd met een grotere sproeier en wat geprobeerd met de ontsteking maar ik haal er geen meter meer uit dan iets over de 80. De zuiger is nieuw, de krukaskeerringen, krukas is getest op slingering, nieuw in de pakkingen nieuwe krukaslagers, axiale speling van de krukas is ca. 0,04mm dus goed. (en versnellingsbaklagers)
kompressie is goed, carb. is nieuw.
En ik lees toch vaker dat er mensen zijn die over de 90 rijden?