Maarten's Kreidler Club!
MAARTEN'S KREIDLER CLUB!
Home
Home
Forum
Forum
Sitemap - Hoofdmenu
Sitemap
Help
Help
Inloggen
Log in
Contact
Contact

Aangepast zoeken




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 81 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr sep 09, 2016 3:32 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo aug 10, 2011 11:16 am
Berichten: 2081
Ja dat doet hij zeker ongeveer 11000,1500 minder dan de vorige cilinder die kapot gegaan is.
Ik heb expres de uitlaatpoort niet zo groot gemaakt als bij de vorige zo is er makkelijker mee weg te rijden en
heeft wat meer trekkracht in het middengebied.


Share on FacebookShare on Twitter
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr sep 16, 2016 4:51 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do sep 04, 2003 10:10 pm
Berichten: 9033
Woonplaats: het emperisch centrum der RS,en
Zo afgelopen maandag ben ik langs Wietse geweest om het een en ander te testen, proberen en uit te sluiten. Eerst als referentie op de dondersgoed rijdende standaard RS van Hugo gereden, en inderdaad wat rijdt hij goed en vooral opvallend sterk! We hebben daarop de standaard uitlaat van Hugo onder de mijne geschroefd het gaf een iets ander geluid maar de prestaties waren gelijk... beide uitlaten komen kwa (bocht) lengte nagenoeg exact overeen. Wietse vond mijn RS ook niet slecht rijden, een vooral wat 'laag'toerig karakter, het ontbreekt vooral aan het doorlopen. Ik reed met een 90 hoofdsproeier, erg groot, maar ik rijdt daarintegen ook met een aangepast zeefje, het idee was dat dat weleens te groot kon zijn, dus een 82er erin iets feller op het gas maar verder weinig verschil. We hebben ook de ontsteking gecontroleerd op het tijdstip, maar die had ik dus wel goed staan, wel vond Wietse de ontsteking erg heet geworden, zeker voor die korte teststukjes (maar het was ook niet koud tijdens het testen 28a29gr) het idee omdat de spoelen ook verkleurd zijn dat deze doorgeslagen kon zijn.... Maar toen was de tijd op en dit is ook iets wat ik thuis kon doen... en zo gezegd zo gedaan, andere (MHKZ) ontsteking geprobeerd maar hetzelfde resultaat, de motor reed en reageerde hetzelfde, ik had daarbij expres er geen verbruikers aan gekoppeld. Ook deze werd zoals ik het wel vaker met de oude Bosch heb ervaren vrij snel warm/heet...


Vandaag een stukje gereden en hij reed warempel ietjes beter?? Een matige wind op de kop en hij zwoegt stug door in 5 met 75a80km/h wind mee plat erop en positieve verkeersdruk en ik zag dat hij even tegen de 95km/h aanzat..ik reed zonder ontstekingsdeksel, zou dat een reden kunnen zijn dat hij sterker reedt vandaag?? Wat is de reden dat er met deksel gereden word, puur en alleen water? De geforceerde Kreidlers rijden ook met de boel halfopen en dat geeft ook geen problemen met stof en water, of zie ik iets verkeerd?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr sep 16, 2016 5:31 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo aug 10, 2011 11:16 am
Berichten: 2081
Zal niets uitmaken,het koelere weer wel,ik merk dat bij die van mij ook goed.
Als ik met dat warme weer rij dan voelt hij minder sterk aan dan met koeler weer.
Ik merk het al als ik door een bosgebied rij waar het meestal enkele graden koeler is.
Ik rij met een 80 sproeier in mijn Delortho 21mm en met een doorgezaagde filterbuis met een enkel gaasje.
Ik had eerst ook een 90,daar stond hij veel te rijk mee.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr sep 16, 2016 8:11 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 15, 2004 2:02 pm
Berichten: 1885
Woonplaats: Bilzen B
Pascal , ik weet wel een uitlaat voor jouw probleem .
Vraag maar eens aan Roman .
Ik ben nu zéér tevreden over mijn originele RS .
Ik kan hier goed testen in het heuvelland .
Leopold .


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr aug 11, 2017 8:44 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo sep 09, 2007 10:10 pm
Berichten: 3184
Woonplaats: Heemskerk
hoe is dit afgelopen pascal ?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za aug 12, 2017 7:34 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do sep 04, 2003 10:10 pm
Berichten: 9033
Woonplaats: het emperisch centrum der RS,en
Dit heb ik nog niet uitgevoerd, maar ik ga dit tzt nog weleens proberen, gezien jouw doelstelling 110km/h en veel kracht zou ik eerder aan een 80cc denken, of een wat hoegtoerige (11000) 60cc en die 100 laten lopen, blijft heel en is goed rijdbaar. Verwacht er niet teveel van, meestal valt het tegen is mijn ervaring.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 81 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Kreidlerservice - www.kreidlerservice.nl KreidlerMarkt - Koop en Verkoop van Kreidler Florett en Onderdelen. De Jager Kreidler - Tuning & Kreidleronderdelen, rechtvertande koppelingen, nieuwe 6-bakken, membranen.
Vele Kreidler onderdelen voor uw brommer of motorfiets razendsnel in huis met de website Kreidlerstore.nl!

KreidlerMarkt

Koop en Verkoop van Kreidler en Onderdelen.
Kreidler Florett Marktplaats op Facebook.
Veiling - Kauf und Verkauf - MarketPlace!
WTR: wij kunnen uw brommer/scooter of motor voor u reviseren en/of repareren. Ook voor tuning. Wij gaan voor betrouwbaarheid en kwaliteit. Specialist in Kreidler, Sachs, Yamaha, Zundapp en AM6.
Uw advertentie op Kreidler.nl!