chromen cilinders

Opvoeren en snelle spullen - Performance tuning

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
MichelVH
Berichten: 1120
Lid geworden op: 16 feb 2017, 20:26
Locatie: Nootdorp
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: chromen cilinders

#26 Bericht door MichelVH » 26 jan 2018, 21:40

Enzo-tvdzijden schreef:
MichelVH schreef:Stond er laatst eentje op, vent wilde er 300 piek voor hebben...
Heb het even gemist. Wat had hij te koop NOS ?

Enzo
Een uitlaat. Had een berichtje gestuurd want heb nu ook een originele naadloze blokfluitdemper met nummers maar die blinkt is niet echt zo heel erg mooi meer.

mvl
Berichten: 1388
Lid geworden op: 09 feb 2015, 20:50
Gegeven waarderingen: 10 keren
Ontvangen waarderingen: 9 keren

Re: chromen cilinders

#27 Bericht door mvl » 26 jan 2018, 22:02

jamojamo schreef:
mvl schreef:Blokhuis zadel noem ik ori maar geen NOS.

Persoonlijk maakt het me geen bal uit NOS of goede imi. Alleen koop ik NOS (of NOTAALB) omdat veel imi troep is. Mooie schijfrem vind ik top en remt goed. Newfren of erger in een belabberde naaf begin ik niet meer aan. NOS wordt wel schaarser merk ik. Maar heb gelukkig alles in huis. Alleen een NOS 28mm uitlaat met blokfluit en nummers voor een normale prijs zoek ik nog. Of een abnormale prijs :-)
Menno ik ben nog steeds blij met de Nieuwe Uit Oud Magazijnbestand Forma remschoenen voor de 150 Campagnolo’s die ik van je mocht overnemen. Ze remmen als dijkers (??)
Voor de nieuwe lagers heb ik SKF genomen met dichte kooi (C3?) en daar zou ik de oude weer niet voor willen terughebben met viltje en vet. De techniek staat niet stil maar als de oude voorraad Forma remschoenen op is bij jou zou ik eerder de oude opnieuw laten bekleden dan een habbibabbi merk kopen. Passing is alles bij trommelremmen.
Gr.,
Eric
Haha. Forma is weliswaar niet origineel maar wel met asbest en remmen net zo goed. Newfren wel eens gehad dat ik het wiel demonteerde en ze in tweeen gebroken waren :shock:

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: chromen cilinders

#28 Bericht door Enzo-tvdzijden » 26 jan 2018, 22:02

Ok ik snap hem. Kan je wel vertellen dat ori uitlaten zeer goed zijn. Aanschaf is duur en chromen ook. Bij elkaar schiet dat ook op financieel.

Enzo

Gebruikersavatar
hermanngas
Berichten: 4100
Lid geworden op: 08 jan 2010, 17:08
Locatie: Dronten
Gegeven waarderingen: 228 keren
Ontvangen waarderingen: 228 keren

Re: chromen cilinders

#29 Bericht door hermanngas » 26 jan 2018, 22:42

Enzo-tvdzijden schreef:
MichelVH schreef:Stond er laatst eentje op, vent wilde er 300 piek voor hebben...
Heb het even gemist. Wat had hij te koop NOS ?

Enzo
Alleen een NOS 28mm uitlaat met blokfluit en nummers voor een normale prijs zoek ik nog. Of een abnormale prijs :-)

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: chromen cilinders

#30 Bericht door Enzo-tvdzijden » 26 jan 2018, 22:48

Die kosten geld.

Enzo

Gebruikersavatar
MichelVH
Berichten: 1120
Lid geworden op: 16 feb 2017, 20:26
Locatie: Nootdorp
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: chromen cilinders

#31 Bericht door MichelVH » 26 jan 2018, 23:11

mvl schreef:
Haha. Forma is weliswaar niet origineel maar wel met asbest en remmen net zo goed. Newfren wel eens gehad dat ik het wiel demonteerde en ze in tweeen gebroken waren :shock:
Had met m'n vorige Kreidler ook. Achterwiel helemaal geblokkeerd. Wat bleek: voering afgebroken en had de hele boel op slot gezet...

Dat het in de EU verkocht mag worden!!!!

Gebruikersavatar
marwin98
Berichten: 240
Lid geworden op: 12 jan 2014, 14:33
Locatie: Leiden
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: chromen cilinders

#32 Bericht door marwin98 » 27 jan 2018, 10:57

hermanngas schreef:
Enzo-tvdzijden schreef:
MichelVH schreef:Stond er laatst eentje op, vent wilde er 300 piek voor hebben...
Heb het even gemist. Wat had hij te koop NOS ?

Enzo
Alleen een NOS 28mm uitlaat met blokfluit en nummers voor een normale prijs zoek ik nog. Of een abnormale prijs :-)
Die komen toch met enige regelmaat wel voorbij op marktplaats.
Vorig jaar nos voor 180 gekocht, en later eentje op ebay in een absolute nieuwstaat voor 90 euro. :wink:
Waarom perse NOS, nieuwstaat niet goed genoeg meer tegenwoordig?
Zoals Henk al zei de magie van NOS, is ook waar je voor betaalt

mvl
Berichten: 1388
Lid geworden op: 09 feb 2015, 20:50
Gegeven waarderingen: 10 keren
Ontvangen waarderingen: 9 keren

Re: chromen cilinders

#33 Bericht door mvl » 27 jan 2018, 11:38

Die komen toch met enige regelmaat wel voorbij op marktplaats.
Vorig jaar nos voor 180 gekocht, en later eentje op ebay in een absolute nieuwstaat voor 90 euro. :wink:
Waarom perse NOS, nieuwstaat niet goed genoeg meer tegenwoordig?
Zoals Henk al zei de magie van NOS, is ook waar je voor betaalt[/quote]

Nieuwstaat prima. Maar wie bepaalt dat het nieuwstaat is? En ik wil gewoon liefst nieuw. Wat de rest doet moeten ze lekker zelf weten. Snap ook niet goed dat mensen daar kritiek op hebben

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: chromen cilinders

#34 Bericht door Enzo-tvdzijden » 27 jan 2018, 11:52

Al die kritiek lui willen het simpel om de hoek kunnen halen voor de oude prijzen.

Iemand die moeite en risico neemt en daar wat extra voor over heeft wat voor gek verklaard.

Diezelfde mensen branden ook lieden af die wat andere en minder mooie onderdelen op hun Kreidler hebben.

Natuurlijk kost nu een NOS Leleu 160 mm naaf de hoofdprijs. Maar als je hem over 2 dagen wil hebben komt hij. Een gebruikte opknappen kost meer tijd, poetsen, uidraaien, glasparelen, voering vernieuwen (gok omdat er eigenlijk maar weinig topkwaliteit is) asje, roestige hevel, plaatje verzinken, centreer nieuw maken.

En dan nog een beetje kift wat speeld. #-o

Enzo

mvl
Berichten: 1388
Lid geworden op: 09 feb 2015, 20:50
Gegeven waarderingen: 10 keren
Ontvangen waarderingen: 9 keren

Re: chromen cilinders

#35 Bericht door mvl » 27 jan 2018, 12:10

Ik had de keuze nieuw bij jb of KP. €365 p st. Had het bijna gedaan en kon toen NOS voor kopen voor 125 en achter zgan voor 75. NOS ankerplaten 75/st. Remvoering 30 en een ander had ik nog met 200 km gereden. Ron asjes via Johan Black Mamba. Al met al alsnog duur maar wel top. Achternaaf is waar ik bij stond op rondheid gecontroleerd en geen roest onder de ring.

Als ik bagger koop moet ik 3 keer ergens heen rijden om uit te laten draaien etc en ben ik te duur uit voor iets wat ik eigenlijk niet goed genoeg vind.

Gebruikersavatar
marwin98
Berichten: 240
Lid geworden op: 12 jan 2014, 14:33
Locatie: Leiden
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: chromen cilinders

#36 Bericht door marwin98 » 27 jan 2018, 13:37

Ik heb ook helemaal geen kritiek op NOS spullen kopen, iedereen moet het zelf weten. Jammer dat het gelijk word opgevat als kritiek? :roll:
Ik koop ook met enige regelmaat NOS onderdelen, maar wel als de prijs me aanstaat. Ik bedoel er alleen mee te zeggen dat veel onderdelen gemakkelijk zijn op te knappen en er genoeg nette gebruikte spullen te vinden zijn. Hier ligt het natuurlijk ook aan waar je zelf de grens legt.
De zin "met NOS ken je de historie", Hoeveel kan er mankeren aan een ankerplaat? bij wijze van spreke.
Het frame laten we logen, schuren en spuiten door de beste spuiter, maar de onderpootjes kopen we NOS. Terwijl die met spuiten en polijsten weer in nieuwstaat te krijgen zijn. :?:

Gebruikersavatar
marwin98
Berichten: 240
Lid geworden op: 12 jan 2014, 14:33
Locatie: Leiden
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: chromen cilinders

#37 Bericht door marwin98 » 27 jan 2018, 13:44

Enzo-tvdzijden schreef:Al die kritiek lui willen het simpel om de hoek kunnen halen voor de oude prijzen.

Iemand die moeite en risico neemt en daar wat extra voor over heeft wat voor gek verklaard.

Diezelfde mensen branden ook lieden af die wat andere en minder mooie onderdelen op hun Kreidler hebben.

Natuurlijk kost nu een NOS Leleu 160 mm naaf de hoofdprijs. Maar als je hem over 2 dagen wil hebben komt hij. Een gebruikte opknappen kost meer tijd, poetsen, uidraaien, glasparelen, voering vernieuwen (gok omdat er eigenlijk maar weinig topkwaliteit is) asje, roestige hevel, plaatje verzinken, centreer nieuw maken.

En dan nog een beetje kift wat speeld. #-o

Enzo
"Diezelfde mensen branden ook lieden af die wat andere en minder mooie onderdelen op hun Kreidler hebben."

Dit is helaas iets wat je vaak tegenkomt op dit forum en ook de nare kant vind van dit forum.
Als er een 16 jarige met zijn eerste kreidler komt, vaak zo trots als een pauw dan wordt er zowat direct begonnen over de paar immitatie onderdelen die erop zitten. :wink:

mvl
Berichten: 1388
Lid geworden op: 09 feb 2015, 20:50
Gegeven waarderingen: 10 keren
Ontvangen waarderingen: 9 keren

Re: chromen cilinders

#38 Bericht door mvl » 27 jan 2018, 13:46

marwin98 schreef:Ik heb ook helemaal geen kritiek op NOS spullen kopen, iedereen moet het zelf weten.
Ik koop ook met enige regelmaat NOS onderdelen, maar wel als de prijs me aanstaat. Ik bedoel er alleen mee te zeggen dat veel onderdelen gemakkelijk zijn op te knappen en er genoeg nette gebruikte spullen te vinden zijn. Hier ligt het natuurlijk ook aan waar je zelf de grens legt.
De zin "met NOS ken je de historie", Hoeveel kan er mankeren aan een ankerplaat? bij wijze van spreke.
Het frame laten we logen, schuren en spuiten door de beste spuiter, maar de onderpootjes kopen we NOS. Terwijl die met spuiten en polijsten weer in nieuwstaat te krijgen zijn. :?:
Marwin, ik proef toch wat kritiek. Geeft niet, maar bedenk wel dat niet ieders situatie hetzelfde is. Met 4 kinderen, een hond een baan en geen ruimte of toegang tot apparatuur is assembeleren van top onderdelen makkelijker en vaak goedkoper. Een garage huren voor een jaar kost me 2800 euro. Dus tel maar uit. En als ik mensen moet betalen om het mooi te maken kom ik ook op een prijs van NOS. Remankerplaat op MP of Ebay is schaars. NOS is dan marginaal duurder.

Ben benieuwd wat er zou gebeuren als ik eens er lekker voor ga zitten om Jan en alleman te bekritiseren. Dan staan die mensen op hun achterste benen. Laat iedereen gewoon het lekker doen als ze willen. We hebben misschien niet allemaal dezelfde achtergrond of vaardigheden. We delen slechts de passie voor het merk Kreidler.

Gebruikersavatar
b.bonk
Berichten: 3675
Lid geworden op: 29 jul 2015, 20:53
Gegeven waarderingen: 231 keren
Ontvangen waarderingen: 512 keren

Re: chromen cilinders

#39 Bericht door b.bonk » 27 jan 2018, 13:54

menno
die hal die henk3bv heeft laten bouwen
zal toch geen 2800,- kosten
mvg bertus

mvl
Berichten: 1388
Lid geworden op: 09 feb 2015, 20:50
Gegeven waarderingen: 10 keren
Ontvangen waarderingen: 9 keren

Re: chromen cilinders

#40 Bericht door mvl » 27 jan 2018, 14:00

Haha zo’n tuinhuisje hebben we ook maar is niks voor een mooie Kreidler. En kan je niet een werkbank etc in kwijt. Het is voor mij niet praktisch laten we het daar op houden. Vraag me af of de mensen met kritiek op NOS ook de buurman aanspreken als die een nieuwe auto koopt ipv een tweedehandsje. En vaak zie ik troep te koop voor 80% van wat NOS zou kosten. Dan weet ik het wel.

Ik kan er gewoon niet bij dat als iemand zegt dat ie NOS mooi vindt om te hebben er mensen in de pen klimmen om daar eens even lekker kritiek op te uiten.

Zal wel aan mij liggen.

Gebruikersavatar
b.bonk
Berichten: 3675
Lid geworden op: 29 jul 2015, 20:53
Gegeven waarderingen: 231 keren
Ontvangen waarderingen: 512 keren

Re: chromen cilinders

#41 Bericht door b.bonk » 27 jan 2018, 14:30

ja menno
ik heb ook liever een nos dan een los dametje
naast me aan de bar haha . prettig weekend
mvg bertus

mvl
Berichten: 1388
Lid geworden op: 09 feb 2015, 20:50
Gegeven waarderingen: 10 keren
Ontvangen waarderingen: 9 keren

Re: chromen cilinders

#42 Bericht door mvl » 27 jan 2018, 15:22

b.bonk schreef:ja menno
ik heb ook liever een nos dan een los dametje
naast me aan de bar haha . prettig weekend
mvg bertus
De dame mag best een beetje ingereden zijn, toch?

Fijn weekend!

Gebruikersavatar
MichelVH
Berichten: 1120
Lid geworden op: 16 feb 2017, 20:26
Locatie: Nootdorp
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: chromen cilinders

#43 Bericht door MichelVH » 27 jan 2018, 18:27

Zal me niet te veel mengen, daar krijgen we meestal gedonder van :lol:

Maar als je met gesloten knip werkt hoef je niemand te betalen voor het oplassen, polijsten en nabewerken van je remankerplaat bijvoorbeeld. U reviseert m'n voorvork, ik maak uw remankerplaat als nieuw, of iets in die trant. Zo werkt het gewoon veel fijner...

Dus mocht iemand uit de buurt iets van metaalbewerking nodig hebben wil ik dat wel ruilen tegen een onderdeel, of het helpen met elektronica bijvoorbeeld. Want daar snap ik weinig van.

Ik vind (heel persoonlijk) dat als je een brommer opbouwt uit NOS onderdelen, dat het dan meer een groot bouwpakket wordt dan dat het echt restaureren is. De fun zit er voor mij in op op te lassen, te slijpen, te spuiten etc tot het als nieuw is, of beter!

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: chromen cilinders

#44 Bericht door Enzo-tvdzijden » 27 jan 2018, 18:40

MichelVH schreef:Zal me niet te veel mengen, daar krijgen we meestal gedonder van :lol:

Maar als je met gesloten knip werkt hoef je niemand te betalen voor het oplassen, polijsten en nabewerken van je remankerplaat bijvoorbeeld. U reviseert m'n voorvork, ik maak uw remankerplaat als nieuw, of iets in die trant. Zo werkt het gewoon veel fijner...

Dus mocht iemand uit de buurt iets van metaalbewerking nodig hebben wil ik dat wel ruilen tegen een onderdeel, of het helpen met elektronica bijvoorbeeld. Want daar snap ik weinig van.

Ik vind (heel persoonlijk) dat als je een brommer opbouwt uit NOS onderdelen, dat het dan meer een groot bouwpakket wordt dan dat het echt restaureren is. De fun zit er voor mij in op op te lassen, te slijpen, te spuiten etc tot het als nieuw is, of beter!
Wij doen niet anders. Vandaag nog een dichtgelast motorscherm, vorige week dichtgelast achterspadbord, wielen spaken, motorrevisie, cockpit opgeknapt.......

Maar opbouwen met nieuwe spullen wat je toch 15 jaar heb verzameld is ook leuk.

Dus beide varianten vinden we leuk.

Enzo

mvl
Berichten: 1388
Lid geworden op: 09 feb 2015, 20:50
Gegeven waarderingen: 10 keren
Ontvangen waarderingen: 9 keren

Re: chromen cilinders

#45 Bericht door mvl » 27 jan 2018, 19:00

Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het ongelooflijk knap wat iedereen doet en het ging mij er juist om dat men - ongeacht je eigen voorkeur.- ook kan respecteren dat iedereen het op zijn manier doet. Wat Arnold doet met blokjes, Herman met zadels, Bertus met spuiten, Wietse met oa afstellen, wielen spaken en van nieuwe remmen voorzien, Tjerry met zijn kennis en inmiddels ook wachttijden voor werk voor anderen. Claus met cilinders en laswerk, Caspar die alles uitpobeert en op alles een antwoord heeft. En Henk die iedereen scherp houdt. En dan vergeet ik nog heel veel mensen. Ik heb er het grootst mogelijke respect voor.

Alleen heb ik helaas nauwelijks tijd en ruimte en heb ik geen technische achtergrond. Wel probeer ik iedereen persoonlijk te leren kennen en rijd daarvoor regelmatig het hele land door. En is er (mede door het forum) in mij een perfectionist ontwaakt. Kijk maar eens in een oud topic van Buffel6869. 2 buffels met sterwielen :-(. En ik kan het niet helpen maar als ik iets NOS zie wil ik het vaak hebben. Gewoon mooi om iets nieuw te kopen uit vervlogen tijden.

Dus. Ieder zijn dingen en de Kreidlerpassie is de gemene deler!

Gebruikersavatar
Henk 3bakvoet
Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
Berichten: 10800
Lid geworden op: 27 jan 2005, 01:01
Locatie: Koog aan de Zaan
Gegeven waarderingen: 186 keren
Ontvangen waarderingen: 567 keren

Re: chromen cilinders

#46 Bericht door Henk 3bakvoet » 27 jan 2018, 19:38

Je zal onderscheid moeten maken in doelgroepen.
Er is een doelgroep die het heel mooi en (bijna) perfect willen hebben.

Die besteden geen 38 e-mails aan een te koop aangeboden NOS buddy, die hoeven ook geen bedenktijd, en dagen peinzen over een uiterst beeldbepalend object op hun kreidler doen ze al helemaal niet.
Die tikken hem af!, binnen minuten. En roepen YES.

Waarbij zij een andere doelgroep (o.a. de koopjesjagers en klagers dat het allemaal zo duur is) het nakijken geven.
En gelijk hebben ze, op het totaal is de meerprijs van het restauratie object te verwaarlozen, je praat over een paar honderd euro over het geheel van de restauratie.

Dan hebben we nog een doelgroep, de onzekere doelgroep.
Deze doelgroep begint aan een traject van teleurstellingen wanhoop en kreidler desoriëntatie.
Uiteindelijk belanden deze op de afdeling gestrande projecten, met dank aan de alsmaar groeiende berg after market pulp die in ruime maten voorhanden zijn.
Zelf houd ik van mooi spul, een kreidler opgelapt met tanken met stuur inslagen en chroom half weggepoetst blijft een in mij ogen een wrak, een slonzig ding waar nog geen hond tegen aan wil zeiken.

Iedere euro die daar aanbesteed wordt is geld weggooien in een bodemloze put, uiteindelijke blijven dit de 700-1000 euro brommertjes die jaarlijks rouleren op marktplaats.
Maar waar je qua rijeigenschappen best tevreden mee kunt zijn, een roestige spaak of gescheurde zitbank doet daar verder niets aan af, lang leven de doorgaans tijdelijke lol in deze groep.

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: chromen cilinders

#47 Bericht door Enzo-tvdzijden » 27 jan 2018, 19:42

Ik val in groep 1 :mrgreen:

mvl
Berichten: 1388
Lid geworden op: 09 feb 2015, 20:50
Gegeven waarderingen: 10 keren
Ontvangen waarderingen: 9 keren

Re: chromen cilinders

#48 Bericht door mvl » 27 jan 2018, 19:43

Mooi gezegd weer. Is ook de reden dat ik dit keer met een frame begonnen ben en alles stuk voor stuk gekocht. Wat duurder maar wel alles naar de zin.

Koopjesjagers ook niks mis mee, maar dan moet je wel geduld hebben

Gebruikersavatar
Caspar
Berichten: 13598
Lid geworden op: 10 sep 2002, 14:43
Locatie: Zuid-Oost Limburg
Gegeven waarderingen: 588 keren
Ontvangen waarderingen: 811 keren

Re: chromen cilinders

#49 Bericht door Caspar » 27 jan 2018, 20:19

Ik denk dat er nog een 4e doelgroep is Henk :
Perfectionistisch , bekwaam en gemotiveerd. Ook oog voor detail en kwaliteit.
Maar ook 2 studerende kinderen en een hypotheek.
Met een modaal inkomen moet deze doelgroep keuzes maken en prioriteiten stellen.

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: chromen cilinders

#50 Bericht door Enzo-tvdzijden » 27 jan 2018, 20:53

marwin98 schreef:Ik heb ook helemaal geen kritiek op NOS spullen kopen, iedereen moet het zelf weten. Jammer dat het gelijk word opgevat als kritiek? :roll:
Ik koop ook met enige regelmaat NOS onderdelen, maar wel als de prijs me aanstaat. Ik bedoel er alleen mee te zeggen dat veel onderdelen gemakkelijk zijn op te knappen en er genoeg nette gebruikte spullen te vinden zijn. Hier ligt het natuurlijk ook aan waar je zelf de grens legt.
De zin "met NOS ken je de historie", Hoeveel kan er mankeren aan een ankerplaat? bij wijze van spreke.
Het frame laten we logen, schuren en spuiten door de beste spuiter, maar de onderpootjes kopen we NOS. Terwijl die met spuiten en polijsten weer in nieuwstaat te krijgen zijn. :?:
Marwin ik noem jou toch niet :wink:

Maar jij loopt denk nog te kort mee om onderdelen te kunnen beoordelen. “van wat kan er nou mankeren aan een ankerplaat” Deze remplaat van Joep zijn RMC heeft Marcel een nieuwe bus en plaat ingemaakt. Deze was helemaal door en remde heel gevaarlijk tegen het vast slaan aan.
Bij de middelste foto zie je nog de veur in het alu omdat hij met remmen de hevel scheef trok tegen de plaat.
We hadden zelfs keuze’s
NOS
In de bak
Gebruikte
Of repareren.


Een onderpoot kan je polijsten = Custom
Een onderpoot kan je spuiten = best mooi
Een onderpoot is NOS geëloxeerd, persoonlijk vind ik dit het mooist met de groene gloed.

Dus......
Bijlagen
F21020B4-9212-4253-9F66-09026142ADCB.jpeg
F21020B4-9212-4253-9F66-09026142ADCB.jpeg (39.85 KiB) 5162 keer bekeken
593164AE-D5CE-4D2E-9FBC-841BE185B286.jpeg
593164AE-D5CE-4D2E-9FBC-841BE185B286.jpeg (50.06 KiB) 5164 keer bekeken
04D93257-1A36-47B9-BBF4-65F2B1E6E364.jpeg
04D93257-1A36-47B9-BBF4-65F2B1E6E364.jpeg (40.38 KiB) 5164 keer bekeken

Plaats reactie