Het gaat weer goed met de Kreidlersite!

Handleiding, vraagbaak en gedragsregels van het Kreidlerforum.
Guide with questions and answers about using the Kreidler forum.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Maarten
Beheerder
Berichten: 9754
Lid geworden op: 01 sep 2002, 09:13
Locatie: Den Haag, Nederland
Gegeven waarderingen: 827 keren
Ontvangen waarderingen: 417 keren
Contacteer:

Het gaat weer goed met de Kreidlersite!

#1 Bericht door Maarten » 07 mar 2005, 10:17

Den Haag, 07-03-2005,

Geachte Kreidlervrienden,

Het gaat weer goed met de Kreidlersite!

Na alle storingen, server-verhuizingen en software-updates, ziet het er nu weer hoopvol uit voor onze site.

We zijn een nieuwe weg ingeslagen. De backup is absoluut beter voor elkaar nu, we draaien met de laatste (veiligste) software en op 1 server.
Met de nieuwe server van Leaseweb.nl gaat het volgens mij ook goed. Weinig storingen en meestal behoorlijk snel.

Dankzij het goede werk van de moderators, en dankzij de report knop, worden ruzies en problemen zo goed als mogelijk aangepakt.

Door vooral de technische problemen zonk de moed ons wel eens in de schoenen, maar nu het weer goed draait zie je dat iedereen weer enthousiast bezig is.

Zowel de leden als de moderators en administrators zijn goed bezig. Onderling overleg maakt ons een team!
- Frans (Dimage) blijft een drijvende kracht achter dit forum, met veel moderator werk en het toevoegen van artikelen.
- Joost doet meestal op de achtergrond ook goed werk, vooral met het installeren van verbeteringen/uitbreidingen van de forumsoftware.
- Melvin, onze nieuwste moderator doet het ook goed en gaat ook artikelen aanleveren en invoeren voor de site.
- Steven doet het ook goed, oa. als moderator van de evenementen en chat-area.
- Ik zelf besteed vooral werk aan allerlei algemene administrator klusjes, backuppen, dingen bundelen en archiveren, de sitemap, opruimen oude berichten enz.

Doordat de artikelen nu zijn ingevoerd als post, kunnen zij ook doorzocht worden mbv de zoekmachine.
De bedoeling is dat alle informatie (artikelen, berichten, werkplaatshandboeken etc. etc) op deze site terug gevonden kan worden mbv de zoekmachine, en ook dankzij nette overzichten en inhoudsopgaven.

Mijn dank gaat ook uit naar alle leden die zich inzetten voor de site, dmv een positieve houding en het plaatsen van nuttige en informatieve berichten. Uiteraard is het ook geweldig dat zoveel leden een vrijwillige financiele bijdrage hebben geleverd, waardoor het financiele aspect ook is opgelost.

Ik kijk nu al uit naar de evenementen zoals die georganiseerd worden middels de site, zoals de Lexmond meeting. :)

Met vriendelijke groeten,

Maarten Hoogervorst

Plaats reactie