ClickStart Webdiensten Kreidler.nl - Vrijwillige bijdrage

Handleiding, vraagbaak en gedragsregels van het Kreidlerforum.
Guide with questions and answers about using the Kreidler forum.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
5-bak
Berichten: 442
Lid geworden op: 29 mar 2009, 21:18
Locatie: Kampen
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Clickstart Webdiensten Kreidler.nl - Vrijwillige bijdrag

#151 Bericht door 5-bak » 06 jan 2011, 23:35

Vorige keer gewoon weg glad vergeten ik zal nog een bijdrage doen.
misschien is het een idee nog eens te herplaatsen boven aan de site?

groet uit kampen

redfox
Berichten: 2689
Lid geworden op: 09 jul 2006, 22:53
Locatie: ZHZ
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Clickstart Webdiensten Kreidler.nl - Vrijwillige bijdrag

#152 Bericht door redfox » 06 jan 2011, 23:38

Ed.P schreef:
redfox schreef:
Ed.P schreef:Allemaal mooi dit :lol: :lol: :lol: degene met de grootste mond moeten nog betalen :wink:

Cave , Theo ...goed plan.

Moet je dan perse vermelden dat je heb betaald ofzo :?: :?:
Nee , dat moet een ander doen....zie boven :idea:

Ja ik snap je wel maar wil het ook eigenijk niet weten :wink:
Ik doe mijn ding en hoef niet perse genoemd te worden vandaar mijn reactie, maar ben het grotendeels wel eens dat voor niet de zon op gaat en we samen toch wel veel opsteken en plezier hebben aan deze hobbysite :lol:
Ik wil verder ook iedereen in zijn waarde laten wat dit betreft.
Heb respect voor Maarten :clap wat hij allemaal doet voor deze site waar we allemaal zo'n plezier aan hebben.

Gr. Wim

redfox
Berichten: 2689
Lid geworden op: 09 jul 2006, 22:53
Locatie: ZHZ
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Clickstart Webdiensten Kreidler.nl - Vrijwillige bijdrag

#153 Bericht door redfox » 06 jan 2011, 23:42

hannes schreef:Dat is idd weinig :shock:
In het weekend maak ik een bedrag over.
(bedrag is overgemaakt)
Gr. Hannes :wink:
Loc. Amsterdam/haven
Hé Hannes.

Ik zie op mijn GPS dat je op een heel andere locatie bent in A"dam :wink: hahahahaha :lol:

Gr. Wim.

hermanp
Berichten: 6983
Lid geworden op: 08 sep 2002, 01:57
Locatie: alhier
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 107 keren

Re: Clickstart Webdiensten Kreidler.nl - Vrijwillige bijdrag

#154 Bericht door hermanp » 06 jan 2011, 23:43

Het ideetje van Caveman lijkt me ook wel een goede. Mensen die zich aanmelden, wat te koop aanbieden en verder niets bijdragen aan de site? Tja, mijn bijdrage is natuurlijk ook dubieus, heb zelden iets toe te voegen aan de topics, maar dat geldt natuurlijk voor het gros van de forumleden. Samen is het wel een forum, uiteraard.
Het idee van Theo, zoals misschien op een andere site wel werkt, lijkt me niet de juiste. Aan de status die een bepaalde financiële bijdrage jou oplevert, zou je misschien bepaalde rechten willen ontlenen, en dat lijkt me niet de manier waarop dat moet. Dat bijvoorbeeld een 'Member' minder te zeggen heeft dan een 'Golden member'. Iedereen is toch gelijk?
Begrijp me goed, het idee van een vrijwillige bijdrage juich ik toe, zeker gezien het feit dat Maarten er veel tijd en geld in stopt, maar dat er min of meer schande van wordt gesproken dat 'maar 20%' een bijdrage levert, vind ik een niet gepaste opmerking. En als 'Golden member' mag ik dat toch wel zeggen, hahaha. :-)

Ed.P
Berichten: 3124
Lid geworden op: 29 nov 2005, 13:44
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 11 keren

Re: Clickstart Webdiensten Kreidler.nl - Vrijwillige bijdrag

#155 Bericht door Ed.P » 06 jan 2011, 23:50

['Golden member'. Iedereen is toch gelijk?
Gatver wat links Herman :twisted: het gaat erom dat Maarten op een normale manier de site kan onderhouden om onze hobby te kunnen uitvoeren zonder dat hij er financieele schade van te ondervindt.

Gebruikersavatar
Theove
Moderator
Berichten: 3053
Lid geworden op: 05 sep 2007, 23:00
Locatie: Gelderland
Gegeven waarderingen: 248 keren
Ontvangen waarderingen: 54 keren
Contacteer:

Re: Clickstart Webdiensten Kreidler.nl - Vrijwillige bijdrag

#156 Bericht door Theove » 07 jan 2011, 00:07

hermanp schreef:....
Het idee van Theo, zoals misschien op een andere site wel werkt, lijkt me niet de juiste. Aan de status die een bepaalde financiële bijdrage jou oplevert, zou je misschien bepaalde rechten willen ontlenen, en dat lijkt me niet de manier waarop dat moet. Dat bijvoorbeeld een 'Member' minder te zeggen heeft dan een 'Golden member'. Iedereen is toch gelijk?
...
Zoals je kunt lezen werkt het gewoon goed op dat andere forum dus niet misschien.
En iedereen is en blijft gelijk idd. Ik heb dan ook geen moeite over een vermeding "Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005", "super-poster", "... pk op de S&S dag" enzovoort. Dat staat er nu ook bij.

hermanp
Berichten: 6983
Lid geworden op: 08 sep 2002, 01:57
Locatie: alhier
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 107 keren

Re: Clickstart Webdiensten Kreidler.nl - Vrijwillige bijdrag

#157 Bericht door hermanp » 07 jan 2011, 01:44

Misschien heb je wel gelijk Theo. Uitproberen en je weet het. Het verschilt natuurlijk ook per persoon, maar wat wel eens te lezen is, is dat nieuwe leden niet meteen op hun woord geloofd worden als ze bepaalde problemen hebben of iets weten. Je moet je eerst bewijzen, en dan pas 'hoor je erbij'. Niets menselijks is mij vreemd, dus dat heb ik ook. Maar misschien dat zoiets, door een bepaalde status aan mensen te geven op grond van een financiële bijdrage, versterkt wordt? 'Jij hebt nog niets laten zien' is ook een regelmatig voorkomende zin op diverse fora. Het blijft natuurlijk mensenwerk.

Gebruikersavatar
Niekjuh
Berichten: 3300
Lid geworden op: 20 jun 2007, 17:13
Locatie: Enschede
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Re: Clickstart Webdiensten Kreidler.nl - Vrijwillige bijdrag

#158 Bericht door Niekjuh » 07 jan 2011, 02:08

Theove schreef:
hermanp schreef:....
Het idee van Theo, zoals misschien op een andere site wel werkt, lijkt me niet de juiste. Aan de status die een bepaalde financiële bijdrage jou oplevert, zou je misschien bepaalde rechten willen ontlenen, en dat lijkt me niet de manier waarop dat moet. Dat bijvoorbeeld een 'Member' minder te zeggen heeft dan een 'Golden member'. Iedereen is toch gelijk?
...
Zoals je kunt lezen werkt het gewoon goed op dat andere forum dus niet misschien.
En iedereen is en blijft gelijk idd. Ik heb dan ook geen moeite over een vermeding "Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005", "super-poster", "... pk op de S&S dag" enzovoort. Dat staat er nu ook bij.
Het lijkt me een erg goed idee, MAAR stel nou dat jantje één keer 11 euro over maakt, dan heeft hij de status gold member en pietje maakt elke maand 5 euro over en die is dus gewoon een member, maar betaalt veel meer...

/edit, dan kunnen we het natuurlijk gewoon optellen en als er dan teveel mensen de hoogste rang krijgen meerdere rangen toevoegen?

Gebruikersavatar
hannes
Berichten: 2278
Lid geworden op: 19 okt 2008, 18:27
Locatie: arnhem-holland
Gegeven waarderingen: 88 keren
Ontvangen waarderingen: 17 keren

Re: Clickstart Webdiensten Kreidler.nl - Vrijwillige bijdrag

#159 Bericht door hannes » 07 jan 2011, 07:05

[quote="Niekjuh"][quote="Theove"][quote="hermanp"]....
Het idee van Theo, zoals misschien op een andere site wel werkt, lijkt me niet de juiste. Aan de status die een bepaalde financiële bijdrage jou oplevert, zou je misschien bepaalde rechten willen ontlenen, en dat lijkt me niet de manier waarop dat moet. Dat bijvoorbeeld een 'Member' minder te zeggen heeft dan een 'Golden member'. Iedereen is toch

@Het lijkt me een erg goed idee, MAAR stel nou dat jantje één keer 11 euro over maakt, dan heeft hij de status gold member en pietje maakt elke maand 5 euro over en die is dus gewoon een member, maar betaalt veel meer...

Jongens,wat ik al eerder zei is (geen bedrag er bij te vermelden!!!)laat iedereen in zijn waarde.
Kijk 5 of 10,00 kunnen wij toch wel opbrengen eens per jaar ?
Wat heb ik toch een groot respect voor onze enzo!
De tijd en inspanning die hij voor deze mooie site over heeft.
En wij maar piepen hier.
De groeten
Hannes

Gebruikersavatar
RuudvanWijk
Berichten: 1250
Lid geworden op: 22 mar 2007, 21:25
Locatie: Bovenkarspel
Gegeven waarderingen: 2 keren
Ontvangen waarderingen: 26 keren

Re: Clickstart Webdiensten Kreidler.nl - Vrijwillige bijdrag

#160 Bericht door RuudvanWijk » 07 jan 2011, 12:38

Dit is toch wel een Kreidler-site hé en niet toevallig van die Angels ??? Member, Golden member ?? :roll: :roll:

Jongens, hou het simpel. Degene die de site waardeert en wil dat deze in stand gehouden blijft doet denk ik wel een bijdrage. En de anderen moeten het zelf weten. En als het financieel voor Maarten helemaal niet meer te behappen is, dan komt hij zelf wel met andere ideeën en spelregels denk ik. Wel lovenswaardige, maar niet zo zinvolle discussie.

groetjes,

Ruud

Gebruikersavatar
Henk 3bakvoet
Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
Berichten: 10800
Lid geworden op: 27 jan 2005, 01:01
Locatie: Koog aan de Zaan
Gegeven waarderingen: 186 keren
Ontvangen waarderingen: 567 keren

Re: Clickstart Webdiensten Kreidler.nl - Vrijwillige bijdrag

#161 Bericht door Henk 3bakvoet » 07 jan 2011, 18:20

Theove schreef:
hermanp schreef:....
Het idee van Theo, zoals misschien op een andere site wel werkt, lijkt me niet de juiste. Aan de status die een bepaalde financiële bijdrage jou oplevert, zou je misschien bepaalde rechten willen ontlenen, en dat lijkt me niet de manier waarop dat moet. Dat bijvoorbeeld een 'Member' minder te zeggen heeft dan een 'Golden member'. Iedereen is toch gelijk?
...
Zoals je kunt lezen werkt het gewoon goed op dat andere forum dus niet misschien.
En iedereen is en blijft gelijk idd. Ik heb dan ook geen moeite over een vermeding "Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005", "super-poster", "... pk op de S&S dag" enzovoort. Dat staat er nu ook bij.
Als door een donatie van mij ik het onderschrift Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005 kwijt zou raken, en daar voor in de plaats platina member zou krijgen zou ik daar niet gelukkig mee zijn.
De status van mijn kreidler op dit forum vind ik belangrijker als de status van de eigenaar.

Ik zou er mee kunnen leven als er voor iedere versnelling die je kreidler heeft 10 euro over te moeten maken plus nog een toeslag van 1 euro voor iedere cc als je boven de 50 cc inhoud komt.
Dat is pas echt naar draagkracht. :wink:

NB. automaat rijdsters vliegen mee op de vleugels van hun gezinslid :lol:

Gebruikersavatar
Caspar
Berichten: 13597
Lid geworden op: 10 sep 2002, 14:43
Locatie: Zuid-Oost Limburg
Gegeven waarderingen: 588 keren
Ontvangen waarderingen: 811 keren

Re: Clickstart Webdiensten Kreidler.nl - Vrijwillige bijdrag

#162 Bericht door Caspar » 07 jan 2011, 18:27

Die vermelding van member heeft wel iets. Steunende leden mogen best zichtbaar zijn.
En voor de criticasters: Je kunt op deze site geen status kopen, dus: al maak je € 100,- over, dan nog koop je geen rechten of status op dit forum. Zelfs een sponsor heeft alleen maar advertentie-recht voor zijn geld.
Het is geen Warcraft , het is het Kreidlerforum !

Gebruikersavatar
Theove
Moderator
Berichten: 3053
Lid geworden op: 05 sep 2007, 23:00
Locatie: Gelderland
Gegeven waarderingen: 248 keren
Ontvangen waarderingen: 54 keren
Contacteer:

Re: Clickstart Webdiensten Kreidler.nl - Vrijwillige bijdrag

#163 Bericht door Theove » 07 jan 2011, 18:30

Eeuwige roem is idd ook wat waard Henk. Stel je voor dat we gaan vergeten wie je eigenlijk bent :)

Wat ik opper moet natuurlijk niet maar ik kan wel onderbouwen dat het probleemloos kan werken.
Op voorhand beren op de weg zoeken en alvast schrijven dat het niet werkt......

Hier laat ik het voorlopig bij anders gaan jullie nog denken dat ik een deel van de opbrengst krijg :lol:

Ed.P
Berichten: 3124
Lid geworden op: 29 nov 2005, 13:44
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 11 keren

Re: Clickstart Webdiensten Kreidler.nl - Vrijwillige bijdrag

#164 Bericht door Ed.P » 07 jan 2011, 21:33

Ik zou er mee kunnen leven als er voor iedere versnelling die je kreidler heeft 10 euro over te moeten maken plus nog een toeslag van 1 euro voor iedere cc als je boven de 50 cc inhoud komt.
Dijk heeft 6 versn. en big-bore...... :^o :lol:

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: Clickstart Webdiensten Kreidler.nl - Vrijwillige bijdrag

#165 Bericht door Enzo-tvdzijden » 07 jan 2011, 21:39

Ed.P schreef:
Ik zou er mee kunnen leven als er voor iedere versnelling die je kreidler heeft 10 euro over te moeten maken plus nog een toeslag van 1 euro voor iedere cc als je boven de 50 cc inhoud komt.
Dijk heeft 6 versn. en big-bore...... :^o :lol:
Dus de automaatjes gaan oneindig veel euro's betalen Ed. :mrgreen:

Enzo

Gebruikersavatar
dijk
Winnaar Kreidlerverkiezing crossklasse 2010
Berichten: 19179
Lid geworden op: 04 dec 2003, 19:43
Gegeven waarderingen: 481 keren
Ontvangen waarderingen: 64 keren

Re: Clickstart Webdiensten Kreidler.nl - Vrijwillige bijdrag

#166 Bericht door dijk » 07 jan 2011, 21:40

Zoals je kunt lezen werkt het gewoon goed op dat andere forum dus niet misschien.
En iedereen is en blijft gelijk idd. Ik heb dan ook geen moeite over een vermeding "Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005", "super-poster", "... pk op de S&S dag" enzovoort. Dat staat er nu ook bij.[/quote]

Als door een donatie van mij ik het onderschrift Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005 kwijt zou raken, en daar voor in de plaats platina member zou krijgen zou ik daar niet gelukkig mee zijn.
De status van mijn kreidler op dit forum vind ik belangrijker als de status van de eigenaar.

Ik zou er mee kunnen leven als er voor iedere versnelling die je kreidler heeft 10 euro over te moeten maken plus nog een toeslag van 1 euro voor iedere cc als je boven de 50 cc inhoud komt.
Dat is pas echt naar draagkracht. :wink:

NB. automaat rijdsters vliegen mee op de vleugels van hun gezinslid :lol:[/quote]

als je nou 10 kreidlers hebt of meer :?:

Gebruikersavatar
dijk
Winnaar Kreidlerverkiezing crossklasse 2010
Berichten: 19179
Lid geworden op: 04 dec 2003, 19:43
Gegeven waarderingen: 481 keren
Ontvangen waarderingen: 64 keren

Re: Clickstart Webdiensten Kreidler.nl - Vrijwillige bijdrag

#167 Bericht door dijk » 07 jan 2011, 21:41

Ed.P schreef:
Ik zou er mee kunnen leven als er voor iedere versnelling die je kreidler heeft 10 euro over te moeten maken plus nog een toeslag van 1 euro voor iedere cc als je boven de 50 cc inhoud komt.
Dijk heeft 6 versn. en big-bore...... :^o :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
ab1rwk
Berichten: 161
Lid geworden op: 11 apr 2010, 10:50
Locatie: rijswijk z.h.
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Clickstart Webdiensten Kreidler.nl - Vrijwillige bijdrag

#168 Bericht door ab1rwk » 07 jan 2011, 22:50

Komop mannen , niet reageren...........................STORTEN :thumbsup :thumbsup :thumbsup

Gebruikersavatar
kriegsman
Berichten: 1635
Lid geworden op: 24 sep 2005, 21:14
Locatie: onstwedde
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Clickstart Webdiensten Kreidler.nl - Vrijwillige bijdrag

#169 Bericht door kriegsman » 07 jan 2011, 23:14

maloud schreef:Ik schatte het in op 50% !!!

Het blijkt dus 20% te zijn :oops: :oops: :oops:

hoe slecht is die 20% :?: dat vraag ik mij wel af :?:
als je eens iets post moet je gelijk betalen?
ik denk dat de echte liefhebbers met de ruimte om te doneren het gewoon wel doen :clap
voor de mensen die niet kunnen,moet je dan ook gewoon respect hebben

en de genen die te gierig zijn,dat kun je helaas niet te weten komen,anders gelijk bannen :twisted: :twisted:

Gebruikersavatar
hannes
Berichten: 2278
Lid geworden op: 19 okt 2008, 18:27
Locatie: arnhem-holland
Gegeven waarderingen: 88 keren
Ontvangen waarderingen: 17 keren

Re: Clickstart Webdiensten Kreidler.nl - Vrijwillige bijdrag

#170 Bericht door hannes » 08 jan 2011, 07:26

Jan,er zullen heus wel leden bij zitten die het niet kunnen veroorloven om te doneren.
Maar de rest vaart wel met ons mee.
Gr. Hannes :wink:

Gebruikersavatar
Maarten
Beheerder
Berichten: 9743
Lid geworden op: 01 sep 2002, 09:13
Locatie: Den Haag, Nederland
Gegeven waarderingen: 813 keren
Ontvangen waarderingen: 413 keren
Contacteer:

Kreidler.nl - Vrijwillige bijdrage

#171 Bericht door Maarten » 08 jan 2011, 08:06

Jongens jongens, ik heb jullie tot zo ver maar lekker laten discussieren over dit onderwerp. :-)

Ik zie het zo, van mijn kant: De "hobby" is op een bepaald moment geen hobby meer. Er ligt gewoon werk op me te wachten dat gebeuren moet en dat niet altijd even leuk is. Mensen die hun wachtwoord kwijt zijn (ok, paar minuutjes werk, geen probleem), meningsverschillen op het forum (mailen met betrokkenen, lezen wat er nu precies aan de hand is, eventueel ingrijpen - maar je hebt wel te maken met mensen en met belangen, dus je moet proberen zorgvuldig te werk te gaan - hier gaan wel eens uurtjes in zitten), handmatig backuppen van bestanden en de database. Als ik uit mijn werk kom, dan moet eerst de computer aan en zijn er e-mails, reports en pb's. Natuurlijk hoef ik niet alles te doen wat er binnenkomt, ik schuif ook genoeg voor me uit, maar er is ook werk dat gebeuren moet. De overstap naar het nieuwe forum heeft ook nog allerlei sporen en onvolkomenheden achtergelaten, die ook nog opgelost moeten worden. Kortom, als een ander lekker op de bank ploft, in de tuin gaat zitten of op zijn Kreidler stapt, zit ik wel eens gedwongen achter het toetsenbord.

Voor het oplossen van bepaalde problemen of voor het realiseren van uitbreidingen aan de forumsoftware, heb ik echt hulp nodig. Waarschijnlijk zal dat iemand worden die ook gewoon een tarief (bij mij) in rekening brengt.

Het onderscheid tussen betalende leden en niet-betalende leden, wil ik niet openbaar maken. Het forum zal altijd voor iedereen onbeperkt toegankelijk zijn, dat is ook de kracht van deze site, maar misschien worden niet betalende leden nog geconfronteerd met een extra google advertentietje.

Het is een vrijwillige bijdrage. Als ik een bepaalde site eenmaal per maand een uurtje bezoek, en men vraagt mij daar of ik een bijdrage wil betalen, dan denk ik ook: "dag, niet van mij". Wikipedia vraagt ook om een bijdrage, en is wel een bron van informatie die je echt wel eens raadpleegt. Maar ik heb ook nog nooit aan dat verzoek van hun voldaan.

Maar als je dagelijks op een site komt, als je via die site mensen leert kennen, je verhaal deelt, informatie vraagt en krijgt, maar ook informatie aan anderen overdraagt... als deze site je startpagina is, als je je samen een kluppie voelt. Dan hoop ik dat je dat clubje in de lucht wilt houden. En nogmaals, wie er al sponsor is van de site, of wie hier al op allerlei andere manieren bijdraagt aan de site (met adviezen of met scans van artikelen), die doet dan al genoeg, die hoeft niet ook nog eens geld over te maken.

Ik ga niet kijken wie er allemaal wel of niet betaald hebben, ik maak geen onderscheid, alleen is het niet zo dat een betalend lid daarmee voorgetrokken wordt of daar rechten aan kan ontlenen. Voor de rest: even goede vrienden, of je nou betaalt of niet.

Ik heb, zoals bekend, ook de lasten: Twee verzekeringen, kamer van koophandel, boekhouder, belastingdienst, serverkosten, bankkosten enzovoorts.

Van diegenen die toch regelmatig veel profijt en plezier van deze site ondervinden, (en die een paar centen missen kunnen), vraag ik vriendelijk en beleefd om een vrijwillige bijdrage, dit komt ten goede aan het onderhoud en het voortbestaan van dit forum.

Wie dat wil kan zijn of haar bijdrage overmaken tnv :
  • M.J. Hoogervorst
  • Bankrekeningnummer NL15 INGB 0006 6482 27
  • Onder vermelding van: Uw forumnaam, Kreidler.nl

Bij voorbaat dank voor jullie steun.

Met vriendelijke groeten,

Maarten Hoogervorst

Gebruikersavatar
hannes
Berichten: 2278
Lid geworden op: 19 okt 2008, 18:27
Locatie: arnhem-holland
Gegeven waarderingen: 88 keren
Ontvangen waarderingen: 17 keren

Re: Clickstart Webdiensten Kreidler.nl - Vrijwillige bijdrag

#172 Bericht door hannes » 08 jan 2011, 08:30

Einde discussie :thumbleft

Fred57
Berichten: 690
Lid geworden op: 14 jan 2008, 19:06
Locatie: Rotterdam
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Clickstart Webdiensten Kreidler.nl - Vrijwillige bijdrag

#173 Bericht door Fred57 » 08 jan 2011, 12:30

Hallo Mensen, :D

Mijn bijdrage aan de site wat betreft sleutelen of tuning enz.enz is niet groot te noemen eigenlijk helemaal niks ! [-X
Maar ik lees veel en daar heb ik best [ soms niet ] plezier aan en aardig wat van geleerd ! :clap

Ik heb te weinig ritjes gedaan dus ook niet echt veel forum leden gesproken ,
De reden daarvan is weer een heel ander verhaal :oops:

Dus vind ik een bijdrage op zijn plaats !

Veel succes allemaal en Maarten ik hoop dat je genoeg binnen krijgt om het spul in de lucht :D te houden !

Groetjes Fred

Gebruikersavatar
kreidler844
Berichten: 5513
Lid geworden op: 20 aug 2006, 13:41
Locatie: opende
Gegeven waarderingen: 48 keren
Ontvangen waarderingen: 232 keren
Contacteer:

Re: Clickstart Webdiensten Kreidler.nl - Vrijwillige bijdrag

#174 Bericht door kreidler844 » 08 jan 2011, 13:06

De Sponsoren welke een Banner hebben op dit forum zijn mensen welke Kreidler.nl een warm hart toe dragen en bereid zijn tegen een behoorlijke vergoeding Maarten te steunen met deze site in de lucht te houden.
Wat ze (ik ook dus) daarvoor terugkrijgen is een stukje reclame.
Daarmee is het naar je adverteerders toe natuurlijk niet eerlijk dat mensen welke al dan niet bewust geen adverteerder of sponsor zijn reclame mogen maken of gesteund worden door leden van dit forum welke vinden dat er reclame gemaakt kan worden voor zwart-handelaren en -werkers, of bedrijven die bewust geen sponsor willen worden.
Zonder deze sponsoren kan Kreidler.nl volgens mij ook niet meer bestaan dus is het niet meer dan billijk dat alleen daarvoor reclame wordt gemaakt en niet voor anderen welke dezelfde produkten en diensten aanbieden dan de sponsoren, al dan niet tegen een beuntarief.
Dus koop bij "onze" sponsoren is iets waar wel een beetje meer rekening mee gehouden mag worden, ook door de Moderators.
Er zijn mensen aktief op dit forum die zwart 20 x zoveel tuning en reparatiewerk doen dan ik en daar dus geen belasting over betalen.
Mijn banner staat er niet alleen uit eigenbelang, ik vind het zwaarder wegen dat deze site in de lucht blijft.

Wietse

Gebruikersavatar
gijsvanzanten
Berichten: 2054
Lid geworden op: 23 jan 2009, 20:53
Gegeven waarderingen: 13 keren
Ontvangen waarderingen: 15 keren

Re: Clickstart Webdiensten Kreidler.nl - Vrijwillige bijdrag

#175 Bericht door gijsvanzanten » 08 jan 2011, 13:51

kreidler844 schreef:De Sponsoren welke een Banner hebben op dit forum zijn mensen welke Kreidler.nl een warm hart toe dragen en bereid zijn tegen een behoorlijke vergoeding Maarten te steunen met deze site in de lucht te houden.
Wat ze (ik ook dus) daarvoor terugkrijgen is een stukje reclame.
Daarmee is het naar je adverteerders toe natuurlijk niet eerlijk dat mensen welke al dan niet bewust geen adverteerder of sponsor zijn reclame mogen maken of gesteund worden door leden van dit forum welke vinden dat er reclame gemaakt kan worden voor zwart-handelaren en -werkers, of bedrijven die bewust geen sponsor willen worden.
Zonder deze sponsoren kan Kreidler.nl volgens mij ook niet meer bestaan dus is het niet meer dan billijk dat alleen daarvoor reclame wordt gemaakt en niet voor anderen welke dezelfde produkten en diensten aanbieden dan de sponsoren, al dan niet tegen een beuntarief.
Dus koop bij "onze" sponsoren is iets waar wel een beetje meer rekening mee gehouden mag worden, ook door de Moderators.
Er zijn mensen aktief op dit forum die zwart 20 x zoveel tuning en reparatiewerk doen dan ik en daar dus geen belasting over betalen.
Mijn banner staat er niet alleen uit eigenbelang, ik vind het zwaarder wegen dat deze site in de lucht blijft.

Wietse
Hier kan ik mij helemaal in vinden. Dat neemt niet weg dat onderlinge hulp en werkzaamheden gewoon moet kunnen. En dat is dan puur hobbymatig. En uiteraard tegen betaling van gemaakte kosten. Ikzelf vind 10 euro contributie of hoe je het ook wilt noemen, eigenlijk een must. Ook al gezien vanuit de kennis en hulp waarvoor je op dit forum altijd terecht kunt. Dit forum heeft zeker recht van bestaan. Als het er niet zou zijn zou het alleen maar een verarming betekenen voor onze hobby. Ik hoop met alle zin en onzin nog vele jaren van dit mooie forum te mogen genieten. :)

Plaats reactie