Over politiek praten op de Kreidlersite

Handleiding, vraagbaak en gedragsregels van het Kreidlerforum.
Guide with questions and answers about using the Kreidler forum.
Gesloten
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Maarten
Beheerder
Berichten: 9755
Lid geworden op: 01 sep 2002, 09:13
Locatie: Den Haag, Nederland
Gegeven waarderingen: 831 keren
Ontvangen waarderingen: 418 keren
Contacteer:

Over politiek praten op de Kreidlersite

#1 Bericht door Maarten » 07 feb 2011, 18:46

Hoewel we op Kreidler.nl over van alles en nog wat praten, zeker in de chat-area, is politiek altijd een gevoelige zaak.
Onderwerpen in de chat-area verschijnen op het nieuwe forum ook nog steeds op de voorpagina bij de meest recente onderwerpen, en dan staat er dus bovenaan de site iets over politiek, en dat is wat mij betreft niet de bedoeling.

Ik denk dat we op deze site over onze hobby moeten kunnen praten, daar in hebben we al genoeg om over te praten en lopen de emoties ook al hoog genoeg op.

Op politiek vlak weet ik dat er mensen zijn van alle stromingen. Mensen die sowieso niets van politiek moeten weten, mensen die rechts stemmen, mensen die links stemmen. Sommigen hebben misschien zelfs een extreme voorkeur aan de linker of rechter kant.

Het staat niet expliciet in de forumregels, maar ik ga dat er wel inzetten. Discussieren over politiek is iets voor andere fora, op onze site ben ik bang dat praten over politiek alleen maar onderlinge tegenstellingen naar voren brengt in plaats dat we juist nader tot elkaar komen.

Mvg Maarten

Gesloten