Verzekering - Unigarant

Adressen Kreidlers & onderdelen, Verzekeringen, Motorkeuring, Framenummers,
Aankooptips, Links etc.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Robbert
Berichten: 51
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:13
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#1 Bericht door Robbert » 24 okt 2002, 21:12

eeh ik heb gebeld met een tussen persoon van unigarant omdat me verzekering er maar 29 euro kost. Alleen de tussenpersoon zegt er steeds niet doorheen te kunnen komen bij unigarant om de offerte aan te vragen. Dit geldt voor meerdere tussen personen...

Ik wacht onderhand nu al 2 weken, heeft iemand ook ervaring met dit vervelende wachten. Want nu ik eindelijk mijn nieuwe kreidler klaar heb wil ik wel skeuren...:s

Ik lees graag jullie reactie's!

Gebruikersavatar
Danoontje
Berichten: 961
Lid geworden op: 07 sep 2002, 13:19
Locatie: Maastricht
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#2 Bericht door Danoontje » 25 okt 2002, 10:54

pfffffffffffffffffffffffffffffffffff bel dan gewoon London verzekeringen op, nu bellen over 3 dagen de acceptgiro en dus over 7 dagen je plaatje

Mark
Berichten: 305
Lid geworden op: 07 sep 2002, 15:41
Locatie: Veenendaal
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#3 Bericht door Mark » 29 okt 2002, 22:50

Ik heb dus ook last van die lange wachttijd.
Ik heb namelijk in de zomervakantie mijn verzekering opgezegd en wacht nog steeds op mijn €119.
Mijn vader werkt bij een bedrijf dat dus als tussenpersoon werkt voor unigarant en de persoon die over de brommer e.d. gaat kan ook geen contact krijgen met unigarant.
Het was 3x fout gegaan en ze hadden nu het bedrag afgesproken en dat zou 2 weken geleden worden terug gestort.


Nou ik heb eindelijk mijn geld binnen. Ik heb het plaatje in augustus aan me pa meegegeven en het is pas vandaag binnen :evil:

Plaats reactie