Ik ben gekalmeerd !!!

Adressen Kreidlers & onderdelen, Verzekeringen, Motorkeuring, Framenummers,
Aankooptips, Links etc.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
maloud
Berichten: 1899
Lid geworden op: 07 sep 2002, 17:55
Locatie: Amstelveen
Gegeven waarderingen: 10 keren
Ontvangen waarderingen: 15 keren
Contacteer:

Ik ben gekalmeerd !!!

#1 Bericht door maloud » 11 sep 2003, 17:29

Inmiddels ben ik weer een beetje gekalmeerd en wil iedereen, IEDEREEN, bedanken voor de vele positieve reacties die ik mocht ontvangen, zowel via het forum als in persoonlijke berichten.

Natuurlijk is het begonnen met het topic over de patches. Ik ga nu niet meer opnieuw over de inhoudt beginnen, maar vooral met KJ heb ik een verhitte discussie gehad. Over en weer zijn minder leuke dingen gezegd en het heeft geresulteerd in een pat(ch)stelling.

Ik wil langs deze weg mijn excuses (nogmaals) aanbieden en verzoeken op de oude voet verder te gaan.

Nu over het forum:

Een aantal gebruikers schijnt wel eens te vergeten dat wij te gast zijn op:
“Maarten's Kreidler Club„
Het is dus de site van Maarten (en medewerkers als Joost en de moderators)

Gedraag je dan ook als gast.

Simpelweg gezegd houdt dit in: gedraag je als gast met alle respect ten opzichte van elkaar en arbeid samen. Dit arbeiden zal moeten bestaan uit het samen oplossen van problemen, het gezamenlijk verzamelen en bewaren van data, afbeeldingen, adressen enzovoort.

Als er iemand een probleem heeft en je weet iets wat kan bijdragen tot het oplossen van het probleem help dan, maar plaats geen STOMME opmerkingen zoals “ik ook„ of “cu„ Daar zijn de PB of mailadressen voor. Gebruik in de berichten de
quote
mogelijkheden bij het antwoorden, dat verduidelijkt het onderwerp, vooral als je later door middel van de zoekfunctie op een bericht komt.

Ik hoop oprecht dat een ieder (ik ook) ervan geleerd heeft en wens iedereen weer veel plezier.
Laatst gewijzigd door maloud op 12 sep 2003, 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.

KreidlerFan
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 mar 2003, 15:54
Locatie: Breda/Prinsenbeek
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#2 Bericht door KreidlerFan » 11 sep 2003, 18:02

Gelukkig, en een wederzijds bedankje dat je ook de site om hoog houdt, dat doet me goed. En tenslotte, om jou maar eens extra te bevestigen, we zijn een grote kreidlerfamilie, en we houden ut gezellig.

:D blijven lachen :clap

Gebruikersavatar
Dimage
Expert
Berichten: 6624
Lid geworden op: 15 mar 2003, 13:33
Locatie: Maassluis
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

#3 Bericht door Dimage » 11 sep 2003, 18:34

Ik heb groot respect voor mensen die zich puur zonder eigenbelang inzetten voor de mede(kreidler)liefhebber.
Dit geldt voor een ieder die dit doet, zoals de mensen achter deze site, Louis, KJ, de forumleden die iemand helpen met het oplossen van zijn (kreidler)probleem en verder alle mensen die ik vergeten ben.
Het is dan jammer dat het soms (al dan niet onbedoeld) uit de klauwen loopt.
In elke familie zijn er wel eens geschillen en waar ben je dan familie voor om dit ook weer onderling op te lossen.
Gelukkig heb ik in deze (kreidler)familie alweer diverse mensen de stap in de goede richting zien nemen, ik hoop dan ook dat degenen die dit eventueel nog niet hebben gedaan dit ook willen doen en het verleden het verleden laten.

@ Louis; Ik ben blij dat je weer het licht hebt gezien en hoop van harte dat de problemen tot het verleden behoren.

MVG

Gebruikersavatar
Maarten
Beheerder
Berichten: 9755
Lid geworden op: 01 sep 2002, 09:13
Locatie: Den Haag, Nederland
Gegeven waarderingen: 831 keren
Ontvangen waarderingen: 420 keren
Contacteer:

#4 Bericht door Maarten » 11 sep 2003, 18:44

Goed werk Louis. Ik wens je weer alles sterkte toe met je goede site en hoop dat we kunnen (blijven) samenwerken!

Ook ik heb fouten gemaakt in de patch-discussie (ik ben ook maar een mens), en heb daar openlijk en per pb excuses voor aangeboden.

Ik hoop dat iedereen begrijpt dat ik met niemand moeite heb op dit forum en dat iedereen hier welkom is om te kunnen discussieren over onze grote hobby, bier en vrouwen, pardon ik bedoel de Kreidlers. Uiteraard is het wel zo dat iedereen een beetje open moet staan voor elkaars mening, en dat iedereen ook wel eens iets moet toe durven geven.
Als we elkaar met respect behandelen dan komen we een stuk verder dan als we telkens ruzie maken.

Verder hoop ik dat iedereen POSITIEF wil reageren op dit forum, met de bedoeling om elkaar te helpen en met het idee om er samen met elkaar het beste van te maken. Ik ben niet perfect, de site en het forum zijn ook niet perfect, maar we doen wel ons best en meer kunnen we niet doen.

Tot slot wil ik iedereen bedanken die zich zo positief altijd hebben ingezet voor dit forum en veel succes met de mooie Kreidlers,

Zo, gaskraantje opendraaien, chokeschuifje indrukken, vlotteren tot er wat benzine druppelt, kickstarter uitklappen... trap... ja hoor, starten in 1 keer! Viziertje dicht, gas open.... wauw wat een geluid.... heerlijk ff flink roken... trap 'm in z'n 1... koppeling op laten komen en daar gaan we... yessssss, hit the road... meer bekijks dan een cabrioletje :P

Gebruikersavatar
pimvandongen
Berichten: 4710
Lid geworden op: 24 nov 2002, 20:56
Locatie: Duitsland
Gegeven waarderingen: 4 keren
Ontvangen waarderingen: 58 keren

#5 Bericht door pimvandongen » 11 sep 2003, 20:19

IDD


veel sterkte met jullie sites, maloud en maarten!
Ik maak regelmatig gebruik van jullie sites..
En ik ben niet de enige:)1000 gebruikers op dit forum!

SUCCES ALLE!

Gebruikersavatar
Kreidler
Berichten: 2339
Lid geworden op: 10 apr 2003, 21:21
Locatie: Wateringen
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 4 keren

#6 Bericht door Kreidler » 11 sep 2003, 20:54

super maloud dat je de site online houd :clap

Gebruikersavatar
Joris
Medewerker Sectie FAQ
Berichten: 3764
Lid geworden op: 08 sep 2002, 09:48
Locatie: Breda
Gegeven waarderingen: 5 keren
Ontvangen waarderingen: 9 keren
Contacteer:

#7 Bericht door Joris » 11 sep 2003, 21:06

phooo ik was al bang dat the the godfather der kreidlers ons ging verlaten.....
gelukkig dat je blijft hangen!!

Gebruikersavatar
Arjen
Berichten: 1653
Lid geworden op: 07 sep 2002, 18:28
Locatie: Amsterdam
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#8 Bericht door Arjen » 12 sep 2003, 15:59

Maarten schreef:Zo, gaskraantje opendraaien, chokeschuifje indrukken, vlotteren tot er wat benzine druppelt, kickstarter uitklappen... trap... ja hoor, starten in 1 keer! Viziertje dicht, gas open.... wauw wat een geluid.... heerlijk ff flink roken... trap 'm in z'n 1... koppeling op laten komen en daar gaan we... yessssss, hit the road... meer bekijks dan een cabrioletje :P

ik geloof dat we weer n quote v/d maand te pakken hebben :roll: :)

Plaats reactie