NIEUW !! Kreidler Twin Air Silence Luchtfilters 63 mm.

Adressen Kreidlers & onderdelen, Verzekeringen, Motorkeuring, Framenummers,
Aankooptips, Links etc.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Caspar
Berichten: 13598
Lid geworden op: 10 sep 2002, 14:43
Locatie: Zuid-Oost Limburg
Gegeven waarderingen: 588 keren
Ontvangen waarderingen: 811 keren

Re: NIEUW !! Kreidler Twin Air Silence Luchtfilters 63 mm.

#76 Bericht door Caspar » 11 jun 2011, 15:25

Ik heb getest met het "Formule-Cross " luchtfilter van Kj. Dat is een trechtervormig Twin-Air filter dat in de standaard luchtfilterbuis past. Met een bewerkte zuigergestuurde 60cc i.c.m. een DellOrto 21mm B.E. heeft hij ademnood met standaard luchtfilterbuis.
Wil nog gaan testen met de extra lucht-tules in het standaard luchtfilterhuis.
Ik wacht nog even de resultaten van Ger af , en zal dan waarschijnlijk ook eens de "Silence" uitvoering gaan proberen. Tot zover.....

Eifelyeti
Eifeltour Rijder
Berichten: 9266
Lid geworden op: 19 aug 2008, 21:41
Locatie: Nirvana
Gegeven waarderingen: 923 keren
Ontvangen waarderingen: 765 keren

Re: NIEUW !! Kreidler Twin Air Silence Luchtfilters 63 mm.

#77 Bericht door Eifelyeti » 11 jun 2011, 15:43

Caspar schreef:Ik heb getest met het "Formule-Cross " luchtfilter van Kj. Dat is een trechtervormig Twin-Air filter dat in de standaard luchtfilterbuis past. Met een bewerkte zuigergestuurde 60cc i.c.m. een DellOrto 21mm B.E. heeft hij ademnood met standaard luchtfilterbuis.
Wil nog gaan testen met de extra lucht-tules in het standaard luchtfilterhuis.
Ik wacht nog even de resultaten van Ger af , en zal dan waarschijnlijk ook eens de "Silence" uitvoering gaan proberen. Tot zover.....
ik heb de koker ook met 2 extra lucht tules bewerkt.....van het frame.....normal 2 15mm gatten, ma met de tullen noog 12mm groot.....zonder Filter voor mijn bewerkte 50cctje.....

ik probeer ook ens de KJ Filter......kommende week... :?

den ma dat een grootere/meer volumen PvdG Alu-Koker met so een Filter ook een optie is.... :?:

die TwinAir van Rion is iets te groot voor een ori Koker, ma ik denk voor een PvdG niet....
Bijlagen
maarten-kreidler-bijna-klaar-tuin-motorblok-rechts_984.jpg
maarten-kreidler-bijna-klaar-tuin-motorblok-rechts_984.jpg (90.68 KiB) 11706 keer bekeken
a1_855.jpg
a1_855.jpg (27.6 KiB) 11706 keer bekeken

gebben
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: NIEUW !! Kreidler Twin Air Silence Luchtfilters 63 mm.

#78 Bericht door gebben » 11 jun 2011, 16:30

net een telefoontje gehad van onze berend :wink:
hij was vanmiddag nog hier voor een missend onderdeeltje en belde dat het met de toeter van KJ ( die puntige ) in een ori luchtfilterhuis met wat extra tules erin,dus niet via het frame,gruisloos was en net als voorheen klok :!:
dus snel,goed,betrouwbaar zoals voorheen met de membraan cilinder :wink:

RS3001 zal nog wel een filmpie maken neem ik aan :wink: :lol:

Gebruikersavatar
Caspar
Berichten: 13598
Lid geworden op: 10 sep 2002, 14:43
Locatie: Zuid-Oost Limburg
Gegeven waarderingen: 588 keren
Ontvangen waarderingen: 811 keren

Re: NIEUW !! Kreidler Twin Air Silence Luchtfilters 63 mm.

#79 Bericht door Caspar » 11 jun 2011, 17:07

Wat heeft beste Berend er voor cilinder en carburateur op zitten.?
Bij mij was hij ook heel mooi stil maar kreeg niet voldoende lucht op de 60cc met DellOrto B.E. , ik had er 1 extra tule in zitten.

Ga er binnenkort nog 2 tules bijmaken , anders 63mm Silence model van Pro proberen.

Gebruikersavatar
RS3001
Berichten: 1781
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:00
Locatie: Drenthe
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren
Contacteer:

Re: NIEUW !! Kreidler Twin Air Silence Luchtfilters 63 mm.

#80 Bericht door RS3001 » 11 jun 2011, 17:11

Vanmiddag, zoals Jacob al melde even met het formulefilter van KJ aan het stoeien geweest. Eerst normaal geprobeerd in de aanzuigbuis via het frame, veel te weinig lucht. Stapsgewijs een tule (plastic bus van de schommelas) er bij in gemaakt, ben uiteindelijk op 4 stuks uitgekomen die er dwars ingeplaatst zijn allemaal aan de achterzijde. Heb een klein stukje gereden......het regent hier......Pakt net zo goed op als met losse twinair, geluid is behoorlijk afgenomen. Het whoooop geluid is zeker voor 75% weg.
Ook geprobeerd met de kegeltwinair die ik er altijd achter heb in de aanzuigbuis......werkt niet. Grote voordeel van de formuletwinair is dat hij heel taps loopt en dus veel oppervlakte heeft om lucht te pakken, dit in tegenstelling van een ander twinairfilter in een aanzuigbuis die dan alleen maar op de achterkant lucht kan pakken.
De eerste bevindingen zijn echt hoopvol, aankomende week ff verder testen.
Ook zeer benieuwd als de twinair van protuning komt.....

Dit filter zit btw achter een dellorto 21 black edition 60cc membraan

Gebruikersavatar
RS3001
Berichten: 1781
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:00
Locatie: Drenthe
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren
Contacteer:

Re: NIEUW !! Kreidler Twin Air Silence Luchtfilters 63 mm.

#81 Bericht door RS3001 » 11 jun 2011, 20:01

Vanavond toch nog even een 20km gereden, moet er wel aan wennen.......echt stil :lol: Heb niks aan de afstelling gedaan, dus alles is bij het oude gebleven. Alleen het nieuwe filter zoveel lucht gegeven dat de oude waarden werden gehaald. Trekracht en top is gelijk gebleven, alleen een testbank kan evt mooi verschil in tonen. Dus......snelheidsmeter en toerenteller geven de zelfde waarden als voorheen........alleen voelt het anders....stiller, vriendelijker, minder bruut. Net als vroeger als je zonder demper reed leek het ook dat allemaal harder ging :mrgreen:
Ga nog even verder testen, maak er waarschijnlijk nog 2 bij in. Mocht het geluid dan niet toenemen is extra lucht nooit weg....toch?

Mannen van de eifeltour.......doen!

gr Bé

gebben
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: NIEUW !! Kreidler Twin Air Silence Luchtfilters 63 mm.

#82 Bericht door gebben » 12 jun 2011, 13:26

RS3001 schreef:Vanavond toch nog even een 20km gereden, moet er wel aan wennen.......echt stil :lol: Heb niks aan de afstelling gedaan, dus alles is bij het oude gebleven. Alleen het nieuwe filter zoveel lucht gegeven dat de oude waarden werden gehaald. Trekracht en top is gelijk gebleven, alleen een testbank kan evt mooi verschil in tonen. Dus......snelheidsmeter en toerenteller geven de zelfde waarden als voorheen........alleen voelt het anders....stiller, vriendelijker, minder bruut. Net als vroeger als je zonder demper reed leek het ook dat allemaal harder ging :mrgreen:
Ga nog even verder testen, maak er waarschijnlijk nog 2 bij in. Mocht het geluid dan niet toenemen is extra lucht nooit weg....toch?

Mannen van de eifeltour.......doen!

gr Bé
als je nog een rondje gaat rijden op de kreidler kom dan even langs voor een bakkie :wink:
ben er zeeeeer benieuwd naar ouwe knutselaar :lol: :wink:
en plaats er eens wat fotootjes van :?: :wink:

Gebruikersavatar
koepelsekreidler
Berichten: 3371
Lid geworden op: 28 aug 2005, 14:29
Locatie: schagerbrug
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer
Contacteer:

Re: NIEUW !! Kreidler Twin Air Silence Luchtfilters 63 mm.

#83 Bericht door koepelsekreidler » 12 jun 2011, 13:34

RS3001 schreef:Vanavond toch nog even een 20km gereden, moet er wel aan wennen.......echt stil :lol: Heb niks aan de afstelling gedaan, dus alles is bij het oude gebleven. Alleen het nieuwe filter zoveel lucht gegeven dat de oude waarden werden gehaald. Trekracht en top is gelijk gebleven, alleen een testbank kan evt mooi verschil in tonen. Dus......snelheidsmeter en toerenteller geven de zelfde waarden als voorheen........alleen voelt het anders....stiller, vriendelijker, minder bruut. Net als vroeger als je zonder demper reed leek het ook dat allemaal harder ging :mrgreen:
Ga nog even verder testen, maak er waarschijnlijk nog 2 bij in. Mocht het geluid dan niet toenemen is extra lucht nooit weg....toch?

Mannen van de eifeltour.......doen!

gr Bé

het overdenken waard BE

tnx mart

Gebruikersavatar
Ger
Berichten: 927
Lid geworden op: 08 sep 2002, 09:47
Locatie: ZOETERMEER
Gegeven waarderingen: 13 keren
Ontvangen waarderingen: 8 keren

Re: NIEUW !! Kreidler Twin Air Silence Luchtfilters 63 mm.

#84 Bericht door Ger » 20 jun 2011, 15:15

Inmiddels een stuk gereden met de Twinair silence luchtfilter voor de 20mm Bing en inderdaad is het aanzuiggeluid een stuk minder dan met de gewone Twinair :D Maarrrrrrr ik vind hem toch duidelijk eem stuk minder krachtig rijden en ook de gas reactie is wat minder #-o kortom ik heb het binnenfilter er uit gehaald en de RS loopt weer als vanouds :lol: Gr. :rs Ger

Gebruikersavatar
KJ
Berichten: 4833
Lid geworden op: 12 nov 2002, 18:05
Locatie: Onder steen 13
Gegeven waarderingen: 624 keren
Ontvangen waarderingen: 82 keren

Re: NIEUW !! Kreidler Twin Air Silence Luchtfilters 63 mm.

#85 Bericht door KJ » 20 jun 2011, 17:03

Ger schreef:Inmiddels een stuk gereden met de Twinair silence luchtfilter voor de 20mm Bing en inderdaad is het aanzuiggeluid een stuk minder dan met de gewone Twinair :D Maarrrrrrr ik vind hem toch duidelijk eem stuk minder krachtig rijden en ook de gas reactie is wat minder #-o kortom ik heb het binnenfilter er uit gehaald en de RS loopt weer als vanouds :lol: Gr. :rs Ger
Kun je dit zgn "Silence" filter vergelijken met het Formule Cross filter of had je die ter vergelijking niet geprobeerd ?

Gebruikersavatar
mopeddy
Berichten: 874
Lid geworden op: 06 nov 2006, 21:00
Locatie: Thailand
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: NIEUW !! Kreidler Twin Air Silence Luchtfilters 63 mm.

#86 Bericht door mopeddy » 20 jun 2011, 19:15

nozems schreef:lekker link zo, alles wat je achtterwiel rondslingerd zuigt ie op, en het geluid wordt ook nogg eens minder geddempt, als dat je ze er dwars opzet.
Ik heb dat zo opgelost ! :mrgreen:

In het frame beide tules er uit, deze zogenaamde Schnecke achter in het originele filter , totale aanzuig 48mm doorsnee ! :clap , gebruik daarbij een micro filter.
Bijlagen
Kreidler RS extra lucht toevoer gedemt 004.jpg
Kreidler RS extra lucht toevoer gedemt 004.jpg (82.33 KiB) 11457 keer bekeken
Kreidler RS extra lucht toevoer gedemt 005.jpg
Kreidler RS extra lucht toevoer gedemt 005.jpg (68.14 KiB) 11457 keer bekeken

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10471
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 237 keren
Ontvangen waarderingen: 223 keren

Re: NIEUW !! Kreidler Twin Air Silence Luchtfilters 63 mm.

#87 Bericht door nozems » 21 jun 2011, 11:14

Kijk Moppeddy, dar heb ik ook nog weleens aan gedacht!slim, hier hou ik van :D

Eifelyeti
Eifeltour Rijder
Berichten: 9266
Lid geworden op: 19 aug 2008, 21:41
Locatie: Nirvana
Gegeven waarderingen: 923 keren
Ontvangen waarderingen: 765 keren

Re: NIEUW !! Kreidler Twin Air Silence Luchtfilters 63 mm.

#88 Bericht door Eifelyeti » 21 jun 2011, 18:25

ma is die van Eddy een std. KT cilinder....denk dat het dan ook niet problematisch is....

Gebruikersavatar
Caspar
Berichten: 13598
Lid geworden op: 10 sep 2002, 14:43
Locatie: Zuid-Oost Limburg
Gegeven waarderingen: 588 keren
Ontvangen waarderingen: 811 keren

Re: NIEUW !! Kreidler Twin Air Silence Luchtfilters 63 mm.

#89 Bericht door Caspar » 21 jun 2011, 19:25

Ger schreef:Inmiddels een stuk gereden met de Twinair silence luchtfilter voor de 20mm Bing en inderdaad is het aanzuiggeluid een stuk minder dan met de gewone Twinair :D Maarrrrrrr ik vind hem toch duidelijk eem stuk minder krachtig rijden en ook de gas reactie is wat minder #-o kortom ik heb het binnenfilter er uit gehaald en de RS loopt weer als vanouds :lol: Gr. :rs Ger
Bedankt voor de terugkoppeling Ger , daar zat ik op te wachten. Ik was er al bang voor....... :(
Ik ga verder experimenteren met de puntvormige "Formule-Cross" Twin-Air filter van KJ.
Met een aantal extra tules in de koker hoop ik er te komen.

Gebruikersavatar
KJ
Berichten: 4833
Lid geworden op: 12 nov 2002, 18:05
Locatie: Onder steen 13
Gegeven waarderingen: 624 keren
Ontvangen waarderingen: 82 keren

Re: NIEUW !! Kreidler Twin Air Silence Luchtfilters 63 mm.

#90 Bericht door KJ » 22 jun 2011, 23:28

Caspar schreef:
Ger schreef:Inmiddels een stuk gereden met de Twinair silence luchtfilter voor de 20mm Bing en inderdaad is het aanzuiggeluid een stuk minder dan met de gewone Twinair :D Maarrrrrrr ik vind hem toch duidelijk eem stuk minder krachtig rijden en ook de gas reactie is wat minder #-o kortom ik heb het binnenfilter er uit gehaald en de RS loopt weer als vanouds :lol: Gr. :rs Ger
Bedankt voor de terugkoppeling Ger , daar zat ik op te wachten. Ik was er al bang voor....... :(
Ik ga verder experimenteren met de puntvormige "Formule-Cross" Twin-Air filter van KJ.
Met een aantal extra tules in de koker hoop ik er te komen.

Pro probeert op MP zijn handel te redden:
"Dus ook al plaats je een Twin Air filter (zoals Formule Cross filter) in de koker hou je ademnood."
Beetje rare setup ook volgens het verhaal; Een 60cc KT met een 17mm imi BING
Bijlagen
Pruts.jpg
Pruts.jpg (92.83 KiB) 11330 keer bekeken

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10471
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 237 keren
Ontvangen waarderingen: 223 keren

Re: NIEUW !! Kreidler Twin Air Silence Luchtfilters 63 mm.

#91 Bericht door nozems » 23 jun 2011, 16:59

Casper, kan je nu al, met bijna zekerheid zeggen dat ie dan te weinig zal krijgen, al kan je natuurlijk ook je koker in 2en zagen, dat dempt toch iets is mijn ervaring, het bekende varkensgesnurk wordt dan iig een stuk minder.

florett23
Berichten: 106
Lid geworden op: 01 jun 2010, 14:44
Locatie: Wouw (bij Roosendaal)
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: NIEUW !! Kreidler Twin Air Silence Luchtfilters 63 mm.

#92 Bericht door florett23 » 27 jun 2011, 15:14

Hey allemaal,

Ik zit hier met hetzelfde probleem. Ik heb ook een Twin air achter mijn 23mm BING momenteel, maar het geluid is echt vele malen te hard. Zit nu ook te denken aan het formulefilter of de nieuwe filter van Protuning, maar zie dat de meningen nogal verdeeld zijn.

Beide tules aan de bovenzijde van het frame zijn eruit. Heeft iemand ervaringen met gaten in het originele luchtfilterhuis en daarover de twinair te schuiven of is dit geen optie? Dan pakt hij zowel langs het frame als via de gaten. Desnoods kan ik er dan alsnog een formulefilter in plaatsen om meer lucht door te laten dan het zeefje. Zo langs het frame aanzuigen werkt niet, ook niet zonder zeefje. Dan krijgt hij veel te weinig lucht.

Ik hoor het graag!

Groeten,
Jostijn

Gebruikersavatar
KJ
Berichten: 4833
Lid geworden op: 12 nov 2002, 18:05
Locatie: Onder steen 13
Gegeven waarderingen: 624 keren
Ontvangen waarderingen: 82 keren

Re: NIEUW !! Kreidler Twin Air Silence Luchtfilters 63 mm.

#93 Bericht door KJ » 27 jun 2011, 16:33

florett23 schreef:Hey allemaal,

Ik zit hier met hetzelfde probleem. Ik heb ook een Twin air achter mijn 23mm BING momenteel, maar het geluid is echt vele malen te hard. Zit nu ook te denken aan het formulefilter of de nieuwe filter van Protuning, maar zie dat de meningen nogal verdeeld zijn.

Beide tules aan de bovenzijde van het frame zijn eruit. Heeft iemand ervaringen met gaten in het originele luchtfilterhuis en daarover de twinair te schuiven of is dit geen optie? Dan pakt hij zowel langs het frame als via de gaten. Desnoods kan ik er dan alsnog een formulefilter in plaatsen om meer lucht door te laten dan het zeefje. Zo langs het frame aanzuigen werkt niet, ook niet zonder zeefje. Dan krijgt hij veel te weinig lucht.

Ik hoor het graag!

Groeten,
Jostijn
Zie de reacties en ervaring van Bé (RS3001) en Ger.
Ger heeft de zgn Silence Twin Air geprobeerd. (edit...zie bericht hieronder van Ger)

een Silence luchtfilter over de gewone standaard aanzuigbuis lijkt mij niet zoveel nut hebben.
Als je gaat experimenteren laat dan ook even weten of het wel werkt of in het geheel niet.
Laatst gewijzigd door KJ op 27 jun 2011, 17:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Ger
Berichten: 927
Lid geworden op: 08 sep 2002, 09:47
Locatie: ZOETERMEER
Gegeven waarderingen: 13 keren
Ontvangen waarderingen: 8 keren

Re: NIEUW !! Kreidler Twin Air Silence Luchtfilters 63 mm.

#94 Bericht door Ger » 27 jun 2011, 16:53

Ho Ho de Formule Cross heb ik niet geprobeerd, alleen de Silence Twinair. Vanwege de toch wat tegenvallende prestaties heb ik de extra schuimrubber filter die in de Silence zit, er weer uit gehaald zodat het nu eigenlijk weer gewoon een Twinair filter is.

Eifelyeti
Eifeltour Rijder
Berichten: 9266
Lid geworden op: 19 aug 2008, 21:41
Locatie: Nirvana
Gegeven waarderingen: 923 keren
Ontvangen waarderingen: 765 keren

Re: NIEUW !! Kreidler Twin Air Silence Luchtfilters 63 mm.

#95 Bericht door Eifelyeti » 27 jun 2011, 19:02

Hi,+

ik heb laatste weekend de formule (kj) Filter (droog in koker met 2 15mm extra gaten) getest,....

[-X niet te gebruiken voor getunde motoren......5e en 6e versnelling geen touren meer....filter

met de 50cc en ook met de 60cc..... :(

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: NIEUW !! Kreidler Twin Air Silence Luchtfilters 63 mm.

#96 Bericht door Enzo-tvdzijden » 27 jun 2011, 19:04

Eifelyeti schreef:Hi,+

ik heb laatste weekend de formule (kj) Filter getest,....

[-X niet te gebruiken voor getunde motoren......5e en 6e versnelling geen touren meer....

met de 50cc en ook met de 60cc..... :(
verkoop tekst aanpassen. :idea:
Vervanger voor metalen zeefje voor standaard Kreidlers.

(heerlijk duidelijke topic met 2 versies die nu nieuw te koop zijn. Zelfs de Kegels van Twin-Air komen aan bod)

Enzo

Gebruikersavatar
RS3001
Berichten: 1781
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:00
Locatie: Drenthe
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren
Contacteer:

Re: NIEUW !! Kreidler Twin Air Silence Luchtfilters 63 mm.

#97 Bericht door RS3001 » 27 jun 2011, 20:35

Ik heb er een slordige 300km mee gejakkerd....met de formuletwinair in koker. 6 gaten van 16mm erin, niets aan de afstelling veranderd.
Conclusie mijnerzijds, lekker stil, rijdt goed.......de zelfde top haal ik........boet toch iets in op trekkracht, zeker met wind. Duurt iets langer voor ik op top ben, zelfde traject gereden en geklokt (bij die dikke boom op 100 :D met de gewone twinair, formuletwinair 95.
Voor degene die voor stil gaat, en iets wil inleveren op prestatie echt wel een aanrader.
Maar ja ........ik wil niet inleveren :mrgreen: nogmaals, het is absoluut niet zo dat het niet wil met 13+pk maar als je weet dat het sneller vlotter wil.....is de keus voor mij gemaakt.
Mooi filter voor niet al te zwaar getuned.

florett23
Berichten: 106
Lid geworden op: 01 jun 2010, 14:44
Locatie: Wouw (bij Roosendaal)
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: NIEUW !! Kreidler Twin Air Silence Luchtfilters 63 mm.

#98 Bericht door florett23 » 28 jun 2011, 10:17

Dank voor je reactie Bé,

De mijne is bij Claus op de testbank geweest en daar gaf hij 11 PK. Het geluid wat hij nu produceert is echt te erg, zelfs met kappen etc. Ook ik ga dit verhaal maar eens proberen en mijn bevindingen hier plaatsen. Dan maar iets minder vermogen op de weg, maar een stillere kreidler. Niet alleen ik, maar ook de mensen die naast me rijden worden er knettergek van:P

Jullie horen er nog van!

Groeten,
Jostijn

florett23
Berichten: 106
Lid geworden op: 01 jun 2010, 14:44
Locatie: Wouw (bij Roosendaal)
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: NIEUW !! Kreidler Twin Air Silence Luchtfilters 63 mm.

#99 Bericht door florett23 » 28 jun 2011, 10:23

Oja, jullie hadden het over tules in de gaten te zetten. Welke kan ik dan het beste pakken, van onderstaande link, de bovenste of de tweede?

http://www.kreidleronderdelen.nl/module ... Path=43_92

Groeten,
Jostijn

Gebruikersavatar
laskoning
Berichten: 173
Lid geworden op: 25 jun 2010, 06:51
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: NIEUW !! Kreidler Twin Air Silence Luchtfilters 63 mm.

#100 Bericht door laskoning » 28 jun 2011, 12:34

Misschien een stomme vraag, maar waarom moeten die tules er in?

Plaats reactie