Maarten's Kreidler Club!
MAARTEN'S KREIDLER CLUB!
Home
Home
Forum
Forum
Sitemap - Hoofdmenu
Sitemap
Help
Help
Inloggen
Log in
Contact
Contact

Aangepast zoeken




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 587 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 24  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za nov 05, 2016 7:20 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di nov 12, 2002 7:05 pm
Berichten: 4294
Woonplaats: Onder steen 13
Er word hier meer een meer onzin en flauwekul gepost. Ik pas verder.

Ga eens proberen garantie te claimen bij Castrol/Putoline/Bahrdahl/etc na een vastloper Roman.
Bij mij heeft zich tot op heden niemand gemeld voor een garantieaanspraak mbt schade door gebruik van Triboron High Tech 2T olievervanger.


Share on FacebookShare on Twitter
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za nov 05, 2016 10:29 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do dec 19, 2002 10:39 pm
Berichten: 2251
Woonplaats: Rotterdam
Blijft het spul gewoon voorradig Klaas-Jan? Krijg je ook informatie van hun kant als leverancier? Zit er groei in deze handel?? Zouden allemaal indicaties kunnen zijn of...

Niet passen je hoort erbij!!!!

Groet Huib


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo nov 06, 2016 12:30 am 
Offline
Eifeltour Rijder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di aug 19, 2008 9:41 pm
Berichten: 5516
Woonplaats: Kreuzau (D)
KJ schreef:
Er word hier meer een meer onzin en flauwekul gepost. Ik pas verder.

Ga eens proberen garantie te claimen bij Castrol/Putoline/Bahrdahl/etc na een vastloper Roman.
Bij mij heeft zich tot op heden niemand gemeld voor een garantieaanspraak mbt schade door gebruik van Triboron High Tech 2T olievervanger.


dan kan een shop het ma zelfs testen....., ik maak soiets niet, sorry...

1:100, da moet ma geen verstand van hebben... ma de tied met de lagers kommen noog...afwachten...

en onzin? ik weet ook warom.... noog is het een kreidlerforum voor het hobby, noog, en niet voor de shops....
als het ma anders komt, ben ik hier eruit, dan kan ik ook googeln ;)

test ma lekker zelfs je olie....


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo nov 06, 2016 1:39 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di nov 12, 2002 7:05 pm
Berichten: 4294
Woonplaats: Onder steen 13
Ik hoef (privé of als shop) niets te testen, ik ga het gebruiken aangezien ik in dit product evenveel vertrouwen in heb als een Castrol,Putoline of Bahrdahl.

Ga een nieuwe fiets opbouwen en in het vers gereviseerde 60cc motortje met een Samarin stang zal ik het wel ervaren.
Schrijven doe ik er niet over aangezien dat voor de mensen die alles bij het oude willen houden geen zin heeft.

KREIDLER was een merk wat bleef ontwikkelen en innoveren, maar "Vorschritt durch Entwicklung" is blijkbaar een "vies" ding geworden.

Mensen die het niet gebruikt hebben schrijven hier "uit de grote duim gezogen" alsof ze er ervaring mee hebben.
Dit bedoel ik met meer en meer onzin, Henk omschreef het al eens;

Henk 3bakvoet schreef:
Het is weer je reinste HORROR :lol: maar dat zijn we gewend in de gemotoriseerde wereld en aanverwante gelieerde onderwerpen.

Angst paniek stress ongerust schrik vrees nerveus, en dan hebben we het over een Kreidler met een beetje kool op de zuiger?


Ik pas verder tav dit onderwerp.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo nov 06, 2016 2:18 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo aug 20, 2006 1:41 pm
Berichten: 4307
Woonplaats: opende
Kreidler was een merk dat kwa onwikkeling stil is komen te staan, hierdoor is het zelfs failliet gegaan.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo nov 06, 2016 2:34 pm 
Offline
Expert
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 27, 2002 10:55 pm
Berichten: 45328
Woonplaats: Gem. Leidschendam/Voorburg
Ik denk zelfs dat je met de allerbeste ester syntheet 2-takt olie met 1 op 100 hetzelfde smeereffect hebt als triboron.

Enzo


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo nov 06, 2016 3:08 pm 
Offline

Geregistreerd: ma feb 09, 2015 9:50 pm
Berichten: 1081
Genoeg testwerk aan de winkel dus. Zowel triboron vs synthetische olie als triboron 1:100 vs 1:50 oid.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo nov 06, 2016 5:11 pm 
Offline
Eifeltour Rijder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di aug 19, 2008 9:41 pm
Berichten: 5516
Woonplaats: Kreuzau (D)
Enzo-tvdzijden schreef:
Ik denk zelfs dat je met de allerbeste ester syntheet 2-takt olie met 1 op 100 hetzelfde smeereffect hebt als triboron.

Enzo


:thumbsup


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo nov 06, 2016 7:27 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma feb 06, 2006 12:28 am
Berichten: 3440
Woonplaats: Scharendijke
Ik rij al 1500 km met Bell Ray SI 7 1;100 .
Gaat prima tot zover .
even toelichten met de eitank uit 65 standaard NL bromfiets Max 50 km/H
1:70 met de RS Max 11.000 Rpm


Johan


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo nov 06, 2016 8:06 pm 
Offline
Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do jan 27, 2005 2:01 am
Berichten: 9230
Woonplaats: Koog aan de Zaan
Citaat:
Ik denk zelfs dat je met de allerbeste ester syntheet 2-takt olie met 1 op 100 hetzelfde smeereffect hebt als triboron.

Je zou het dus ook om kunnen draaien en zeggen, dat je met Triboron hetzelfde smeereffect hebt als de allerbeste ester syntheet 2-takt olie in de verhouding 1 op 100.
Kijk het glas is opeens weer half vol in plaats van half leeg. :thumbleft Eindelijk weer eens een positief geluid in onze duistere Kreidler wereld.
De bijvangst
Het valt op dat er bij welk smeermiddel dan ook er altijd een voorkeur is voor een bepaald merk. Bijvoorbeeld Castrol, Putoline Shell en vele anderen.
Alles gebaseerd op gevoel en niet op bewezen specifieke smeer eigenschapen.
Ik tank kant en klare 2tact uit de pomp, dit doe ik al 46 jaar en nog nooit enig probleem gehad, reden genoeg om dit te adviseren aan anderen lijkt mij.
Vorige week kocht ik een Peugeot Fox met een apart olie reservoir (Bouwjaar 1999) de eigenaar die had er 36.000 km mee gereden.
Op mijn vraag welke olie hij gebruikte was zijn antwoord, ik heb nog een paar liter staan die krijg je er bij.
En wel hoor, olie van de Action, perfect! prima olie volgens zijn zeggen, zijn advies aan mij mede door zijn 36.000 km rij ervaring, lekker action blijven gebruiken.

Zo maar twee voorbeelden uit de praktijk, geen centje pijn aan tweetact ellende.
Tot dat je op het Kreidler forum komt, Hel en verdoemenis voor het kreidlerblok als je dit stookt volgens het reeds gearriveerde en gevestigde Kreidler establishment.
Alles gebaseerd op eigen ervaringen en (revisie) zaken uit de praktijk roepen ze.
Het wordt nog gekker als de fantasie van de gemiddelde nogal emotioneel gevoelige Kreidler rijder op hol slaat, dan is zelfs de benzine zo uit de pomp zonder enige toevoeging van olie een belangrijk en levensreddend onderdeel van het Kreidlerblok, tank wel het juiste merk roepen zij in koor, dat hier de tegenstelingen onderling dus danig groot zijn hebben ze zelf niet in de gaten.

Dit alles moet natuurlijk vol overtuiging gebracht worden en gelardeerd met nietszeggende gebakkenlucht kreten, en natuurlijk met een mening gestoeld op helemaal niets, echt niets.
We zijn zo langzamerhand beland op een helend vlak, de idioterie neemt werkelijk groteske vormen aan, voor de doorsnee Kreidler rijder die al jaren op zijn alles brander rijdt en gewoon de sop tankt die voorhanden is of tegen komt onderweg moet bij zijn eigen gaan denken dat de Kreidler scherp rechters niet goed bij hun hoofd zijn, en dat de ontsteking in hun bovenkamer wel eens op tijd gezet mag worden.

Een Kreidlerblok? Het is tientjes werk aan onderdelen, met toleranties waar een gelede stadsbus overdwars door heen kan, maar dit is te simpel, wij leden van het Kreidler forum maken daar ruimtevaart technologie van, de reviseurs komen van een andere planeet en worden nog net niet met Sire aangesproken.

De nieuwe aanwas (leden) slikken dit als zoete koek en volledig suf geluld gaan die mee in de alom heersende idioterie van smeer, benzine, revisie en andere uit de lucht gegrepen totale onzin die er te pas en on te pas uitgebraakt wordt.

Velen hebben een eigen huis met een hypotheek, geschatte waarde gemiddeld 250.000 euro.
Echt geld toch? Laten ze die nou wel in de Action verf zetten, dat dan weer wel.
Die zelfde huiseigenaren schreeuwen moord en brand als het vermoeden ook maar bestaat dat hun olie kering van een paar dubbeltjes vermoedelijk oplost in de Aral of super plus benzine, wat een rampspoed voor hun kostbare Kreidler.

De man in zijn schuurtje poetsend aan zijn Kreidler begrijpt het ook allemaal niet meer, het vermoeden rijst inmiddels bij hem dat hij zijn tochtjes maakt op een rijdende tijdbom.
Totaal Kreidler onwaardig, de roemruchte onverwoestbare Kreidler Florett wordt door een zootje slap gelul gedegradeerd tot een horrorbak.

De Kreidlers? Ze kunnen nergens meer tegen en alles is ruk lees ik.
Terwijl de werkelijkheid heel anders is, dat is de afgelopen 50 jaar wel bewezen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo nov 06, 2016 8:55 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo aug 20, 2006 1:41 pm
Berichten: 4307
Woonplaats: opende
Mooi gezegd weer Henk. Action olie zal het prima doen tot 7 of 8000 toeren, daar boven is maar de vraag.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo nov 06, 2016 8:57 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo aug 20, 2006 1:41 pm
Berichten: 4307
Woonplaats: opende
In een standaard Kreidler geen problemen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo nov 06, 2016 9:10 pm 
Offline
Expert
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 27, 2002 10:55 pm
Berichten: 45328
Woonplaats: Gem. Leidschendam/Voorburg
Henk een leuk verhaal maar kloppen doet het niet helemaal.
Ik draai niks om want dan zou triboron ineens nog een tweevoud extra duurder worden.
Je bent nog vergeten te melden dat er veel imi lagers in omloop zijn. Naast de BAC keerringen zijn er ook nog imi keerringen die heel snel hard worden en inslijten. Benzine is onvergelijkbaar met jaren 70-80. Allemaal randverschijnselen die de oude goede kwaliteit geen goed doen.
Geen toegevoegde waarde dus nogtans

En over de Action, beter slechte olie als geen olie

Stef de zoon van Marcel heeft al 2x zijn Derbi in de soep laten lopen door zijn olietank niet te vullen.
2x een nieuwe zuiger en verder weer gaan. Natuurlijk is dat massieve watergekoelde cilindertje van betere kwaliteit dan een luchtgekoelt kreidler cilindertje. Ook zijn krukas heeft er voorlopig nog geen pijn van.

Enzo


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo nov 06, 2016 10:48 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do sep 04, 2003 10:10 pm
Berichten: 9038
Woonplaats: het emperisch centrum der RS,en
Zo wat een verhalen weer:) zelf heb ik vroeger met mijn oude standaard rs per ongeluk 2 volle tankbeurten op 30jaar oude verzuurde afgewerkte voorvork olie gereden, ik vond de bougie er wel vreemd uitzien, maar hij reed er niks minder om en heeft het tot de dag van verkoop als een zonnetje gelopen, dus beter een slechte olie als geen olie.

Ik zelf ga het niet meer gebruiken, ik vond de ontstane glasharde koolvorming in de kop niet ideaal, en nu ik 1op50 meng rookt hij ook amper tot niet alleen je ruikt hem wel... ik ben benieuwd hoeveel kilometer Jeffrey heeft gereden en of er bij hem ook harde kool is afgezet in de verbrandingsruimte, voorderest verwacht ik er geen problemen mee.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo nov 16, 2016 10:47 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do dec 19, 2002 10:39 pm
Berichten: 2251
Woonplaats: Rotterdam
Heb een flesje besteld bij Klaas-Jan en we gaan het proberen van de winter op een snel blokje. Groet huib


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do nov 17, 2016 1:32 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo aug 10, 2011 11:16 am
Berichten: 2081
Nou Henk ,ik had vroeger heel andere ervaring met pomp 2takt benzine,die rommel heeft mij een small end gekost.
Was ook geen merk onbekend maar Shellina benzine
Dit betrof wel een opgevoerde Kreidler,ik ben toen overgestapt op mengolie en geen enkel probleem meer gehad.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za nov 26, 2016 11:55 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 10, 2002 2:43 pm
Berichten: 8739
Woonplaats: Zuid-Oost Limburg
Ik heb met veel plezier je betoog gelezen Henk. Prachtig.
En je zit er ook niet ver naast !

1 dingetje wil ik je echter meegeven:
Zelf mengen met een goede volsyntheet (om het even welke-) is echt beter als de bocht uit de pomp.
Maar met 800km per jaar bij 7000tpm zul je er weinig last van hebben.
Je moet het in perspectief zien.

vergelijk het met koffie. Het maakt niet uit welke koffie je pakt als je een bierdrinker bent.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2016 12:30 pm 
Offline

Geregistreerd: za apr 15, 2006 7:14 pm
Berichten: 496
Henk 3bakvoet schreef:
Citaat:
Ik denk zelfs dat je met de allerbeste ester syntheet 2-takt olie met 1 op 100 hetzelfde smeereffect hebt als triboron.

Je zou het dus ook om kunnen draaien en zeggen, dat je met Triboron hetzelfde smeereffect hebt als de allerbeste ester syntheet 2-takt olie in de verhouding 1 op 100.
Kijk het glas is opeens weer half vol in plaats van half leeg. :thumbleft Eindelijk weer eens een positief geluid in onze duistere Kreidler wereld.
De bijvangst
Het valt op dat er bij welk smeermiddel dan ook er altijd een voorkeur is voor een bepaald merk. Bijvoorbeeld Castrol, Putoline Shell en vele anderen.
Alles gebaseerd op gevoel en niet op bewezen specifieke smeer eigenschapen.
Ik tank kant en klare 2tact uit de pomp, dit doe ik al 46 jaar en nog nooit enig probleem gehad, reden genoeg om dit te adviseren aan anderen lijkt mij.
Vorige week kocht ik een Peugeot Fox met een apart olie reservoir (Bouwjaar 1999) de eigenaar die had er 36.000 km mee gereden.
Op mijn vraag welke olie hij gebruikte was zijn antwoord, ik heb nog een paar liter staan die krijg je er bij.
En wel hoor, olie van de Action, perfect! prima olie volgens zijn zeggen, zijn advies aan mij mede door zijn 36.000 km rij ervaring, lekker action blijven gebruiken.

Zo maar twee voorbeelden uit de praktijk, geen centje pijn aan tweetact ellende.
Tot dat je op het Kreidler forum komt, Hel en verdoemenis voor het kreidlerblok als je dit stookt volgens het reeds gearriveerde en gevestigde Kreidler establishment.
Alles gebaseerd op eigen ervaringen en (revisie) zaken uit de praktijk roepen ze.
Het wordt nog gekker als de fantasie van de gemiddelde nogal emotioneel gevoelige Kreidler rijder op hol slaat, dan is zelfs de benzine zo uit de pomp zonder enige toevoeging van olie een belangrijk en levensreddend onderdeel van het Kreidlerblok, tank wel het juiste merk roepen zij in koor, dat hier de tegenstelingen onderling dus danig groot zijn hebben ze zelf niet in de gaten.

Dit alles moet natuurlijk vol overtuiging gebracht worden en gelardeerd met nietszeggende gebakkenlucht kreten, en natuurlijk met een mening gestoeld op helemaal niets, echt niets.
We zijn zo langzamerhand beland op een helend vlak, de idioterie neemt werkelijk groteske vormen aan, voor de doorsnee Kreidler rijder die al jaren op zijn alles brander rijdt en gewoon de sop tankt die voorhanden is of tegen komt onderweg moet bij zijn eigen gaan denken dat de Kreidler scherp rechters niet goed bij hun hoofd zijn, en dat de ontsteking in hun bovenkamer wel eens op tijd gezet mag worden.

Een Kreidlerblok? Het is tientjes werk aan onderdelen, met toleranties waar een gelede stadsbus overdwars door heen kan, maar dit is te simpel, wij leden van het Kreidler forum maken daar ruimtevaart technologie van, de reviseurs komen van een andere planeet en worden nog net niet met Sire aangesproken.

De nieuwe aanwas (leden) slikken dit als zoete koek en volledig suf geluld gaan die mee in de alom heersende idioterie van smeer, benzine, revisie en andere uit de lucht gegrepen totale onzin die er te pas en on te pas uitgebraakt wordt.

Velen hebben een eigen huis met een hypotheek, geschatte waarde gemiddeld 250.000 euro.
Echt geld toch? Laten ze die nou wel in de Action verf zetten, dat dan weer wel.
Die zelfde huiseigenaren schreeuwen moord en brand als het vermoeden ook maar bestaat dat hun olie kering van een paar dubbeltjes vermoedelijk oplost in de Aral of super plus benzine, wat een rampspoed voor hun kostbare Kreidler.

De man in zijn schuurtje poetsend aan zijn Kreidler begrijpt het ook allemaal niet meer, het vermoeden rijst inmiddels bij hem dat hij zijn tochtjes maakt op een rijdende tijdbom.
Totaal Kreidler onwaardig, de roemruchte onverwoestbare Kreidler Florett wordt door een zootje slap gelul gedegradeerd tot een horrorbak.

De Kreidlers? Ze kunnen nergens meer tegen en alles is ruk lees ik.
Terwijl de werkelijkheid heel anders is, dat is de afgelopen 50 jaar wel bewezen.


De spijker op zn kop Henk! (nooit gedacht dat ik dat nog ooit zou typen hier)
Al moet ik wel zeggen dat ik liever zelf meng. Maar inderdaad ook al jaren met action olie. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2016 12:49 pm 
Offline
Eifeltour Rijder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di aug 19, 2008 9:41 pm
Berichten: 5516
Woonplaats: Kreuzau (D)
of deze...speciaal voor kreidlers ? :wink:


Bijlagen:
IMG_1900.JPG
IMG_1900.JPG [ 34.99 KiB | 2556 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2016 2:37 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do sep 04, 2003 10:10 pm
Berichten: 9038
Woonplaats: het emperisch centrum der RS,en
MPM goede olie! (al heb je geen echt 'slechte' olieen meer m'n pa reed vroeger met bijna meer met slaolie, of zonnebloemolie dan met gewone olie, gewoon omdat dat zo'n racy luchtje gaf).. en ik gaf voor mij aan dat ik de ontstane glasharde koolvorming met het gebruikt van Triboron niet ideaal vondt, maar ik herinner me dat ik dat ook gehad heb met de Bell ray Si 7 olie, en daar lopen ook hele volksstammen mee weg..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2016 2:40 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr maart 13, 2015 8:34 pm
Berichten: 110
Woonplaats: Zuid-Scharwoude
MPM is gewoon goeie olie voor een goeie prijs, heb het al jaren in allerlei voertuigen gebruikt omdat mijn grossier dit merk voerde, nooit iets mee gehad.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2016 5:58 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jul 09, 2006 10:53 pm
Berichten: 2611
Woonplaats: ZHZ
nozems schreef:
MPM goede olie! (al heb je geen echt 'slechte' olieen meer m'n pa reed vroeger met bijna meer met slaolie, of zonnebloemolie dan met gewone olie, gewoon omdat dat zo'n racy luchtje gaf).. en ik gaf voor mij aan dat ik de ontstane glasharde koolvorming met het gebruikt van Triboron niet ideaal vondt, maar ik herinner me dat ik dat ook gehad heb met de Bell ray Si 7 olie, en daar lopen ook hele volksstammen mee weg..



In een Eysink ging dat prima Pascal. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2016 8:17 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 10, 2002 2:43 pm
Berichten: 8739
Woonplaats: Zuid-Oost Limburg
Dit is de minerale Olie van MPM.
Ze hebben ook een synthetische , neem die dan.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2016 8:38 pm 
Offline
Expert
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 27, 2002 10:55 pm
Berichten: 45328
Woonplaats: Gem. Leidschendam/Voorburg
Caspar schreef:
Dit is de minerale Olie van MPM.
Ze hebben ook een synthetische , neem die dan.

Net zo'n soort merk als Kroon. Basis van de grote oliemerken.

Enzo


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma nov 28, 2016 10:40 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do sep 04, 2003 10:10 pm
Berichten: 9038
Woonplaats: het emperisch centrum der RS,en
Wim je hebt gelijk, nu rijdt hij met Triboron, geen rook of geur meer.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 587 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 24  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Kreidlerservice - www.kreidlerservice.nl KreidlerMarkt - Koop en Verkoop van Kreidler Florett en Onderdelen. De Jager Kreidler - Tuning & Kreidleronderdelen, rechtvertande koppelingen, nieuwe 6-bakken, membranen.
Vele Kreidler onderdelen voor uw brommer of motorfiets razendsnel in huis met de website Kreidlerstore.nl!

KreidlerMarkt

Koop en Verkoop van Kreidler en Onderdelen.
Kreidler Florett Marktplaats op Facebook.
Veiling - Kauf und Verkauf - MarketPlace!
WTR: wij kunnen uw brommer/scooter of motor voor u reviseren en/of repareren. Ook voor tuning. Wij gaan voor betrouwbaarheid en kwaliteit. Specialist in Kreidler, Sachs, Yamaha, Zundapp en AM6.
Uw advertentie op Kreidler.nl!