Was Kreidler alleen assemblage bedrijf ?

Adressen Kreidlers & onderdelen, Verzekeringen, Motorkeuring, Framenummers,
Aankooptips, Links etc.
Bericht
Auteur
mvl
Berichten: 1388
Lid geworden op: 09 feb 2015, 20:50
Gegeven waarderingen: 10 keren
Ontvangen waarderingen: 9 keren

Re: Was Kreidler alleen assemblage bedrijf ?

#26 Bericht door mvl » 18 mei 2015, 21:27

Ik vind Henk een prima kerel. In het algemeen denk ik wel dat het leuker is als je elkaar af en toe een complimentje geeft en verder helpt ipv kritiek geeft.

Maar ik denk dat als iemand een vraag om hulp heeft dat Henk misschien wel als een van de eersten reageert.

Gebruikersavatar
erik de l
Berichten: 1076
Lid geworden op: 17 mar 2011, 21:41
Locatie: mvhl
Gegeven waarderingen: 32 keren
Ontvangen waarderingen: 22 keren

Re: Was Kreidler alleen assemblage bedrijf ?

#27 Bericht door erik de l » 19 mei 2015, 09:13

Als je weet wat Kreidler in de 50cc racerij ontwikkeld en gebouwd heeft dan kun je wel stellen dat het GEEN assemblage bedrijf was

Gebruikersavatar
Roy1976
Berichten: 248
Lid geworden op: 08 jan 2011, 20:55
Locatie: Boxtel
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Was Kreidler alleen assemblage bedrijf ?

#28 Bericht door Roy1976 » 19 mei 2015, 13:50

@ Bartje: ik bedoelde dat jouw antwoord op de vraag in feite prima was. Al het gezever daaronder, ook van mij, totaal overbodig. Ik haak in ieder geval af hier op Kreidler.nl. Houdoe!

Gebruikersavatar
jamojamo
Berichten: 3751
Lid geworden op: 19 dec 2008, 23:47
Locatie: Beverwijk
Gegeven waarderingen: 356 keren
Ontvangen waarderingen: 200 keren

Re: Was Kreidler alleen assemblage bedrijf ?

#29 Bericht door jamojamo » 19 mei 2015, 14:02

polite schreef:
Roy1976 schreef:Het antwoord van Bartje was voor mij eigenlijk al genoeg. Enkele jaren geleden vond ik het hier nog leuk, maar bij elk topic waar Henk zich mee bemoeit krijg ik steeds vaker de neiging om te kotsen. Wat een eikel.
Ik ken Henk niet persoonlijk. Dus uitspraken als "eikel" distingeer ik me dan ook verre van. Henk is (zoals ik hem ken van het forum) een originaliteits freak!! Liefst heeft hij de ori lucht nog in de banden. :mrgreen:

Hoe je het ook went of keert, Henk brengt wel leven in de brouwerij hier op het forum!!

Aan de andere kant, denk ik ook wel es, Henk, je had beter even tot 10 kunt tellen voordat je hier iets neerzet.

Groet,

Polite.
En als je Henk wel kent weet je dat ie een hart van goud heeft maar als je zijn commentaren hier soms leest zou je denken dat ie graag een glaasje azijn lust.
Het Kreidler forum wordt er niet altijd vrolijker van Henk! Niet iedereen heeft dezelfde humor of mening maar we delen hier wel een hobby en het is doodzonde als mensen afhaken en uitwijken naar Facebook.

Terug on-topic: waar ik werk worden in samenwerking met automobiel fabrikanten materialen ontwikkeld. Het ruwijzer wordt staal, gewalst, gestanst verzinkt, geverfd, gemonteerd etc. Wanneer wordt iets assembleren en wanneer produceren? De motorbeplating werd in Kornwestheim vast zelf gemaakt net als de tanks, spatborden, achterbruggen en frames. Dus in de kern van de zaak fabricage denk ik.

Mvg,
Eric

Gebruikersavatar
fantast
Berichten: 212
Lid geworden op: 29 jul 2008, 15:17
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Was Kreidler alleen assemblage bedrijf ?

#30 Bericht door fantast » 11 jun 2015, 20:12

geweldig dit!!!!!! haha... waar ging het topic eigenlijk ook nog weer over????? :?

LeoJ
Berichten: 804
Lid geworden op: 08 sep 2002, 18:16
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 5 keren

Re: Was Kreidler alleen assemblage bedrijf ?

#31 Bericht door LeoJ » 26 jun 2015, 08:13

Zouden jullie willen stoppen hiermee, straks zegt Henk nog zijn forum account op en verkoopt al zijn tweewielers met hulpmotor :lol:

Gebruikersavatar
Henk 3bakvoet
Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
Berichten: 10820
Lid geworden op: 27 jan 2005, 01:01
Locatie: Koog aan de Zaan
Gegeven waarderingen: 191 keren
Ontvangen waarderingen: 574 keren

Re: Was Kreidler alleen assemblage bedrijf ?

#32 Bericht door Henk 3bakvoet » 26 jun 2015, 18:18

Leo,

Kansloos, onbestaanbaar, ondenkbaar en onmogelijk.
Al moet ik met een wc plopper op mijn voorhoofd het toetsenbord bedienen, kreidler minnend Nederland zal weten dat er meer is als Grundierung-Beige en Friedhof-grau.
Er is slechts één uitzondering op de bovenste regel denkbaar. :oops:

Gebruikersavatar
Maarten
Beheerder
Berichten: 9756
Lid geworden op: 01 sep 2002, 09:13
Locatie: Den Haag, Nederland
Gegeven waarderingen: 831 keren
Ontvangen waarderingen: 420 keren
Contacteer:

Re: Was Kreidler alleen assemblage bedrijf ?

#33 Bericht door Maarten » 26 jun 2015, 20:58

Willem de Groot schreef:haha Henk, heb je nooit een aanbieding van Maarten gehad om een dagelijkse column te plaatsen? Ik ben een tijdje niet op het forum geweest maar sommige dingen blijven leuk ; )
Zeker heeft Henk die aanbieding ooit gehad, het is er toen niet van gekomen. Misschien maar beter ook, soms is bij Henk de scheidslijn tussen humor/satire en werkelijkheid, een beetje moeilijk te ontwaren. Als forumbeheerder moet je het ook kunnen waarderen en het nog enigszins kunnen verdedigen. :-)

Plaats reactie