Maarten's Kreidler Club!
MAARTEN'S KREIDLER CLUB!
Home
Home
Forum
Forum
Sitemap - Hoofdmenu
Sitemap
Help
Help
Inloggen
Log in
Contact
Contact

Aangepast zoeken




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 198 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo mei 26, 2004 9:49 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo sep 01, 2002 2:33 am
Berichten: 676
Omdat er geregeld vragen zijn op het forum omtrend cilinders en de bijbehorende gegevens; bijvoorbeeld: "past cilinder 15-43.99 op mijn bromfiets-blok met trappers?! , hebben we besloten een cilinder info inzameling te houden. In dit topic kun je alle info kwijt over de cilinders die je in je bezit hebt. Het topic zal waarschijnlijk altijd open blijven en netjes bijgehouden worden, zodat er een mooie verzameling ontstaat.

Alle cilinders die ooit voor Kreidler zijn gemaakt zijn welkom, dus ook de immitatiecilinders en bewerkte cilinders door bekende tuners. Vermeld wel even de maker er van.


Dit topic is alleen voor het plaatsen van info en foto's, reacties plaatsen kan alleen in deze topic. Alle onnodige reacties in dit topic zullen worden verwijderd :!:


Voor de cilinderlijst hebben we een aantal gegevens nodig:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Foto's Een vooraanzicht (kop-kant), achteraanzicht (motor-kant), een aanzicht vanaf de onderkant (uitlaat-kant) en een aanzicht vanaf de bovenkant (inlaat-kant)
Cilindernummer: bijvoorbeeld: 15-43.71. op deze pagina is een overzicht van de nummers te vinden met bijbehorend vermogen van de motor.
Cilinder gietaanduidingen: bijvoorbeeld: Mahle 40ZN17A2 W1
Vermogen: bijvoorbeeld: 2,9 pk. gebruik deze pagina om het vermogen op te zoeken. Indien uw cilinder niet aanwezig is op deze site, dan kunnen we dit later uitzoeken.
Aansluiting uitlaat: bijvoorbeeld: opschroefflens met 2 m6 tapeinden of: Knijpflens. (tuit)
Diameter uitlaataansluiting bijvoorbeeld: 28mm. of 32mm.
Steek tapeinden 56mm. of 44mm.
Diameter cilindervoet (steekt in carter) 47mm of 50mm.
Aantsluiting spruitstuk: Schuin of recht
Koeling: Geforceerde koeling, rijwindkoeling of waterkoeling
Poortmap: Als je het leuk vindt, kunt u een poortmap bijvoegen. zie dit topic om te weten te komen hoe dit in z'n werk gaat.
Opmerkingen
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Je info & foto's plaatsen kan door op deze button: Afbeelding te drukken. Hier kan je tevens d.m.v. de upload-functie de foto's bijvoegen. (max. 6 stuks)

Kopiëer deze tekst hier onder om het invullen wat makkelijker te maken:

Code:
Cilindernummer:
Cilinder gietaanduidingen:
Vermogen:
Aansluiting uitlaat:
Diameter uitlaataansluiting:
Steek tapeinden:
Diameter cilindervoet:
Aantsluiting spruitstuk:
Koeling:
Opmerkingen:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Verklaring:

Afbeelding
Cilinder nummer.

Afbeelding
Cilinder gietaanduidingen.

Afbeelding
Uitlaataansluitingtype: Knijpflens

Afbeelding
Diameter cilindervoet

Afbeelding
Diameter uitlaataansluiting. Bij het knijpflens model a.u.b. de buitendiameter van de flens opmeten.

Afbeelding
Steek tapeinden

Afbeelding
Rechte inlaat

Afbeelding
Schuine inlaat


(Alvast) bedankt voor de medewerking!


Laatst bijgewerkt door joost op do mei 27, 2004 5:13 pm, in totaal 18 keer bewerkt.

Share on FacebookShare on Twitter
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 26, 2004 10:15 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo sep 01, 2002 2:33 am
Berichten: 676
Ik trap af:

Cilindernummer: 15-43.71
Cilinder gietaanduidingen: Mahle 40ZN17A2 W1
Vermogen: 2,9 PK
Aansluiting uitlaat: schroefflens met 2 m6 tapeindjes
Diameter uitlaataansluiting: 28mm.
Steek tapeinden: 56mm.
Diameter cilindervoet: 47mm.
Aantsluiting spruitstuk: Schuin
Koeling: Rijwind


Bijlagen:
7jk.jpg
7jk.jpg [ 53.2 KiB | 115618 keer bekeken ]
6jk.jpg
6jk.jpg [ 33.08 KiB | 115602 keer bekeken ]
9jk.jpg
9jk.jpg [ 53.05 KiB | 115521 keer bekeken ]
8jk.jpg
8jk.jpg [ 36.14 KiB | 115495 keer bekeken ]
map8.jpg
map8.jpg [ 42.43 KiB | 115428 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Ahena 5.2 Pk
BerichtGeplaatst: zo mei 30, 2004 2:31 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za sep 07, 2002 6:28 pm
Berichten: 1048
Woonplaats: Amsterdam
Cilindernummer: Door vorige Eigenaar Weggefreesd
Cilinder gietaanduidingen: Door vorige Eigenaar Weggefreesd
Vermogen: 5.2 Pk
Aansluiting uitlaat: Knijpflens
Diameter uitlaataansluiting: 32mm
Steek tapeinden: 40mm
Diameter cilindervoet: 47mm
Aantsluiting spruitstuk: Schuine Inlaat
Koeling: Rijwind Gekoeld
Opmerkingen: Haald de 5.2pk NIET. Powerband zit hoog, met lichte aanpassingen wel tot 5.2 te maken. (uitlaat, inlaat)


Bijlagen:
Opmerkingen bij bestand: achteraanzicht (motor-kant),
MVC-095F.JPG
MVC-095F.JPG [ 63.82 KiB | 114872 keer bekeken ]
Opmerkingen bij bestand: Een vooraanzicht (kop-kant
MVC-096F.JPG
MVC-096F.JPG [ 60.36 KiB | 114855 keer bekeken ]
Opmerkingen bij bestand: een aanzicht vanaf de onderkant (uitlaat-kant)
MVC-097F.JPG
MVC-097F.JPG [ 65.82 KiB | 114825 keer bekeken ]
Opmerkingen bij bestand: Boven-aanzicht (inlaat)
MVC-100F.JPG
MVC-100F.JPG [ 64.14 KiB | 114799 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 31, 2004 4:42 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za sep 07, 2002 4:07 pm
Berichten: 2644
Cilindernummer: 154399
Cilinder gietaanduidingen: 40ZN8 W2 MAHLE
Vermogen: 6,25 pk
Aansluiting uitlaat: schroefflens
Diameter uitlaataansluiting: 32mm
Steek tapeinden: brede tap
Diameter cilindervoet: 50mm
Aantsluiting spruitstuk: schuine
Koeling: rijwind

zal nog een keer poortmap proberen te maken


Bijlagen:
IMAG0124.JPG
IMAG0124.JPG [ 112.5 KiB | 114669 keer bekeken ]
IMAG0123.JPG
IMAG0123.JPG [ 112.5 KiB | 114660 keer bekeken ]
IMAG0122.JPG
IMAG0122.JPG [ 112.5 KiB | 114634 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma mei 31, 2004 4:53 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za sep 07, 2002 4:07 pm
Berichten: 2644
Cilindernummer: 15-..-.. (geen nr ingeslagen)
Cilinder gietaanduidingen: 40zn8+a3w1
Vermogen: 13pk
Aansluiting uitlaat: schroef flens
Diameter uitlaataansluiting: 32mm
Steek tapeinden: 56mm
Diameter cilindervoet: 50mm
Aantsluiting spruitstuk: rechte inlaat (cross)voor 28mm carb zit nu een hulpstuk op dat het een schuine inlaat is voor op een straat kreidler
Koeling: rijwind
Opmerkingen: het is een originele van veen crosscilinder

ook van deze zal ik binnenkort proberen een poort map te maken


Bijlagen:
IMAG0131.JPG
IMAG0131.JPG [ 112.5 KiB | 114604 keer bekeken ]
IMAG0130.JPG
IMAG0130.JPG [ 112.5 KiB | 114586 keer bekeken ]
IMAG0129.JPG
IMAG0129.JPG [ 112.5 KiB | 114566 keer bekeken ]
IMAG0128.JPG
IMAG0128.JPG [ 112.5 KiB | 114556 keer bekeken ]
IMAG0127.JPG
IMAG0127.JPG [ 112.5 KiB | 114543 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 01, 2004 5:48 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo sep 08, 2002 4:49 pm
Berichten: 1127
Woonplaats: Apeldoorn
Immitatie Athena 5.2 PK Cilinder

Cilindernummer: N.V.T
Cilinder gietaanduidingen: N.V.T
Vermogen: 5,2 PK volgens opgave (:arrow: poorten kunnen bijgewerkt)worden voor betere resultaten.
Aansluiting uitlaat: Schroef flens
Diameter uitlaataansluiting: 32mm
Steek tapeinden: 44 mm
Diameter cilindervoet: 47mm
Aantsluiting spruitstuk: Schuin (:arrow: geen tapeind, maar zelf boutje indraaien)
Koeling: Rijwind
Opmerkingen:

:arrow: Setje is heel hoogtoerig, echt leven begint vanaf 6.000 RPM, heb zelf 18mm erachter gehad, 79 sproeier en ontsteking op 0,9 punten op 0,35 en dit liep helemaal plat erop 79 kmh.

:arrow: Standaard bijgeleverder Meteor zuiger is niet van beste kwaliteit, heb zelf altijd met een KS zuiger gereden, nooit problemen gehad verder.

:arrow: Ideaal alternatief om je (NL) smalle tap blok mee op te voeren, cilinder heeft een nikasealwand in tegenstelling tot (oude) Zeta cilinders.


Bijlagen:
IM001464.jpg
IM001464.jpg [ 61.14 KiB | 114451 keer bekeken ]
IM001461.jpg
IM001461.jpg [ 59.52 KiB | 114444 keer bekeken ]
IM001460.jpg
IM001460.jpg [ 59.52 KiB | 114419 keer bekeken ]
IM001457.jpg
IM001457.jpg [ 65.4 KiB | 114405 keer bekeken ]
IM001456.jpg
IM001456.jpg [ 65.58 KiB | 114382 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 01, 2004 7:15 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr mei 30, 2003 4:32 pm
Berichten: 5417
Woonplaats: Gelderland
Cilindernummer: 15-03-91
Cilinder gietaanduidingen: 40ZO13 A2 (kan ook iets anders zijn, is moeilijk leesbaar)
Vermogen: 2,9pk
Aansluiting uitlaat: Knijpflens
Diameter uitlaataansluiting: 28mm
Steek tapeinden: 44mm
Diameter cilindervoet: 47mm
Aantsluiting spruitstuk: recht
Koeling: rijwind
Opmerkingen: met een 1 tot 1,5mm afgedraaide kop loopt deze cilinder beter omdat de cilinder te hoog is.


Bijlagen:
DSC00193 (Small).JPG
DSC00193 (Small).JPG [ 41.57 KiB | 114362 keer bekeken ]
smaal.JPG
smaal.JPG [ 33.31 KiB | 114345 keer bekeken ]
smaaaaal.JPG
smaaaaal.JPG [ 32.64 KiB | 114338 keer bekeken ]
DSC00192 (Small).JPG
DSC00192 (Small).JPG [ 30.21 KiB | 114325 keer bekeken ]
DSC00197 (Small).JPG
DSC00197 (Small).JPG [ 36.97 KiB | 114320 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: cijlinder
BerichtGeplaatst: za jun 05, 2004 10:58 am 
Cilindernummer: 154399
Cilinder gietaanduidingen: 10zn8+ w2
Vermogen: 7pk
Aansluiting uitlaat: schroef 32 mm 2 m6
Diameter uitlaataansluiting: 32mm
Steek tapeinden: brede tap
Diameter cilindervoet: 50mm
Aantsluiting spruitstuk: schuin
Koeling: lucht
Opmerkingen: foto's volgen,cijlinder word momenteel geparelstraald.


Laatst bijgewerkt door Erwin_1965 op wo nov 26, 2008 11:07 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
  
 
 Berichttitel: cilinder SB
BerichtGeplaatst: za jul 17, 2004 5:39 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do dec 19, 2002 10:39 pm
Berichten: 2257
Woonplaats: Rotterdam
gegevens'
154399
40ZN8 W2 Mahle
ongeveer 10 PK
Schroefflens
32 mm
brede tap
50 mm
Schuine inlaat
Rijwind gekoeld
Opmerkingen getuned door oa.
Piet Gaag heeft hem 4 poort gemaakt.
LVS heeft hem 6poort en extra uitlaatpoortjes en timing veranderd.
Kees Verleeuwen heeft nieuwe zuiger geleverd en nog extra afgewerkt.


Bijlagen:
50.6p.voork.p.jpg
50.6p.voork.p.jpg [ 69.38 KiB | 113378 keer bekeken ]
50.6p.voork.jpg
50.6p.voork.jpg [ 66.86 KiB | 113369 keer bekeken ]
50.6p.uitlaat.jpg
50.6p.uitlaat.jpg [ 73.2 KiB | 113363 keer bekeken ]
50.6p.onder.jpg
50.6p.onder.jpg [ 46.48 KiB | 113377 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: cilinder
BerichtGeplaatst: di jul 20, 2004 8:09 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do dec 19, 2002 10:39 pm
Berichten: 2257
Woonplaats: Rotterdam
gegevens;
15.43.71/64
40ZN17A3
testbank LVS 11 pk
schroefflens
32 mm
brede tap
50 mm
schuine inlaat
rijwind gekoeld
opmerkingen; de cilinder is getuned door Gerard Mosterd tot 4 poort
en Piet Gaag heeft er een 6 poort van gemaakt.


Bijlagen:
Cilinder-60cc-2-groot.jpg
Cilinder-60cc-2-groot.jpg [ 15.59 KiB | 113343 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: volgende foto
BerichtGeplaatst: di jul 20, 2004 8:11 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do dec 19, 2002 10:39 pm
Berichten: 2257
Woonplaats: Rotterdam
2 foto


Bijlagen:
Cilinder-60-cc-3-groot.jpg
Cilinder-60-cc-3-groot.jpg [ 20.07 KiB | 113337 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: volgende
BerichtGeplaatst: di jul 20, 2004 8:12 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do dec 19, 2002 10:39 pm
Berichten: 2257
Woonplaats: Rotterdam
3 foto


Bijlagen:
Cilinderset-60-cc-2-groot.jpg
Cilinderset-60-cc-2-groot.jpg [ 31.24 KiB | 113335 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: volgende
BerichtGeplaatst: di jul 20, 2004 8:14 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do dec 19, 2002 10:39 pm
Berichten: 2257
Woonplaats: Rotterdam
4 foto
dit is trouwens een 60cc cilinder met MBA zuigers


Bijlagen:
Cilinderset-60-cc-1-groot.jpg
Cilinderset-60-cc-1-groot.jpg [ 32.04 KiB | 113330 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: cilinder
BerichtGeplaatst: di jul 20, 2004 8:24 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do dec 19, 2002 10:39 pm
Berichten: 2257
Woonplaats: Rotterdam
gegevens;
15-43-99
40ZN8 mahle W1
6.25 / 7 pk
schroefflens
32 mm
brede tap
50 mm
schuine inlaat
rijwind gekoeld
opmerkingen;
dit is een standaard zwarte SB


Bijlagen:
SBzwart.3.jpg
SBzwart.3.jpg [ 33.34 KiB | 113308 keer bekeken ]
SBzwart.2.jpg
SBzwart.2.jpg [ 55.38 KiB | 113308 keer bekeken ]
SBzwart.1.jpg
SBzwart.1.jpg [ 45.66 KiB | 113303 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di aug 24, 2004 1:53 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo jul 04, 2004 4:09 pm
Berichten: 243
Woonplaats: maassluis
Cilindernummer: 15.73.81
Cilinder gietaanduidingen: onbekend
Vermogen: 1,8 PK
Aansluiting uitlaat: schroefflens met 2 m6 tapeinden
Diameter uitlaataansluiting: 28mm.
Steek tapeinden: 44mm.
Diameter cilindervoet: 47mm.
Aantsluiting spruitstuk: recht
Koeling: Rijwind


Bijlagen:
Opmerkingen bij bestand: inlaat
tn_IMG_0195.JPG
tn_IMG_0195.JPG [ 130.86 KiB | 113203 keer bekeken ]
Opmerkingen bij bestand: uitlaat
tn_IMG_0194.JPG
tn_IMG_0194.JPG [ 132.53 KiB | 113200 keer bekeken ]
Opmerkingen bij bestand: motor-kant
tn_IMG_0197.JPG
tn_IMG_0197.JPG [ 140.11 KiB | 113195 keer bekeken ]
Opmerkingen bij bestand: kop-kant
tn_IMG_0190.JPG
tn_IMG_0190.JPG [ 135.57 KiB | 113196 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo sep 05, 2004 10:32 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di jul 01, 2003 5:09 pm
Berichten: 110
Woonplaats: Mastenbroek (Dat ligt naast Zwolle)
Cilindernummer: 15.23.92
Cilinder gietaanduidingen:Mahle 40 ZD6+
Vermogen: 2,9 pk.
Aansluiting uitlaat: Knijpflens
Diameter uitlaataansluiting: 28mm
Steek tapeinden: 44mm.
Diameter cilindervoet : 47mm
Aantsluiting spruitstuk: recht
Koeling: Geforceerde koeling


Bijlagen:
DSC01669.JPG
DSC01669.JPG [ 21.21 KiB | 113123 keer bekeken ]
IMG_0005.JPG
IMG_0005.JPG [ 9.29 KiB | 113122 keer bekeken ]
IMG_0004.JPG
IMG_0004.JPG [ 8.35 KiB | 113121 keer bekeken ]
IMG_0001.JPG
IMG_0001.JPG [ 12.72 KiB | 113123 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 11, 2004 7:06 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo aug 15, 2004 8:36 pm
Berichten: 882
Woonplaats: Nijmegen
Cilindernummer: staat er niet op :?
Cilinder gietaanduidingen: staat er ook niet op.
Vermogen: dit wou ik graag weten
Aansluiting uitlaat: knijpflens
Diameter uitlaataansluiting: 32mm
Steek tapeinden: 44mm
Diameter cilindervoet: 47mm
Aantsluiting spruitstuk: schuin
Koeling: rijwindkoeling
Opmerkingen: het cilinder nummer of gietaanduidingen staan nergens, en er zijn ook geen sporen van een weggefreest nummer..
graag wou ik weten of iemand mij kan vertellen hoeveel pk deze cilinder ongeveer heeft.

mark


Bijlagen:
Opmerkingen bij bestand: uitlaatpoort(32mm)
4.JPG
4.JPG [ 21.47 KiB | 114341 keer bekeken ]
Opmerkingen bij bestand: schuine inlaat(groter dan originele cilinder)
3.JPG
3.JPG [ 19.5 KiB | 114337 keer bekeken ]
Opmerkingen bij bestand: voorkant cilinder
2.JPG
2.JPG [ 33.85 KiB | 114336 keer bekeken ]
Opmerkingen bij bestand: achterkant cilinder
1.JPG
1.JPG [ 36.14 KiB | 114333 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 11, 2004 4:57 pm 
Offline

Geregistreerd: zo sep 08, 2002 1:57 am
Berichten: 4816
Woonplaats: alhier
Snelle en "getunede" cilinder. Schuine inlaat, 32mm uitlaat. Lijkt me een imitatie zwarte sb. Het enige wat er op staat is "F". De voet is afgedraaid zodat het in een 4-bak past. Verder geen foto's en geen verdere gegevens bekend, bij mij.


Bijlagen:
CILINDER2A.JPG
CILINDER2A.JPG [ 69.21 KiB | 113256 keer bekeken ]


Laatst bijgewerkt door hermanp op ma okt 11, 2004 7:55 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 11, 2004 5:01 pm 
Offline

Geregistreerd: zo sep 08, 2002 1:57 am
Berichten: 4816
Woonplaats: alhier
niet getuned. Schuine inlaat, 32mm flens-uitlaat. 2 spoelpoorten en een zeer grote in-en uitlaatpoort. Wel een echte Mahle, 15-43-91, W2, A2. Als iemand weet wat dit betekent, zou ik het ook graag willen weten, met name wat voor cilinder dit is, want dit nummer ben ik nog nergens tegengekomen. De uitlaatpoort opent op 20mm voor BDP, en sluit na 40mm. Aan de inlaatkant zitten 13 koelribben, terwijl bij mijn weten 15 normaal is. De cilinder is in z'n geheel iets smaller (17cm) dan een normale breitwand. De inlaat is ook extreem groot, 20x29mm, en volgens de vorige eigenaar liep deze cilinder iets sneller dan de politie transporters in de jaren '80.


Bijlagen:
CILINDER1C.JPG
CILINDER1C.JPG [ 65.83 KiB | 112935 keer bekeken ]


Laatst bijgewerkt door hermanp op ma okt 11, 2004 8:09 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 11, 2004 5:03 pm 
Offline

Geregistreerd: zo sep 08, 2002 1:57 am
Berichten: 4816
Woonplaats: alhier
maar wel snel


Bijlagen:
CILINDER1D.JPG
CILINDER1D.JPG [ 81.36 KiB | 112931 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 11, 2004 10:26 pm 
Offline
Expert
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 27, 2002 10:55 pm
Berichten: 46306
Woonplaats: Gem. Leidschendam/Voorburg
Cilindernummer: 15-43.71/64
Cilinder gietaanduidingen: Mahle 40ZN17A2 W1
Vermogen: 4,2 PK
Aansluiting uitlaat: schroefflens met 2 m6 tapeindjes
Diameter uitlaataansluiting: 28mm.
Steek tapeinden: 56mm.
Diameter cilindervoet: 47mm.
Aansluiting spruitstuk: Schuin
Koeling: Rijwind


Bijlagen:
DSCN6402 (Small).JPG
DSCN6402 (Small).JPG [ 33.18 KiB | 112854 keer bekeken ]
DSCN6404 (Small).JPG
DSCN6404 (Small).JPG [ 39.49 KiB | 112854 keer bekeken ]
DSCN6405 (Small).JPG
DSCN6405 (Small).JPG [ 34.56 KiB | 112853 keer bekeken ]
DSCN6407 (Small).JPG
DSCN6407 (Small).JPG [ 23.72 KiB | 112852 keer bekeken ]


Laatst bijgewerkt door Enzo-tvdzijden op ma okt 11, 2004 10:30 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 11, 2004 10:28 pm 
Offline
Expert
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 27, 2002 10:55 pm
Berichten: 46306
Woonplaats: Gem. Leidschendam/Voorburg
Cilindernummer: 15-43.71/64 (vervolg)


Bijlagen:
DSCN6400 (Small).JPG
DSCN6400 (Small).JPG [ 43.95 KiB | 112846 keer bekeken ]
DSCN6401 (Small).JPG
DSCN6401 (Small).JPG [ 41.04 KiB | 112848 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 11, 2004 10:46 pm 
Offline
Expert
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 27, 2002 10:55 pm
Berichten: 46306
Woonplaats: Gem. Leidschendam/Voorburg
Cilindernummer: 15-13-91
Cilinder gietaanduidingen: 40ZD13 TU-M
Vermogen: 2 pk
Aansluiting uitlaat: Knijpflens
Diameter uitlaataansluiting: 28mm
Steek tapeinden: 44mm
Diameter cilindervoet: 47mm
Aantsluiting spruitstuk: recht
Koeling: rijwind
Opmerkingen: klein stukje van koelrib afgebroken


Bijlagen:
DSCN6408 (Small).JPG
DSCN6408 (Small).JPG [ 37.45 KiB | 112840 keer bekeken ]
DSCN6409 (Small).JPG
DSCN6409 (Small).JPG [ 41.43 KiB | 112834 keer bekeken ]
DSCN6411 (Small).JPG
DSCN6411 (Small).JPG [ 52.33 KiB | 112834 keer bekeken ]
DSCN6410 (Small).JPG
DSCN6410 (Small).JPG [ 39.23 KiB | 112834 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma okt 11, 2004 11:02 pm 
Offline
Expert
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 27, 2002 10:55 pm
Berichten: 46306
Woonplaats: Gem. Leidschendam/Voorburg
Cilindernummer: 15 73.85
Cilinder gietaanduidingen: 40ZD17 A1
Vermogen: 2,9 pk
Aansluiting uitlaat: schroefflens met 2 m6 tapeindjes
Diameter uitlaataansluiting: 28mm
Steek tapeinden: 44mm
Diameter cilindervoet: 47mm
Aansluiting spruitstuk: recht
Koeling: rijwind
Opmerkingen: geen


Bijlagen:
DSCN6412 (Small).JPG
DSCN6412 (Small).JPG [ 42.01 KiB | 112822 keer bekeken ]
DSCN6413 (Small).JPG
DSCN6413 (Small).JPG [ 34.29 KiB | 112826 keer bekeken ]
DSCN6414 (Small).JPG
DSCN6414 (Small).JPG [ 39.35 KiB | 112823 keer bekeken ]
DSCN6416 (Small).JPG
DSCN6416 (Small).JPG [ 40.13 KiB | 112823 keer bekeken ]


Laatst bijgewerkt door Enzo-tvdzijden op do okt 14, 2004 10:46 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do okt 14, 2004 10:38 pm 
Offline
Expert
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 27, 2002 10:55 pm
Berichten: 46306
Woonplaats: Gem. Leidschendam/Voorburg
Cilindernummer: 15 73.81
Cilinder gietaanduidingen: 40ZD17 A9
Vermogen: 1,8 pk
Aansluiting uitlaat: schroefflens met 2 m6 tapeindjes
Diameter uitlaataansluiting: 28mm
Steek tapeinden: 44mm
Diameter cilindervoet: 46mm
Aansluiting spruitstuk: recht
Koeling: rijwind
Opmerkingen: Alleen de inlaatpoort van een nieuwe 1,5 pk Flott cilinder 15.73.76 aanpassen en je hebt een nieuwe 15.73.81


Bijlagen:
DSCN6417 (Small).JPG
DSCN6417 (Small).JPG [ 30.75 KiB | 112758 keer bekeken ]
DSCN6418 (Small).JPG
DSCN6418 (Small).JPG [ 43.88 KiB | 112758 keer bekeken ]
DSCN6419 (Small).JPG
DSCN6419 (Small).JPG [ 40.43 KiB | 112758 keer bekeken ]
DSCN6421 (Small).JPG
DSCN6421 (Small).JPG [ 33.87 KiB | 112758 keer bekeken ]


Laatst bijgewerkt door Enzo-tvdzijden op zo okt 24, 2004 2:45 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 198 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Kreidlerservice - www.kreidlerservice.nl WTR: wij kunnen uw brommer/scooter of motor voor u reviseren en/of repareren. Ook voor tuning. Wij gaan voor betrouwbaarheid en kwaliteit. Specialist in Kreidler, Sachs, Yamaha, Zundapp en AM6. Vele Kreidler onderdelen voor uw brommer of motorfiets razendsnel in huis met de website Kreidlerstore.nl!
Uw advertentie op Kreidler.nl!