Met membraan meer pk
- Harry Huizing
- Berichten: 235
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 13:03
- Locatie: grunn-city
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
ik verbaas me vanwege het feit , want een feit is het dat het afstellen van een membraan gestuurd blok zo te lezen tamelijk problematisch is , deze jongeman tuft ook membraan en van de 20 mm. bing alleen de hoofdsproeier vergroot en het was gelijk gaan met de banaan , steek es een lichtje op bij emot want daar komt m'n set vandaan
-
- Berichten: 1268
- Lid geworden op: 02 jul 2004, 22:32
- Locatie: LIESHOUT
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
- Contacteer:
Harry Huizing schreef:ik verbaas me vanwege het feit , want een feit is het dat het afstellen van een membraan gestuurd blok zo te lezen tamelijk problematisch is , deze jongeman tuft ook membraan en van de 20 mm. bing alleen de hoofdsproeier vergroot en het was gelijk gaan met de banaan , steek es een lichtje op bij emot want daar komt m'n set vandaan
Dat noemen ze nou geluk.
Gr Rion
- peter de beus
- Berichten: 1390
- Lid geworden op: 24 okt 2004, 21:32
- Locatie: veenendaal
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
- Contacteer:
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60433
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 970 keren
- Ontvangen waarderingen: 2290 keren
-
- Berichten: 720
- Lid geworden op: 07 sep 2002, 22:16
- Locatie: Zoetermeer
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
- Contacteer:
Ep, maak je geen zorgen, waarschijnlijk ben jij al een stap verder in deze ontwikkelingen met membramen.
Neemt niet weg dat ik en anderen niet weten waar we mee bezig zijn.
Zoals je eerder aangaf was het voor een crosser. Voor velen en ook voor mij is het totaal plaatje belangrijker voor straat gebruik.
Jij hebt een mega lichte eindoverbrenging nodig, terwijl voor straat gebruik 13 : 35 of 14 :36 wenselijk is.
Natuurlijk zijn de timingen 100%, dus ook de spoeltiming is aangepast door Luc Foekema.
Neemt niet weg dat ik en anderen niet weten waar we mee bezig zijn.
Zoals je eerder aangaf was het voor een crosser. Voor velen en ook voor mij is het totaal plaatje belangrijker voor straat gebruik.
Jij hebt een mega lichte eindoverbrenging nodig, terwijl voor straat gebruik 13 : 35 of 14 :36 wenselijk is.
Natuurlijk zijn de timingen 100%, dus ook de spoeltiming is aangepast door Luc Foekema.
- Bijlagen
-
- DSC00658.JPG (57.96 KiB) 15383 keer bekeken
-
- DSC00659.JPG (48.59 KiB) 15383 keer bekeken
-
- DSC00660.JPG (58.31 KiB) 15383 keer bekeken
- peter de beus
- Berichten: 1390
- Lid geworden op: 24 okt 2004, 21:32
- Locatie: veenendaal
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
- Contacteer:
- peter de beus
- Berichten: 1390
- Lid geworden op: 24 okt 2004, 21:32
- Locatie: veenendaal
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
- Contacteer:
- Andre
- Berichten: 3357
- Lid geworden op: 05 feb 2004, 21:50
- Locatie: Heos zeeland
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 2 keren
Ik ben zelf eigenlijk meer benieuwd naar bevindingen en sproeier bezetting op een 20bing en een standaard 154399.
Ik zie en krijg wel gegevens van een 24mm en grote sproeiers powerfilters enz maar dat hoeft niet op een 6,3pk.
Iemand al wat geprobeerd op een standaard rs cilinder?
Ik kom er zelf namelijk nog ff niet aan toe.
Ik zie en krijg wel gegevens van een 24mm en grote sproeiers powerfilters enz maar dat hoeft niet op een 6,3pk.
Iemand al wat geprobeerd op een standaard rs cilinder?
Ik kom er zelf namelijk nog ff niet aan toe.
- nozems
- Berichten: 10474
- Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
- Locatie: het emperisch centrum der RS,en
- Gegeven waarderingen: 240 keren
- Ontvangen waarderingen: 224 keren
vermogens uitdraaien wil ik zien wil de verschillen in vermogen en koppel zien, ik gelijk getunde cilinders, kwa inhoud (ccees dus), kwa poorten kwa compressieverhouding en andere bezetting zoals de gebruikte carburateur diameter en de toegepaste uitlaat(en)
ben ook erg benieuwd wat het met het brandstof verbruik doet, is met die hoge prijzen toch geen gekke vraag dacht ik zo
ik vraag me af hoeveel zuiniger ie wordt
ben ook erg benieuwd wat het met het brandstof verbruik doet, is met die hoge prijzen toch geen gekke vraag dacht ik zo
ik vraag me af hoeveel zuiniger ie wordt
- Gek
- Berichten: 1097
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 20:11
- Locatie: Dronten, Flevoland
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Ga je nog een restauratie topic maken? Zou leuk zijn.ep schreef:Dit hele consept zit op mn cupracer die ik grof weg inelkaar gezet heb om alles te testen en klaar te maken voor ,,een,, testbank dag later dit jaar, een testbank dag later dit jaar , een testbank dag later dit jaar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op het motortje zijn geen aanmerkingen meer en het systeem ook niet en heb vervolgens alles uit elkaar gehaald op te poedercoaten enz ,,, word een heel leuk ding, appart en ik ga het straat ,,geschikt,, maken
-
- Berichten: 1374
- Lid geworden op: 14 jan 2006, 17:40
- Locatie: Achterhoek
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
bedenk even dat een achste van de benzine terug gespoten en via de uitlaat verloren gaatnozems schreef:vermogens uitdraaien wil ik zien wil de verschillen in vermogen en koppel zien, ik gelijk getunde cilinders, kwa inhoud (ccees dus), kwa poorten kwa compressieverhouding en andere bezetting zoals de gebruikte carburateur diameter en de toegepaste uitlaat(en)
ben ook erg benieuwd wat het met het brandstof verbruik doet, is met die hoge prijzen toch geen gekke vraag dacht ik zo
ik vraag me af hoeveel zuiniger ie wordt
bij een membraan heb je geen last van terugspuiten
en ook minder via de uitlaat verloren
dus je hebt van 12 liter benz 1.5 liter extra om te verbruiken
correct me if im wrong
- peter de beus
- Berichten: 1390
- Lid geworden op: 24 okt 2004, 21:32
- Locatie: veenendaal
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
- Contacteer:
hmm ik vind het eigenlijk meer spannend wat er nou met het vermogen en vooral koppel gebeurt met zo'n ding... als je zuinig wilt rijden kan je beter met je 1.8 pk met 10 mm carburateur rijden
subsidie.. dat zou wel wat zijn denk ik eerst tunen en dan vragen om subsiedie omdat het beter is voor het millieu
Maar ik hoor niet zo veel meer eigenlijk... zijn er nog mensen die er mee bezig zijn en die wat vooruitgang geboekt hebben?? of die weer nieuwe dingen ontdekt hebben??
gr,
Peter
subsidie.. dat zou wel wat zijn denk ik eerst tunen en dan vragen om subsiedie omdat het beter is voor het millieu
Maar ik hoor niet zo veel meer eigenlijk... zijn er nog mensen die er mee bezig zijn en die wat vooruitgang geboekt hebben?? of die weer nieuwe dingen ontdekt hebben??
gr,
Peter
- nozems
- Berichten: 10474
- Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
- Locatie: het emperisch centrum der RS,en
- Gegeven waarderingen: 240 keren
- Ontvangen waarderingen: 224 keren
nou ben ik niet helemaal met je eens (maar das persoonlijk) ik vindt m,n standaard RS vaak beter scoren als het om verbruik gaat als een doorsnee brommer die aan alle kanten geknepen is!en m,n RS dus een betere en effectievere verbranding heeft!
en daardoor veel meer doet met de benzine die erin gaat, en als je veel rijdt zoals ik is dat wel zo prettig
nogmaals ik wil alle cijfers zien
en daardoor veel meer doet met de benzine die erin gaat, en als je veel rijdt zoals ik is dat wel zo prettig
nogmaals ik wil alle cijfers zien
- peter de beus
- Berichten: 1390
- Lid geworden op: 24 okt 2004, 21:32
- Locatie: veenendaal
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
- Contacteer:
- peter de beus
- Berichten: 1390
- Lid geworden op: 24 okt 2004, 21:32
- Locatie: veenendaal
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
- Contacteer:
- peter de beus
- Berichten: 1390
- Lid geworden op: 24 okt 2004, 21:32
- Locatie: veenendaal
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
- Contacteer: