Mopeddy - Kreidlerclublid maart 2010

Elke maand zetten we iemand van de club in de schijnwerpers
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Maarten
Beheerder
Berichten: 9743
Lid geworden op: 01 sep 2002, 09:13
Locatie: Den Haag, Nederland
Gegeven waarderingen: 813 keren
Ontvangen waarderingen: 413 keren
Contacteer:

Mopeddy - Kreidlerclublid maart 2010

#1 Bericht door Maarten » 28 feb 2010, 11:23

Mopeddy - Kreidlerclublid maart 2010


Afbeelding
Eddy (in het midden) in de prijzen!Vlak over de grens, in Bad Bentheim, woont onze Kreidlervriend Mopeddy. Een liefhebber in hart en nieren. Helaas had hij het afgelopen jaar weinig tijd voor de Kreidler, daar wil hij het liever niet over hebben. Maar des te meer een goede reden om Eddy een keertje in het zonnetje te zetten!

Goed om je er bij te hebben Eddy, en dapper volhouden!

V R A G E N L I J S T

Wanneer werd jij besmet met het Kreidlervirus? Hoe oud was je toen en wat gebeurde er?

Dat was op mijn 14de, vond tijdelijk werk bij de plaatselijke fietsenmaker, die onder meer ook Kreidler verkocht,

Afbeelding
Moet ongeveer in deze periode zijn geweest

daar ging het mij ook eigenlijk om om eerlijk te zijn, na een weekje daar gewerkt te hebben zij de man dat hij geen werk meer voor me had op afdeling fietsen, en dat iemand anders mijn werk overnam!, ik vroeg waarom! nou....zij die, iemand anders doet nu afdeling fietsen, Oh waarom!? Nou, omdat jij vanaf nu verantwoordelijk bent voor de bromfiets afdeling !
Mooi mooi, zo werd ik dus voorgoed besmet en bekend met het merk Kreidler !
Het moet zo omstreeks 1966/67 geweest zijn.



Wat vind jij het leukste aan de Kreidlerhobby?

Het werken aan een Kreidler! altijd aan het perfectioneren, liefst met mooi weer, een biertje, en eventueel een barbecue in de directe omgeving, perfect !
Uiteraard het internationale Kreidler clubtreffen (meerdere dagen) bij mij zeer geliefd!, en zeker ook het rijden er mee, bvb in het Teutoburgerwald, direct bij mij om de hoek, en in de Eifel waar ik veel ben (hoe zou dat nou komen !), ook! een schitterende omgeving om daar rond te toeren, (moet er wel bij zeggen dat het rijden op de Kreidler, voorlopig, door een ongeval niet mogelijk is), maar komt goed !

Afbeelding
Teutoburgerwald met Jens

Wat voor Kreidler vind jij het mooist?

Alles waar Kreidler op staat, wat brommers betreft, is voor mij interessant, en wat afdeling race betreft, dat is het geweldige geluid wat zo een Kreidler-machientje produceert, men kan mij vaak aantreffen bij classic races in Twente, of westen van Duitsland, hoofdzakelijk om die maschientjes, ja dat zijn het !, te horen met dat indrukwekkend tweetakt geluid, dat betekend niet dat ik bij mijn eigen Kreidlers het maximum eruit wil halen, ben namelijk zelf meer een toerrijder, wel met iets meer PK´s.
De "mooiste" Kreidler, voor mij is de Eitank, mijn eigen Eitank heb ik zelf opnieuw opgebouwd, en is mede de oorzaak van het opnieuw oppakken van de Kreidler-hobby, maar ook andere Kreidler modellen vind ik mooi, hoofzakelijk de 76er RM of RS Fluor, ook de Flory 12/23 bevalt mij, wel met wat (kleine) aanpassingen, zodat ik mee kan komen met de RSen !

Afbeelding
Mopeddy´s Eitankje, bj. ´65

Je staat met je net gerestaureerde Kreidler op een meeting, en iemand zegt je dat je buddyseat van het verkeerde type is, hoe reageer je?

Dat neem ik dan maar met een korreltje zout, ben eerlijk gezegd geen liefhebber van dit soort discussies, ben niet zo'n origineel-freak, meestal reageer ik dan met antwoorden als, zo vind ik hem mooier, of heb het origineel thuis liggen.

Wie bewonder je het meest binnen de Kreidlerhobby?

Aalt Toersen! Het was op het circuit van Tubbergen-Twente aan het begin van zijn race loopbaan, stond als 13 jarige destijds met vrienden langs het circuit, om naar de prestaties van de 50cc klasse te kijken, waar met regelmaat zijn naam werd geroepen, vanaf toen ben ik altijd een beetje de prestaties van Aalt Toersen blijven volgen, ben nog regelmatig als toeschouwer van classic races aanwezig om de prestaties van dit icoon te volgen!
Maar bovenal vriend Gerard bewonder ik, heb Gerard leren kennen via de Kreidler-scene, we doen veel samen op Kreidlergebied, zoals sleutelen, bezoeken van Kreidlerevenementen binnen en duitenland, onderdelen en ervaring uitwisselen al dan niet met een biertje, enz; ik bewonder Gerard vooral om het feit dat hij, al die tijd dat ik in het ziekenhuis lag na dat ongeval in de Eifel, hij mij elke week wel 'n keer kwam opzoeken, waar dan ook!.....meer dan alleen een Kreidlervriend!

Je bent één dag minister van verkeer, wat ga je doen?

Punt 1, bromfietsen gelijk stellen aan auto´s binnen de bebouwde kom!

punt 2, motor rijbewijs mogelijk vanaf 16 jarige leeftijd tot 125 ccm !, zoals het reeds in onze buurlanden al jaren zo is geregeld.

punt 3, bij autorijbewijs B, automatisch motor rijbewijs tot 125 ccm, met automatische verlenging na twee jaar naar onbegrensd.

Alle punten per direct !

Zo genoeg voor één dag ! (stel je voor ......!)

Afbeelding
Mooie foto van Eddy's Kreidlers


Wie mag er absoluut niet op jouw Kreidler rijden?

De man van die ....(wil de naam liever niet noemen) reclame !!!!

Om eerlijk te zijn, ben eigenlijk zeer gesteld op mijn Kreidlers, in principe laat ik niemand op mijn Kreidlers rijden!, uitgezonderd op een enkele goede vriend na. iedere Kreidlerliefhebber weet hoeveel moeite het vandaag de dag kost, (en dan bedoel ik nog niet eens het financiële plaatje) een Kreidler er perfect bij te zetten.

Ben je nog gek van andere merken bromfietsen, motoren, auto's etc.?

Zeker, het is niet alleen het merk Kreidler, ook vele andere merken waren in mijn bezit,

Afbeelding
Hercules, inmiddels verkocht

heb een groot deel van mijn verzameling door omstandigheden moeten verkopen!, zo had ik kort geleden nog merken als Hercules, Tornax, Cagiva, Sparta, en Moto Guzzi in mijn verzameling.

Ben ook jaren lid geweest van o.a. Opel Manta i400 club en de Opel GT club in Nederland, inmiddels zijn deze ook niet meer in mijn bezit!, de laatste had ik omgebouwd tot een GT met V8 motor! en deze, na enige dagen getest te zijn geweest bij de RDW in Lelystad, voorzien is van een geldig kenteken, kan jullie zeggen een unicum!, kan zijn dat onder de lezers hier deze GT wel eens op het cicuit in Assen hebben gezien!, deed vaak mee met sprintwedstrijden al daar!

Momenteel rijdt ik een BMW 330i Touring, jammer genoeg een automaat, daar mijn linkerbeen deels verlamd is geraakt door dat ongeval met de rit in de Eifel in 2009, maar desondanks dat heb ik veel schik met deze BMW, oja der zitten ook nog van die dingen aan het stuur waar je mee kan schakelen, gaat toch!.

Wat is het idiootste dat je ooit met je Kreidler hebt gedaan?

Idioot weet ik niet, maar dit zullen wel meer mensen ooit gedaan hebben ! mijn eerste Kreidler Florett, een schitterende Nederlandse Eitank INGERUILD voor een Opel kadett!

Heb er na al die jaren NOG spijt van,.........een ding weet ik nu wel!......rijdt liever op een Florett dan in een Kadett !

Tóch wel een beetje idioot, niet !

Afbeelding
In de huiskamer van Eddy

Ben je een mooi weer rijder, staat je Kreidler zelfs gepoetst in de huiskamer, of rij je dagelijks door weer en wind?

Is alle drie het geval, de een staat gepoetst in de woonkamer, alhoewel ik er af en toe wel mee rijdt, de ander is meer bedoeld voor toerritten in binnen en buitenland, en de laatste moet helaas met mij door weer en wind, zo blijf je rijden, met welk weertype dan ook, moet er wel bij zeggen of het in de toekomst allemaal nog weer zal lukken?

Welk Kreidler- of motorevenement vind jij het leukst en wil je absoluut niet missen?

Int.treffen van Kreidlerclub Norden! daar ga ik al jaren naar toe, dat wil ik in geen geval missen!, maakt niet uit waar en in welk deel van Duitsland het wordt georganiseerd, ben erbij, nieuw is nu ook de Eifeltour ook zo een leuk evenement wat ik absoluut niet wil missen, komt vooral door dat ik vaak te vinden ben daar in de Eifel, Eifelaner onder ons weten wel waarom

Waar ik ook graag bij ben, is bij onze vrienden van Kreidlerclub Sloss Lembeck
die elk jaar ook een drie daags Kreidler evenement organiseren, alleen , het is nog niet zeker of er dit jaar een treffen wordt georganiseerd, maar bij de eerste de beste rit ben ik erbij met of zonder Kreidler!

Welke persoon of welk bedrijf heeft jou het best geholpen met je Kreidler?

Afbeelding
De zware tijd in ziekenhuizen, het Kreidlerlogo verlicht de pijn een beetje

Dan kan ik weer alleen de naam van Gerard hoksbarg noemen, Gerard heeft meerdere weekenden lang geholpen mijn RM weer op te bouwen, nadat hij total loss was geraakt door dat ongeval in de Eifel. Kan jullie zeggen dat dit veel arbeid was, bijna niks was nog heel aan mijn RM , op het frame, paar kleine onderdelen, en de tank na (wel met een kleine stuurinslag door het ongeval) was veel kapot of zwaar beschadigd!, een aantal beschadigde onderdelen waaronder o.a. de tank, voor spatbord, en voornaaf, heb ik, na dat we deze hebben hersteld, bij de restauratie weer gebruikt.

Hoe vet smeer je je Kreidler, en meng je zelf?

Meng altijd zelf, half-synthetisch met normaal benzine, 1 op 35, gebruik uitsluitend merk-olie.

Je ziet dat iemand het Kreidlerkapje van je vorkbovenplaat probeert te stelen, wat doe je?

Dat doet ie niet, als ie in de gaten heeft van wie de Kreidler is!

Wat vind jij het leukst op de Kreidlersite? En waar erger je je mateloos aan op de site?

Heel interessant vind ik deze Kreidlersite, zwerf vaak op de site rond, bijna dagelijks, om te lezen wat er zoal aan vragen gesteld word, en dan de gegeven antwoorden, allemaal zoveel verschillende meningen, ook de restauratie verhalen, en technische topics zwerf ik graag rond, wat mij ergert is het feit dat te vaak een topic eindigt met verwensing naar elkaar toe, hoeft niet zo te zijn, ben dan oftopic!, we hebben hier allemaal de zelfde hobby "Kreidler"

Beleef ondanks dat, heel veel plezier aan deze site, zou het voor dat tientje in het jaar niet willen missen!,....Wil bij deze dan ook graag Maarten hartelijk bedanken voor alles wat hij tot nu toe heeft gepresteerd, petje af ! :thumbleft

Afbeelding
Een biertje slaat Eddy niet af!

Waarvoor ga jij naar een Kreidler-evenement, wat zie (of hoor) je daar het liefst?

Leef er dagen of zelfs maanden naar toe naar zulke evenementen, vooral de meerdaagse evenementen, of een int.treffen ook zo iets, met vaak een schitterende toerrit, onderdelenmarkt, kampeer mogelijkheid, 60/70ger jaren rock, plus daarbij nog het nodige voor de maag ! altijd goed, veel Kreidlers en andere merken, puur gezelligheid, is mijn ding!


Doe jij veel zelf aan je Kreidler, of besteed je alles uit?

Sommige dingen zoals spuiten (of het moet met een normale spuitbus lukken) en poedercoaten laat ik doen, verder blok-revisie, wielen spaken, bedrading en ontsteking doe ik eigenlijk alles zelf, eventueel draai en hoon werkzaamheden, doe ik samen met een goede bekende, een oud NL. kampioen zijspancrosser, zal de naam niet noemen, maar is op dat gebied een vakman waar ik veel van heb geleerd, en noch steeds eigentlijk!, het chroomwerk ook zoiets, b.v.b van mijn Eitank, heb ik bij Jansenchroom in enschede laten doen.

Wat is je lievelingsmaal?

Afbeelding
Eddy op de RM

Spare-ribs, Tbone steak, Piza, Pommes, Döner kebab, Lasagne el forno, Bradwürst, Grill haantje, als het maar VET is !
Dit alles spoel ik natuurlijk weg met enkele heerlijke flesjes Hefe Weizen !! Ja Ja Ja

Vind je de Kreidlerhobby duur, of kun je kopen wat je hebben wilt?

De Kreidlerhobby is inmiddels duur geworden, maar kan gelukkig bijna alles nog kopen wat ik hebben wil, bijna alles!, zo ben ik op het ogenblik bezig om van John Bosch via Dave een nieuwe 160er weinmann voorwiel met trommelrem te kopen, maar om een of andere reden gaat dit (ondanks mailen) zeer moeizaam.

Kun je alle onderdelen die je nodig hebt nog vinden? Helemaal niet meer, of alleen als je veel geld neertelt?

In de regel kan ik alles nog vinden, ten minste als je er moeite voor doet!, koop veel via Ebay Duitsland, maar dat word ook niet goedkoper, zo zijn er tientallen die op een onderdeel bieden, en is er altijd wel een bieder die dat deel perse wil hebben!, ja dan betaal je de hoofdprijs!, heb mijn strategie de laatste tijd een beetje verandert, en koop delen liever nieuw, dan weet ik wat ik heb, en gaat een stuk makkelijker! of anders, ben nog wel eens te vinden op markten, daar kan je het een en ander ook nog kopen, en vaak voor een redelijke prijs plus je bent er een dag tussenuit!, heerlijk met je hoofd tussen de vele onderdelen. (smiley)

Afbeelding
Na het ongeval (total loss) tijdens de Eifeltour 2009 heeft Eddy, met hulp van Gerard Hoksbarg, zijn RM zo als die was weer opgebouwd. De RM doet ook mee in de verkiezing!

Vertel tot slot nog eens iets over je zelf....

Zo nu het moeilijkste deel uit de vragenlijst!

Afbeelding
De beterschapskaarten die Eddy heeft ontvangen

Ja wie ben ik!, Denk de meesten uit het oosten des lands van de Kreidler-scene kennen mij wel, dat kleine dikke manneke met bijna altijd een fles hefeweizen van een duits merk (hoe kan het ook anders) in zijn hand! , bijna altijd tezamen op Kreidlermeetingen met broer Frans en Gerard, maar de meesten hier kennen mij mischien alleen van naam "Mopeddy", en vanwege dat ongeval in de Eifel afgelopen jaar!, wil hier eigenlijk niet veel over kwijt, je doet er gewoon weinig aan! Het kan iedereen overkomen, en op een brommer of motor zit je nu eenmaal niet veilig. In het dagelijks leven heet ik Eddy Halink, en woon op een mooi plekje, (schrijf dit mijzelf) in Bad Bentheim en /of Nideggen (Duitsland), samen met vriendin Bianka (Angel), was de laatste tijd werkzaam als manager in de zorg, maar ben sinds kort volledig door dat ongeval arbeidsongeschikt geraakt, dat betekent dat ik nu veel tijd heb om met mijn Kreidler en andere (knipoog) hobby's te vermaken!

Tot slot wil ik hier nog van de gelegenheid gebruiken maken iedereen te bedanken voor de vele brieven en kaarten die ik tijdens het ziekenhuis oponthoud van jullie heb mogen ontvangen, vooral de (fruit)mand van de groep Eifelrijders 2009 zal ik niet snel vergeten!(wat zou daar nou in hebben gelegen!), kan zeggen dat dit alles me goed heeft gedaan al die tijd, het is geen pretje in een ziekenhuis, en het einde van dit ongemak is nog niet in zicht!.....nogmaals héél héél veel dank!

Groetjes "Mopeddy".


Afbeelding
Eddy bij de tourrit in Wijchen in 2003

Gebruikersavatar
Monsma
Berichten: 4804
Lid geworden op: 21 jan 2007, 20:14
Locatie: Harkema
Gegeven waarderingen: 669 keren
Ontvangen waarderingen: 277 keren

#2 Bericht door Monsma » 28 feb 2010, 20:53

Gefliciteerd Eddy

met kreidlerclublid van de maand Maart

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

#3 Bericht door Enzo-tvdzijden » 28 feb 2010, 20:56

Leuk stukje weer. :thumbleft
Gefeliciteerd met clublid van de maand Eddy, hopelijk weer snel in het (Kreidler)zadel.

Enzo

Gebruikersavatar
arnoudboy1
Berichten: 165
Lid geworden op: 29 aug 2009, 18:33
Locatie: Capelle A/D IJssel
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#4 Bericht door arnoudboy1 » 28 feb 2010, 20:59

erg leuk stukje
gefeliciteerd met clublid van de maand

arnoud

Gebruikersavatar
RS3001
Berichten: 1781
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:00
Locatie: Drenthe
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren
Contacteer:

#5 Bericht door RS3001 » 28 feb 2010, 20:59

Gefeliciteerd Eddy, leuk om te lezen. Als die foto van de RM en de eitank bij jou achter het het huis zijn genomen.......daar kan je prima genieten van het uitzicht met een :beer :thumbleft


Gebruikersavatar
BESTMAN
Winnaar Kreidlerverkiezing 2011
Berichten: 4103
Lid geworden op: 15 dec 2006, 20:17
Locatie: mooiste plekje op de veluwe
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

#6 Bericht door BESTMAN » 28 feb 2010, 21:00

ook van deze kant gefeliciteerd met clublid van de maand.

gr bestman

Gebruikersavatar
hannes
Berichten: 2278
Lid geworden op: 19 okt 2008, 18:27
Locatie: arnhem-holland
Gegeven waarderingen: 88 keren
Ontvangen waarderingen: 17 keren

#7 Bericht door hannes » 28 feb 2010, 21:00

Van harte gefeliciteerd eddy :clap
Gr. hannes :wink:

Gebruikersavatar
KJ
Berichten: 4833
Lid geworden op: 12 nov 2002, 18:05
Locatie: Onder steen 13
Gegeven waarderingen: 624 keren
Ontvangen waarderingen: 82 keren

#8 Bericht door KJ » 28 feb 2010, 21:02

Concrats en tot binnenkort :wink:

Gebruikersavatar
MichielJ
Winnaar Kreidlerverkiezing 2009
Berichten: 2343
Lid geworden op: 13 okt 2006, 22:47
Locatie: Leidschenveen / 's-Gravenhage
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#9 Bericht door MichielJ » 28 feb 2010, 21:03

Wederom een meer dan verdiend clublid van de maand :clap

Wij kennen elkaar niet persoonlijk maar ik heb natuurlijk wel meegekregen wat er gebeurd is deze zomer. Jammer te lezen dat je hier nog niet vanaf bent.

Niet op de laatste plaats verkozen als een echte liefhebber van Kreidler met alles wat daarbij hoort :thumbsup

Gebruikersavatar
Zatopek
Berichten: 4896
Lid geworden op: 08 feb 2005, 11:26
Locatie: Egelze, diep in het zuiden
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 9 keren

#10 Bericht door Zatopek » 28 feb 2010, 21:04

Leuk Eddy, van harte man. Ik ken je wel niet persoonlijk maar dat gaan we meer dan goed maken in de Eifel :beer :rs

Gebruikersavatar
peterria
Berichten: 1283
Lid geworden op: 04 nov 2007, 15:25
Locatie: alblasserdam
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 4 keren

#11 Bericht door peterria » 28 feb 2010, 21:31

van harte gefeliciteerd eddy met de benoeming cluplid van de maand :thumbleft

gr peterria

Gebruikersavatar
Theove
Moderator
Berichten: 3053
Lid geworden op: 05 sep 2007, 23:00
Locatie: Gelderland
Gegeven waarderingen: 248 keren
Ontvangen waarderingen: 54 keren
Contacteer:

#12 Bericht door Theove » 28 feb 2010, 21:36

Van Harte Eddy!

Komend paasweekend komen wij de Eifel verkennen...

Gebruikersavatar
caveman
Berichten: 7902
Lid geworden op: 01 okt 2003, 11:21
Locatie: Grunn
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#13 Bericht door caveman » 28 feb 2010, 21:44

van harte Eddy plezier van je titel....

greetz cave

Gebruikersavatar
alex
Berichten: 251
Lid geworden op: 07 sep 2002, 13:58
Locatie: Groningen
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#14 Bericht door alex » 28 feb 2010, 21:58

Gefeliciteerd Eddy, hopelijk zit je weer snel op het (Kreidler) zadel! :D

Grtz, Alex.

Gebruikersavatar
5-bak
Berichten: 442
Lid geworden op: 29 mar 2009, 21:18
Locatie: Kampen
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#15 Bericht door 5-bak » 28 feb 2010, 22:06

Eddy vanharte het is je gegunt :)

Gebruikersavatar
gerwinskreidler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 30 dec 2006, 19:55
Locatie: Utrecht
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#16 Bericht door gerwinskreidler » 28 feb 2010, 22:19

Van Harte Eddy! :clap
Tot in de Eifel. 8)

Groeten,
Gerwin

Gebruikersavatar
dijk
Winnaar Kreidlerverkiezing crossklasse 2010
Berichten: 19179
Lid geworden op: 04 dec 2003, 19:43
Gegeven waarderingen: 481 keren
Ontvangen waarderingen: 64 keren

#17 Bericht door dijk » 28 feb 2010, 23:12

van harte eddy :D

Gebruikersavatar
pascal
Berichten: 2888
Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:34
Locatie: Vlak bij Lochem
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#18 Bericht door pascal » 28 feb 2010, 23:14

Gefeliciteerd Eddy.
Wiele ziet mekare wel in de Eifel.
Hendig an wieter gaon :wink:

Gebruikersavatar
mink
Berichten: 2953
Lid geworden op: 29 aug 2006, 21:01
Locatie: ridderkerk
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

#19 Bericht door mink » 28 feb 2010, 23:24

eddy gefeliciteerd met het lidmaatschap van de maand maart !!

hoop dat het in nu en in de toekomst beter mag verlopen met de kreidler hobby !

gr mink en henny .w

Gebruikersavatar
d.verburg
Berichten: 536
Lid geworden op: 30 sep 2006, 12:55
Locatie: Kudelstaart
Gegeven waarderingen: 5 keren
Ontvangen waarderingen: 9 keren
Contacteer:

#20 Bericht door d.verburg » 28 feb 2010, 23:50

Gefeliciteerd Eddy met je titel!

Leuk verhaal!

Beterschap en sterkte met je herstel!

Dennis

Gebruikersavatar
Flacko
Berichten: 2490
Lid geworden op: 12 aug 2004, 18:21
Locatie: 's-Hertogenbosch
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#21 Bericht door Flacko » 28 feb 2010, 23:51

Eddy van Harte gefeliciteerd :mrgreen:

Gebruikersavatar
emilio
circuit rijder
Berichten: 3016
Lid geworden op: 25 jul 2003, 12:36
Locatie: Paramaribo
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 16 keren

#22 Bericht door emilio » 01 mar 2010, 07:34

Mister Positivo....een dikke proficiat met je benoeming tot (voorjaar)clublid van de maand 2010. Maarten heeft een geweldige keuze gemaakt! Dit moeten we vieren al is het in Juli :wink: :D !

Gaaf stukje....is werk op verricht! :clap

Gebruikersavatar
KreidlerRS
Berichten: 169
Lid geworden op: 06 jun 2007, 13:26
Locatie: Duitsland
Gegeven waarderingen: 4 keren
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#23 Bericht door KreidlerRS » 01 mar 2010, 07:41

Mister Positivo :clap

Das paßt Super !!

Gruß Dirk

Gebruikersavatar
koepelsekreidler
Berichten: 3371
Lid geworden op: 28 aug 2005, 14:29
Locatie: schagerbrug
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer
Contacteer:

#24 Bericht door koepelsekreidler » 01 mar 2010, 08:26

gefeliciteerd en hoop je tijdens de eifelrit kennis te maken

groet mart

Gebruikersavatar
jvr
Berichten: 3922
Lid geworden op: 05 okt 2005, 17:50
Gegeven waarderingen: 12 keren
Ontvangen waarderingen: 15 keren

#25 Bericht door jvr » 01 mar 2010, 08:34

Gefeliciteerd Mopeddy met de benoeming, je hebt hem verdiend en nog sterkte toegewenst met de toekomst :clap :D

Plaats reactie