Maarten's Kreidler Club!
MAARTEN'S KREIDLER CLUB!
Home
Home
Forum
Forum
Sitemap - Hoofdmenu
Sitemap
Help
Help
Inloggen
Log in
Contact
Contact

Aangepast zoeken




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 225 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di nov 09, 2010 5:41 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo okt 01, 2003 11:21 am
Berichten: 7073
Woonplaats: Grunn
noem je het kreidlerforum..... vind Maarten niet erg..


Share on FacebookShare on Twitter
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di nov 09, 2010 6:00 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo okt 01, 2003 11:21 am
Berichten: 7073
Woonplaats: Grunn
maar hier zit toch ook een kreidler scooter dealer / handelaar / verkoper die helemaal over de oren is op die blokken ........ en die kan ook altijd heel veel regelen die zou vast wel ergens een blokkie los kunnen weken... of contact leggen met een fabriekje die die dingen levert. ze bouwen die dingen ook in 125 cc dan heb je het blok al met grote gaten . anders zou het wel weer Taiwan moeten worden.

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di nov 09, 2010 7:26 pm 
Offline

Geregistreerd: za dec 23, 2006 9:24 pm
Berichten: 297
Woonplaats: Gemert
O nee hé, je wilt toch geen connectie met die Chinese zooi??
Volgens een monteur die ik in Portugal sprak, is het blok een licentie-bouw van een Suzuki 125cc 4takt. Even later verbeterde hij zich en sprak van een slechte immitatie.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di nov 09, 2010 8:33 pm 
Offline

Geregistreerd: zo nov 06, 2005 10:26 pm
Berichten: 2089
Woonplaats: omg.Assen
Mij lijkt dat het Kreidlerforum eerder genoemd moet worden als een Chinese Kreidlerfabrikant.

Maarre ,lopen we niet wat hard van stapel ?
Ik weet zeker dat dat blok te maken is.
Het is te overzien en het kost niet veel ruimte.
Mijn grootste probleem bij het blok is tekenwerk CAD ,en in die discipline wemelt het hier van de deskundigen.

Maar de rekordsigaar waar het blok in moet...dat is wat anders.
Hier is het verlossende woord nog ver weg.
Dat ding vreet beslist ruimte en tijd.
Het omzetten van een CAD ontwerp naar werkelijkheid zal veel handwerk zijn.
Ik ken iemand die restaureert zweefvliegtuigen ,misschien dat ik hem zover kan krijgen een spantenmal te maken.
of hebben wij hier op het forum nog een begenadigd meubelmaker ?

En dan is er nog een manager nodig die het hele spul overziet en aanstuurt.
En een coureur die erin kruipt.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo nov 10, 2010 12:26 am 
Offline

Geregistreerd: di nov 29, 2005 8:26 pm
Berichten: 627
Woonplaats: koudekerk aan den rijn
Wanneer er eerst een lijst wordt opgesteld met de eisen waaraan het voertuig moet voldoen vanuit het reglement gezien dan kunnen er knopen doorgehakt worden over de stroomlijn. De regels zullen waarschijnlijk iets vertellen over de afmetingen, de toegestane wiel maten misschien en dat soort geneuzel. Hiermee worden dus de minimale afmetingen (en misschien ook wel de maximale) bekend en dan kan er gespeeld worden met een ontwerp. dus wie heeft er zin en tijd om de reglementen door te spitten en dit pakket van eisen op te stellen?

Een realistische waarde voor de cw zal rond de 0.1 liggen wanneer iemand hier serieus naar kijkt, met behulp van diverse software pakketten is het mogelijk om de stroomlijn te optimaliseren en nog voor de bouw van een voertuig een uitspraak doen over de haalbaarheid.

om een indruk te krijgen van de mogelijkheden:
http://www.paccar.ethz.ch/technics/pac_I_vs_II

gegevens van het WR voertuig welke deelneemt aan de shell eco marathon, dit voertuig heeft een cw waarde van 0.075 gemeten in een windtunnel. een frontaal oppervlakte van 0.254m2, ruimte voor 1 persoon, echter is de ruimte voor de aandrijving te klein voor een motorblok.
Tekeningen van het voertuig zijn te koop:
http://www.paccar.ethz.ch/cadshape/index


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo nov 10, 2010 12:28 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma feb 06, 2006 12:28 am
Berichten: 3440
Woonplaats: Scharendijke
Citaat:
En een coureur die erin kruipt.

Dan zal het wel een jonkie en iemand van een kilotje of 60 moeten zijn :D
Want de 40 en 50 jarige zitten allemaal rond de 80+ :oops:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo nov 10, 2010 12:39 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr okt 21, 2005 3:25 pm
Berichten: 1838
Woonplaats: Den Haag
ik ben om en nabij dat gewicht :lol:

ik kan wel CAD tekenen, maar dat is op dit moment enkel voor renderingen en het klopt ook allemaal wel op het oog,

maar denk dat het er nog wel aan schort om die dingen aan een cnc frees te voeren,

overigens beschikken wij wel op school over heel veel apparatuur, en in overleg kunnen er wel dingen geproduceerd worden als ik de mensen heel lief aankijk,

ook zijn er 2 windtunnels op de TU, toegankelijkheid wordt lastig, of men moet de TU benaderen, wie weet een mooie sponser? :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo nov 10, 2010 1:45 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma aug 02, 2010 11:34 pm
Berichten: 923
Woonplaats: Oudewater
Het lijkt me voor de TU ook wel een leuk project om bij betrokken te worden :)

dit is het regelement denk ik:
http://www.fim-live.com/fileadmin/alfre ... DE_Eng.pdf


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo nov 10, 2010 8:16 pm 
Offline

Geregistreerd: za aug 19, 2006 12:33 pm
Berichten: 10
Woonplaats: IJlst (Friesland)
wanneet het van de grond komt wil ik mijn steentje wel bijdragen met CNC draai- en freeswerk.
Dit project kan toch eigenlijk niet blijven liggen?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo nov 10, 2010 8:21 pm 
Offline
Winnaar Kreidlerverkiezing crossklasse 2010
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do dec 04, 2003 8:43 pm
Berichten: 17944
lazy rider schreef:
Citaat:
En een coureur die erin kruipt.

Dan zal het wel een jonkie en iemand van een kilotje of 60 moeten zijn :D
Want de 40 en 50 jarige zitten allemaal rond de 80+ :oops:

piet van de gaag niet,een kilo of 60 en klein van stuk :!:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo nov 10, 2010 9:45 pm 
Offline

Geregistreerd: za apr 15, 2006 7:14 pm
Berichten: 496
Wat betreft stroomlijn: Ik heb er niet heel veel verstand van, maar kijk in ieders geval voor de oppervlakte daarvan eens naar een modern schaatspak. Het is nog niet zo lang geleden dat Nederlandse schaatsers een heel stuk sneller waren omdat zij een pak van speciaal materiaal droegen dat niet alleen erg licht van gewicht was maar ook een zeer positieve invloed had op de "manier waarop de lucht werd verwerkt" door het pak.

Wat betreft framebouw moet ik persoonlijk direct denken aan chroom-molybdeen. Super licht, laat zich goed bewerken en lassen, daarbij is het betaalbaar.

Verder zou ik wachten op de resultaten die op dit moment geboekt worden met de injectie-kreidler. Zo'n injectie blok is natuurlijk prachtig als het goed blijkt te werken.

Ik heb toevallig vanmiddag een college gehad op school over lagers. En wat me toen op viel was hoeveel er nog te winnen is aan rendement bij iets simpels als een motorblok. Als er dan toch een nieuw blok ontworpen word zou ik zeggen, houdt daar vooral veel rekening mee. Àlle beetjes helpen immers en àlles moet op zijn plek vallen bij een rekordpoging.

Verder, mja, ik zit dan maar pas in het 2e/3e jaar (gecombineerd) van mn opleiding werktuigbouw, maar doorrekenen van frames en onderdelen en 3D tekenen en simuleren moet over een jaar of wat toch ècht wel lukken. Ik blijf het hier volgen. En zal me melden op het moment dat er ècht een team samengesteld gaat worden en ik het idee heb dat ik wat bij kan dragen.


Laatst bijgewerkt door SwiffMeister op do nov 11, 2010 12:32 am, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo nov 10, 2010 10:24 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za sep 07, 2002 5:55 pm
Berichten: 1698
Woonplaats: Amstelveen
Er zijn tegenwoordig wel 'modernere' materialen als Chroom-Molybdeen buis. :oops:

Als we dan toch iets gaan bouwen moeten we meer gaan denken aan de materialen welke gebruikt worden in de F1 zoals epoxy en dergelijke. :D :D


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo nov 10, 2010 10:40 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma aug 02, 2010 11:34 pm
Berichten: 923
Woonplaats: Oudewater
maloud schreef:
Er zijn tegenwoordig wel 'modernere' materialen als Chroom-Molybdeen buis. :oops:

Als we dan toch iets gaan bouwen moeten we meer gaan denken aan de materialen welke gebruikt worden in de F1 zoals epoxy en dergelijke. :D :D


Volgens mij las ik ergens dat dat niet mag, niet 100% zeker hoor :)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo nov 10, 2010 10:51 pm 
Offline

Geregistreerd: za apr 15, 2006 7:14 pm
Berichten: 496
maloud schreef:
Er zijn tegenwoordig wel 'modernere' materialen als Chroom-Molybdeen buis. :oops:

Als we dan toch iets gaan bouwen moeten we meer gaan denken aan de materialen welke gebruikt worden in de F1 zoals epoxy en dergelijke. :D :D


Ja, daar dacht ik ook aan, tot iemand het reglement van de FIM hier citeerde en daarbij opmerkte dat dat soort materialen dus niet toegestaan zijn.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo nov 10, 2010 11:37 pm 
Offline

Geregistreerd: za dec 23, 2006 9:24 pm
Berichten: 297
Woonplaats: Gemert
Eerst moet die zin van het reglement in de juiste context gelezen worden.
Misschien doelden ze wel op het gebruik van exotische materialen voor de drijfstang??


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do nov 11, 2010 12:16 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jun 28, 2003 8:16 pm
Berichten: 524
Woonplaats: Amsterdam
Ik ben van beroep tekenaar constructeur werktuigbouw ( mts)

Ook me maat (zelfde beroep) krijg ik denk ik wel zo gek dat hij dit tekenen wil.
Die werkt op ze werk me een 3D cad programma, ik geloof pro engineer of solid edge, maar dat zou ik even na moeten vragen.

Voor echt ontwerpen, hebben we denk ik HTS ers nodig. ( sterkte berekeningen)

MTS ers krijgen wel de basis van sterkte berekeningen, maar hier moet het niet alleen heel blijven maar ook licht zijn.

Ik zelf zit de denken aan een carbon fiber of glasvezel kuip. Voor glasvezel hebben we geen autoclaaf nodig, carbon fiber kan ook bij kamertemperatuur verwerkt worden, maar dan is het minder sterk.

Verder zal glasvezel ook veel goedkoper zijn. (polyester)

Maar het lijkt me sterk dat we hier op het forum geen HTS er werktuigbouw of vliegtuigbouw hebben.

Als we me maat zo gek krijgen dat hij rijden wil, hij heeft de afmetingen van een spaanse 50 cc courreur. :)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do nov 11, 2010 12:19 am 
Offline

Geregistreerd: zo sep 08, 2002 1:57 am
Berichten: 4736
Woonplaats: alhier
dijk schreef:
lazy rider schreef:
Citaat:
En een coureur die erin kruipt.

Dan zal het wel een jonkie en iemand van een kilotje of 60 moeten zijn :D
Want de 40 en 50 jarige zitten allemaal rond de 80+ :oops:

piet van de gaag niet,een kilo of 60 en klein van stuk :!:


Het zou natuurlijk erg grappig zijn om Aalt Toersen, ruim veertig jaar na dato, opnieuw een recordpoging te laten doen...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do nov 11, 2010 12:26 am 
Offline

Geregistreerd: za apr 15, 2006 7:14 pm
Berichten: 496
Gps schreef:
Ik ben van beroep tekenaar constructeur werktuigbouw ( mts)

Ook me maat (zelfde beroep) krijg ik denk ik wel zo gek dat hij dit tekenen wil.
Die werkt op ze werk me een 3D cad programma, ik geloof pro engineer of solid edge, maar dat zou ik even na moeten vragen.

Voor echt ontwerpen, hebben we denk ik HTS ers nodig. ( sterkte berekeningen)

MTS ers krijgen wel de basis van sterkte berekeningen, maar hier moet het niet alleen heel blijven maar ook licht zijn.

Ik zelf zit de denken aan een carbon fiber of glasvezel kuip. Voor glasvezel hebben we geen autoclaaf nodig, carbon fiber kan ook bij kamertemperatuur verwerkt worden, maar dan is het minder sterk.

Verder zal glasvezel ook veel goedkoper zijn. (polyester)

Maar het lijkt me sterk dat we hier op het forum geen HTS er werktuigbouw of vliegtuigbouw hebben.

Als we me maat zo gek krijgen dat hij rijden wil, hij heeft de afmetingen van een spaanse 50 cc courreur. :)


Ik ben als het goed is (en daar ziet het wel naar uit) volgend jaar zomer afgestudeerd HBO werktuigbouwer.
Sterkte, taaiheid, stijfheid, vermoeiings berekeningen zijn een belangrijk onderdeel vd opleiding. Evenals materiaalkunde, materiaalkeuze en ontwerpen op al deze zaken zijn dagelijkse kost.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do nov 11, 2010 12:31 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za jun 28, 2003 8:16 pm
Berichten: 524
Woonplaats: Amsterdam
Dit topic dreigt heerlijk uit de hand te lopen 8)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do nov 11, 2010 12:41 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo aug 12, 2007 3:56 pm
Berichten: 2982
Woonplaats: JO32FI
Gps schreef:
TonK schreef:
Die ontoegankelijkheid valt wel mee .....het FIM boek ....... pdf ............... klik.


Je bent me net te snel af. :lol:

Er staan wel interessante dingen in.

It is forbidden to use the following materials: composite fibres, magnesium and
titanium.

Koolstof vezel mag dus niet ?


Dat materiaal mag allemaal toegepast worden, het F.I.M. boek beschrijft ook allerlei vormen van wegrace motoren waarbij in enkele klassen geen 'exotische' materialen toegepast mogen worden.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do nov 11, 2010 12:42 am 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo sep 05, 2007 11:00 pm
Berichten: 2709
Woonplaats: Gelderland
SwiffMeister schreef:
maloud schreef:
Er zijn tegenwoordig wel 'modernere' materialen als Chroom-Molybdeen buis. :oops:

Als we dan toch iets gaan bouwen moeten we meer gaan denken aan de materialen welke gebruikt worden in de F1 zoals epoxy en dergelijke. :D :D


Ja, daar dacht ik ook aan, tot iemand het reglement van de FIM hier citeerde en daarbij opmerkte dat dat soort materialen dus niet toegestaan zijn.


Citaat:
82.03.8 Streamlining
Het gebruik van carbon fiber of carbon composiet materialen is alleen toegestaan in
lokale versterkingen (strips) van de kuip.

Air folies of spoilers mogen enkel gemonteerd worden op solo-machines wanneer ze een
integraal onderdeel van de kuip of zitting. Zij mogen niet hoger zijn dan de breedte van de
kuip, noch worden geplaatst boven de hoogte van het stuur. Scherpe randen
moet worden afgerond. Geen beweegbare aërodynamische hulpmiddelen zijn toegestaan.

De maximale breedte van de carrosserie mag niet meer dan 800 mm. De breedte
van de stoel of iets aan haar achterste mag niet meer dan 500 mm.

Elk deel van de streamlining die gezichten naar achteren moet worden afgewerkt met
afgeronde randen.

De rijder moet volledig zichtbaar zijn van beide zijden, behalve voor de rijder
handen en onderarmen, die kan worden belemmerd door de carrosserie, de neiging
van de kentekenplaat mag niet inhouden dat de voorste nummerplaat onzichtbaar wanneer
gezien vanaf de voorkant.

135 TECH
Carrosserie mag niet verder reiken dan een lijn verticaal opgesteld op een afstand van
200 mm tot de voorrand van de voorband en een lijn verticaal getrokken
een afstand van 400 mm aan de achterrand van de achterband. De schorsing
moet volledig worden verlengd wanneer de meting wordt genomen.

Met beide wielen (banden) op de grond, moet het mogelijk zijn om een lean
gelost motorfiets in een hoek van 45 ° met de verticale positie, zonder
een ander deel de grond raken.

82.03.9 gewicht van de machine
Motorfiets minimum gewicht is 100 kg en tot 300 kg. De machine zal
worden afgewogen 'ready-to-race'. Geen tolerantie in gewicht zal worden toegepast op het
technische controles uit te voeren na de training en race.

82.03.10 Totale afmetingen
Maximale lengte van het voertuig: 2700 mm
Maximale breedte: 0800 mm (2 wielvoertuigen)

82.03.11 Materialen
Het gebruik van titanium in de constructie van het frame, de voorvork, de
stuur, de schommel armen, de swing arm spindels en het wiel
spindels is verboden. Voor wiel assen, het gebruik van lichte legeringen is ook
verboden. Het gebruik van titanium bouten en moeren is toegestaan.
1. Titanium test moet worden uitgevoerd op het spoor: Magnetische test (titanium
niet magnetisch).
2. De 3% salpeterzuur test (titaan niet reageert. Als het metaal is staal,
de daling zal laten een zwarte vlek).
3. Specifieke massa van titanium legeringen 4,5-5, van staal 7,5-8,7 kan worden
vastgesteld door weging van het onderdeel en het meten van het volume in een
gekalibreerde glazen gevuld met water (inlaatklep, rocker, drijfstang,
enz.)
4. In geval van twijfel moet de test vindt plaats in een Materials Testing
Laboratorium. google translate


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do nov 11, 2010 1:13 am 
Offline

Geregistreerd: za apr 15, 2006 7:14 pm
Berichten: 496
Vreemde regels eigenlijk :S
Een voertuig mag volgens het reglement max 2700mm lang zijn? De budfabb racer waarmee het huidige record is gezet is 13feet lang volgens de website. Dat is zo'n 3900mm.
Een voertuig moet volgens het reglement minimaal 100kg wegen? Ik kan me vergissen, maar volgens mij had de zwarte sigaar een massa van slechts 63kg.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do nov 11, 2010 1:35 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma aug 02, 2010 11:34 pm
Berichten: 923
Woonplaats: Oudewater
2.2.4.1 Weights of motorcycles without fuel
The minimum weights are:
085 cc 055 kg
125 cc Rider + machine 136 kg
250 cc 100 kg
Sidecars See Art. 2.3.19.1
Supersport 600 See Art. 2.5.2
Superstock 600 - 1000 See Art. 2.7.2
Supermono 250 1 cylinder 080 kg
Supermono 1 cylinder 095 kg


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do nov 11, 2010 6:01 am 
Offline

Geregistreerd: zo okt 31, 2010 1:34 am
Berichten: 20
Ik heb een paar dagen geen tijd gehad om in te loggen, maar zie dat ik iets heb los gemaakt in
vele mensen hier in dit forum. Misschien liepen vele van jullie al met het idee rond om een nieuwe
record breker te bouwen en is dat nu naar boven gekomen.

Ik heb m'n inspiratie gekregen toen ik de film van Antony Hopkins heb gezien, the Worlds Fastest Indian.Als
je die nog nooit gezien hebt, heb je wat gemist, echt een aanrader.

Ik heb niet de illusie dat ik zo'n record machine helemaal zelf zou kunnen bouwen, de motor zou nog gaan,
maar het uitrekenen van een stroomlijn of een goed ontworpen rijwielgedeelte is niet aan mij besteed.
Mijn input kan bestaan in het maken van onderdelen voor het blok, rijwielgedeelte of stroomlijn als ik
daarvoor de juiste tekeningen krijg.
Speciale materialen, zoals chroom molybdeen buizen of carbon fiber, zijn hier in indonesie niet gemakkelijk
te vinden.Vliegtuig kwaliteit aluminium daarin tegen geen probleem.

Verder heb ik wat idee-en die mogelijk de nieuw te ontwerpen racer naar een overwinning kunnen helpen.
Dat is wat ik kan bieden in het geheel, ik ben geen project manager type oid.
Als ik de mails lees van iedereen, is alle kennis aanwezig en wil iedereen zijn ( financiele ) aandeel leveren in de
vorm van materieel of reken/tekenwerk.

Het zou erg prettig zijn als er iemand onder jullie is die een schatting zou kunnen geven van de kosten van het
bouwen van zo'n racer, met reserve onderdelen etc.

Ik ging met mijn racer idee uit van een low buget project, vandaar gebruik van bestaande bewezen delen zoals de nitro
blokken, een versnellings bak van een cbr600 en een stroomlijn/frame ala Black arrow.
De stroomlijn is volgens sommige in dit forum een slecht design, maar toch 23 jaar snel genoeg om het record
te behouden.
Is die budfabb stroomlijn dan de reden dat ze het record met maar ongeveer 6km/h hebben verbroken?Moet
een hoop geld hebben gekost om dat te ontwerpen en te bouwen, vergeleken met de simpele Black arrow.

Ik zelf zou kiezen voor simpel en goedkoop, dus een vorm als een vliegtuig zonder vleugels.Of misschien met
2 kleine vleugels nabij het voorwiel om eventuele zwabberingen als gevolg van zwaartepunt verlegging bij
hoge snelheden op te kunnen vangen, automatisch of met de hand.

Mochten we iemand vinden met een hele diepe financiele zakken, dan kan je gaan voor een beter uitgerekend
stroomlijn.Tot dan hou het goedkoop.
Ik heb mijn baas nog niet kunnen spreken over eventuele sponsering want hij is nog steeds op een bisnis trip.

Als ik daar meer van weet, laat ik het horen.

Rikus


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do nov 11, 2010 10:14 am 
Offline

Geregistreerd: zo nov 06, 2005 10:26 pm
Berichten: 2089
Woonplaats: omg.Assen
Ik denk dat een stalen buizenframe voor het voertuig en voor de stroomlijn een lichter spantenframe van alu de truuk moeten doen?
Nu nog een engineer die dat eventjes onwerpt...


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 225 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron


Kreidlerservice - www.kreidlerservice.nl KreidlerMarkt - Koop en Verkoop van Kreidler Florett en Onderdelen. De Jager Kreidler - Tuning & Kreidleronderdelen, rechtvertande koppelingen, nieuwe 6-bakken, membranen.
Vele Kreidler onderdelen voor uw brommer of motorfiets razendsnel in huis met de website Kreidlerstore.nl!

KreidlerMarkt

Koop en Verkoop van Kreidler en Onderdelen.
Kreidler Florett Marktplaats op Facebook.
Veiling - Kauf und Verkauf - MarketPlace!
WTR: wij kunnen uw brommer/scooter of motor voor u reviseren en/of repareren. Ook voor tuning. Wij gaan voor betrouwbaarheid en kwaliteit. Specialist in Kreidler, Sachs, Yamaha, Zundapp en AM6.
Uw advertentie op Kreidler.nl!