Jij weet net als ik dat al die polderwegen hier bijna nooit schoon zijn dus na een ritje van 10 km lijken ze net zo oud als het geboorte jaar van je kreidler. maar ik wens je veel wijsheid. v. gr. HenkEnzo-tvdzijden schreef:Na een half jaar heb je al gebruikssporenPatrick78 schreef:Leuk, een mede forum lid in de buurt Bedankt voor het aanbod Henk, ik ben aan het kijken voor andere velgen, de mijne zijn slecht.henk stet schreef:Leuk weer een redelijke jongeman die aan de kreidler is. en een uit de buurt ik Henk Stet woon in Oude Niedorp. mocht je hulp nodig hebben met bijvoorbeeld het spaken van wielen of iets dergelijks ( ik heb jaren en jaren een fietsen winkeltje gehad) dan hoor of lees ik het wel. v. gr.
Twijfel nog of dat ik ze opnieuw laat spakenen met een andere velg, of aanschaf van andere. Ik streef geen perfectie na maar nieuwe velgen op een Kreidler met gebruikssporen lijkt mij een beetje een apart gezicht... Wat is jullie visie hierin?
Enzo
Nieuw lid Patrick 78
-
- Berichten: 247
- Lid geworden op: 03 mei 2015, 17:55
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 5 keren
Re: Nieuw lid Patrick 78
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60430
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 970 keren
- Ontvangen waarderingen: 2290 keren
Re: Nieuw lid Patrick 78
En ik weet hoe polderwegen er uit kunnen zien.
Onze ervaring is dat de Radealli's die je nu bij de kreidler handelaren koopt niet de kwaliteit van de vroegere velgen is.
Wij hebben al twee sets van mooi weer brommers (die ook wel eens een overwacht buitje treffen of daarna weer lang in een schuurtje staan) al moeten vervangen omdat de spaken en de velgen waren aangeslagen en niet meer blinkend te poetsen waren.
Hij was bang dat nieuwe velgen uit de toon gaan vallen. Ik vertelde dat het nieuwe er snel af is bij dagelijks gebruik. Daar is de kwaliteit te slecht voor.
Misschien toch een rekelijk gebruikt origineel set scoren.
Enzo
Onze ervaring is dat de Radealli's die je nu bij de kreidler handelaren koopt niet de kwaliteit van de vroegere velgen is.
Wij hebben al twee sets van mooi weer brommers (die ook wel eens een overwacht buitje treffen of daarna weer lang in een schuurtje staan) al moeten vervangen omdat de spaken en de velgen waren aangeslagen en niet meer blinkend te poetsen waren.
Hij was bang dat nieuwe velgen uit de toon gaan vallen. Ik vertelde dat het nieuwe er snel af is bij dagelijks gebruik. Daar is de kwaliteit te slecht voor.
Misschien toch een rekelijk gebruikt origineel set scoren.
Enzo
-
- Berichten: 247
- Lid geworden op: 03 mei 2015, 17:55
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 5 keren
Re: Nieuw lid Patrick 78
ik heb ook gezocht naar koper verchroomde velgen maar ik heb ze niet kunnen vinden. er bleef nog wel de keuze van r.v.s. verchroomd, maar daar heb ik geen ervaring mee ? wie wel ?uit eindelijk toch maar radelli velgen gekocht 2 stuks voor 70,00 euro incl. verz. kosten. ik moet wel zeggen dat het me met het spaken van de wielen erg meeviel ze waren keurig recht, en hoe het chroom zich houd dat kom ik wel tegen. ik kan ze altijd in Polen opnieuw laten koper verchromen. v. gr. Henk StetEnzo-tvdzijden schreef:En ik weet hoe polderwegen er uit kunnen zien.
Onze ervaring is dat de Radealli's die je nu bij de kreidler handelaren koopt niet de kwaliteit van de vroegere velgen is.
Wij hebben al twee sets van mooi weer brommers (die ook wel eens een overwacht buitje treffen of daarna weer lang in een schuurtje staan) al moeten vervangen omdat de spaken en de velgen waren aangeslagen en niet meer blinkend te poetsen waren.
Hij was bang dat nieuwe velgen uit de toon gaan vallen. Ik vertelde dat het nieuwe er snel af is bij dagelijks gebruik. Daar is de kwaliteit te slecht voor.
Misschien toch een rekelijk gebruikt origineel set scoren.
Enzo
-
- Berichten: 163
- Lid geworden op: 12 sep 2002, 20:50
- Locatie: Nijkerk
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 6 keren
Re: Nieuw lid Patrick 78
Ik heb een half jaar geledenvoor mijn rs restauratie twee nieuwe velgen gekocht bij kreidlerparts. Dat zijn geen radelli,s en ze zijn perfect verchroomd zonder slijpsporen!
http://www.kreidlerparts.com/parts/67.8 ... aar-chroom
http://www.kreidlerparts.com/parts/67.8 ... aar-chroom
-
- Berichten: 146
- Lid geworden op: 09 mar 2016, 19:40
- Locatie: Opmeer
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Re: Nieuw lid Patrick 78
Dat klopt helemaal Enzo, ik heb liever een redelijk nette orginele dan nieuwe imitatie. Het hoeft er niet in top staat uit te zien. Maar als imitatie na een regenbui al begint te roesten heb ik twijfels over de kwaliteit. Je wielen zijn toch een belangrijk deel van je veiligheid.Enzo-tvdzijden schreef:En ik weet hoe polderwegen er uit kunnen zien.
Onze ervaring is dat de Radealli's die je nu bij de kreidler handelaren koopt niet de kwaliteit van de vroegere velgen is.
Wij hebben al twee sets van mooi weer brommers (die ook wel eens een overwacht buitje treffen of daarna weer lang in een schuurtje staan) al moeten vervangen omdat de spaken en de velgen waren aangeslagen en niet meer blinkend te poetsen waren.
Hij was bang dat nieuwe velgen uit de toon gaan vallen. Ik vertelde dat het nieuwe er snel af is bij dagelijks gebruik. Daar is de kwaliteit te slecht voor.
Misschien toch een rekelijk gebruikt origineel set scoren.
Enzo
-
- Berichten: 146
- Lid geworden op: 09 mar 2016, 19:40
- Locatie: Opmeer
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Re: Nieuw lid Patrick 78
Gister een ander frame opgehaald. Niet omdat de mijne slecht was maar er zat geen kenteken op.
Op deze wel en het is een originele nederlandse. Het is een zilvergrijs frame van een K53/402 en deze heeft de originele lak nog.
Tegelijk blokkappen, middenbok, kettingkast en een imi achterspatbord en nog wat kleinspul meegenomen.
Langzaamaan gaan we weer opbouwen. Een aantal onderdelen zal nog gespoten worden.
Het blok wat er onder komt is voorlopig de 3 bak voet. Deze loopt goed maar heeft wel wat aandacht nodig. Schakelsysteem heeft speling en de bussen waar de schakelas in draait zijn ruim.
Weet iemand of deze bussen makkelijk zij te vervangen?
Voorlopig zoeken we eerst andere velgen en een schakelpook , de mijne heeft geen enkele tand meer...
Op deze wel en het is een originele nederlandse. Het is een zilvergrijs frame van een K53/402 en deze heeft de originele lak nog.
Tegelijk blokkappen, middenbok, kettingkast en een imi achterspatbord en nog wat kleinspul meegenomen.
Langzaamaan gaan we weer opbouwen. Een aantal onderdelen zal nog gespoten worden.
Het blok wat er onder komt is voorlopig de 3 bak voet. Deze loopt goed maar heeft wel wat aandacht nodig. Schakelsysteem heeft speling en de bussen waar de schakelas in draait zijn ruim.
Weet iemand of deze bussen makkelijk zij te vervangen?
Voorlopig zoeken we eerst andere velgen en een schakelpook , de mijne heeft geen enkele tand meer...
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60430
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 970 keren
- Ontvangen waarderingen: 2290 keren
Re: Nieuw lid Patrick 78
Ja alle onderdelen van het schakelsysteem zijn los te koop en van buitenaf te vervangen.
Wij hebben ook alles vernieuwd. viewtopic.php?f=23&t=45174
lees maar door
Enzo
Wij hebben ook alles vernieuwd. viewtopic.php?f=23&t=45174
lees maar door
Enzo
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60430
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 970 keren
- Ontvangen waarderingen: 2290 keren
Re: Nieuw lid Patrick 78
Kan je zelf speciaal maken. Een passende doorn.Patrick78 schreef:Dank je wel Enzo, hier kom ik verder mee.
Om die koperen busjes te vervangen, heb je daar speciaal gereedschap voor nodig?
Enzo
-
- Berichten: 146
- Lid geworden op: 09 mar 2016, 19:40
- Locatie: Opmeer
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Re: Nieuw lid Patrick 78
We zijn weer een stukje verder...
Ondertussen een 4 bak indirect gekocht met schakelsysteem, cilinder, kop en een 12 mm carburateur.
De kop is een 15.13.03 de cilinder een 15.73.81.
Over de cilinder heb ik een vraag, van het nummer is de 81 , 90 graden gedraaid en ligt op een verhoogde cirkel.
Ik weet dat JB er een aantal heeft aangepast maar dan was er een rondje gefreesd met daarin een nummer. Lettertype is van de 81 is ook anders.
Nu nog op zoek naar een set velgen, een flensuitlaat en een wijzer voor de kilometerteller.
Dan langzaamaan beginnen met opbouwen....
Ondertussen een 4 bak indirect gekocht met schakelsysteem, cilinder, kop en een 12 mm carburateur.
De kop is een 15.13.03 de cilinder een 15.73.81.
Over de cilinder heb ik een vraag, van het nummer is de 81 , 90 graden gedraaid en ligt op een verhoogde cirkel.
Ik weet dat JB er een aantal heeft aangepast maar dan was er een rondje gefreesd met daarin een nummer. Lettertype is van de 81 is ook anders.
Nu nog op zoek naar een set velgen, een flensuitlaat en een wijzer voor de kilometerteller.
Dan langzaamaan beginnen met opbouwen....
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60430
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 970 keren
- Ontvangen waarderingen: 2290 keren
Re: Nieuw lid Patrick 78
Ik heb er al heel vaak over geschreven. John Bos past de cilinder van een 1,5 pk Flott aan 15.73.76Patrick78 schreef:We zijn weer een stukje verder...
Ondertussen een 4 bak indirect gekocht met schakelsysteem, cilinder, kop en een 12 mm carburateur.
De kop is een 15.13.03 de cilinder een 15.73.81.
Over de cilinder heb ik een vraag, van het nummer is de 81 , 90 graden gedraaid en ligt op een verhoogde cirkel.
Ik weet dat JB er een aantal heeft aangepast maar dan was er een rondje gefreesd met daarin een nummer. Lettertype is van de 81 is ook anders.
Nu nog op zoek naar een set velgen, een flensuitlaat en een wijzer voor de kilometerteller.
Dan langzaamaan beginnen met opbouwen....
Laatste nummer weggefreest en 81 in gemaakt. Je hoeft alleen de uitlaatpoort op maat te maken en je hebt 2 pk
Enzo
- Bijlagen
-
- image.jpeg (186.25 KiB) 7267 keer bekeken
-
- Berichten: 146
- Lid geworden op: 09 mar 2016, 19:40
- Locatie: Opmeer
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Re: Nieuw lid Patrick 78
Dank je wel Enzo, maar degene welke ik heb is toch anders, vandaar de vraag...Enzo-tvdzijden schreef:Ik heb er al heel vaak over geschreven. John Bos past de cilinder van een 1,5 pk Flott aan 15.73.76Patrick78 schreef:We zijn weer een stukje verder...
Ondertussen een 4 bak indirect gekocht met schakelsysteem, cilinder, kop en een 12 mm carburateur.
De kop is een 15.13.03 de cilinder een 15.73.81.
Over de cilinder heb ik een vraag, van het nummer is de 81 , 90 graden gedraaid en ligt op een verhoogde cirkel.
Ik weet dat JB er een aantal heeft aangepast maar dan was er een rondje gefreesd met daarin een nummer. Lettertype is van de 81 is ook anders.
Nu nog op zoek naar een set velgen, een flensuitlaat en een wijzer voor de kilometerteller.
Dan langzaamaan beginnen met opbouwen....
Laatste nummer weggefreest en 81 in gemaakt. Je hoeft alleen de uitlaatpoort op maat te maken en je hebt 2 pk
Enzo
- Bijlagen
-
- cilinder.jpg (190.62 KiB) 7260 keer bekeken
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60430
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 970 keren
- Ontvangen waarderingen: 2290 keren
Re: Nieuw lid Patrick 78
Daarom moeten jullie allemaal ook veel meer met foto's komen als er vragen worden gesteld. Het blijft anders maar overbodig gissen door iedereen.
Zo moeilijk is foto's maken in 2016 niet meer. Ik maak ze bijna allemaal just in time. Zoals deze ook.
Ik zie het. Denk dat het vroeger ook al toegepast werd maar dan door Kreidler zelf. Zo kom je van je te veel bestelde dure Mahle cilinders af zullen we maar zeggen.
Enzo
Zo moeilijk is foto's maken in 2016 niet meer. Ik maak ze bijna allemaal just in time. Zoals deze ook.
Ik zie het. Denk dat het vroeger ook al toegepast werd maar dan door Kreidler zelf. Zo kom je van je te veel bestelde dure Mahle cilinders af zullen we maar zeggen.
Enzo
-
- Berichten: 146
- Lid geworden op: 09 mar 2016, 19:40
- Locatie: Opmeer
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Re: Nieuw lid Patrick 78
Dat is waar... Blijft apart dat ze het getal 81 kantelen. Misschien een eigen kenmerk.Enzo-tvdzijden schreef:Ik zie het. Denk dat het vroeger ook al toegepast werd maar dan door Kreidler zelf. Zo kom je van je te veel bestelde dure Mahle cilinders af zullen we maar zeggen.
Enzo
Hij is orgineel en in nette staat. Als hij straks met de cilinderkop en de 12mm 55 a 60 loopt ben ik tevreden.
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60430
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 970 keren
- Ontvangen waarderingen: 2290 keren
Re: Nieuw lid Patrick 78
Gewoon slordig gedaan.
Inderdaad is belangrijker dat er een goede wand in zit en hij nog mooi rond is.
Enzo
Inderdaad is belangrijker dat er een goede wand in zit en hij nog mooi rond is.
Enzo
-
- Berichten: 146
- Lid geworden op: 09 mar 2016, 19:40
- Locatie: Opmeer
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Re: Nieuw lid Patrick 78
Het is lang geleden dat ik hier een bericht heb geplaatst...
Wel heel veel gelezen en oplossingen gevonden, waarvoor mijn dank...
In de afgelopen periode veel naar onderdelen gezocht, en gevonden.
Mijn Kreidler project is nu bijna klaar. Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk originele onderdelen te gebruiken. Sommige zijn netjes, andere iets minder.
Wat zeker imitatie is, is het achterspatbord en de uitlaat. Over het zadel twijfel ik nog...
Resultaat is een Kreidler die uit diverse types is opgebouwd, misschien niet ieder zijn smaak, maar ik ben tevreden. Setup is geworden een 15.73.98, met een Duitse kop en 10mm, 28 mm bocht en 12-36 vertanding. Blok is een 76'er 4 bak indirect.
Nog enkele kleine puntjes zoals uitlaat monteren, kettingkast, zijkappen met de juiste afstandhouders en een nieuwe ketting monteren. Deze ketting had ik nog liggen maar is te lang...
Mochten jullie iets zien wat niet goed is gemonteerd, graag een reactie...
En nu.... foto!
Wel heel veel gelezen en oplossingen gevonden, waarvoor mijn dank...
In de afgelopen periode veel naar onderdelen gezocht, en gevonden.
Mijn Kreidler project is nu bijna klaar. Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk originele onderdelen te gebruiken. Sommige zijn netjes, andere iets minder.
Wat zeker imitatie is, is het achterspatbord en de uitlaat. Over het zadel twijfel ik nog...
Resultaat is een Kreidler die uit diverse types is opgebouwd, misschien niet ieder zijn smaak, maar ik ben tevreden. Setup is geworden een 15.73.98, met een Duitse kop en 10mm, 28 mm bocht en 12-36 vertanding. Blok is een 76'er 4 bak indirect.
Nog enkele kleine puntjes zoals uitlaat monteren, kettingkast, zijkappen met de juiste afstandhouders en een nieuwe ketting monteren. Deze ketting had ik nog liggen maar is te lang...
Mochten jullie iets zien wat niet goed is gemonteerd, graag een reactie...
En nu.... foto!
- Bijlagen
-
- kreidler klein.JPG (163.58 KiB) 6517 keer bekeken
-
- Berichten: 146
- Lid geworden op: 09 mar 2016, 19:40
- Locatie: Opmeer
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Re: Nieuw lid Patrick 78
Dat klopt Henk,
Maar deze ketting is niet best, ik heb een nieuwe liggen.
Een kennis van me gaat me helpen met inkorten, hij heeft daar een speciale tang voor.
Maar deze ketting is niet best, ik heb een nieuwe liggen.
Een kennis van me gaat me helpen met inkorten, hij heeft daar een speciale tang voor.
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60430
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 970 keren
- Ontvangen waarderingen: 2290 keren
Re: Nieuw lid Patrick 78
Twee afstandstukken voor je carter kan niet het probleem zijn.
Zoals je aangeeft het spatbord is niks. Een diepe staat veel beter. En dan staat ook je achterlicht weer juist op zijn voetstuk. Gaat nu naar de vliegtuigen.
Verder zie ik het tapgat bij je ontluchting niet helemaal jofel.
Bij je nylon bus van de indirecte schakeling ziet het er ook wazig uit.
Je mist een pookrubber.
Misschien de ontstekingsdeksel nog aandrukken.
Een groene tanktransfer is natuurlijk geen combi op een grijze Kreidler.
Verder geen framestickers en tanktranfers is erg kaal.
Even nog de ketting fixen en een ori iast er om heen
Dan helemaal top.
Je hebt zo'n slechte foto gemaakt dat je te weinig details kan zien.
Dat moet toch beter in 2016 met super smartphones.
Enzo
Zoals je aangeeft het spatbord is niks. Een diepe staat veel beter. En dan staat ook je achterlicht weer juist op zijn voetstuk. Gaat nu naar de vliegtuigen.
Verder zie ik het tapgat bij je ontluchting niet helemaal jofel.
Bij je nylon bus van de indirecte schakeling ziet het er ook wazig uit.
Je mist een pookrubber.
Misschien de ontstekingsdeksel nog aandrukken.
Een groene tanktransfer is natuurlijk geen combi op een grijze Kreidler.
Verder geen framestickers en tanktranfers is erg kaal.
Even nog de ketting fixen en een ori iast er om heen
Dan helemaal top.
Je hebt zo'n slechte foto gemaakt dat je te weinig details kan zien.
Dat moet toch beter in 2016 met super smartphones.
Enzo
-
- Berichten: 146
- Lid geworden op: 09 mar 2016, 19:40
- Locatie: Opmeer
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Re: Nieuw lid Patrick 78
Scherp Tjerry,
Alleen het tapgat van de ontluchting vat ik niet helemaal....
Nylon bus van het schakelsysteem is nieuw, ook de as. Vliegwieldeksel zal ik nog aandrukken.
Van de tank zijn een aantal stickers losgelaten. En wat betreft de groene stickers heb je gelijk. Past niet helemaal...
Pookrubber heb ik. Deze pook wordt nog vervangen, is niet helemaal jofel.
Kettingkast is origineel aanwezig.
Wat betreft de framestickers, dit is een RMC frame met bakken. Ik heb de bakken liggen maar twijfel nog of ik ze ga monteren.
Afstandsstukken heb ik liggen.
Het spatbord heb ik het liefst in de dezelfde stijl als het voorspatbord. Hier ben ik nog naar op zoek. Dit is een imi en de kwaliteit is maar zozo... voorlopig voldoet het.
Alleen het tapgat van de ontluchting vat ik niet helemaal....
Nylon bus van het schakelsysteem is nieuw, ook de as. Vliegwieldeksel zal ik nog aandrukken.
Van de tank zijn een aantal stickers losgelaten. En wat betreft de groene stickers heb je gelijk. Past niet helemaal...
Pookrubber heb ik. Deze pook wordt nog vervangen, is niet helemaal jofel.
Kettingkast is origineel aanwezig.
Wat betreft de framestickers, dit is een RMC frame met bakken. Ik heb de bakken liggen maar twijfel nog of ik ze ga monteren.
Afstandsstukken heb ik liggen.
Het spatbord heb ik het liefst in de dezelfde stijl als het voorspatbord. Hier ben ik nog naar op zoek. Dit is een imi en de kwaliteit is maar zozo... voorlopig voldoet het.
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60430
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 970 keren
- Ontvangen waarderingen: 2290 keren
Re: Nieuw lid Patrick 78
Dat zeg ik de foto bij de nylon bus schakelsysteem wazig gefotografeerd
Zo ook bij het ontluchtings gedeelte waar het borgplaatje van je deksel komt. Zie nu alleen witte drek zitten.
Zo kan ik niks zien.
Ook zonder de bakken (de voorbereiding) hebben er stickers op het frame gezeten. Bijvoorbeeld Super
Chroom spatbord diep is te koop
https://www.kreidlerparts.com/parts/37. ... -geleiding
Enzo
Zo ook bij het ontluchtings gedeelte waar het borgplaatje van je deksel komt. Zie nu alleen witte drek zitten.
Zo kan ik niks zien.
Ook zonder de bakken (de voorbereiding) hebben er stickers op het frame gezeten. Bijvoorbeeld Super
Chroom spatbord diep is te koop
https://www.kreidlerparts.com/parts/37. ... -geleiding
Enzo
- Bijlagen
-
- IMG_0664.JPG (12.68 KiB) 6510 keer bekeken
-
- IMG_0663.JPG (49.94 KiB) 6510 keer bekeken
-
- Berichten: 146
- Lid geworden op: 09 mar 2016, 19:40
- Locatie: Opmeer
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Re: Nieuw lid Patrick 78
Dat witte is een zelf gefrabriceerd beugeltje om de vliegwielkap op zijn plek te houden tijdens het sleutelen, niet ideaal maar het werkt. Heb helaas geen ori beugeltje hiervoor.
Het spatbord voor is van zware kwaliteit,echt stevig, niet dezelfde als achter. Deze zoek ik nog.
Dat van die stickers wist ik niet....
Voor de rest ben ik wel tevreden met het resultaat. Enkele dingen zijn opnieuw gespoten, uitlaatsteun, koplamporen, koplamp, achterbrug.
De rest is allemaal nog de originele kleur.
Binnenkort is er in Heerhugowaard weer een beurs, kijken of ik daar wat kan vinden...
Het spatbord voor is van zware kwaliteit,echt stevig, niet dezelfde als achter. Deze zoek ik nog.
Dat van die stickers wist ik niet....
Voor de rest ben ik wel tevreden met het resultaat. Enkele dingen zijn opnieuw gespoten, uitlaatsteun, koplamporen, koplamp, achterbrug.
De rest is allemaal nog de originele kleur.
Binnenkort is er in Heerhugowaard weer een beurs, kijken of ik daar wat kan vinden...
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60430
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 970 keren
- Ontvangen waarderingen: 2290 keren
Re: Nieuw lid Patrick 78
Nog even voor de beeldvorming. Je voorspatbord is RVS. Je achterspatbord kermischroom.
En dat plaatje kan je niet arm van worden
https://www.kreidlerparts.com/parts/15. ... wieldeksel
Maar het is jou brommer en slechts een idee van mijn kant. Dus doe wat je past.
Enzo
En dat plaatje kan je niet arm van worden
https://www.kreidlerparts.com/parts/15. ... wieldeksel
Maar het is jou brommer en slechts een idee van mijn kant. Dus doe wat je past.
Enzo
-
- Berichten: 146
- Lid geworden op: 09 mar 2016, 19:40
- Locatie: Opmeer
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Re: Nieuw lid Patrick 78
Mooie omschrijving, kermischroom. maar je hebt wel gelijk. De kwaliteit is matig.
Ik zag trouwens pas later dat je een originele had gelinkt.
Maar de zoektocht is nog niet voorbij, grotendeels is hij zoals ik hem wil.
En het meeste is origineel en dat was voor mij het belangrijkste. Als hij technisch maar goed is.
Hopelijk kan ik hem dit weekend afmaken.
Ik zag trouwens pas later dat je een originele had gelinkt.
Maar de zoektocht is nog niet voorbij, grotendeels is hij zoals ik hem wil.
En het meeste is origineel en dat was voor mij het belangrijkste. Als hij technisch maar goed is.
Hopelijk kan ik hem dit weekend afmaken.