67'r brommer inmporteren als motor in Belgie
-
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 18 jun 2005, 17:36
- Locatie: GENT !
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
67'r brommer inmporteren als motor in Belgie
Hallo, nadat m'n 67 GT een jaar of 5 geleden gestolen is geweest eindelijk terug budget en eentje gevonden.
Weet er iemand of ik die brommer die nu op brommer kenteken staat en rdw gekeurd is in Belgie als motor ga kunnen inschrijven (want dat is ie eigenlijk wel, 5bak)
Heb ooit wel is wat gelezen over deze materie maar kan het niet meer vinden.
Bedankt voor alles, zal blij zijn terug te kunnen rijden en lieft officieel als moto zonder rollenschrik
Weet er iemand of ik die brommer die nu op brommer kenteken staat en rdw gekeurd is in Belgie als motor ga kunnen inschrijven (want dat is ie eigenlijk wel, 5bak)
Heb ooit wel is wat gelezen over deze materie maar kan het niet meer vinden.
Bedankt voor alles, zal blij zijn terug te kunnen rijden en lieft officieel als moto zonder rollenschrik
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60433
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 970 keren
- Ontvangen waarderingen: 2291 keren
- Caspar
- Berichten: 13643
- Lid geworden op: 10 sep 2002, 14:43
- Locatie: Zuid-Oost Limburg
- Gegeven waarderingen: 592 keren
- Ontvangen waarderingen: 826 keren
Re: 67'r brommer inmporteren als motor in Belgie
Ik heet niet Leopold , maar weet wel dat het verstandiger is om hem eerst in Nederland om te keuren naar motorfiets.
Daarna pas uitvoeren en in België als motorfiets inschrijven.
Anders kan het wel eens een hele lange geschiedenis worden.
Daarna pas uitvoeren en in België als motorfiets inschrijven.
Anders kan het wel eens een hele lange geschiedenis worden.
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60433
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 970 keren
- Ontvangen waarderingen: 2291 keren
Re: 67'r brommer inmporteren als motor in Belgie
Caspar schreef:Ik heet niet Leopold , maar weet wel dat het verstandiger is om hem eerst in Nederland om te keuren naar motorfiets.
Daarna pas uitvoeren en in België als motorfiets inschrijven.
Anders kan het wel eens een hele lange geschiedenis worden.
-
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 18 jun 2005, 17:36
- Locatie: GENT !
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Re: 67'r brommer inmporteren als motor in Belgie
Hmmm, merci voor de antwoorden, dat beloofd een gedoe te worden..
Is wel een gedoe wrschlk om zomaar ter herkeuren in NL, ik betwijfel of ik de verkoper daar to bereid zal zijn. Heeft daar iemand een beeld op, qua tijd en kosten om dat geregeld te krijgen ?
en anders zal het een groter tandwiel achteraan worden zodat hij maar tegen de 60 komt en dan als brommer, niet ideaal maar goed woon in een stad dus+60 zou toch alleen kunnen bij een rondritje
Is wel een gedoe wrschlk om zomaar ter herkeuren in NL, ik betwijfel of ik de verkoper daar to bereid zal zijn. Heeft daar iemand een beeld op, qua tijd en kosten om dat geregeld te krijgen ?
en anders zal het een groter tandwiel achteraan worden zodat hij maar tegen de 60 komt en dan als brommer, niet ideaal maar goed woon in een stad dus+60 zou toch alleen kunnen bij een rondritje
-
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 18 jun 2005, 17:36
- Locatie: GENT !
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Re: 67'r brommer inmporteren als motor in Belgie
Als ik aan de douane/div kan aantonen dat hij 'geboren' is als motor zou dat toch los moeten staan van het feit dat iemand hem in het verleden onterecht als brommer ingeschreven heeft in Nederland...
Alleen zal een uitrekseltje van Malloud wellicht niet volstaan..
Alleen zal een uitrekseltje van Malloud wellicht niet volstaan..
- Caspar
- Berichten: 13643
- Lid geworden op: 10 sep 2002, 14:43
- Locatie: Zuid-Oost Limburg
- Gegeven waarderingen: 592 keren
- Ontvangen waarderingen: 826 keren
Re: 67'r brommer inmporteren als motor in Belgie
Na een afspraak ben je gemiddeld binnen 2 weken aan de beurt.
Je kunt ook gewoon op de bonnefooi binnenwaaien bij de RDW , wel vroeg komen.
Bel van tevoren even of ze op die dag wel een keurmeester hebben die motoren keurt.
Het keuren zelf is binnen een half uur klaar. Het is meer een administratieve handeling: controleren van nummers en wegen.
Volgens mij was het € 55,- zonder de nummerplaat , maar die heb je ook niet nodig in jouw geval.
Het is inderdaad wel zaak dat je de verkoper , of een andere Nederlander bereid vind om hem bij de RDW aan te bieden.
Ik heb van Leopold vernomen dat het niet meevalt om hem in België om te keuren naar motor.
Gaat lang , heel lang duren.
Je kunt ook gewoon op de bonnefooi binnenwaaien bij de RDW , wel vroeg komen.
Bel van tevoren even of ze op die dag wel een keurmeester hebben die motoren keurt.
Het keuren zelf is binnen een half uur klaar. Het is meer een administratieve handeling: controleren van nummers en wegen.
Volgens mij was het € 55,- zonder de nummerplaat , maar die heb je ook niet nodig in jouw geval.
Het is inderdaad wel zaak dat je de verkoper , of een andere Nederlander bereid vind om hem bij de RDW aan te bieden.
Ik heb van Leopold vernomen dat het niet meevalt om hem in België om te keuren naar motor.
Gaat lang , heel lang duren.
- sven bosch
- Berichten: 539
- Lid geworden op: 22 dec 2009, 23:11
- Locatie: antwerpse kempen
- Gegeven waarderingen: 23 keren
- Ontvangen waarderingen: 18 keren
Re: 67'r brommer inmporteren als motor in Belgie
is het een framenummer met 5 ?
zo ja, absoluut geen probleem
papieren aanvragen bij dhr scheidt , waarop 85 km/h vermeld staat
hiermee naar douane, alsook met verkoopsovereenkomst (best vanuit duitsland)
vragen om in te voeren: hierbij krijg je de keus moto of brommer
met het 85 km/h papier kan je aantonen: motor
roos formulier vragen
naar verzeringsagent, die stuurt alles op naar div
klaar is kees
succes ermee
gr sven
zo ja, absoluut geen probleem
papieren aanvragen bij dhr scheidt , waarop 85 km/h vermeld staat
hiermee naar douane, alsook met verkoopsovereenkomst (best vanuit duitsland)
vragen om in te voeren: hierbij krijg je de keus moto of brommer
met het 85 km/h papier kan je aantonen: motor
roos formulier vragen
naar verzeringsagent, die stuurt alles op naar div
klaar is kees
succes ermee
gr sven
- sven bosch
- Berichten: 539
- Lid geworden op: 22 dec 2009, 23:11
- Locatie: antwerpse kempen
- Gegeven waarderingen: 23 keren
- Ontvangen waarderingen: 18 keren
Re: 67'r brommer inmporteren als motor in Belgie
trouwens al een aantal keer gedaan, fluitje van een cent eigelijk...
met papieren van de rdw zijn ze bij de douane niks..
gr sven
met papieren van de rdw zijn ze bij de douane niks..
gr sven
- pirrebmw
- Berichten: 91
- Lid geworden op: 08 aug 2011, 12:58
- Locatie: Stabroek - Antwerpen Belgie
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Re: 67'r brommer inmporteren als motor in Belgie
Hey
Er komt wel wat bij zien om een kreidler in te schrijven als moto.
Eerst moet deze thread een s doornemen op kreidlerforum.nl, maak daar ook ineens een profiel aan dit is altijd gemakkelijk voor de opbouw ed.
viewtopic.php?f=26&t=18727
Eerst moet je kreidler RS papieren krijgen van deheer Scheidt. Kreidler RS was vroeger bromfiets met snelheid van 80km/u daarom dat je deze papieren moet hebben.
scheidt.dortmund@t-online.de
Stuur daar een mail naar int duits
vb van mijn mail(verander de motornr en kadernr en jouw gegevens)
Goedentag
Ich bin Pieter Geerts aus Belgie und ich habe am 14/05/2011 eine K54/421 von 1979 angekäuft und wolte diesse wie eine motorrad einstellen in België.
Aber fur derr administration leute gibst ein problem das deu Höchstgeswindigkeit nur 40 km/h auf de Betriebserlaubenis ist, aber er lauft jetz 80 km/h.
Gibt es eine mögelichheid fur eines neues Betriebserlaubenis oder Zweitschrift zur machen mit der Höchstgeeswindigkeit van 80 km/h
Fahrgestell – nr: 4098964
Motor Nr: 5151215
Fusschaltung
Documenten in beilage.
-Maloud Kreidlerdatabase
-Foto typenschild
-Beweis für den Verlust der Konformitätsbescheinigung der Polizei
Grüsse,
Dit heb ik gestuurd naar de heer Rudolf scheidt. Hij antwoord dan om 30€ te storten en als hij die ontvangen heeft krijg je de papieren opgestuurd.
Dan is je kreidler een RS met snelheid van 80km/u(volgens de papieren toch)
Dan ga je daarmee naar de douane voor een invoeren van de kreidler en krijg je ineens roos formulier, daarna ga je naar de DIV en die gaan je gegevens geven om de FOD mobiliteit te contacteren om een PVG nummer aan te vragen, dit heeft de DIV nodig voor elk belgisch voertuig die een nr plaat wil hebben.
Dit kost 60€ en na enkele weken krijg je dit nr doorgestuurd met een papier bewijs.
Daarna ga je met alle papieren naar de DIV en krijg je je plaat als alles in orde is.
Nu dit alles is wel 5jaar geleden en ik weet niet of nu nog zo gaat, ik had na 2mnd mijn plaat en was in totaal een kleine 100€ kwijt.
(dit heb ik gekopieerd van een ander forum waar deze vraag aan mij gesteld is beweest)
Er komt wel wat bij zien om een kreidler in te schrijven als moto.
Eerst moet deze thread een s doornemen op kreidlerforum.nl, maak daar ook ineens een profiel aan dit is altijd gemakkelijk voor de opbouw ed.
viewtopic.php?f=26&t=18727
Eerst moet je kreidler RS papieren krijgen van deheer Scheidt. Kreidler RS was vroeger bromfiets met snelheid van 80km/u daarom dat je deze papieren moet hebben.
scheidt.dortmund@t-online.de
Stuur daar een mail naar int duits
vb van mijn mail(verander de motornr en kadernr en jouw gegevens)
Goedentag
Ich bin Pieter Geerts aus Belgie und ich habe am 14/05/2011 eine K54/421 von 1979 angekäuft und wolte diesse wie eine motorrad einstellen in België.
Aber fur derr administration leute gibst ein problem das deu Höchstgeswindigkeit nur 40 km/h auf de Betriebserlaubenis ist, aber er lauft jetz 80 km/h.
Gibt es eine mögelichheid fur eines neues Betriebserlaubenis oder Zweitschrift zur machen mit der Höchstgeeswindigkeit van 80 km/h
Fahrgestell – nr: 4098964
Motor Nr: 5151215
Fusschaltung
Documenten in beilage.
-Maloud Kreidlerdatabase
-Foto typenschild
-Beweis für den Verlust der Konformitätsbescheinigung der Polizei
Grüsse,
Dit heb ik gestuurd naar de heer Rudolf scheidt. Hij antwoord dan om 30€ te storten en als hij die ontvangen heeft krijg je de papieren opgestuurd.
Dan is je kreidler een RS met snelheid van 80km/u(volgens de papieren toch)
Dan ga je daarmee naar de douane voor een invoeren van de kreidler en krijg je ineens roos formulier, daarna ga je naar de DIV en die gaan je gegevens geven om de FOD mobiliteit te contacteren om een PVG nummer aan te vragen, dit heeft de DIV nodig voor elk belgisch voertuig die een nr plaat wil hebben.
Dit kost 60€ en na enkele weken krijg je dit nr doorgestuurd met een papier bewijs.
Daarna ga je met alle papieren naar de DIV en krijg je je plaat als alles in orde is.
Nu dit alles is wel 5jaar geleden en ik weet niet of nu nog zo gaat, ik had na 2mnd mijn plaat en was in totaal een kleine 100€ kwijt.
(dit heb ik gekopieerd van een ander forum waar deze vraag aan mij gesteld is beweest)
- pirrebmw
- Berichten: 91
- Lid geworden op: 08 aug 2011, 12:58
- Locatie: Stabroek - Antwerpen Belgie
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Re: 67'r brommer inmporteren als motor in Belgie
Geen idee, maar denk dat dit geen probleem is.Byenary schreef:Kan dr Scheidt dat ook voor zwitserse Kreidler, want t'is een zwitser volgens kreidlerdatabase...
- Mach4
- Berichten: 2003
- Lid geworden op: 10 aug 2011, 11:16
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Re: 67'r brommer inmporteren als motor in Belgie
Pfff leer eerst eens fatsoenlijk Duits te schrijven dit staat vol met taalfouten.pirrebmw schreef:Hey
Er komt wel wat bij zien om een kreidler in te schrijven als moto.
Eerst moet deze thread een s doornemen op kreidlerforum.nl, maak daar ook ineens een profiel aan dit is altijd gemakkelijk voor de opbouw ed.
viewtopic.php?f=26&t=18727
Eerst moet je kreidler RS papieren krijgen van deheer Scheidt. Kreidler RS was vroeger bromfiets met snelheid van 80km/u daarom dat je deze papieren moet hebben.
scheidt.dortmund@t-online.de
Stuur daar een mail naar int duits
vb van mijn mail(verander de motornr en kadernr en jouw gegevens)
Goedentag
Ich bin Pieter Geerts aus Belgie und ich habe am 14/05/2011 eine K54/421 von 1979 angekäuft und wolte diesse wie eine motorrad einstellen in België.
Aber fur derr administration leute gibst ein problem das deu Höchstgeswindigkeit nur 40 km/h auf de Betriebserlaubenis ist, aber er lauft jetz 80 km/h.
Gibt es eine mögelichheid fur eines neues Betriebserlaubenis oder Zweitschrift zur machen mit der Höchstgeeswindigkeit van 80 km/h
Fahrgestell – nr: 4098964
Motor Nr: 5151215
Fusschaltung
Documenten in beilage.
-Maloud Kreidlerdatabase
-Foto typenschild
-Beweis für den Verlust der Konformitätsbescheinigung der Polizei
Grüsse,
Dit heb ik gestuurd naar de heer Rudolf scheidt. Hij antwoord dan om 30€ te storten en als hij die ontvangen heeft krijg je de papieren opgestuurd.
Dan is je kreidler een RS met snelheid van 80km/u(volgens de papieren toch)
Dan ga je daarmee naar de douane voor een invoeren van de kreidler en krijg je ineens roos formulier, daarna ga je naar de DIV en die gaan je gegevens geven om de FOD mobiliteit te contacteren om een PVG nummer aan te vragen, dit heeft de DIV nodig voor elk belgisch voertuig die een nr plaat wil hebben.
Dit kost 60€ en na enkele weken krijg je dit nr doorgestuurd met een papier bewijs.
Daarna ga je met alle papieren naar de DIV en krijg je je plaat als alles in orde is.
Nu dit alles is wel 5jaar geleden en ik weet niet of nu nog zo gaat, ik had na 2mnd mijn plaat en was in totaal een kleine 100€ kwijt.
(dit heb ik gekopieerd van een ander forum waar deze vraag aan mij gesteld is beweest)
- pirrebmw
- Berichten: 91
- Lid geworden op: 08 aug 2011, 12:58
- Locatie: Stabroek - Antwerpen Belgie
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Re: 67'r brommer inmporteren als motor in Belgie
Hahaha, kan geen letter duits en is vertaald met google translate. Het heeft toch geholpen want het is toch in orde gekomenMach4 schreef:Pfff leer eerst eens fatsoenlijk Duits te schrijven dit staat vol met taalfouten.pirrebmw schreef:Hey
Er komt wel wat bij zien om een kreidler in te schrijven als moto.
Eerst moet deze thread een s doornemen op kreidlerforum.nl, maak daar ook ineens een profiel aan dit is altijd gemakkelijk voor de opbouw ed.
viewtopic.php?f=26&t=18727
Eerst moet je kreidler RS papieren krijgen van deheer Scheidt. Kreidler RS was vroeger bromfiets met snelheid van 80km/u daarom dat je deze papieren moet hebben.
scheidt.dortmund@t-online.de
Stuur daar een mail naar int duits
vb van mijn mail(verander de motornr en kadernr en jouw gegevens)
Goedentag
Ich bin Pieter Geerts aus Belgie und ich habe am 14/05/2011 eine K54/421 von 1979 angekäuft und wolte diesse wie eine motorrad einstellen in België.
Aber fur derr administration leute gibst ein problem das deu Höchstgeswindigkeit nur 40 km/h auf de Betriebserlaubenis ist, aber er lauft jetz 80 km/h.
Gibt es eine mögelichheid fur eines neues Betriebserlaubenis oder Zweitschrift zur machen mit der Höchstgeeswindigkeit van 80 km/h
Fahrgestell – nr: 4098964
Motor Nr: 5151215
Fusschaltung
Documenten in beilage.
-Maloud Kreidlerdatabase
-Foto typenschild
-Beweis für den Verlust der Konformitätsbescheinigung der Polizei
Grüsse,
Dit heb ik gestuurd naar de heer Rudolf scheidt. Hij antwoord dan om 30€ te storten en als hij die ontvangen heeft krijg je de papieren opgestuurd.
Dan is je kreidler een RS met snelheid van 80km/u(volgens de papieren toch)
Dan ga je daarmee naar de douane voor een invoeren van de kreidler en krijg je ineens roos formulier, daarna ga je naar de DIV en die gaan je gegevens geven om de FOD mobiliteit te contacteren om een PVG nummer aan te vragen, dit heeft de DIV nodig voor elk belgisch voertuig die een nr plaat wil hebben.
Dit kost 60€ en na enkele weken krijg je dit nr doorgestuurd met een papier bewijs.
Daarna ga je met alle papieren naar de DIV en krijg je je plaat als alles in orde is.
Nu dit alles is wel 5jaar geleden en ik weet niet of nu nog zo gaat, ik had na 2mnd mijn plaat en was in totaal een kleine 100€ kwijt.
(dit heb ik gekopieerd van een ander forum waar deze vraag aan mij gesteld is beweest)
-
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 18 jun 2005, 17:36
- Locatie: GENT !
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Re: 67'r brommer inmporteren als motor in Belgie
Aha, ik heb al antwoord van Rudolf maar mijn Duits is zo goed als m'n chinees...
Kan iemand hier wat uit concluderen? Gezien hij z'n prijs vermeld (38) vermoed ik dat het goed kan komen..?
Wie sie schon sagen handelt es sich um ein Exportfahrzeug aus der Schweiz für das es keine deutsche ABE gibt.
Es besteht nur die Möglichkeit dieses Fahrzeug in ein deutsches Vergleichsmodell K54/52 GT 5-Gang umzutypen.
Ich erstelle dann Zweitschrift, das dazu passende Typschild und eine Konformitätserklärung für Belgien.
Kan iemand hier wat uit concluderen? Gezien hij z'n prijs vermeld (38) vermoed ik dat het goed kan komen..?
Wie sie schon sagen handelt es sich um ein Exportfahrzeug aus der Schweiz für das es keine deutsche ABE gibt.
Es besteht nur die Möglichkeit dieses Fahrzeug in ein deutsches Vergleichsmodell K54/52 GT 5-Gang umzutypen.
Ich erstelle dann Zweitschrift, das dazu passende Typschild und eine Konformitätserklärung für Belgien.
- Mach4
- Berichten: 2003
- Lid geworden op: 10 aug 2011, 11:16
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Re: 67'r brommer inmporteren als motor in Belgie
Ik vraag mij af of dit goed gaat komen,die papieren regelen is geen probleem,maar die brommer staat al
geregistreerd ,kom je dan naar de keuring dan vraag ik mij af of ze kunnen zien dat hij in Nederland geregistreerd is geweest
als zijnde een brommer aan de hand van het framenummer.Kom je dan met een heel ander type nummer plaatje dan zouden
ze wel eens moeilijk kunnen gaan doen.Die van mij kwam direct uit Zwitserland en dan is het zeker geen probleem.
geregistreerd ,kom je dan naar de keuring dan vraag ik mij af of ze kunnen zien dat hij in Nederland geregistreerd is geweest
als zijnde een brommer aan de hand van het framenummer.Kom je dan met een heel ander type nummer plaatje dan zouden
ze wel eens moeilijk kunnen gaan doen.Die van mij kwam direct uit Zwitserland en dan is het zeker geen probleem.
- sven bosch
- Berichten: 539
- Lid geworden op: 22 dec 2009, 23:11
- Locatie: antwerpse kempen
- Gegeven waarderingen: 23 keren
- Ontvangen waarderingen: 18 keren
Re: 67'r brommer inmporteren als motor in Belgie
in belgie doen ze helemaal niet moeilijk, volgens mij geen communicatie tussen div en rdw...
gr sven
gr sven
- Caspar
- Berichten: 13643
- Lid geworden op: 10 sep 2002, 14:43
- Locatie: Zuid-Oost Limburg
- Gegeven waarderingen: 592 keren
- Ontvangen waarderingen: 826 keren
Re: 67'r brommer inmporteren als motor in Belgie
Kort: het betreft een Zwitsers export model waarvoor geen Duitse " algemeine betriebs erlaubnis" bestaat.Byenary schreef:Aha, ik heb al antwoord van Rudolf maar mijn Duits is zo goed als m'n chinees...
Kan iemand hier wat uit concluderen? Gezien hij z'n prijs vermeld (38) vermoed ik dat het goed kan komen..?
Wie sie schon sagen handelt es sich um ein Exportfahrzeug aus der Schweiz für das es keine deutsche ABE gibt.
Es besteht nur die Möglichkeit dieses Fahrzeug in ein deutsches Vergleichsmodell K54/52 GT 5-Gang umzutypen.
Ich erstelle dann Zweitschrift, das dazu passende Typschild und eine Konformitätserklärung für Belgien.
Er bestaat wel een mogelijkheid om het type te wijzigen in het vergelijkbare Duitse model K54/52GT 5bak.
Ik zorg dan voor het juiste typeplaatje , kopie eerste toelating en een conformiteitsverklaring voor België.
Einde vertaling
-
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 18 jun 2005, 17:36
- Locatie: GENT !
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Re: 67'r brommer inmporteren als motor in Belgie
hmmm bedankt voor jullie input.
Dus de officiële man in Duistland zou me een nieuw typeplaatje sturen..? Lijkt me toch ook niet de meest legale actie om te doen. Lijkt me ook wel op te vallen als er zo'n nieuw plaatje op hangt te blinken.
Dus de officiële man in Duistland zou me een nieuw typeplaatje sturen..? Lijkt me toch ook niet de meest legale actie om te doen. Lijkt me ook wel op te vallen als er zo'n nieuw plaatje op hangt te blinken.
- sven bosch
- Berichten: 539
- Lid geworden op: 22 dec 2009, 23:11
- Locatie: antwerpse kempen
- Gegeven waarderingen: 23 keren
- Ontvangen waarderingen: 18 keren
Re: 67'r brommer inmporteren als motor in Belgie
je kan beter een plaatje bij kreidlerparts.com laten graveren, net echt
rudolf zijn slagcijfers zijn nogal groot
plaatje is in be ook niet van belang, framenummer kijken ze naar
en 99 procent van de frameplaatjes zien er nog superstrak uit
gr sven
rudolf zijn slagcijfers zijn nogal groot
plaatje is in be ook niet van belang, framenummer kijken ze naar
en 99 procent van de frameplaatjes zien er nog superstrak uit
gr sven
- pirrebmw
- Berichten: 91
- Lid geworden op: 08 aug 2011, 12:58
- Locatie: Stabroek - Antwerpen Belgie
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Re: 67'r brommer inmporteren als motor in Belgie
Ik heb mijn oud typeplaatje laten hangen, daar kijkt geen man naar. Zolang het framenr maar correct is.sven bosch schreef:je kan beter een plaatje bij kreidlerparts.com laten graveren, net echt
rudolf zijn slagcijfers zijn nogal groot
plaatje is in be ook niet van belang, framenummer kijken ze naar
en 99 procent van de frameplaatjes zien er nog superstrak uit
gr sven
(btw Sven, staat jouw blokje nog te koop?)
- sven bosch
- Berichten: 539
- Lid geworden op: 22 dec 2009, 23:11
- Locatie: antwerpse kempen
- Gegeven waarderingen: 23 keren
- Ontvangen waarderingen: 18 keren