Mezelf even voorstellen!

Stel je zelf voor aan het Kreidlerforum. Introduce yourself to the Kreidlerforum.
Bericht
Auteur
Roland
Berichten: 5115
Lid geworden op: 22 nov 2004, 09:18
Locatie: Amstelveen
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 89 keren

Re: Mezelf even voorstellen!

#26 Bericht door Roland » 06 apr 2017, 14:09

Dennis, forumlid Pascal heeft nog een set nette 6 spaaks gietwielen te koop staan.

Grt,

Rolando

Gebruikersavatar
Parlotti
Winnaar Kreidlerverkiezing 2012
Berichten: 1413
Lid geworden op: 31 jul 2010, 17:41
Locatie: Zoetermeer
Gegeven waarderingen: 10 keren
Ontvangen waarderingen: 11 keren
Contacteer:

Re: Mezelf even voorstellen!

#27 Bericht door Parlotti » 06 apr 2017, 18:50

mvl schreef:En als je op de leeftijd komt dat je vaker naar het toilet moet en wel eens dingen vergeet dan kun je hem altijd nog in de originele staat terugbrengen. Gr. Menno
:lol: :lol: gelukkig hebben we de foto's nog, anders waren we al vergeten hoe ze er origineel uitzagen :rs

De Snavelaar
Berichten: 1330
Lid geworden op: 23 apr 2013, 21:13
Locatie: Onder N.A.P
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: Mezelf even voorstellen!

#28 Bericht door De Snavelaar » 08 apr 2017, 13:19

Ik zie liever spaakwielen maar heb dan ook Abraham al gezien. Welkom hier jonge vriend. Veel plezier en houd hem netjes...kettingrand.....brr..

ramses123
Berichten: 46
Lid geworden op: 01 nov 2016, 11:04
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Mezelf even voorstellen!

#29 Bericht door ramses123 » 08 apr 2017, 20:19

Hallo ,Denis
Knappe kreidler een echte racket,doe hem nooit meer
WEG!Anders ga je toch binnen 30 jaar een andere moeten kopen ,ik spreek uit ervaring ,opgepast nog geen rijbewijs,dan moet je voorlopig op privee terein gaan rijden ,anders gaat de politie met je oren trekken ,heb ik ook ervaring mee! veel plezier er mee.
GERRY!

SwiffMeister
Berichten: 548
Lid geworden op: 15 apr 2006, 19:14
Gegeven waarderingen: 6 keren
Ontvangen waarderingen: 7 keren

Re: Mezelf even voorstellen!

#30 Bericht door SwiffMeister » 10 apr 2017, 22:59

Caspar schreef:Welkom Dennis. Veel plezier met je Kreidler.

Zal het maar meteen toegeven: toen ik zo oud was als jij , heb ik mijn hele Kreidler verkloot.
Chroom achterspatbord , kettingrandje , motocross stuur, vierkante koplamp, KS80 cockpit, Swallow-Roadstar bandjes, sportkeringen, chromen zijkappen en nog veel meer troep.
Ik was er blij mee. Heb veel beleeft en meegemaakt.

Jááren later kreeg ik er spijt van en heb dezelfde brommer in oude staat hersteld.
Gewoon een kwestie van nooit wat weg doen, kun je het altijd weer terug veranderen.
En een andere tip: koop niet tè veel en hou wat te dromen, dan hoef je ook nooit wat weg te doen waar je later weer spijt van krijgt. Op een gegeven moment vertrek je thuis en zul je je hele hobby insclusief al je onderdelen in je eigen schuurtje moeten proppen. Dat is doorgaans een stuk kleiner dan wat je nu tot je beschikking hebt.
Zelf heb ik daarom tussen mn 18e en mn 29e eigenlijk niks meer bijgekocht. Ik zag de bui op mn 18e al hangen. Toen ik op mn 24e thuis vertrok, pastte het allemaal maar net in mn eigen hok.

Plaats reactie