Maarten's Kreidler Club!
MAARTEN'S KREIDLER CLUB!
Home
Home
Forum
Forum
Sitemap - Hoofdmenu
Sitemap
Help
Help
Inloggen
Log in
Contact
Contact

Aangepast zoeken




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 70 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo feb 28, 2018 10:56 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za apr 04, 2009 5:32 pm
Berichten: 795
Woonplaats: almere
Dat zijn goede berichten. Als jij zegt dat hij er goed mee rijd zal dat vast zo zijn. Het is alleen wel zo dat een (extreem) grote carburateur lastig is af te stellen op alle gebieden. Top dat hij het er goed op doet.

Gr Thijs


Share on FacebookShare on Twitter
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo feb 28, 2018 11:01 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jul 17, 2017 9:37 am
Berichten: 145
Woonplaats: Marknesse
midde schreef:
Op deze cilinder moet gewoon een 18 t/m 28mm carburateur op af te stellen zijn. Dat er verschil zit in de vermogens tussen deze carburateurs is logisch maar hij moet met iedere carburateur goed kunnen rijden. Dat hij met de 34 beter oppak dan met de 28 zegt waarschijnlijk meer over de staat van de carburateur of jou afstel kunsten dan dat hij het er echt beter op doet. Wat mij opviel in het filmpje is dat de carburateur erg schuin Staat, of lijkt dit alleen zo ? Zoals eerder geopperd, zorg voor originele sproeier of je moet ze kunnen nameten. Een motor afstellen is een tijdrovende bezigheid en verander maar 1 ding per keer. Hoe is de bougie? Zwart , nat , grijs ???

Gr Thijs


Was iets vergeten de bougie kleur. De bougie heb ik een foto van gemaakt van de 34mm ZONDER luchtfilter en hoofd 120 en stationeer 40 toen heb ik er mijn TwinAir luchtfilter er op gezet met een hoofd 125 en stationeer 60. Hier bij de foto.

Timo
Bijlage:
89887843-119D-4F42-BCCF-A6F26505D776.jpeg
89887843-119D-4F42-BCCF-A6F26505D776.jpeg [ 67.85 KiB | 2474 keer bekeken ]


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo feb 28, 2018 11:05 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jul 17, 2017 9:37 am
Berichten: 145
Woonplaats: Marknesse
midde schreef:
Dat zijn goede berichten. Als jij zegt dat hij er goed mee rijd zal dat vast zo zijn. Het is alleen wel zo dat een (extreem) grote carburateur lastig is af te stellen op alle gebieden. Top dat hij het er goed op doet.

Gr Thijs


Daar geef ik je gelijk in waar ik last van hadt als ik de koppeling zonder gas gaf om om te schakelen liep hij niet lekker. Eenmaal vol gas houden snel schakelen met de koppeling in liep hij als de brandweer. Koppeling is ook niet helemaal lekker op een op andere manier ontkoppelt hij niet helemaal en als ik dan terug wil naar zijn een ratelt hij over de tanden heen dit komt door het stil van het blok of aan de afstelling van de koppeling maar da zou goed moeten zijn. 2 slagen uit 5 plaatskoppeling en versterkte diafragma geen originele boutjes kan dat een probleem zijn ?

Timo


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo feb 28, 2018 11:09 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jul 17, 2017 9:37 am
Berichten: 145
Woonplaats: Marknesse
lbs schreef:
Hoi Timo. Je begrijpt niet hoe een Mikuni carburateur werkt.De stationair benzine sproeier heeft ook invloed op het mengsel bij volgas. Zie het maar als een optelsom.
Jij hebt stationairsproeier 70 is veel te groot( eifelyeti) sproeier 35 of 40 is grootzat.
Als hoofdsproeier 135 /140
Gebruik alleen originele Mikuni sproeiers Dit in verband met een afwijkende codering op de sproeier.
Dus geen Dell Ortho of stage 6 sproeiers,ook passen deze wel.
Controleer ook de voorontsteking deze moet op 1,2 mm staan.
Wil je meer weten over Mikuni, de site van Topham Duitsland of de site van Black Mamba.


Hallo

Ik heb sproeiers in 100 tot 170 en nog een 210 dit zijn de lange sproeiers. Stationeee 40 en 60 die 70 was een probeer sol. Afwijkende codering was ik achter gekomen vindt et maar raar. Voor ontsteking 1,2 begin ik niet meer aan heb hem op 1 mm gehad toen had hij geen vermogen meer. 2,0 was tot nu toe het beste. Weet u een website waar je de originele sproeiers kan bestelen voor dat ik imitatie rommel beste.

Timo


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo feb 28, 2018 11:14 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jul 17, 2017 9:37 am
Berichten: 145
Woonplaats: Marknesse
Caspar schreef:
Ik snap Timo wel: het moet en zal werken. Met de 34mm carburateur lijkt het beter te gaan.
Ik heb wel respect voor zijn doorzettingsvermogen. En dan zijn er 2 uitkomsten: -1- Eureka , het werkt toch , of : -2- helaas , ik moet iets anders proberen.
Zo leer je wel het meest. Laat Timo maar schuiven , komt goed.

Als hij vastloopt is hier genoeg kennis om hem weer vlot te trekken.


Hallo caspar

Dat was het hele doel van 34 proberen maar als hij deze aan kan en goed mee loopt is er toch een teken dat hij meer benzine nodig heeft want anders zou hij er niet zo op willen lopen.

En ja vast lopen is me in 2 jaar tijd nog nooit overkomen ook niet met de voormalige Puch op nitro benzine. Maar dat is off-topic en daar gaat het niet over.

Meer filmpjes volgen

Timo


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo feb 28, 2018 11:17 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jul 17, 2017 9:37 am
Berichten: 145
Woonplaats: Marknesse
Eifelyeti schreef:
Caspar schreef:
Ik snap Timo wel: het moet en zal werken. Met de 34mm carburateur lijkt het beter te gaan.
Ik heb wel respect voor zijn doorzettingsvermogen.

Als hij vastloopt is hier genoeg kennis om hem weer vlot te trekken.


da ben ik met je eens...

ma ik moet dan ook ens de andere weg probeeren.....òf niet?

en dat hij geen vastooper heft, dat is toch het Ziel.......of niet

probeeren is leeren... :thumbsup , dat maakt timo goed :thumbsup



Hallo

Dat ik geen vastloper heb komt meer denk ik door het spul en kwaliteit van de voormallige brommers. Ik meng 1:40 dat is toch niet te extreem?
En ja proberen moet wel kennis op doen voor later is alleen maar goed toch om dit voor te brengen.
Met mijn andere brommer (Yamaha Dt50x 2012) is mijne al een keer warm gelopen door het olie pompje ( echt troep kwaliteit )

Lang leven kreidler (en ori mahle)

Timo


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo feb 28, 2018 11:31 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za apr 04, 2009 5:32 pm
Berichten: 795
Woonplaats: almere
Staan de merktekens van de koppelingstift en het carter wel gelijk? Dit kan je afstellen door de kleine shims achter de drukplaat toe te voegen of weg te nemen. Een vastloper wordt doorgaans niet veroorzaakt door de hoeveelheid olie die je aan de benzine toevoegt maar door een te arm mengsel, de olie zorgt alleen voor de smering van bigend, smallend en bo17 lagers.

Gr Thijs


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do maart 01, 2018 9:59 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do sep 04, 2003 10:10 pm
Berichten: 9243
Woonplaats: het emperisch centrum der RS,en
Ik maak toch weer een zijsprong. Laatst ben ik enige malen hier op een testbank geweest met mijn RS. Die man vond de 26mm toch al vrij groot voor mijn 90cc, zeker voor een straatfiets. Dit omdat je bij lagere toerentallen een (te) lage gasstroomsnelheid hebt in de carburateur, dit was bij de Mikuni VM26mm op de bank goed te zien. Wel een iets hoger vermogen maar onderin lastig af te stellen, door de lage gasstroomsnelheid krijg je ook geen mooi verneveld mengsel. Dat heb ik thuis weer geprobeerd met kleinere carburateurs, 20 en 23mm bing. Met de bing 20mm was hij zelfs flink onder z'n powerband goed bij de les en smoorde totaal niet meer, maar wel merkbaar minder topvermogen. De bij 23mm gaf merkbaar meer topvermogen en was iets minder bij de les bij de lagere toerentallen, maar reed nog altijd beter dan de 26mm (onderin). Ik heb het dus bij die 23mm gelaten, het vergelijk wil dus zeker niet zeggen dat de bing 'beter' is als de mikuni, dat geloof ik zelf ook niet. Het verschil word gemaakt door de kleinere carburateur doorlaat en de hogere venturie snelheid. Persoonlijk zou ik dus niet groter gaan de 24mm, maar dan moet je wel een goede 24mm hebben met dito afstelmogelijkheden.

Ik weet dat de meesten het hier dus niet met mij eens zullen zijn, maar in mijn optiek geldt (zeker voor een straatfiets) dat hij niet alleen maar een flink topvermogen moet leveren, je moet er ook 'normaal' mee kunnen rijden.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do maart 01, 2018 10:43 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jul 17, 2017 9:37 am
Berichten: 145
Woonplaats: Marknesse
nozems schreef:
Ik maak toch weer een zijsprong. Laatst ben ik enige malen hier op een testbank geweest met mijn RS. Die man vond de 26mm toch al vrij groot voor mijn 90cc, zeker voor een straatfiets. Dit omdat je bij lagere toerentallen een (te) lage gasstroomsnelheid hebt in de carburateur, dit was bij de Mikuni VM26mm op de bank goed te zien. Wel een iets hoger vermogen maar onderin lastig af te stellen, door de lage gasstroomsnelheid krijg je ook geen mooi verneveld mengsel. Dat heb ik thuis weer geprobeerd met kleinere carburateurs, 20 en 23mm bing. Met de bing 20mm was hij zelfs flink onder z'n powerband goed bij de les en smoorde totaal niet meer, maar wel merkbaar minder topvermogen. De bij 23mm gaf merkbaar meer topvermogen en was iets minder bij de les bij de lagere toerentallen, maar reed nog altijd beter dan de 26mm (onderin). Ik heb het dus bij die 23mm gelaten, het vergelijk wil dus zeker niet zeggen dat de bing 'beter' is als de mikuni, dat geloof ik zelf ook niet. Het verschil word gemaakt door de kleinere carburateur doorlaat en de hogere venturie snelheid. Persoonlijk zou ik dus niet groter gaan de 24mm, maar dan moet je wel een goede 24mm hebben met dito afstelmogelijkheden.

Ik weet dat de meesten het hier dus niet met mij eens zullen zijn, maar in mijn optiek geldt (zeker voor
een straatfiets) dat hij niet alleen maar een flink topvermogen moet leveren, je moet er ook 'normaal' mee kunnen rijden.


Hallo nozems

Ik begrijp je volkomen ik heb helaas geen 24mm om te testen. Ik vindt het eerlijk gezecht nog mee vallen hoe hij onderin voor uit komt. Maar ja zo op gevoel kan je weinig zeggen ik zou het morgen avond op de test bank wel zien wat hij doet.

Timo


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do maart 01, 2018 10:47 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jul 17, 2017 9:37 am
Berichten: 145
Woonplaats: Marknesse
midde schreef:
Staan de merktekens van de koppelingstift en het carter wel gelijk? Dit kan je afstellen door de kleine shims achter de drukplaat toe te voegen of weg te nemen. Een vastloper wordt doorgaans niet veroorzaakt door de hoeveelheid olie die je aan de benzine toevoegt maar door een te arm mengsel, de olie zorgt alleen voor de smering van bigend, smallend en bo17 lagers.

Gr Thijs


Hallo Thijs.

Slimme op merken zelf niet aan gedacht. Ik zat zelf eerder te denken aan de bouten die ik heb want het zijn namelijk niet de originele, want eerst heb ik het nooit gehadt. Kan het ook zijn dat de motor onderin uitvalt want met de 34mm heb ik dit niet gehad maar hij ontkoppelt niet helemaal dus als ik de koppeling in trek blijft hij toch een beetje de versnelling pakken.

Timo


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do maart 01, 2018 11:19 am 
Offline

Geregistreerd: ma mei 28, 2007 5:12 pm
Berichten: 289
Woonplaats: Heemskerk
Hoi Timo.Om te beginnen, originele Mikuni onderdelen hebben het zg Mikuni merkje (zie bijlage)
Jekunt dus makkelijk controleren of je originele Mikuni onderdelen hebt.
Sproeiermaten.Bing geeft de doorlaat in mm aan,Bv Bing 80 = 0,80 mm .Andere merken gebruiken als indicatie het oppervlak van de doorlaat en weer andere de doorvoer van lucht of benzine.Dit is de reden dat je niet zomaar sproeiers van verschillende afkomst kunt vergelijken.
Een carburatuer goed afstellen is ook niet eenvoudig zeker niet bij de grotere doorlaten op een racecilinder.
Maar het kan.Heb je het artikel al gelezen op de site van Emillio (Black Mamba) ?
Deze heeft ook originele sproeiers, maar ook zunparts.nl , Mikuni Topham.de en bij sommige Yamaha dealers.
Veel succes op de testbank. Zeer leerzaam en stel vragen.


Bijlagen:
mikuni.JPG
mikuni.JPG [ 8.06 KiB | 2428 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do maart 01, 2018 6:02 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jul 17, 2017 9:37 am
Berichten: 145
Woonplaats: Marknesse
lbs schreef:
Hoi Timo.Om te beginnen, originele Mikuni onderdelen hebben het zg Mikuni merkje (zie bijlage)
Jekunt dus makkelijk controleren of je originele Mikuni onderdelen hebt.
Sproeiermaten.Bing geeft de doorlaat in mm aan,Bv Bing 80 = 0,80 mm .Andere merken gebruiken als indicatie het oppervlak van de doorlaat en weer andere de doorvoer van lucht of benzine.Dit is de reden dat je niet zomaar sproeiers van verschillende afkomst kunt vergelijken.
Een carburatuer goed afstellen is ook niet eenvoudig zeker niet bij de grotere doorlaten op een racecilinder.
Maar het kan.Heb je het artikel al gelezen op de site van Emillio (Black Mamba) ?
Deze heeft ook originele sproeiers, maar ook zunparts.nl , Mikuni Topham.de en bij sommige Yamaha dealers.
Veel succes op de testbank. Zeer leerzaam en stel vragen.


Bedankt
Zeker leerzaam.
Op mijn YouTube kanaal staat nog een filmpje met de 26.

Timo


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do maart 01, 2018 6:25 pm 
Offline
Expert
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 27, 2002 10:55 pm
Berichten: 46942
Woonplaats: Gem. Leidschendam/Voorburg
Timo_iepsma schreef:
midde schreef:
Staan de merktekens van de koppelingstift en het carter wel gelijk? Dit kan je afstellen door de kleine shims achter de drukplaat toe te voegen of weg te nemen. Een vastloper wordt doorgaans niet veroorzaakt door de hoeveelheid olie die je aan de benzine toevoegt maar door een te arm mengsel, de olie zorgt alleen voor de smering van bigend, smallend en bo17 lagers.

Gr Thijs


Hallo Thijs.

Slimme op merken zelf niet aan gedacht. Ik zat zelf eerder te denken aan de bouten die ik heb want het zijn namelijk niet de originele, want eerst heb ik het nooit gehadt. Kan het ook zijn dat de motor onderin uitvalt want met de 34mm heb ik dit niet gehad maar hij ontkoppelt niet helemaal dus als ik de koppeling in trek blijft hij toch een beetje de versnelling pakken.

Timo
Bouten zijn bouten als ze 8.8 zijn. Ongeacht merk. Je hebt het blok een aantal keer in en uit elkaar gehaald. Jammer dat je zoiets basic als de koppelingas niet op zijn merkteken hebt staan.
De platte kant staat dan haaks op het blok ( en dus de stift )


Tekst montagehandleiding

De koppelingsdrukpen aanbrengen
-Koppelingshefboom aan de onderkant van het carter in de richting van de wijzers van de klok = trekrichting van de kabel, draaien. De met de hand aangedrukte dekplaat moet met vrij komen beginnen als de koppelingshefboom loodrecht (haaks) op het scheidingsvlak van het carter staat. Zo nodig vulringen op de tap van de koppelingsdrukpen plaatsen, (ring 15.07.15 = 0,5 mm dik, ring 15.07.16 = 1,5 mm dik). Zie fig. 26.


Enzo


Bijlagen:
BFCEBA7A-6876-41F7-A9BE-3EDFAF9EEC7C.jpeg
BFCEBA7A-6876-41F7-A9BE-3EDFAF9EEC7C.jpeg [ 60.49 KiB | 2385 keer bekeken ]
Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do maart 01, 2018 7:20 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jul 17, 2017 9:37 am
Berichten: 145
Woonplaats: Marknesse
Enzo-tvdzijden schreef:
Timo_iepsma schreef:
midde schreef:
Staan de merktekens van de koppelingstift en het carter wel gelijk? Dit kan je afstellen door de kleine shims achter de drukplaat toe te voegen of weg te nemen. Een vastloper wordt doorgaans niet veroorzaakt door de hoeveelheid olie die je aan de benzine toevoegt maar door een te arm mengsel, de olie zorgt alleen voor de smering van bigend, smallend en bo17 lagers.

Gr Thijs


Hallo Thijs.

Slimme op merken zelf niet aan gedacht. Ik zat zelf eerder te denken aan de bouten die ik heb want het zijn namelijk niet de originele, want eerst heb ik het nooit gehadt. Kan het ook zijn dat de motor onderin uitvalt want met de 34mm heb ik dit niet gehad maar hij ontkoppelt niet helemaal dus als ik de koppeling in trek blijft hij toch een beetje de versnelling pakken.
Timo
Bouten zijn bouten als ze 8.8 zijn. Ongeacht merk. Je hebt het blok een aantal keer in en uit elkaar gehaald. Jammer dat je zoiets basic als de koppelingas niet op zijn merkteken hebt staan.
De platte kant staat dan haaks op het blok ( en dus de stift )


Tekst montagehandleiding

De koppelingsdrukpen aanbrengen
-Koppelingshefboom aan de onderkant van het carter in de richting van de wijzers van de klok = trekrichting van de kabel, draaien. De met de hand aangedrukte dekplaat moet met vrij komen beginnen als de koppelingshefboom loodrecht (haaks) op het scheidingsvlak van het carter staat. Zo nodig vulringen op de tap van de koppelingsdrukpen plaatsen, (ring 15.07.15 = 0,5 mm dik, ring 15.07.16 = 1,5 mm dik). Zie fig. 26.


Enzo


Hallo tjerry

Ik heb zoals gelezen zo gedaan. Merktekens staan goed van de koppeling en arm. Ik dacht dat het de bouten waren. De shims heb ik nog niet na gekeken. Maar als hij niet helemaal ontkoppelt en beetje blijft plakken moet er een shim tussen. Maar zolang de kreidler blijft lopen heb ik er geen last van alleen als de kreidler uitvalt.

Timo


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr maart 02, 2018 10:29 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 10, 2002 2:43 pm
Berichten: 9517
Woonplaats: Zuid-Oost Limburg
Bewegen de koppelingsplaten (en de stalen tussenplaten-) wel makkelijk door de binnen- en buitenkorf ?
Vaak klemmen de platen tussen de tanden , en dan komt de koppeling ook niet goed vrij.

Oplossing is dan: de tanden van de korf richten.
Koppelingsplaten zijn ook niet altijd aan de maat , dan moet je ze met de vijl passend maken.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr maart 02, 2018 9:15 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jul 17, 2017 9:37 am
Berichten: 145
Woonplaats: Marknesse
Caspar schreef:
Bewegen de koppelingsplaten (en de stalen tussenplaten-) wel makkelijk door de binnen- en buitenkorf ?
Vaak klemmen de platen tussen de tanden , en dan komt de koppeling ook niet goed vrij.

Oplossing is dan: de tanden van de korf richten.
Koppelingsplaten zijn ook niet altijd aan de maat , dan moet je ze met de vijl passend maken.


Hallo caspar dit zou het wel eens kunnen zijn. Als de motor blijft lopen met terug schakelen is er geen probleem. Maar zodra hij uit is het niet zo goed.

Timo


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za maart 03, 2018 12:39 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jul 17, 2017 9:37 am
Berichten: 145
Woonplaats: Marknesse
Hallo allemaal

Hier bij de filmpjes met de 26mm mikuni.

https://youtu.be/3Pq6NURgU6s

Timo


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo maart 28, 2018 6:27 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jul 17, 2017 9:37 am
Berichten: 145
Woonplaats: Marknesse
Hallo allemaal

Lang geleden dat ik iets gepost heb maar het is weer zo ver.

Door omstandig heden met me oom kon ik helaas niet naar s en s maar inmiddels wel een meeting gehad met kreidlerjugend. Michel vondt hem apart rijden. De kreidler loopt nogsteeds goed op de 34mm maar heb een 36 mikuni en een 24 mikuni op gezocht en gevonden om te proberen. Nu ben ik bezig met een binnen rotor maken als nieuwe test ontsteking hier van volgt meer.

Timo


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo maart 28, 2018 9:30 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do feb 16, 2017 9:26 pm
Berichten: 817
Woonplaats: Nootdorp
Idd ding reed helemaal Wack, onderin verzoop hij echt. Maar op top reed hij prima. Nou niet doorslaan met een 36, beter een 24 valstroom Dell'Orto kopen en die netjes afstellen..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do mei 31, 2018 2:27 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma jul 17, 2017 9:37 am
Berichten: 145
Woonplaats: Marknesse
Hallo

Lang geleden dat ik hier wat in gepost hebt. Te druk met school en andere project maar inmiddels heb ik het op gepakt en toch blokje na gelopen. Niks versleten. Toen het weer warmer begon te worden moest ik als maar kleinere sproeiers gaan gebruiken (zat inmiddels op 1,4mm). Dus ja de cilinder en zuiger na gemeten. Nu blijkt dat men oude mahle versleten te zijn en de zuiger. Dus cilinder opgemeten en blijkt nog goed te zijn dus een nieuw meteor besteld aangepast en getest. Nu hij weer compressie had moest hij meer benzine hebben ongeveer en halve keer zoveel. Beestje trok weer zoals vroeger. Maar was nog steeds niet tevreden dus ben verder gaan prutsen. Heb het luchtfilter er afgehaalt een sproeier naar 2,4mm geboort en kijken of hij wou lopen en ja hoor liep onder niet helemaal goed een dood puntje maar boven in zeer goed ( in zen neutraal 14000 toeren en rijdend max 11000). Alleen trok hij hem niet door boven in dus zijn we over gestapt naar euro 98 en naar andere olie motul 800. Had gister een 26mm weer geprobeert en liep al beter en leek feller te zijn in mijne ogen (stationeer 60 en hoofd 150 met twin air). Echter heb ik voor vanavond een testbank gereserveerd zo dat ik kan kijken wat de verschillen zijn tussen de 26 en 34. En de grafieken komen zeker fotos van.

Timo

Pas tips zijn altijd welkom! :P


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 70 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Kreidlerservice - www.kreidlerservice.nl WTR: wij kunnen uw brommer/scooter of motor voor u reviseren en/of repareren. Ook voor tuning. Wij gaan voor betrouwbaarheid en kwaliteit. Specialist in Kreidler, Sachs, Yamaha, Zundapp en AM6. Vele Kreidler onderdelen voor uw brommer of motorfiets razendsnel in huis met de website Kreidlerstore.nl!
Uw advertentie op Kreidler.nl!