Maarten's Kreidler Club!
MAARTEN'S KREIDLER CLUB!
Home
Home
Forum
Forum
Sitemap - Hoofdmenu
Sitemap
Help
Help
Inloggen
Log in
Contact
Contact

Aangepast zoeken




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 126 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za mei 22, 2004 8:01 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo sep 01, 2002 2:33 am
Berichten: 676
Plaats hier al je op/aanmerkingen/vragen over de cilinders enz. die in dit topic worden beschreven.


Share on FacebookShare on Twitter
Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 26, 2004 11:02 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr jun 06, 2003 10:24 pm
Berichten: 163
Woonplaats: kerkenveld
Kunnen er ook imi cilinders bij? Om de lijst helemaal compleet te maken

groeten Niels


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo mei 26, 2004 11:04 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo sep 01, 2002 2:33 am
Berichten: 676
niels schreef:
Kunnen er ook imi cilinders bij? Om de lijst helemaal compleet te maken

groeten Niels


Dat is prima!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do mei 27, 2004 9:52 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za sep 07, 2002 4:07 pm
Berichten: 2644
ik zal ook eens wat foto'tjes maken van wat cilinders, opgevoerde cilinders ook goed: VHS, van veen?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do mei 27, 2004 9:58 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za sep 07, 2002 4:07 pm
Berichten: 2644
misschien makkelijk om een sticky van die andere topic te maken??


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do mei 27, 2004 1:35 pm 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 15, 2003 2:33 pm
Berichten: 4497
Woonplaats: Maassluis
smulders schreef:
misschien makkelijk om een sticky van die andere topic te maken??


done. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do mei 27, 2004 5:01 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 9:56 pm
Berichten: 2204
Woonplaats: Duitsland
ik heb al foto's van org ned cillie.. doek vanaaf wel ff posten


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do mei 27, 2004 5:09 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo sep 01, 2002 2:33 am
Berichten: 676
Citaat:
ik zal ook eens wat foto'tjes maken van wat cilinders, opgevoerde cilinders ook goed: VHS, van veen?


Best man, alles is welkom! (Zolang het maar van Kreidler is)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do mei 27, 2004 5:18 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za sep 07, 2002 4:07 pm
Berichten: 2644
owkeej zal is kijken of het ook lukt om er poort mappen bij te tekenen. denk dak vanavond wel ff tijd heb :)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do mei 27, 2004 5:50 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr mei 30, 2003 4:32 pm
Berichten: 5408
Woonplaats: Gelderland
moeten er persee foto's van de cilinder bij? want ik heb geen digi cam...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do mei 27, 2004 5:59 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo nov 24, 2002 9:56 pm
Berichten: 2204
Woonplaats: Duitsland
maak ik dadelijk wel voor je schat


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do mei 27, 2004 6:53 pm 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 15, 2003 2:33 pm
Berichten: 4497
Woonplaats: Maassluis
Je zou ook eventueel alvast de gegevens kunnen neerzetten en d.m.v. de wijzig knop er op latere termijn foto's bij kunnen voegen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do mei 27, 2004 7:05 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo sep 01, 2002 2:33 am
Berichten: 676
Citaat:
Je zou ook eventueel alvast de gegevens kunnen neerzetten en d.m.v. de wijzig knop er op latere termijn foto's bij kunnen voegen.


Da's ook goed ja.. zet er wel even bij, dat de foto's volgen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr mei 28, 2004 12:17 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di okt 28, 2003 7:10 pm
Berichten: 58
Woonplaats: maassluis
Als die nummers niet meer leesbaar zijn dan is het zeker niet meer te achterhalen wat voor soort cilinder het is?

Het enige dat ik namelijk weet is dat het 50cc is en dat het cilindernummer eindigt op 81. De rest is niet meer leesbaar. :?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr mei 28, 2004 1:07 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr mei 30, 2003 4:32 pm
Berichten: 5408
Woonplaats: Gelderland
kijk even in de cilinderlijst en kijk naar de grote van de poorten. Dan kan je het aantal pk's schatten en kan je op de cilinderlijst opzoeken wat voor cilinder het is :idea:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr mei 28, 2004 5:44 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za sep 07, 2002 5:55 pm
Berichten: 1698
Woonplaats: Amstelveen
Waarschijnlijk dus een
15.73.81
2 pk (1,8 PK)
rijwind gekoeld
cilinderkop 15.13.07(03) - 15.43.16
Koppakking 15.03.05
Zuiger 15.53.95
Carburateur 1/15/137
Toegepast op de RM


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr mei 28, 2004 6:18 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr mei 30, 2003 4:32 pm
Berichten: 5408
Woonplaats: Gelderland
1,8 pk met een 15mm, denk het niet :?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr mei 28, 2004 7:01 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di okt 28, 2003 7:10 pm
Berichten: 58
Woonplaats: maassluis
maloud schreef:
Waarschijnlijk dus een
15.73.81
2 pk (1,8 PK)
rijwind gekoeld
cilinderkop 15.13.07(03) - 15.43.16
Koppakking 15.03.05
Zuiger 15.53.95
Carburateur 1/15/137
Toegepast op de RM


Die kop klopt, dat is een 15.43.16 (dat was nog goed leesbaar)
Maar hoe kun je die zuiger dan herkennen??


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr mei 28, 2004 7:37 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr mei 30, 2003 4:32 pm
Berichten: 5408
Woonplaats: Gelderland
die zuiger is er gewoon 1 met 2 blokveren als het goed is.
die kan je niet echt ergens aan herkennen. Maar dat is toch ook niet belangrijk voor dit topic :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr mei 28, 2004 9:12 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za sep 07, 2002 5:55 pm
Berichten: 1698
Woonplaats: Amstelveen
hoeker schreef:
maloud schreef:
Waarschijnlijk dus een
15.73.81
2 pk (1,8 PK)
rijwind gekoeld
cilinderkop 15.13.07(03) - 15.43.16
Koppakking 15.03.05
Zuiger 15.53.95
Carburateur 1/15/137
Toegepast op de RM


Die kop klopt, dat is een 15.43.16 (dat was nog goed leesbaar)
Maar hoe kun je die zuiger dan herkennen??


Naast dit goede idee om de cilinders te inventariseren zijn er ook mensen, waaronder ondergetekende, die al een tijdje bezig waren met gegevens te verzamelen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di jun 01, 2004 9:25 pm 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 15, 2003 2:33 pm
Berichten: 4497
Woonplaats: Maassluis
Een vriendelijk doch dringend verzoek aan iedereen;
Ik heb al diverse reacties moeten verwijderen uit de cilindertopic, terwijl er duidelijk staat dat er alleen maar in deze topic gereageerd kan worden en de andere alleen bedoeld is voor het plaatsen van cilinderinfo en foto's.
Probeer hier a.u.b. aan mee te werken.
Vanaf heden zullen in ieder geval onnodige reacties in de betreffende topic zonder verdere uitleg worden verwijderd.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jun 04, 2004 11:40 am 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za sep 07, 2002 1:30 pm
Berichten: 1624
hallo,

ik het hier een cylinder liggen...maar het nummer komt niet op de cylinderlijst voor van kreidler museum...kan iemand mij wat meer vertellen over het cylinder?

15-73-98 is het nummer...er zit een gewone rechte inlaat op, uitlaat is met een flens aansluiting, maar geen 32mm.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: jmghj
BerichtGeplaatst: ma jun 07, 2004 4:28 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo okt 02, 2002 10:50 pm
Berichten: 405
Woonplaats: Zwolle
deze cil. heb ik ook: 15-73-98, het rijdt ongeveer 55 km/h
de uitlaataansluiting is gewoon voor 28mm
(ik rijd nu met een 32mm bocht)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma jun 07, 2004 9:09 pm 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za sep 07, 2002 1:30 pm
Berichten: 1624
oke, een +/- 2.9pkcylinder dus


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jul 07, 2004 6:57 pm 
Offline
Expert
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo nov 27, 2002 10:55 pm
Berichten: 45323
Woonplaats: Gem. Leidschendam/Voorburg
Ik heb een hagelnieuwe 2,9 pk SB en kan alle typenummers van de rubbers opgeven. Ook heeft mijn cilinder een gecombineerd nummer nl.
15-43.71/64 verder alle Mahle coderingen hetzelfde.

Kreidler nummers dempingsrubbers:
2 x 15.33.13
1 x 15.33.05
4 x 15.33.09
2 x 15.33.04
1 x 15.33.07
2 x 15.33.13


Enzo


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 126 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  


Kreidlerservice - www.kreidlerservice.nl KreidlerMarkt - Koop en Verkoop van Kreidler Florett en Onderdelen. De Jager Kreidler - Tuning & Kreidleronderdelen, rechtvertande koppelingen, nieuwe 6-bakken, membranen.
Vele Kreidler onderdelen voor uw brommer of motorfiets razendsnel in huis met de website Kreidlerstore.nl!

KreidlerMarkt

Koop en Verkoop van Kreidler en Onderdelen.
Kreidler Florett Marktplaats op Facebook.
Veiling - Kauf und Verkauf - MarketPlace!
WTR: wij kunnen uw brommer/scooter of motor voor u reviseren en/of repareren. Ook voor tuning. Wij gaan voor betrouwbaarheid en kwaliteit. Specialist in Kreidler, Sachs, Yamaha, Zundapp en AM6.
Uw advertentie op Kreidler.nl!