• Welkomsbericht
Welkom op Maarten's Kreidler Club, het forum over de legendarische Kreidler Florett bromfiets en de vele successen van Kreidler in de wegrace en motorsport!
Tip: Gebruik de sitemap om alle info op deze site te vinden!


  • Laatste Nieuws

Mooiste Kreidler Verkiezing 2007 - De Finale!


Afbeelding Uit 100 Kreidlers heeft de jury er 22 gekozen die mogen strijden om de titel.

Ik wens iedereen er veel plezier mee.



Het regelement plus de samenvatting van de voorgaande verkiezingen vind je hier!



-->> STEM NU!

Weergaven: 2032  •  Reacties: 0  •  Schrijf een reactie

Stefan Dörflinger (1976)


AfbeeldingStefan Dörflinger: 'Wegracen is 't stiefkind bij de Zwitserse autoriteiten'.



"En dan wil ik alle internationale races in Nederland rijden. Ik heb al eens gereden in Raalte, Zandvoort, Oldebroek en Hengelo. Fijne stuurcircuits."



-->> Lees verder

Weergaven: 2162  •  Reacties: 0  •  Schrijf een reactie

Lexmond meeting zondag 8 juli 2007


Meld je aan bij Sander (brolli21) als je naar Lexmond komt!



Gezocht: Betrouwbare Vrijwilligers voor de medewerking aan LEXMOND 2007.



Omdat deze clubdag steeds meer Kreidlers en publiek trekt, hebben wij ook meer vrijwilligers nodig om deze dag tot een succes te maken



Wij zoeken mensen voor de volgende taken:



 8 Begeleiders tijdens de toertocht. Welke moeten toezien op de algemene gang van zaken tijdens de toertocht en dat er geen deelnemers onverantwoord rijgedrag vertonen. (oa. Melvin, Andry, vader van Andry als begeleider met ervaring op de BMW motor, Johan van Zanten, Huib, Vincent "Vicente", Robert1)

 2 chauffeurs voor de bezemwagens. Zij welke een trailer / aanhangwagen oid hebben verdienen de voorkeur. (Mink W., Hugo Beek)

 1 chauffeur. Deze rijdt in een personenwagen en heeft tot taak te voorkomen, dat auto's de groep gaan inhalen. Voor deze taak moet je zeer ervaren zijn.

 2-3 goede techneuten Welke gedurende de toerrit eenvoudige storingen kunnen verhelpen. (Peter de Beus, )

 2 regelaars. Welke het parkeren van de Kreidlers op het terrein gaan regelen (Nick Bakker, )

 1 Teller. Deze is verantwoordelijk om het aantal Kreidlers te tellen op het parkeerterrein. (Peter "kuuk")

 1-2 fotografen. Welke de dag vastleggen voor de site. (Flacko, Frans Eijck)

 4 opruimers. Welke meehelpen het parkeerterrein na afloop mee op te ruimen. (André, Maarten, Tijmen104, Peter de Beus)



Om allerlei problemen rond personen te voorkomen, is de procedure als volgt:



Als je denkt, dat je geschikt bent voor een bepaalde taak, geef je op bij Maarten via de PB.



De opgegeven personen zullen door de organisatie beoordeeld worden. Indien je gekozen wordt, zal je een PB van Maarten ontvangen.



Bedenk wel dat als je je opgeeft, dat iedereen verwacht dat je komt opdagen op DE dag. Als je daar niet zeker van bent…alsjeblieft geef je niet op.

Op de dag geeft dat enorme problemen voor een organisatie als er mensen niet komen opdagen. Dus bezint eer gij begint.



De organisatie bestaat uit: Maarten, Frans (Dimage), Tjerry (tvdzijden), Flip Oude weernink, Gert (alfasud), Sander (Brolli21), HansJ



-->> Lees verder

Weergaven: 167586  •  Reacties: 571  •  Schrijf een reactie

Bij de 100.000ste Kreidler (1971)


Afbeelding Over de absoluut dolle avond vooraf (Stuttgart bei Nacht, er helemaal even uit zijn weet je wel, whisky en striptease en bier en Schnaps, te gek gewoon) willen we het niet hebben: uiteindelijk ging het om die bewuste honderdduizendste.



-->> Lees verder

Weergaven: 1894  •  Reacties: 0  •  Schrijf een reactie

Verkiezing van de mooiste Kreidler van 2007


Afbeelding Ook dit jaar gaan we weer proberen de mooiste Kreidler uit te kiezen. Uit alle inzendingen zal een jury een selectie maken van de 10 mooiste en meest kansrijke Kreidlers.

Wil jij ook meedoen? Maak dan een mooie foto van je Kreidler en plaats die in het verkiezingstopic.



Het regelement plus de samenvatting van de voorgaande verkiezingen vind je hier!



-->> Lees verder

Weergaven: 1789  •  Reacties: 0  •  Schrijf een reactie


  • Poll

De benzine voor mijn Kreidler:

Peiling eindigde op 16 feb 2021, 07:24

Ik tank bewust premium benzine zonder bio-ethanol
53
79%
Ik tank bewust benzine met bio-etanol (E10) omdat dat beter is voor het milieu.
0
Geen stemmen
Ik tank Ecomaxx
9
13%
Ik tank kant en klare mengsmering
2
3%
Ik tank de eerste de beste benzine die ik onderweg tegenkom
2
3%
Ik kijk niet of de benzine bio-ethanol bevat
1
1%
Ik weet niet of de benzine bio-ethanol bevat
0
Geen stemmen
Het boeit me niet of de benzine bio-ethanol bevat
0
Geen stemmen
Bio-ethanol, wat is dat? Waar gaat dit over?
0
Geen stemmen
 

Totaal aantal stemmen : 67

 

Bekijk onderwerp




  •  Zoeken
  • Uitgebreid zoeken



  •  Verjaardagen

  •  Klok

  •  Nieuwste Bots
  • Amazon [Bot]
    23 apr 2024, 01:12

  •  Bijlagen

  •  Top berichtenauteurs


  •  PayPal donaties

  •  Wie is online?
  • In totaal zijn er 201 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 1 verborgen en 200 gasten

    Geregistreerde gebruikers: Geen geregistreerde gebruikers


  •  Het team

  •  Kalender
  • Apr. 2024
    Zo Ma Di Wo Do Vr Za
    1 2 3 4 5 6
    7 8 9 10 11 12 13
    14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27
    28 29 30

  •  Statistieken
  • Aantallen
    Aantal berichten 723710
    Aantal onderwerpen 27571
    Totaal Aankondigingen: 48
    Totaal Stickies: 135
    Totaal Bijlagen: 167012

    Onderwerpen per dag: 4
    Berichten per dag: 92
    Gebruikers per dag: 1
    Onderwerpen per gebruiker: 3
    Berichten per gebruiker: 87
    Berichten per onderwerp: 26

    Aantal leden 8313
    Ons nieuwste lid is BPower

  •  Nieuwste gebruikers