Ga stemmen!
Nou ja Herman, dan vertel je je plannen hier met woorden!
Aangezien ik richting de 50 ga, midlifecrisis aanwezig is, ben ik bezig om de Kreidler die ik op mijn 16e had, na te bouwen. Moet een RMC van bouwjaar 1980 worden, met grote trommel voor en kleine trommel achter. De kliktrappers, grote voornaaf, rechthoekige koplamp en de achterbrug met penslot heb ik voor het gemak maar nieuw gekocht, de rest moet opgebouwd/gerestaureerd worden.
Je site wordt erg gewaardeerd Louis, dus dit is goed nieuws. Er is inderdaad een berg feitjes aan Kreidler als merk dat je mooi weetbte ordenen.maloud schreef: ↑31 dec 2018, 10:14 Een tijdje geleden de Beige Parel verkocht die ik van Henk 3bakVoet mocht overnemen.
Op dat moment wist ik zeker dat de Beige Parel het niet (voor mij) was. Helemaal volgens de wet en dus een 'suffe' bromfiets.
Nee, ik wilde weer iets spannender. Maar ... met mijn postuur en gewicht is niet zo makkelijk iets passends en ook nog van Kreidler te vinden.
Bovendien zitten we in de regio Amsterdam met de milieu idioten.
Laat onverlet dat ik wél van het merk Kreidler nog niet alles weet. Het is zelfs zover dat binnen een paar maanden een nieuwe site - die erg veel op de oude site zal lijken - openbaar wordt.
Waarom dan niet totaal anders? - De Kreidler's zijn in al die jaren ook niet verandert ! De veranderingen zijn meer technisch. Mijn zoon (https://cdmediadesign.nl/index.html) heeft de 'basis' opgezet en ik 'mag' die vullen. Een pokke werk.
Maar ik heb het er graag voor over.
Rest mij nog u allen een heel prettig en gezond 2019 te wensen.