De Bergische Landtour UPDATE RESERVERINGSFORMULIER HOTEL

Evenementen aankondigen, bezoeken en er verslag van doen.
Present, visit and talk about Kreidler events.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
emilio
circuit rijder
Berichten: 3019
Lid geworden op: 25 jul 2003, 12:36
Locatie: Paramaribo
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 18 keren

De Bergische Landtour UPDATE RESERVERINGSFORMULIER HOTEL

#1 Bericht door emilio » 13 nov 2011, 22:17

Vanmiddag heb ik bezoek gehad van Josef van de Kreidler Freunde Oberberg (http://kreidler-freunde-oberberg.de" onclick="window.open(this.href);return false;) om onder andere de mogelijkheden voor een prachtige Kreidlerweekeinde voor ons als liefhebbers in Natuurpark Bergisches Land te bespreken.

Natuurpark het Bergisches Land ligt direct ten oosten van Keulen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Bergisches_Land" onclick="window.open(this.href);return false;). Het landschap is glooiend en grenst aan het mooie Westerwald gebied. Voor de echte bromfietsliefhebber is alles te vinden: mooie natuurgebieden, glooiende heuvels en laaggebergte tot 650 meter welke mooie afdalingen en schitterend bochtenwerk bevatten. Het natuurgebied ligt tussen de rivieren de Rijn en de Wupper. Om een goede indruk van dit gevarieerd gebied te krijgen heb ik hier een video:

[youtube]K7fRIESb5SA[/youtube]


Josef en ik hebben besloten om de datum van onze tour op 22 tot 24 juni 2012 te zetten zodat we Roman niet in de wielen rijden met zijn Eifeltour. Het staat deelnemers voor wat ons betreft dus helemaal vrij om van beide touren gebruik te maken indien ze dat zouden willen!

De Kreidlervrienden Oberberg kennen natuurlijk het Bergisches Land uit hun duimpje en zijn graag bereid ons voor te gaan om er zeker van te zijn dat we zeker ook de mooiste plekjes gezien hebben tijdens dit weekeinde :) ..
Net als bij de Eifeltour gaan we er van uit dat we met verschillende groepen (brommers en Rs apart) gaan rijden afhankelijk van het aantal aanmeldingen. Deze groepen rijden natuurlijk ieder een andere route maar we streven er naar om elkaar tijdens de middagpauze altijd weer te treffen. Onze standplaats zal Engelskirchen zijn:

http://maps.google.nl/maps?q=engelskirc ... 11&vpsrc=6" onclick="window.open(this.href);return false;

Dat het Bergische Land geliefd is bij motorrijders blijkt wel uit volgende google actie: http://www.google.nl/search?q=bergische ... =firefox-a" onclick="window.open(this.href);return false;

Voor zaterdag hebben we voorlopig de langste tour ingepland en die gaat via Engelskirchen door het Westerwald naar Königswinter aan de Rijn waar we een pontje over de Rijn pakken. (Ik weet nog niet hoe ik afbeeldingen rechtstreeks in het topic kan kopiëren). Een route van circa 240 kilometer. De brommers nemen een aanmerkelijke afkorting zodat we in ieder geval gezamenlijk van de lunch kunnen genieten. Na de lunch nemen we weer een andere route terug naar Engelskirchen.

De zondagroute gaat richting Hilgen. Die moeten we nog verder uitwerken maar wij denken eraan om de wekelijkse oldtimertreffen te gaan bezoeken. Iedere zondag tussen 10 en 1 uur treffen zich liefhebbers van oldtimer auto's en oldtimers motorfietsen voor een praatje. Om een impressie te krijgen kunnen jullie de volgende link volgen: http://kreidler-freunde-oberberg.de/bil ... 3-03-2011/" onclick="window.open(this.href);return false;

De komende weken zal ik tijd vrijmaken om naar Engelskirchen te gaan om een geschikte maar vooral betaalbare locatie voor ons te zoeken natuurlijk met een eigen feestzaaltje omdat het entertainment team, bestaande uit Mart en Henk, staan te trappelen om ons gedurende de avonduurtjes te vermaken met grappen, grollen en natuurlijk met schitterende zang!

Aanmelden kan via het topic of per PB. Net wat jezelf het prettigste vind. Ik hou zelf de lijst bij (net als bij het circuit rijden in Metter) omdat ik geen moderatorrechten heb zodat ik het aanvangstopic niet kan muteren. Af en toe zal ik een update geven wie er allemaal bij is en we een definitieve groepenindeling kunnen maken!

Er komt dus nog aanvullende informatie maar één ding weet ik zeker: het wordt weer kei gezellig!

UPDATE: 28 november 2012

Zoals ik al had beloofd zou ik een update geven nadat ik het hotel had bezocht. Ik heb het één en ander in een video zodat jullie een goed beeld van de omgeving als van het hotel kunnen krijgen.

Hotel Engelskirchen heeft in totaliteit 36 bedden. De vermelde prijzen zijn per nacht en per persoon inclusief ontbijt.

Éénpersoonskamer 40,00 euro. 8 kamers ter beschikking.
Tweepersoonskamer 30,00 euro . 7 kamers ter beschikking.
Driepersoonskamer 25,00 euro. 2 kamers ter beschikking.
Vierpersoonskamer 20,00 euro. 2 kamers ter beschikking.

We zijn met 5 echtparen en ik stel voor dat die de beschikking krijgen over een 2 persoons-kamer. Er is nog een mogelijkheid dat we 6 bedden op loopafstand erbij gaan krijgen ingeval we voldoende voorrijders kunnen krijgen om een extra groep toe te laten. Er staan inmiddels alweer mensen op de reservelijst :) ..

Het avondeten hebben we in een buffetvorm kunnen regelen voor 16 euro per dag.

Hier het voorgestelde buffet voor de 22 Juni... Voor iedereen wat wils dacht ik zo:

Hühnersuppe mit Gemüse Einlage
***
gebratener Lachs auf Bandnudeln mit Pesto und Spinat
***
gebratenes Hähnchenbrustfilet mit einer Salatbar
***
Schnitzel mit Pommes fittes und Bratkartoffeln
***
gemischtes Eis mit Sahne

Der Preis für das Buffet beträgt 16,00€ je Person Getränke werden nach verbrauch berechnet.

We wachten het voorstel voor de 23ste nog even af :D ...

Om het hotel te kunnen reserveren zal ik van de week een boekingsformulier in het topic plaatsen zodat jullie dit kunnen gebruiken om te reserveren. Zonder dit formulier kan er niet gereserveerd worden omdat we/ze er zeker van willen zijn dat het gehele Hotel bezet wordt door die Kreidler Gäste aus Holland! Ik denk dat eventuele andere gasten het avondprogramma niet zouden overleven :mrgreen: :wink: .

[youtube]d1MITgBzkn0[/youtube]



UPDATE 1 DECEMBER 2012


Ik heb het reserveringsformulier van de hotelkamer onderaan dit bericht ingesloten. Jullie kunnen dit de inhoud van dit formulier gebruiken om deze in jullie email te plakken. Vergeet aub niet om aan te geven wat voor kamer jullie wensen en om jullie NAW gegevens te vermelden. Het emailadres van het hotel staat op het formulier. Na verzending van de mail kan het een paar dagen duren voordat je een bevestiging gaat ontvangen. Zet mij (johanemmers@hotmail.com) aub op cc. Ik krijg namelijk regelmatig een overzicht van de reserveringen zo kan ik zien of alles goed gaat en zal daar waar nodig een beetje bijsturen :wink: . Mochten jullie vragen hebben dan hoor ik het graag! :)
Bijlagen
Kreidler Treff Oberberg 22 Juni a.doc
Reserveringsformulier
(28 KiB) 389 keer gedownload
thumb_2414872309.jpg
thumb_2414872309.jpg (65.56 KiB) 12551 keer bekeken
Laatst gewijzigd door emilio op 01 dec 2011, 20:05, 6 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
arno meijer
Berichten: 580
Lid geworden op: 07 aug 2010, 23:28
Locatie: amersfoort
Gegeven waarderingen: 28 keren
Ontvangen waarderingen: 9 keren

Re: De Bergische Landtour (D) op 22 tot en met 24 Juni 2012

#2 Bericht door arno meijer » 13 nov 2011, 22:21

Wij zijn van de partij :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
je weet wel wie :wink:

Gebruikersavatar
hannes
Berichten: 2278
Lid geworden op: 19 okt 2008, 18:27
Locatie: arnhem-holland
Gegeven waarderingen: 88 keren
Ontvangen waarderingen: 17 keren

Re: De Bergische Landtour (D) op 22 tot en met 24 Juni 2012

#3 Bericht door hannes » 13 nov 2011, 22:37

Hoi Johan, De datums moet ik nog even kortsluiten met mijn werkgever :!:
Maar ik ga er vanuit dat ik erbij bent :D
Gr Hannes :wink:

Gebruikersavatar
Gijs
Berichten: 6371
Lid geworden op: 07 sep 2002, 13:08
Gegeven waarderingen: 56 keren
Ontvangen waarderingen: 37 keren

Re: De Bergische Landtour (D) op 22 tot en met 24 Juni 2012

#4 Bericht door Gijs » 13 nov 2011, 22:57

in principe komen we!

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10474
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 240 keren
Ontvangen waarderingen: 224 keren

Re: De Bergische Landtour (D) op 22 tot en met 24 Juni 2012

#5 Bericht door nozems » 13 nov 2011, 23:19

Johan, je weet het ik ben erbij:)
Ik kijk wel in welke groep ik meerijdt, ik ga straks natuurlijk niet met m,n tamme set tussen de 20pk++ kanonnen rijden, maar dat valt te begrijpen natuurlijk :mrgreen: :wink:

Gebruikersavatar
benzfreakfrans
Berichten: 215
Lid geworden op: 05 apr 2006, 16:35
Locatie: enschede
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Re: De Bergische Landtour (D) op 22 tot en met 24 Juni 2012

#6 Bericht door benzfreakfrans » 14 nov 2011, 10:28

bij deze wil ik me ook even aanmelden hopenlijk komt er weer een nordic walking groep en zitten we gezamelijk in een hotel
gr.frans

Gebruikersavatar
Willem de Groot
Berichten: 1105
Lid geworden op: 28 dec 2003, 22:53
Locatie: Heemskerk
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Re: De Bergische Landtour (D) op 22 tot en met 24 Juni 2012

#7 Bericht door Willem de Groot » 14 nov 2011, 16:15

De Lama gaat er bij zijn Johan :mrgreen:

piet1945
Berichten: 222
Lid geworden op: 15 sep 2009, 19:00
Locatie: megen
Gegeven waarderingen: 2 keren
Ontvangen waarderingen: 11 keren

Re: De Bergische Landtour (D) op 22 tot en met 24 Juni 2012

#8 Bericht door piet1945 » 14 nov 2011, 19:12

hoy Johan Thea en Piet zijn er ook
Ik hoop dat er meer dames mee gaan
Komt wel goet schatje JJJJJ

Gebruikersavatar
emilio
circuit rijder
Berichten: 3019
Lid geworden op: 25 jul 2003, 12:36
Locatie: Paramaribo
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 18 keren

Re: De Bergische Landtour (D) op 22 tot en met 24 Juni 2012

#9 Bericht door emilio » 14 nov 2011, 21:23

Mooi mannen! Ik probeer de komende weken om zo veel mogelijk informatie te verstrekken zodat er een zo compleet mogelijk programma gepresenteerd kan worden.... en dan de dagen maar aftellen -))!

Gebruikersavatar
hannes
Berichten: 2278
Lid geworden op: 19 okt 2008, 18:27
Locatie: arnhem-holland
Gegeven waarderingen: 88 keren
Ontvangen waarderingen: 17 keren

Re: De Bergische Landtour (D) op 22 tot en met 24 Juni 2012

#10 Bericht door hannes » 14 nov 2011, 21:29

MA 220 DAGEN :mrgreen:

RS-Rider
Berichten: 23
Lid geworden op: 26 apr 2011, 19:35
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: De Bergische Landtour (D) op 22 tot en met 24 Juni 2012

#11 Bericht door RS-Rider » 14 nov 2011, 21:51

Ich freue mich schon auf ein Wiedersehen! :clap

Und was das Video angeht, ist unser Bergisches Land in Wirklichkeit viel schöner!
Nicht ohne Grund machen so viele Holländer bei uns Urlaub ;-)

Gruß Andreas
----------------------------------------------------------------------
Ik kijk ernaar uit om je weer te zien! :clap

En wat betreft de video, Bergisch ons land is eigenlijk veel leuker!
Niet zonder reden zo veel Nederlanders op vakantie ;-)

groeten Andreas

Gebruikersavatar
emilio
circuit rijder
Berichten: 3019
Lid geworden op: 25 jul 2003, 12:36
Locatie: Paramaribo
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 18 keren

Re: De Bergische Landtour (D) op 22 tot en met 24 Juni 2012

#12 Bericht door emilio » 14 nov 2011, 22:04

Hallo Andreas,

Wir lassen uns gerne überraschen und freuen uns riesig auf das Wochenende!!

Groetjes,

Johan

------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo Andreas,

Wij laten ons graag verrassen en verheugen ons enorm op het weekend!!

Groetjes,

Johan
Laatst gewijzigd door Theove op 14 nov 2011, 23:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: vertaalservice voor de niet duits lezende leden

Gebruikersavatar
arno meijer
Berichten: 580
Lid geworden op: 07 aug 2010, 23:28
Locatie: amersfoort
Gegeven waarderingen: 28 keren
Ontvangen waarderingen: 9 keren

Re: De Bergische Landtour (D) op 22 tot en met 24 Juni 2012

#13 Bericht door arno meijer » 14 nov 2011, 23:11

hannes schreef:MA 220 DAGEN :mrgreen:

zo lang nog :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
josef63
Berichten: 37
Lid geworden op: 28 jun 2011, 20:42
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Re: De Bergische Landtour (D) op 22 tot en met 24 Juni 2012

#14 Bericht door josef63 » 15 nov 2011, 22:20

Hallo Mopedfreunde,
wie Johan ja schon mitgeteilt hat fahren wir zusammen die Bergische Land Tour 2012.
Ich freue mich jetzt schon darauf mit euch unsere Kurven und Berge zu erkunden.
Ihr kennt mich von der Eifel Tour 2011, vor allem die Fahrer der schnellen RS Gruppe oder von den geselligen Abenden in der Eifel nach der Tour.
Ich hoffe das wir das alles 2012 noch vertiefen können.
Die Planungen laufen auf vollen Touren.
Einen Besenwagenfahrer habe ich jetzt schon fest organisiert,
ich hoffe allerdings das er nicht zum Einsatz kommen muß!
Ich freue mich von euch zu hören.

Gruß Josef63

http://www.kreidler-freunde-oberberg.de" onclick="window.open(this.href);return false;

Schaut doch mal rein.

Hallo vrienden bromfiets,
johan is wel op de hoogte als we gaan langs het Bergische Land Tour 2012th
Ik ben nu al uit naar het verkennen met u onze bochten en heuvels.
Je kent me door de Eiffel Tour in 2011, in het bijzonder de bestuurders van de snelheid van de RS-groep of sociale avond in de Eifel na de tour.
Ik hoop dat we allemaal nog kunnen verdiepen in 2012.
De plannen zijn in volle gang.
Een bezemwagen driver heb ik nu al stevig georganiseerd,
Ik hoop echter dat hij niet mag worden gebruikt!
Ik kijk ernaar uit van u te horen.

groet Josef63

http://www.kreidler-vrienden-oberberg.de" onclick="window.open(this.href);return false;

Check it out schoon te maken.

willykreidler
Berichten: 466
Lid geworden op: 06 dec 2007, 16:56
Locatie: denhaag
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: De Bergische Landtour (D) op 22 tot en met 24 Juni 2012

#15 Bericht door willykreidler » 16 nov 2011, 16:17

:internetbrommer :rs wij uit den haag zijn er ook bij

Gebruikersavatar
josef63
Berichten: 37
Lid geworden op: 28 jun 2011, 20:42
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Re: De Bergische Landtour (D) op 22 tot en met 24 Juni 2012

#16 Bericht door josef63 » 18 nov 2011, 01:01

Hallo Hannes,

danke für den Eintrag auf unserer Homepage.

Gruß Josef

Gebruikersavatar
hannes
Berichten: 2278
Lid geworden op: 19 okt 2008, 18:27
Locatie: arnhem-holland
Gegeven waarderingen: 88 keren
Ontvangen waarderingen: 17 keren

Re: De Bergische Landtour (D) op 22 tot en met 24 Juni 2012

#17 Bericht door hannes » 18 nov 2011, 18:25

josef63 schreef:Hallo Hannes,

danke für den Eintrag auf unserer Homepage.

Gruß Josef

Zeker het bekijken waard Josef :clap
Grubbe Hannes :wink:

drika
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: De Bergische Landtour (D) op 22 tot en met 24 Juni 2012

#18 Bericht door drika » 18 nov 2011, 19:02

hallo
ik geef mij ook op voor dit weekend,het lijkt mij echt te gek om met zo,n gezellige ploeg een weekend in het mooie duitsland te vertoeven,ik weet nog niet of ik brommer of motorfiets ga rijden,het zal er aan liggen of ik de fel begeerde papiertjes voor de motorfiets ga halen,het begin is er ik moet 29 november voor het theorie examen,ik leer mij te pletter dus daar zal het niet aan liggen
grt
dirk

Gebruikersavatar
emilio
circuit rijder
Berichten: 3019
Lid geworden op: 25 jul 2003, 12:36
Locatie: Paramaribo
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 18 keren

Re: De Bergische Landtour (D) op 22 tot en met 24 Juni 2012

#19 Bericht door emilio » 18 nov 2011, 19:20

Top dat je erbij bent Dirk! :D Wellicht dat je beide brommers kunt meenemen... je kunt dan iedere dag een andere groep nemen :wink: ..

Gebruikersavatar
Willem de Groot
Berichten: 1105
Lid geworden op: 28 dec 2003, 22:53
Locatie: Heemskerk
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Re: De Bergische Landtour (D) op 22 tot en met 24 Juni 2012

#20 Bericht door Willem de Groot » 18 nov 2011, 20:14

drika schreef:hallo
ik geef mij ook op voor dit weekend,het lijkt mij echt te gek om met zo,n gezellige ploeg een weekend in het mooie duitsland te vertoeven,ik weet nog niet of ik brommer of motorfiets ga rijden,het zal er aan liggen of ik de fel begeerde papiertjes voor de motorfiets ga halen,het begin is er ik moet 29 november voor het theorie examen,ik leer mij te pletter dus daar zal het niet aan liggen
grt
dirk

Alvast welkom bij de 'club' Dirk. Met een beetje geluk kan je in de kouwe klauwe rit meerijden :mrgreen:

drika
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: De Bergische Landtour (D) op 22 tot en met 24 Juni 2012

#21 Bericht door drika » 18 nov 2011, 22:08

emilio schreef:Top dat je erbij bent Dirk! :D Wellicht dat je beide brommers kunt meenemen... je kunt dan iedere dag een andere groep nemen :wink: ..
is ook een goede optie johan,maar ik probeer dan eerst een gezellig iemand te vinden die ook het weekend mee wil maken
die kan dan met mij meerijden,is nog leuker ook met twee man,de kreidlers in de bus laden stickie in de radio met goede muziek en op naar germanie,back to the sixties
grt
dirk

drika
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: De Bergische Landtour (D) op 22 tot en met 24 Juni 2012

#22 Bericht door drika » 18 nov 2011, 22:18

Willem de Groot schreef:
drika schreef:hallo
ik geef mij ook op voor dit weekend,het lijkt mij echt te gek om met zo,n gezellige ploeg een weekend in het mooie duitsland te vertoeven,ik weet nog niet of ik brommer of motorfiets ga rijden,het zal er aan liggen of ik de fel begeerde papiertjes voor de motorfiets ga halen,het begin is er ik moet 29 november voor het theorie examen,ik leer mij te pletter dus daar zal het niet aan liggen
grt
dirk

Alvast welkom bij de 'club' Dirk. Met een beetje geluk kan je in de kouwe klauwe rit meerijden :mrgreen:
hoi willem
als ik die papiertjes voor de motorfiets heb ga ik dat op zeker doen,en ik ga niet op het geluk af,vanaf nu ga ik er helemaal voor ik leer mij echt te pletter er komt niets meer tussen ,ik moet die papiertjes hebben,als ik mijn theorie heb waar ik eerlijk gezegd het meeste voor in de war zit dan neem ik voor praktijk een spoed cursus,en ik zie het zo,met dit heb je weinig aan geluk,ik moet het gewoon goed doen zoals het moet toch
en dan is er toch niets aan de hand
grt
dirk

Gebruikersavatar
midde
Berichten: 858
Lid geworden op: 04 apr 2009, 17:32
Locatie: almere
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 18 keren

Re: De Bergische Landtour (D) op 22 tot en met 24 Juni 2012

#23 Bericht door midde » 18 nov 2011, 23:04

Dat lijkt mij ook wel wat kan nu alleen nog niet zeggen of ik kan. Alleen vraag ik mij af of ik wel mee kan komen met de RS kanonnen ik red namelijk op vlak terrijn de 95 max. 100 km/h. En het rijd niet fijn meer dan 200 km op vol vermogen.

Groeten Thijs

drika
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: De Bergische Landtour (D) op 22 tot en met 24 Juni 2012

#24 Bericht door drika » 18 nov 2011, 23:24

midde schreef:Dat lijkt mij ook wel wat kan nu alleen nog niet zeggen of ik kan. Alleen vraag ik mij af of ik wel mee kan komen met de RS kanonnen ik red namelijk op vlak terrijn de 95 max. 100 km/h. En het rijd niet fijn meer dan 200 km op vol vermogen.

Groeten Thijs
hoi thijs
misschien begrijp ik het anders dan jij,maar ik krijg niet het idee dat het een race gaat worden,natuurlijk zullen er zijn die af en toe het gas er goed op gaan gooien en geef ze eens ongelijk, maar ik denk toch dat het streven zal zijn voor elkaar en met elkaar
dus word er weer ergens op elkaar gewacht,dus blijft de groep bij elkaar en ik denk dat er niemand van iemand zal eisen of verwachten dat
men de hele toer volle bak moet rijden,het zal allemaal erg gemoedelijk en gezellig gaan worden
trouwens thijs,95 a 100 voor een rs je is niet mis hoor,is vast geen standaard rs meer
grt
dirk

Gebruikersavatar
hannes
Berichten: 2278
Lid geworden op: 19 okt 2008, 18:27
Locatie: arnhem-holland
Gegeven waarderingen: 88 keren
Ontvangen waarderingen: 17 keren

Re: De Bergische Landtour (D) op 22 tot en met 24 Juni 2012

#25 Bericht door hannes » 18 nov 2011, 23:28

midde schreef:Dat lijkt mij ook wel wat kan nu alleen nog niet zeggen of ik kan. Alleen vraag ik mij af of ik wel mee kan komen met de RS kanonnen ik red namelijk op vlak terrijn de 95 max. 100 km/h. En het rijd niet fijn meer dan 200 km op vol vermogen.

Groeten Thijs
Thijs,dan kom jij toch lekker bij de brommers rijden :idea:
Frans 5,8 Henk 4,2 Hannes 5,3 :mrgreen:
Wij gaan niet voor de snelheid :!: :!: Wij willen genieten van het mooie bergischeland. :rs :rs :rs :rs :rs
Gr Hannes :wink:

Plaats reactie