Jan de HONDA/HMWman &Kreidler fan.
Het is voor mijn ook jammer dat ik dit moet gaan missen ik heb er jaren met plezier mijn hobby werkJan van Leeuwen schreef:https://www.classiccar-auctions.com/auction-brommers/![]()
![]()
Jan de HONDA/HMWman &Kreidler fan.
Dit is geheel afhankelijk van de veilingvoorwaarde, die ik overigens nergens kan vinden.Afwachten wat er weg gaat en welke er blijven staan.
In dat geval blijf ik wel thuis, het blijft een handelaar.Dan betekent dat er een reserve staat op eventueel elke brommer
Beste Henk de Kavellijst komt er aan hoor dit vraagt tijd en zorgvuldigheid.Henk 3bakvoet schreef:Dit is geheel afhankelijk van de veilingvoorwaarde, die ik overigens nergens kan vinden.Afwachten wat er weg gaat en welke er blijven staan.
Ook een kavellijst ontbreekt.
Of ik heb niet goed gekeken of gezocht, wat tot de mogelijkheden behoord.
Ja Andy alle borden inkluis,breng genoeg geld mee er is meer dan genoeg.Andy schreef:Wordt alles geveilt Jan ??? Ook borden, accesoires, onderdelen en de brommers natuurlijk !!!
Andy,
die Fahrgestellnummer in jedem Fall mit einer "5" beginnen muß.hermanngas schreef:Ik leer graag bij Henk
K54/2a ?
Als het niet gegunt wordt voor de lage prijs gaat er niks door.Koster schreef:Ik zie geen verschil of men de prijs nu opdrijft, of in het laatste uur voor sluiting.
De prijs gaat sowieso omhoog, zo werken dit soort veilingen nu een maal.
Hier haal je echt geen koopjes vandaan vergeet dat maar, het item gaat namelijk ook nog na gunning.
Mvg,
René
Die bloemenkassen waar alles in staat moeten weg wegens huizenbouw.En hij heeft teveel staan.nozems schreef:Wat is de reden dat Chris z’n brommers gaat veilen?