Mooiste Kreidler Verkiezing 2007 - Uitslag is bekend!

Stuur de mooiste foto in van jouw Kreidler. Bekijk al dat moois en breng je stem uit! De mooiste Kreidlerverkiezing!
Gesloten

Welke Kreidler vind jij de mooiste?

Peiling eindigde op 18 mar 2007, 14:16

01. dijk
15
5%
02. Tijmen104
4
1%
03. de wilde 13
7
2%
04. Ger
19
6%
05. Zatopek
15
5%
06. eje_rmc78
2
1%
07. rick rol
25
8%
08. rs-r
15
5%
09. Michel
7
2%
10. miller
40
13%
11. Roel RM
19
6%
12. hcw
5
2%
13. Len
31
10%
14. ramone
1
0%
15. nsr
17
6%
16. lesley8271kp
8
3%
17. Writer
3
1%
18. Caveman
7
2%
19. Maarten
37
12%
20. doka driekus
13
4%
21. jbussink
7
2%
22. Willem de Groot
5
2%
 
Totaal aantal stemmen: 302

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Drifty_rmc
Berichten: 892
Lid geworden op: 21 mei 2006, 08:58
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

#76 Bericht door Drifty_rmc » 04 mar 2007, 00:25

whaa op wie moet ik nu stemmen¿¿?? :lol:

SwiffMeister
Berichten: 548
Lid geworden op: 15 apr 2006, 19:14
Gegeven waarderingen: 6 keren
Ontvangen waarderingen: 7 keren

Re: Maagden

#77 Bericht door SwiffMeister » 04 mar 2007, 01:24

Sorry voor deze post met hoog zeikgehalte, maar moet het toch nog ff kwijt:
Henk 3bakvoet schreef:
SwiffMeister schreef:
parid001 schreef:Wel jammer dat er eerst een voor selectie gemaakt is, dit ruikt toch naar iets van we brengen het eerst terug naar een aantal.
Er staan mooiere bij de 100 dan hier bij de 22.
Helemaal mee eens.
Noem er eens twee uit de lijst die mooier zijn dan deze 22 beeldschone jonge maagden.

Prachtig zijn ze, oke uit de lijst zijn er Kreidlers die er ook tussen zouden mogen staan, maar nu de vraag Mooier dan deze 22
Deze vind ik zeker mooier dan sommige van de 22
Deze ook
Dit apparaat is ook zeker mooier dan sommige van de 22 geselecteerden.
Deze crosser is mss geen diehard Kreidler, maar had van mij zeker wel mee mogen doen.

En de mustang die eerder al wordt aangehaald had ik ook zeker in de verkiezing betrokken.

Maar goed, als we het met deze 22 moeten doen, kan het ook nog spannend worden. Er staat minimaal 1 hele mooie tussen, en je kunt toch maar 1 keer stemmen.

Gebruikersavatar
Roel RM
Berichten: 1361
Lid geworden op: 28 nov 2005, 20:08
Locatie: Midden-Drenthe
Gegeven waarderingen: 3 keren
Ontvangen waarderingen: 80 keren

#78 Bericht door Roel RM » 04 mar 2007, 01:53

Bolle Aad schreef:Ik stem niet ,

het is weer hetzelfde kluppie ,
Origineel Bla blaa


geselekteerden hebben er
weer Zwaar GELD ertegen aangegooid :!:
Nou ik niet, ik heb hem alleen helemaal gedemonteerd, gepoetst, gepolijst, gecleanerd en op de juiste wijze weer gemonteerd.
Groet'n Roel.

Gebruikersavatar
Zatopek
Berichten: 4896
Lid geworden op: 08 feb 2005, 11:26
Locatie: Egelze, diep in het zuiden
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 9 keren

#79 Bericht door Zatopek » 04 mar 2007, 08:00

Bolle Aad schreef:@ Henk

Zoals je in de Tekst Leest ;

Ik wilde het voor de rest Luchtig Houden :wink:

Ik had NAMELIJK nog wel meer Kritiek ,(ook op de wijze waarop :!: )

Maar "status" ontleent aan het rammelen met de knip ,
dwingt geen respekt af ,dat is zo simpel
(want dàt is ~Het Verhaal ~ bij mij )

eiglijk jammer dat de jury ,diskrimineert dus ja ....
en
Stom dat dat ook anoniem gebeurt
Er zijn mensen die kapitalen uitgeven aan roken en drinken............ kapitalen uitgeven aan vakanties..... Kapitalen uitgeven aan auto's........... Kapitalen uitgeven aan dure gebruiksgoederen.......... Kapitalen uitgeven aan vrouwen........

En er zijn ook mensen die kapitalen uitgeven aan onze hobby zoals Kreidlers. Hieronder schaar ik mezelf en ik ben niet de enige :wink:

Kortom Aad, hou is ff op zeg........... het is mij nu wel duidelijk. Doe dus niet zo flauw, je mening kennen we nu zo langzamerhand wel...

Gebruikersavatar
Maarten
Beheerder
Berichten: 9743
Lid geworden op: 01 sep 2002, 09:13
Locatie: Den Haag, Nederland
Gegeven waarderingen: 813 keren
Ontvangen waarderingen: 413 keren
Contacteer:

#80 Bericht door Maarten » 04 mar 2007, 08:07

In de vorige verkiezing was de lijst (117) zo onwijs lang dat mensen dat gewoon niet leuk meer vonden. In de einduitslag zag je wel 40 Kreidlers met 0 (nul) stemmen.
Door de lange lijst wisten veel mensen het niet meer en ging de race toch maar tussen een select groepje van een paar man.

Het is dat ik zelf meedoe, anders had ik misschien zelf de lijst samengesteld. Vreemd genoeg zie ik er Kreidlers tussen die niemand een stem gegeven heeft (ook de jury niet) en die ook nog niet in dit topic genoemd zijn, die ik toch een kans had willen geven.

Ik ga deze verkiezing in ieder geval niet vaker dan eens per jaar doen. (plus een verkiezing in Lexmond). Want het laat telkens weer zoveel stof opwaaien...

Gebruikersavatar
Zatopek
Berichten: 4896
Lid geworden op: 08 feb 2005, 11:26
Locatie: Egelze, diep in het zuiden
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 9 keren

#81 Bericht door Zatopek » 04 mar 2007, 08:24

Maarten schreef:In de vorige verkiezing was de lijst (117) zo onwijs lang dat mensen dat gewoon niet leuk meer vonden. In de einduitslag zag je wel 40 Kreidlers met 0 (nul) stemmen.
Door de lange lijst wisten veel mensen het niet meer en ging de race toch maar tussen een select groepje van een paar man.

Het is dat ik zelf meedoe, anders had ik misschien zelf de lijst samengesteld. Vreemd genoeg zie ik er Kreidlers tussen die niemand een stem gegeven heeft (ook de jury niet) en die ook nog niet in dit topic genoemd zijn, die ik toch een kans had willen geven.

Ik ga deze verkiezing in ieder geval niet vaker dan eens per jaar doen. (plus een verkiezing in Lexmond). Want het laat telkens weer zoveel stof opwaaien...
Trek het je niet zo aan......... je doet het toch nooit goed..... dat weet je toch :?: :wink:

Gebruikersavatar
gier
Berichten: 56
Lid geworden op: 17 jun 2003, 19:51
Locatie: De Lier {zh}
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#82 Bericht door gier » 04 mar 2007, 09:15

Vond de keuze niet zo moeilijk er sprong er gewoon naar mijn smaak gelijk een uit en die heeft mijn stem nu .
Voor de rest iedereen succes met je kreidler ze zien er mooi uit .
het doet me goed dat er zo veel mensen toch proberen deze vergane glorie hoog te houden .
En Maarten laat je niet gek maken door een paar van die negatieve figuren die menen dat het beter kan anders zet je die bij de eerst volgende verkiezingen maar in de jury . ben benieuwd waar we dan op zouden mogen stemmen . Hahahaha
Maarten Keep up the good work

Gebruikersavatar
caveman
Berichten: 7902
Lid geworden op: 01 okt 2003, 11:21
Locatie: Grunn
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#83 Bericht door caveman » 04 mar 2007, 09:36

Hee toppie die van mij staat er ook tussen. :mrgreen:

maar ik moet even iets kwijt.

ik lees steeds zwaar geld er tegen aan gooien..... :?

die van mij was aanschaf.....van het frame .... misschien iets te duur geen idee, ik zocht er al jaren een.

(ja en puur voor de heb vroeger kon ik hem niet betalen en nu wel.
en of je hem nu mooi vind of niet. wat boeit mij dat nou. hij staat in de kamer even als de cupper.
ja ik mag dat wel. af toe gaat hij er even uit, deze zomer gaat hij 2 x op de baan. ook voor de lol.)

blok en cilinder plus carb had ik al geruild voor een puch maxi

cilinder is een nieuw seal wand in gekomen.

spuitwerk via een beunhaas(Sorry HS)

zijkappen komen uit duitsland.

trouwens jullie mogen het ook wel weten

hij komt me op 1575,00 euro's :mrgreen:

en als dat dan betekend of je er bakken vol met geld tegen aan gooit
nou nee. :)

kijk maar eens wat je gemiddeld kwijt bent voor een opknap beurt voor je brommer en of het nu een kreidler , zündapp of een puch is.
het kost altijd meer dan je denkt. :shock:

veel stem plezier

Greetz cave 8)

Gebruikersavatar
danahi
Berichten: 2916
Lid geworden op: 24 aug 2004, 11:01
Locatie: Baarn
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

#84 Bericht door danahi » 04 mar 2007, 09:49

caveman schreef:en of je hem nu mooi vind of niet. wat boeit mij dat nou.
Niet om het een of ander, maar waarom doe je dan mee :D

Gebruikersavatar
dijk
Winnaar Kreidlerverkiezing crossklasse 2010
Berichten: 19179
Lid geworden op: 04 dec 2003, 19:43
Gegeven waarderingen: 481 keren
Ontvangen waarderingen: 64 keren

#85 Bericht door dijk » 04 mar 2007, 10:43

Zatopek schreef:
Bolle Aad schreef:@ Henk

Zoals je in de Tekst Leest ;

Ik wilde het voor de rest Luchtig Houden :wink:

Ik had NAMELIJK nog wel meer Kritiek ,(ook op de wijze waarop :!: )

Maar "status" ontleent aan het rammelen met de knip ,
dwingt geen respekt af ,dat is zo simpel
(want dàt is ~Het Verhaal ~ bij mij )

eiglijk jammer dat de jury ,diskrimineert dus ja ....
en
Stom dat dat ook anoniem gebeurt
Er zijn mensen die kapitalen uitgeven aan roken en drinken............ kapitalen uitgeven aan vakanties..... Kapitalen uitgeven aan auto's........... Kapitalen uitgeven aan dure gebruiksgoederen.......... Kapitalen uitgeven aan vrouwen........

En er zijn ook mensen die kapitalen uitgeven aan onze hobby zoals Kreidlers. Hieronder schaar ik mezelf en ik ben niet de enige :wink:

Kortom Aad, hou is ff op zeg........... het is mij nu wel duidelijk. Doe dus niet zo flauw, je mening kennen we nu zo langzamerhand wel...


dat met ik met je eens jilles,iemand anders gaat op vakantie of koopt een dure auto etc geeft daar kapitalen aan uit of wat dan ook.
hou het even voor je op wie je gestemt heb :!:
Laatst gewijzigd door dijk op 04 mar 2007, 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.

bas mostert
Berichten: 2614
Lid geworden op: 08 jan 2006, 16:23
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

#86 Bericht door bas mostert » 04 mar 2007, 12:04

Jurylid 3 schreef:De criteria waarop ik (en een aantal leden van mijn gezin) de Kreidlers beoordeelde:
  • Ik hou niet van 'excotische' Kreidlers
    Is de Kreidler origineel
dus hierbij sluiten jullie special al gelijk uit, of niet?
En over het buget enzo. Ik heb er ook twee jaar over gedaan om hem helemaal top te maken en ik ben eigenlijk nog steeds niet klaar, me kappen worden nu bewerkt dus.. Ik ben ook op me 14 begonne een frak gekregen voor me verjaardag, van 125 euro. Ik kon eigenlijk alleen het frame, tank, komlamphuis en achter brug gebruiken. Dus ik heb er ook wel wat geld aan uitgegeven alleen duurt het wat langer voor de jeugd. Wij kunnen geen 3 rs'en zoals bijv zatopek in 1 keer tegelijk bouwen. Maar mij boeit dat ook helemaal niet. Dat is dus waar ik elke zaterdag afgelopen 2 jaar voor heb gewerkt. Ik verdien geen 3 euro zoals thijmen misschien kotm dat omdat ik zwart werk maar ja dat boeit niet. Voor de rest vind ik de verkiezingen erg leuk, en ik er nog steeds niet over uit.

MVG Bas

Gebruikersavatar
Kreidler
Berichten: 2339
Lid geworden op: 10 apr 2003, 21:21
Locatie: Wateringen
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 4 keren

#87 Bericht door Kreidler » 04 mar 2007, 12:13

Wat een gezeik zeg over die verkiezingen. men maakt nu eenmaal een keuzen tja sta je er niet bij jammer dan, sta er zelf ook niet bij. maakt dat wat uit nee(volgende keer beter), het is gewoon leuk om mee te doen een aardigheidje zo als maarten al zij, ik zal zelf ook een andere keuzen hebben gemaakt, maar dit is per persoon verschillend :wink:

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

#88 Bericht door Enzo-tvdzijden » 04 mar 2007, 12:24

bas mostert schreef:
Jurylid 3 schreef:De criteria waarop ik (en een aantal leden van mijn gezin) de Kreidlers beoordeelde:
  • Ik hou niet van 'excotische' Kreidlers
    Is de Kreidler origineel
dus hierbij sluiten jullie special al gelijk uit, of niet?
En over het buget enzo. Ik heb er ook twee jaar over gedaan om hem helemaal top te maken en ik ben eigenlijk nog steeds niet klaar, me kappen worden nu bewerkt dus.. Ik ben ook op me 14 begonne een frak gekregen voor me verjaardag, van 125 euro. Ik kon eigenlijk alleen het frame, tank, komlamphuis en achter brug gebruiken. Dus ik heb er ook wel wat geld aan uitgegeven alleen duurt het wat langer voor de jeugd. Wij kunnen geen 3 rs'en zoals bijv zatopek in 1 keer tegelijk bouwen. Maar mij boeit dat ook helemaal niet. Dat is dus waar ik elke zaterdag afgelopen 2 jaar voor heb gewerkt. Ik verdien geen 3 euro zoals thijmen misschien kotm dat omdat ik zwart werk maar ja dat boeit niet. Voor de rest vind ik de verkiezingen erg leuk, en ik er nog steeds niet over uit.

MVG Bas
Bas er staat IK. Er waren nog meer juryleden.

Enzo

bas mostert
Berichten: 2614
Lid geworden op: 08 jan 2006, 16:23
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

#89 Bericht door bas mostert » 04 mar 2007, 12:28

tvdzijden schreef:
bas mostert schreef:
Jurylid 3 schreef:De criteria waarop ik (en een aantal leden van mijn gezin) de Kreidlers beoordeelde:
  • Ik hou niet van 'excotische' Kreidlers
    Is de Kreidler origineel
dus hierbij sluiten jullie special al gelijk uit, of niet?
En over het buget enzo. Ik heb er ook twee jaar over gedaan om hem helemaal top te maken en ik ben eigenlijk nog steeds niet klaar, me kappen worden nu bewerkt dus.. Ik ben ook op me 14 begonne een frak gekregen voor me verjaardag, van 125 euro. Ik kon eigenlijk alleen het frame, tank, komlamphuis en achter brug gebruiken. Dus ik heb er ook wel wat geld aan uitgegeven alleen duurt het wat langer voor de jeugd. Wij kunnen geen 3 rs'en zoals bijv zatopek in 1 keer tegelijk bouwen. Maar mij boeit dat ook helemaal niet. Dat is dus waar ik elke zaterdag afgelopen 2 jaar voor heb gewerkt. Ik verdien geen 3 euro zoals thijmen misschien kotm dat omdat ik zwart werk maar ja dat boeit niet. Voor de rest vind ik de verkiezingen erg leuk, en ik er nog steeds niet over uit.

MVG Bas
Bas er staat IK. Er waren nog meer juryleden.

Enzo
Ooh oke ik dacht het algemeen was, sorry jurylid 3 :oops:

Gebruikersavatar
woah
Berichten: 1459
Lid geworden op: 31 jul 2005, 17:54
Locatie: Beltrum (achterhoek)
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#90 Bericht door woah » 04 mar 2007, 12:31

wat een gezeik allemaal zeg,
hoort zon verkiezing niet leuk ( :D ) te zijn

Gebruikersavatar
Rick Hahn
Berichten: 1883
Lid geworden op: 24 feb 2004, 22:42
Locatie: Enschede/Epe
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

#91 Bericht door Rick Hahn » 04 mar 2007, 12:45

Ik stel voor een verkiezing waarin alleen de mensen die hier niet aan het zeiken zijn mogen meedoen :D

Gebruikersavatar
pluisje
Berichten: 1918
Lid geworden op: 25 mar 2004, 14:11
Locatie: Monster
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#92 Bericht door pluisje » 04 mar 2007, 13:36

Maarten schreef: Ik heb 6 willekeurige mensen uitgekozen voor de jury. Niet speciaal vrienden van mij. Van verschillende leeftijden, met een verschillend budget en ieder met zijn eigen smaak en eigen ervaring.
Deze 6 mensen weten tot op de dag van vandaag niet wie er nog meer in de jury zaten.

Maar in het verleden bezweek de verkiezing ook onder zijn eigen succes
En daar was toen ook veel kritiek op. In die lange lijst stonden uiteindelijk ook veel Kreidlers die eindigden met 0 stemmen.
Hoi Maarten,

weer goed georganiseerd,
ik was ineens 80 brommers kwijt :)
maar weet nu waarom en vind het een goede actie...

natuurlijk had het handiger geweest als dit van te voren was verteld,
maar natuurlijk had dat weer voor andere problemen gezorgd;
elkaar gekmaken dat i jury-lid is en een discussie of dat wel zo kan...

op het moment hebben nog 2 leden 0 stemmen, dus de actie kan geslaagd
worden genoemd...

groetjes

Gebruikersavatar
Dimage
Expert
Berichten: 6624
Lid geworden op: 15 mar 2003, 13:33
Locatie: Maassluis
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

#93 Bericht door Dimage » 04 mar 2007, 13:44

Mensen, let er a.u.b. op dat je aan het verzoek van Maarten voldoet;
Maarten schreef:Je mag in dit topic ovder de verkiezing praten, maar niet op wie je gaat stemmen/op wie je gestemd hebt want we willen niet andere kiezers beinvloeden...
Lijkt me een niet meer dan redelijk verzoek, desondanks heb ik heb al meerdere berichten moeten wijzigen of verwijderen.

grtz Frans

Gebruikersavatar
Maarten
Beheerder
Berichten: 9743
Lid geworden op: 01 sep 2002, 09:13
Locatie: Den Haag, Nederland
Gegeven waarderingen: 813 keren
Ontvangen waarderingen: 413 keren
Contacteer:

#94 Bericht door Maarten » 04 mar 2007, 14:26

pluisje schreef:
Maarten schreef: Ik heb 6 willekeurige mensen uitgekozen voor de jury. Niet speciaal vrienden van mij. Van verschillende leeftijden, met een verschillend budget en ieder met zijn eigen smaak en eigen ervaring.
Deze 6 mensen weten tot op de dag van vandaag niet wie er nog meer in de jury zaten.

Maar in het verleden bezweek de verkiezing ook onder zijn eigen succes
En daar was toen ook veel kritiek op. In die lange lijst stonden uiteindelijk ook veel Kreidlers die eindigden met 0 stemmen.
Hoi Maarten,

weer goed georganiseerd,
ik was ineens 80 brommers kwijt :)
maar weet nu waarom en vind het een goede actie...

natuurlijk had het handiger geweest als dit van te voren was verteld,
maar natuurlijk had dat weer voor andere problemen gezorgd;
elkaar gekmaken dat i jury-lid is en een discussie of dat wel zo kan...

op het moment hebben nog 2 leden 0 stemmen, dus de actie kan geslaagd
worden genoemd...

groetjes
Het was ook van tevoren verteld hoor Bernard, op de frontpagina zelfs
Maarten schreef:Ook dit jaar gaan we weer proberen de mooiste Kreidler uit te kiezen. Uit alle inzendingen zal een jury een selectie maken van de 10 mooiste en meest kansrijke Kreidlers.
Ok, het werden er geen 10 maar 22.
Alle 100 staan ook nog in de eerste verkiezingstopic. Ze zijn dus niet gewist.

dappie
Berichten: 1844
Lid geworden op: 30 jan 2004, 09:57
Locatie: Hasselt
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#95 Bericht door dappie » 04 mar 2007, 18:34

Dimage schreef:Mensen, let er a.u.b. op dat je aan het verzoek van Maarten voldoet;
Maarten schreef:Je mag in dit topic ovder de verkiezing praten, maar niet op wie je gaat stemmen/op wie je gestemd hebt want we willen niet andere kiezers beinvloeden...
Lijkt me een niet meer dan redelijk verzoek, desondanks heb ik heb al meerdere berichten moeten wijzigen of verwijderen.

grtz Frans

zorg er dan ook voor dat je de uitslag niet kunt zien voor dat je gaat stemmen, dat kun je nou ook doen, dus mensen kunnen sowieso beinvloed worden...

Gebruikersavatar
Johan van Zanten
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 jan 2005, 16:45
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#96 Bericht door Johan van Zanten » 04 mar 2007, 19:15

moet je je voorstellen dat die 20 uitverkoren kreidlers tot jouw verzameling behoren :)

Elke dag een ander type pakken 8)

Gebruikersavatar
Dimage
Expert
Berichten: 6624
Lid geworden op: 15 mar 2003, 13:33
Locatie: Maassluis
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

#97 Bericht door Dimage » 04 mar 2007, 19:23

dappie schreef:
Dimage schreef:Mensen, let er a.u.b. op dat je aan het verzoek van Maarten voldoet;
Maarten schreef:Je mag in dit topic ovder de verkiezing praten, maar niet op wie je gaat stemmen/op wie je gestemd hebt want we willen niet andere kiezers beinvloeden...
Lijkt me een niet meer dan redelijk verzoek, desondanks heb ik heb al meerdere berichten moeten wijzigen of verwijderen.

grtz Frans

zorg er dan ook voor dat je de uitslag niet kunt zien voor dat je gaat stemmen, dat kun je nou ook doen, dus mensen kunnen sowieso beinvloed worden...
Op wat voor een manier dan?
Volgens mij krijg je pas een tussenuitslag te zien, wanneer je hebt gestemt (ip wordt dan ook onthouden).

grtz Frans

Gebruikersavatar
Sander.
Berichten: 2161
Lid geworden op: 14 dec 2005, 17:40
Locatie: het Westland, bij Den Haag
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

#98 Bericht door Sander. » 04 mar 2007, 19:52

Ik maak mijn stem wel bekend.. aangezien die Kreidler niet is opgenomen in de 'fab 22'. Die was voor tjerry's fluor rs luxus. Ik wens iedereen
hier verder veel suc6!

(Achteraf toch maar op een Kreidler hier gestemd.)

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

#99 Bericht door Enzo-tvdzijden » 04 mar 2007, 20:18

San schreef:Ik maak mijn stem wel bekend.. aangezien die Kreidler niet is opgenomen in de 'fab 22'. Die was voor tjerry's fluor rs luxus. Ik wens iedereen
hier verder veel suc6!

(Achteraf toch maar op een Kreidler hier gestemd.)
Dank je San,

Ik heb hem vanmiddag nog even uitgelaten na een winterstop. Vorige week gepoetst en vandaag ging hij weer als vergif.

Enzo
Bijlagen
DSCN7480 (Small).JPG
DSCN7480 (Small).JPG (63.11 KiB) 12905 keer bekeken

Gebruikersavatar
doka driekus
Berichten: 1393
Lid geworden op: 26 okt 2004, 21:43
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer
Contacteer:

#100 Bericht door doka driekus » 04 mar 2007, 20:21

Dimage schreef:Volgens mij krijg je pas een tussenuitslag te zien, wanneer je hebt gestemt (ip wordt dan ook onthouden).

grtz Frans
Hoi Frans,

Wat Berend schrijft klopt. Ook voordat iemand gestemd heeft kan hij, of zij, de uitgebrachte stemmen bekijken.

Groeten,
Erik

Gesloten