Kreidler RS Special, weer zo goed als nieuw

Iedereen kan hier z'n Kreidler showen: Leden, gasten en bezoekers.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
veldmuis
Berichten: 1520
Lid geworden op: 04 aug 2008, 02:10
Locatie: Where I lay my hat
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#301 Bericht door veldmuis » 26 mar 2010, 12:36

Leven is keuzes maken. Als je de keuze hebt hem te laten staan doe je dat en anders doe je hem weg. Komen weer nieuwe dingen voor in de plaats.

bas mostert
Berichten: 2614
Lid geworden op: 08 jan 2006, 16:23
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

#302 Bericht door bas mostert » 26 mar 2010, 15:14

Brommers zijn voor jongens van 16 to 18 jaar :wink:

Daarna als je 40 bent en je zit in een mid-life crisis dan kan je altijd nog een kreidler bouwen op motorkenteken en af en toe een rondje knallen.

Ik heb daar geen tijd voor, HBO studie, vriendin, waterpolo en dan de word de kreidler alleen maar in de garage gezet om er 3x per jaar op te rijden, daar is geen plek voor bij ons..

Maarja ik hoef me niet te gaan verdedigen, doe gewoon lekker wat ik zelf wil :wink:

groetjes

Gebruikersavatar
dijk
Winnaar Kreidlerverkiezing crossklasse 2010
Berichten: 19184
Lid geworden op: 04 dec 2003, 19:43
Gegeven waarderingen: 497 keren
Ontvangen waarderingen: 64 keren

#303 Bericht door dijk » 26 mar 2010, 15:17

bas mostert schreef:Brommers zijn voor jongens van 16 to 18 jaar :wink:

Daarna als je 40 bent en je zit in een mid-life crisis dan kan je altijd nog een kreidler bouwen op motorkenteken en af en toe een rondje knallen.

Ik heb daar geen tijd voor, HBO studie, vriendin, waterpolo en dan de word de kreidler alleen maar in de garage gezet om er 3x per jaar op te rijden, daar is geen plek voor bij ons..

Maarja ik hoef me niet te gaan verdedigen, doe gewoon lekker wat ik zelf wil :wink:

groetjes
inderdaad bas,dan meschien nog een crosser.

bas mostert
Berichten: 2614
Lid geworden op: 08 jan 2006, 16:23
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

#304 Bericht door bas mostert » 26 mar 2010, 15:21

dijk schreef:
bas mostert schreef:Brommers zijn voor jongens van 16 to 18 jaar :wink:

Daarna als je 40 bent en je zit in een mid-life crisis dan kan je altijd nog een kreidler bouwen op motorkenteken en af en toe een rondje knallen.

Ik heb daar geen tijd voor, HBO studie, vriendin, waterpolo en dan de word de kreidler alleen maar in de garage gezet om er 3x per jaar op te rijden, daar is geen plek voor bij ons..

Maarja ik hoef me niet te gaan verdedigen, doe gewoon lekker wat ik zelf wil :wink:

groetjes
inderdaad bas,dan meschien nog een crosser.
Word waarschijnlijk een enduro :wink:

Gebruikersavatar
kreidler-holland
Berichten: 3781
Lid geworden op: 09 sep 2007, 22:10
Locatie: Heemskerk
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

#305 Bericht door kreidler-holland » 26 mar 2010, 15:26

nummer 17 ? :lol:

Gebruikersavatar
MichielJ
Winnaar Kreidlerverkiezing 2009
Berichten: 2343
Lid geworden op: 13 okt 2006, 22:47
Locatie: Leidschenveen / 's-Gravenhage
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#306 Bericht door MichielJ » 26 mar 2010, 17:03

bas mostert schreef:Over twee weken RS voor de keuring. Standaard pijpje en filter zitten er al op. ook de spiegel is gemonteerd.

gr Bas
Uit je berichtje dat je hem "te" vindt als brommer begrijp ik dat bovenstaande niet gelukt is of was dit een andere Kreidler :?:

Wel jammer hoor Bas. Kreidlerrijden is niet alleen bezitten en af en toe rijden maar ook het clubverband er omheen. Op een Fazer zul je ook moeten zoeken naar motorvrienden anders ben je er zo klaar mee. Een rondje alleen rijden doe je 4x en dan staat hij in de schuur.

Het is een fase..waait wel weer over :wink:

Gebruikersavatar
AndreH
Beheerder
Berichten: 845
Lid geworden op: 01 sep 2007, 22:06
Locatie: 's-Heerenbroek
Gegeven waarderingen: 6 keren
Ontvangen waarderingen: 0

#307 Bericht door AndreH » 26 mar 2010, 18:41

Als je nou op de fazer naar de studie, vriendin en waterpolo gaat, houd je dan geen tijd over om op de kreidler te rijden?

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10474
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 240 keren
Ontvangen waarderingen: 224 keren

#308 Bericht door nozems » 26 mar 2010, 18:50

[quote="MichielJ"][quote="bas mostert"]Over twee weken RS voor de keuring. Standaard pijpje en filter zitten er al op. ook de spiegel is gemonteerd.

gr Bas[/quote]

Uit je berichtje dat je hem "te" vindt als brommer begrijp ik dat bovenstaande niet gelukt is of was dit een andere Kreidler :?:

Wel jammer hoor Bas. Kreidlerrijden is niet alleen bezitten en af en toe rijden maar ook het clubverband er omheen. Op een Fazer zul je ook moeten zoeken naar motorvrienden anders ben je er zo klaar mee. Een rondje alleen rijden doe je 4x en dan staat hij in de schuur.

Het is een fase..waait wel weer over :wink:[/quote]

Nou Michiel daar heb je gelijk in,maar vergeet niet dat het steeds meer en meer selecte clubjes worden...de grotere ritten/samenkomsten van vroeger heb je bijna niet meer,de een ken de ander niet luchten en meer van dat soort dingen...hier in N-H is dat al langer zo,en ook in Z-H zie ik vaak een 2deling :wink: :cry:

Gebruikersavatar
Henk 3bakvoet
Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
Berichten: 10822
Lid geworden op: 27 jan 2005, 01:01
Locatie: Koog aan de Zaan
Gegeven waarderingen: 191 keren
Ontvangen waarderingen: 574 keren

#309 Bericht door Henk 3bakvoet » 26 mar 2010, 19:21

Nou Michiel daar heb je gelijk in,maar vergeet niet dat het steeds meer en meer selecte clubjes worden...de grotere ritten/samenkomsten van vroeger heb je bijna niet meer,de een ken de ander niet luchten en meer van dat soort dingen...hier in N-H is dat al langer zo,en ook in Z-H zie ik vaak een 2deling
Ho Pascal, in NoordHolland gaan de brommers 2 pk hand in hand met de bigbore en de scoot stofzuigers, een kreidler is een kreidler. :lol:

Gebruikersavatar
Theove
Moderator
Berichten: 3055
Lid geworden op: 05 sep 2007, 23:00
Locatie: Gelderland
Gegeven waarderingen: 250 keren
Ontvangen waarderingen: 55 keren
Contacteer:

#310 Bericht door Theove » 26 mar 2010, 19:34

Henk 3bakvoet schreef: ....
Ho Pascal, in NoordHolland gaan de brommers 2 pk hand in hand met de bigbore en de scoot stofzuigers, een kreidler is een kreidler. :lol:
Wat zeg je nu Henk :shock:

Gebruikersavatar
Henk 3bakvoet
Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
Berichten: 10822
Lid geworden op: 27 jan 2005, 01:01
Locatie: Koog aan de Zaan
Gegeven waarderingen: 191 keren
Ontvangen waarderingen: 574 keren

#311 Bericht door Henk 3bakvoet » 26 mar 2010, 20:07

theove schreef:
Henk 3bakvoet schreef: ....
Ho Pascal, in NoordHolland gaan de brommers 2 pk hand in hand met de bigbore en de scoot stofzuigers, een kreidler is een kreidler. :lol:
Wat zeg je nu Henk :shock:
Ja Theo, ik weet het :lol: Het is niets wat het lijkt, en niets is, wat je denkt.

Gebruikersavatar
papabrolli
Berichten: 2073
Lid geworden op: 10 jul 2005, 19:43
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#312 Bericht door papabrolli » 26 mar 2010, 20:17

nozems schreef:Nou Michiel daar heb je gelijk in,maar vergeet niet dat het steeds meer en meer selecte clubjes worden,hier in N-H is dat al langer zo :wink: :cry:
Welke mail heb ik gemist :?: :?

Erwin

Gebruikersavatar
Willem de Groot
Berichten: 1105
Lid geworden op: 28 dec 2003, 22:53
Locatie: Heemskerk
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#313 Bericht door Willem de Groot » 26 mar 2010, 20:39

Ha die Erwin,
Volgens mij kunnen we best weer eens een proefritje naar Texel proberen. Alles weer op orde?

Groet, Willem

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10474
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 240 keren
Ontvangen waarderingen: 224 keren

#314 Bericht door nozems » 26 mar 2010, 20:43

oke,ik mag nu natuurlijk niet generaliseren..maar door de bank genomen zijn het altijd dezelfde mensen die elkaar opzoeken en anderen weer links laten liggen...

maar hier in N-H kunnen de tegenstellingen groot zijn,snel of fabrieksstandaard snorfiets,we zullen elkaar nimmer in de wielen rijden :wink:

maar helaas is dat samenzijn slechts sporadisch..hier hebben we geen 'nozem' avond of wat dan ook,meestal trek ik er zelf op uit.

Gebruikersavatar
papabrolli
Berichten: 2073
Lid geworden op: 10 jul 2005, 19:43
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#315 Bericht door papabrolli » 26 mar 2010, 20:43

Willem de Groot schreef:Ha die Erwin,
Volgens mij kunnen we best weer eens een proefritje naar Texel proberen. Alles weer op orde?

Groet, Willem
Willem, bij mij is alles altijd al op orde geweest :lol: en de Texelrit 2010 zal zeker goed komen :wink:

Erwin.

Gebruikersavatar
Henk 3bakvoet
Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
Berichten: 10822
Lid geworden op: 27 jan 2005, 01:01
Locatie: Koog aan de Zaan
Gegeven waarderingen: 191 keren
Ontvangen waarderingen: 574 keren

#316 Bericht door Henk 3bakvoet » 26 mar 2010, 20:48

papabrolli schreef:
Willem de Groot schreef:Ha die Erwin,
Volgens mij kunnen we best weer eens een proefritje naar Texel proberen. Alles weer op orde?

Groet, Willem
Willem, bij mij is alles altijd al op orde geweest :lol: en de Texelrit 2010 zal zeker goed komen :wink:

Erwin.
Dat mag ik wel hopen :shock: ik heb dat oranje monster toch niet voor de kat zijn violen gemaakt.

Gebruikersavatar
Willem de Groot
Berichten: 1105
Lid geworden op: 28 dec 2003, 22:53
Locatie: Heemskerk
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

#317 Bericht door Willem de Groot » 26 mar 2010, 21:01

papabrolli schreef:
Willem de Groot schreef:Ha die Erwin,
Volgens mij kunnen we best weer eens een proefritje naar Texel proberen. Alles weer op orde?

Groet, Willem
Willem, bij mij is alles altijd al op orde geweest :lol: en de Texelrit 2010 zal zeker goed komen :wink:

Erwin.
Heel mooi Erwin. Na volgende week heb ik weer tijd om, met een beetje redelijk weer, weer eens de noord in te knallen. Broodje bal in Heerhugowaard-noord op de beurs scoren is ook altijd wel leuk. En effe bij de Koepel langs is ook geen straf.

CU

bas mostert
Berichten: 2614
Lid geworden op: 08 jan 2006, 16:23
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

#318 Bericht door bas mostert » 27 mar 2010, 10:15

MichielJ schreef:
bas mostert schreef:Over twee weken RS voor de keuring. Standaard pijpje en filter zitten er al op. ook de spiegel is gemonteerd.

gr Bas
Uit je berichtje dat je hem "te" vindt als brommer begrijp ik dat bovenstaande niet gelukt is of was dit een andere Kreidler :?:

Wel jammer hoor Bas. Kreidlerrijden is niet alleen bezitten en af en toe rijden maar ook het clubverband er omheen. Op een Fazer zul je ook moeten zoeken naar motorvrienden anders ben je er zo klaar mee. Een rondje alleen rijden doe je 4x en dan staat hij in de schuur.

Het is een fase..waait wel weer over :wink:
Dat "te" bedoel ik de 6-poorter mee en nee ik ben niet meer naar de keuring geweest, wel bijna alles op orde gehad, maar het kwam er niet van. :lol:

Dat motorrijden, me hele familie rijd motor, vader, moeder, broer, ooms, tantes en me neef. En ik ben ook al lid van de Fazer club natuurlijk :wink:

Ik ben er gewoon klaar mee, tijd voor iets nieuws :wink:

Gebruikersavatar
Henk 3bakvoet
Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
Berichten: 10822
Lid geworden op: 27 jan 2005, 01:01
Locatie: Koog aan de Zaan
Gegeven waarderingen: 191 keren
Ontvangen waarderingen: 574 keren

#319 Bericht door Henk 3bakvoet » 27 mar 2010, 10:50

Dit is vrij normaal Bas, een echte kreidler liefhebber neemt namelijk geen afstand, en het zelfde zal met de Fazer gebeuren.

Als je ook niet behoord tot die generatie die het echt hebben mee gemaakt, die zullen nooit, maar dan ook nooit, het echte kreidler gevoel ervaren en lopen mee met een zogenaamde hype die uiteindelijk door verveling aan zijn einde komt.

De tijd die we nog moeten gaan zal mijn gelijk aantonen.

Nog een laatste vraag, zet je op die benzinetank van die Fazer ook een U.S vlag? :wink:
En als laatste, ik zou die vier chromen uitlaat pijpen mat zwart spuiten, dat vond je altijd al zo mooi staan :lol:

bas mostert
Berichten: 2614
Lid geworden op: 08 jan 2006, 16:23
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

#320 Bericht door bas mostert » 27 mar 2010, 10:57

Henk 3bakvoet schreef:Dit is vrij normaal Bas, een echte kreidler liefhebber neemt namelijk geen afstand, en het zelfde zal met de Fazer gebeuren.

Als je ook niet behoord tot die generatie die het echt hebben mee gemaakt, die zullen nooit, maar dan ook nooit, het echte kreidler gevoel ervaren en lopen mee met een zogenaamde hype die uiteindelijk door verveling aan zijn einde komt.

De tijd die we nog moeten gaan zal mijn gelijk aantonen.

Nog een laatste vraag, zet je op die benzinetank van die Fazer ook een U.S vlag? :wink:
En als laatste, ik zou die vier chromen uitlaat pijpen mat zwart spuiten, dat vond je altijd al zo mooi staan :lol:
Achja misschien ben ik dan toch niet zo'n kreidler liefhebber het zij zo.

Ja op de fazer komt zeker ook een USA vlag :wink:

Die "4 chrome uitlaten" zijn van RVS en zijn al vervangen door zwarte bochten :wink:

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10474
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 240 keren
Ontvangen waarderingen: 224 keren

#321 Bericht door nozems » 27 mar 2010, 10:59

maargoed toen ik m,n auto net had,was de brommer ineens niet interresant meer,kon em niet aan een 'vreemde' verkopen,dus kocht m,n broertje hem :wink: ...maar pas na een jaartje of 7 begon het weer te kriebelen en verscheen er langzamerhand een kreidler RS,had toen ook al jaren m,n motorrijbewijs en al wat verschillende échte' motoren gehad,maar aan het kreidler rijden beleef ik zo mogelijk nog meer plezier/lol als met de motor rijden,maargoed voor een echt stukje stuurwerk in binnen of buitenland is de 'dikke' brommer plezieriger.

maar toch denk ik Bas,dat je er spijt van kunt krijgen en als ie niet noodzakelijkerwijs weg hoeft zou ik het niet zondermeer doen,tenzij je in financiele nood zit o.i.d


maargoed het is jouw keuze :D

Gebruikersavatar
dijk
Winnaar Kreidlerverkiezing crossklasse 2010
Berichten: 19184
Lid geworden op: 04 dec 2003, 19:43
Gegeven waarderingen: 497 keren
Ontvangen waarderingen: 64 keren

#322 Bericht door dijk » 27 mar 2010, 12:29

nozems schreef:maargoed toen ik m,n auto net had,was de brommer ineens niet interresant meer,kon em niet aan een 'vreemde' verkopen,dus kocht m,n broertje hem :wink: ...maar pas na een jaartje of 7 begon het weer te kriebelen en verscheen er langzamerhand een kreidler RS,had toen ook al jaren m,n motorrijbewijs en al wat verschillende échte' motoren gehad,maar aan het kreidler rijden beleef ik zo mogelijk nog meer plezier/lol als met de motor rijden,maargoed voor een echt stukje stuurwerk in binnen of buitenland is de 'dikke' brommer plezieriger.

maar toch denk ik Bas,dat je er spijt van kunt krijgen en als ie niet noodzakelijkerwijs weg hoeft zou ik het niet zondermeer doen,tenzij je in financiele nood zit o.i.d


maargoed het is jouw keuze :D

bas zit nog op school :!:

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10474
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 240 keren
Ontvangen waarderingen: 224 keren

#323 Bericht door nozems » 27 mar 2010, 12:49

oke :!: :!: :lol:

Gebruikersavatar
Dion
Berichten: 719
Lid geworden op: 03 jul 2008, 14:38
Locatie: Zevenaar
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

#324 Bericht door Dion » 27 mar 2010, 17:31

ik heb toch ook een auto (italiaans)
een motor en 2 brommers...

uitgaan kan ik ook nog.

en ik betaal alles zelf... doe ik dan iets beter dan jij ? neem aan dat je gewoon werkt toch :mrgreen:

Gebruikersavatar
jamojamo
Berichten: 3754
Lid geworden op: 19 dec 2008, 23:47
Locatie: Beverwijk
Gegeven waarderingen: 356 keren
Ontvangen waarderingen: 201 keren

#325 Bericht door jamojamo » 27 mar 2010, 17:57

Bas,
ik heb je brommer altijd bewonderd want hij ziet er heel mooi uit. De formule zijkappen zag ik het eerst op jouw brommer en staan heel mooi op een net blok. Wat betreft je keuze om hem weg te doen kan ik alleen maar zeggen, doe wat je wilt. Er zullen altijd Kreidlers te koop zijn en je bent nog jong. Ik had een Kreidler als eerste brommer en nu misschien 25 jaar verder is het wel mijn laatste motor.

Succes met de verkoop,
Eric

Plaats reactie