Mijn RMC-S

Iedereen kan hier z'n Kreidler showen: Leden, gasten en bezoekers.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
BESTMAN
Winnaar Kreidlerverkiezing 2011
Berichten: 4103
Lid geworden op: 15 dec 2006, 20:17
Locatie: mooiste plekje op de veluwe
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Re: Mijn RMC-S

#76 Bericht door BESTMAN » 11 okt 2010, 19:30

MMM we hebben je ook gemist met de ritjes.
veel plezier met de opbouw.


gr dick

Gebruikersavatar
Niekjuh
Berichten: 3300
Lid geworden op: 20 jun 2007, 17:13
Locatie: Enschede
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Re: Mijn RMC-S

#77 Bericht door Niekjuh » 11 okt 2010, 20:34

Succes Andre.

Zit die snelle set er nog onder?

Gebruikersavatar
AndreH
Beheerder
Berichten: 845
Lid geworden op: 01 sep 2007, 22:06
Locatie: 's-Heerenbroek
Gegeven waarderingen: 6 keren
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Mijn RMC-S

#78 Bericht door AndreH » 09 dec 2012, 02:42

Hallo allemaal,

De meesten van jullie zullen me nog wel kennen. Ik kwam eigenlijk nog maar zelden op dit prachtige forum maar het heeft dus ook een goede kant dat het forum uit de lucht ging.
De kreidler stond al vanaf begin maart stil, gelukkig is hij ook prachtig als hij stil staat.
Vanmiddag kon ik het toch niet laten om hem even starten, oo wat mooi.
Het 50cc membraam gebeuren met alle gekkigheid is er inmiddels onderuit. Ik heb nu een iest gekietelde KT cilinder in combinatie met een 6p en een standaard KT cilinder met een standaard pijp. Beiden leuke setjes en gaat hard zat.

Ik was van plan de kreidler te gaan schorsen en hem weer te voorschijn te halen als ik genoeg geld heb om hem helemaal opnieuw op te bouwen. Misschien is het toch beter om hem zo langerzamerhand wat op te knappen. Frame zit nog mooi in de poedercoating :)
Het is alleen tijd voor een nieuw setje handvatten en schokdempers. Verder zal een nieuwe buddy en (a)tank ook niet mistaan.
De wielen zijn ook toe aan een opknapbeurt. Is het wat om de ster te later poedercoaten? Stiekem lijkt het me wel mooi om de velg ook zwart te maken en alleen het randje te polijsten. Of staat dat alleen bij gietwielen?

Plaats reactie