nieuwe aankoop kreidler RS appeltjes groen is in Friesland

Iedereen kan hier z'n Kreidler showen: Leden, gasten en bezoekers.
Bericht
Auteur
Sjoerd-rs
Berichten: 271
Lid geworden op: 07 okt 2010, 17:16
Locatie: Drachten/Opeinde
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: nieuwe aankoop kreidler RS appeltjes groen is in Friesla

#26 Bericht door Sjoerd-rs » 19 aug 2012, 17:24

Toon,

Dat wist ik niet bedankt voor de tip, jullie allemaal bedankt ga er mee aan de slag


A.v.d.Els schreef:het is niet alleen het stuur sjoerd.
alle kabels en de remleiding zul je moeten vervangen.
vooral de ori remleiding is niet makkelijk te vinden.
Toon.

Gebruikersavatar
Henk 3bakvoet
Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
Berichten: 10802
Lid geworden op: 27 jan 2005, 01:01
Locatie: Koog aan de Zaan
Gegeven waarderingen: 187 keren
Ontvangen waarderingen: 568 keren

Re: nieuwe aankoop kreidler RS appeltjes groen is in Friesla

#27 Bericht door Henk 3bakvoet » 19 aug 2012, 18:53

Kijk nou eens naar die brommer op de foto.

Opgebouwd als tour rs, valbeugel, bagagedrager, kettingkast, halfhoog stuur een plaatje.

Tuurlijk Sjoerd, M stuurtje en sportbeugel en natuurlijk een kettingrandje van 6 euro, voor de looks.
Haal die valbeugel er ook maar af, ook voor de looks.
Lekker hoor een rempot die horizontaal op je M stuur zit, en de benodigde kabels? heerlijke imitatie rommel voor de looks.
En dan natuurlijk je hendels, lekker vijlen aan je M stuur om ze er op te krijgen, en als ze wel monteerbaar zijn latoenkoper plaatsen om ze vast te kunnen zetten, heerlijk voor de looks.

Nee.......... dat komt wel goed met deze kreidler.

euli
Berichten: 237
Lid geworden op: 12 jan 2008, 20:27
Locatie: opheusden
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: nieuwe aankoop kreidler RS appeltjes groen is in Friesla

#28 Bericht door euli » 19 aug 2012, 19:40

Henk 3bakvoet schreef:Kijk nou eens naar die brommer op de foto.

Opgebouwd als tour rs, valbeugel, bagagedrager, kettingkast, halfhoog stuur een plaatje.

Tuurlijk Sjoerd, M stuurtje en sportbeugel en natuurlijk een kettingrandje van 6 euro, voor de looks.
Haal die valbeugel er ook maar af, ook voor de looks.
Lekker hoor een rempot die horizontaal op je M stuur zit, en de benodigde kabels? heerlijke imitatie rommel voor de looks.
En dan natuurlijk je hendels, lekker vijlen aan je M stuur om ze er op te krijgen, en als ze wel monteerbaar zijn latoenkoper plaatsen om ze vast te kunnen zetten, heerlijk voor de looks.

Nee.......... dat komt wel goed met deze kreidler.
is wel goed voor de omzet, dat dan weer wel. :D

Sjoerd-rs
Berichten: 271
Lid geworden op: 07 okt 2010, 17:16
Locatie: Drachten/Opeinde
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: nieuwe aankoop kreidler RS appeltjes groen is in Friesla

#29 Bericht door Sjoerd-rs » 19 aug 2012, 23:14

Henk,

Sorry,

ons enig doel was om hem weer zo te maken als een RS en volgens mij hoort daar een M stuur op, het is absoluut niet de bedoeling deze Kreidler te ver****en Toon heeft een zeer mooie Rs achter gelaten aan ons en dat blijft zo!!

Ik snap jou reply niet helemaal, maar goed zal het wel verkeerd lezen laten we het daar maar op houden!!




Henk 3bakvoet schreef:Kijk nou eens naar die brommer op de foto.

Opgebouwd als tour rs, valbeugel, bagagedrager, kettingkast, halfhoog stuur een plaatje.

Tuurlijk Sjoerd, M stuurtje en sportbeugel en natuurlijk een kettingrandje van 6 euro, voor de looks.
Haal die valbeugel er ook maar af, ook voor de looks.
Lekker hoor een rempot die horizontaal op je M stuur zit, en de benodigde kabels? heerlijke imitatie rommel voor de looks.
En dan natuurlijk je hendels, lekker vijlen aan je M stuur om ze er op te krijgen, en als ze wel monteerbaar zijn latoenkoper plaatsen om ze vast te kunnen zetten, heerlijk voor de looks.

Nee.......... dat komt wel goed met deze kreidler.

hermanp
Berichten: 6983
Lid geworden op: 08 sep 2002, 01:57
Locatie: alhier
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 107 keren

Re: nieuwe aankoop kreidler RS appeltjes groen is in Friesla

#30 Bericht door hermanp » 20 aug 2012, 00:11

Mooie Kreidler.
Wat Henk denk ik bedoelt, is dat veel mensen die zo'n unieke Kreidler aanschaffen, zich voornemen om hem helemaal origineel te houden. De praktijk is vaak dat het gros toch het één en ander verandert, er worden dan vaak concessies gedaan ten opzichte van originaliteit en/of looks.
Ik begrijp overigens niet helemaal wat je bedoelt met; 'ons enig doel was om hem weer zo te maken als een RS.' Volgens mij heb je een echte RS gekocht, zoals 'ie uit de fabriek is gerold.

Gebruikersavatar
A.v.d.Els
Berichten: 1354
Lid geworden op: 06 okt 2008, 06:39
Locatie: Helmond
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: nieuwe aankoop kreidler RS appeltjes groen is in Friesla

#31 Bericht door A.v.d.Els » 20 aug 2012, 02:01

hermanp schreef:Mooie Kreidler.
Wat Henk denk ik bedoelt, is dat veel mensen die zo'n unieke Kreidler aanschaffen, zich voornemen om hem helemaal origineel te houden. De praktijk is vaak dat het gros toch het één en ander verandert, er worden dan vaak concessies gedaan ten opzichte van originaliteit en/of looks.
Ik begrijp overigens niet helemaal wat je bedoelt met; 'ons enig doel was om hem weer zo te maken als een RS.' Volgens mij heb je een echte RS gekocht, zoals 'ie uit de fabriek is gerold.

klopt niet helemaal Herman.
origineel zat er een Mstuurtje op.
ik heb dat destijds veranderd om een betere zit te krijgen.
de originele spullen heb ik toen omgeruild.
Toon.

hermanp
Berichten: 6983
Lid geworden op: 08 sep 2002, 01:57
Locatie: alhier
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 107 keren

Re: nieuwe aankoop kreidler RS appeltjes groen is in Friesla

#32 Bericht door hermanp » 20 aug 2012, 03:35

Oké Toon, dan is het helemaal duidelijk. Zal waarschijnlijk niet meevallen om een mooi origineel stuur te bemachtigen. Ik vond het zelf erg lekker rijden, zat ook origineel op mijn eerste RMC.

Sjoerd-rs
Berichten: 271
Lid geworden op: 07 okt 2010, 17:16
Locatie: Drachten/Opeinde
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: nieuwe aankoop kreidler RS appeltjes groen is in Friesla

#33 Bericht door Sjoerd-rs » 20 aug 2012, 06:50

Wat me een beetje tegen de Borst stuit is,

Henk kent mij ons helemaal niet en bevooroordeeld mij zonder ook maar enig iets van ons af te weten!! dat het wel goed zal komen met deze kreidler, ik kan dat maar op 1 manier lezen!.

hij weet niks van de pm die ik gehad (gestuurd) heb hier op het forum over de RS, ik wou JUIST voor een onversleuteld en onverbasterde kreidler gaan.

Gelukkig heeft Toon ons deze kreidler gegund en dan bedoel ik echt gegund, ik ga dat allemaal niet uitleggen, voor je het weet gaat het weer een eigen leven leiden.

1 ding is zeker er is geen haar op ons hoofd die er aan denkt deze prachtige kreidler te versleutelen!

verder bedankt voor andere leuke reakties zo kan het ook :thumbsup :thumbsup

Gebruikersavatar
veldmuis
Berichten: 1520
Lid geworden op: 04 aug 2008, 02:10
Locatie: Where I lay my hat
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Re: nieuwe aankoop kreidler RS appeltjes groen is in Friesla

#34 Bericht door veldmuis » 20 aug 2012, 08:11

Henk moet je maar lekker laten praten....In zijn ogen doe je pas mee als je je Kreidler Beige spuit en er een paar zijtassen aanhangt...

kreidlerfryslan
Berichten: 95
Lid geworden op: 15 feb 2012, 20:20
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: nieuwe aankoop kreidler RS appeltjes groen is in Friesla

#35 Bericht door kreidlerfryslan » 20 aug 2012, 12:46

het begint met een mooie foto en een regeltjes verder word er weer gezeurd haha grappig altijd
er zijn een paar die beter een rok aan kunnen doen

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10471
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 237 keren
Ontvangen waarderingen: 223 keren

Re: nieuwe aankoop kreidler RS appeltjes groen is in Friesla

#36 Bericht door nozems » 20 aug 2012, 12:54

Als jij er gewoon een M-stuur op doet, en het mooiste is origineel dan heb jij een echte RS, en voor de kabels die dan te lang zijn? Daar zijn/is genoeg voor te verkrijgen omdat weer netjes te maken. Maar doe er alsjeblieft geen blerpijp op, de standaard uitlaat blijft er toch het mooiste onder passen, al het andere doet vaak afbreuk aan de verhouding en de looks...maar ook dat is persoonlijk.

Gewoon lekker datgene doen wat jij wilt, als je je wat van Henk aan trekt kun je der beter mee stoppen, met je hobby, dan zul je er nooit plezier aan beleven...en als je wat verandert, is het handig dat je altijd weer terug kunt, niks aan het handje :wink: :)

Gebruikersavatar
Henk 3bakvoet
Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
Berichten: 10802
Lid geworden op: 27 jan 2005, 01:01
Locatie: Koog aan de Zaan
Gegeven waarderingen: 187 keren
Ontvangen waarderingen: 568 keren

Re: nieuwe aankoop kreidler RS appeltjes groen is in Friesla

#37 Bericht door Henk 3bakvoet » 20 aug 2012, 17:55

De looks is voor een ieder verschillend, de kreidler hobby ook, een ieder beleeft en doet het op zijn manier.
Maar hoofdzaak is geduld om dat te vinden wat je graag zou willen hebben voor je kreidler, ook dat is de hobby.
Maar een 16 jarige wil je graag behoeden voor ellende en giga kosten (voor een 16 jarige)
Sjoerd gaf in een eerdere topic aan dat hij geen sleutelaar was, en tijd?? dat had hij al helemaal niet, veels te druk met andere zaken.

Een M stuur daar is niets mis mee, mits een originele, maar één advies, verzamel eerst alle originele onderdelen bij elkaar en als alles aanwezig is, is het monteren een feest.

Al die super hobbybopers die het allemaal zo goed weten te vertellen Sjoerd, lees hun topic`s even na, werkelijk een aaneenschakeling van teleurstellingen.

De looks die is heel belangrijk, zeker, tot dat de looks bepaald wordt door een imitatie onderdeel, voor een schroot kreidler geen punt, voor die van jou of jullie (ik weet nog steeds niet wie de eigenaar is) is het wel een punt.

Verder gewoon doen, maar wel even na denken, een optie is om er een kreidlertje bij te nemen, dan kun je helemaal los gaan en blijft deze zo als die is, (wel berijden natuurlijk)

Moet je dan eens kijken over 25 jaar wie gelijk heeft gehad, 25 jaar!! :shock: Ach Sjoerd in de aankomende 25 jaar zal jou kreidlerhobby onder zware druk komen te staan, vrienden, rijbewijs, vriendinnen, vrouwen, kinderen, huisje boompje beestje, echtscheiding, hypotheek, werk en gezondheid.
Als je dat allemaal overleeft en nog steeds je groene rs bezit mag je zeggen, mijn hobby is Kreidlers.

Sjoerd-rs
Berichten: 271
Lid geworden op: 07 okt 2010, 17:16
Locatie: Drachten/Opeinde
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: nieuwe aankoop kreidler RS appeltjes groen is in Friesla

#38 Bericht door Sjoerd-rs » 20 aug 2012, 18:54

Henk,

Dit vindt ik weer een mooie reply van jou, en ja daar heb je gelijk in, Sjoerd mag zelf zeer zeker niet aan de kreidler sleutelen zonder dat ik erbij ben, ik heb zelf ook onderschat wat er allemaal moet gebeuren om het stuur om te bouwen. en ik ben zeer zeker ook geen kei in sleutelen, en daarom is het misschien wel verstandig de kreidler zo te laten als hij nu is, je hebt absoluut een punt daar!!

de kreidler is van mij Sake de vader van sjoerd en we gaan er samen op rijden.

en betreft 25 jaar, ook daar heb je gelijk in pfff wat staat die kleine man nou ja kleine. we zullen het zien!! ik hoop dat we er nog lang voor hem kunnen zijn en ouderlijke raad mogen geven :thumbsup :thumbsup :thumbsup

we houden jullie op de hoogte :thumbsup





quote="Henk 3bakvoet"]De looks is voor een ieder verschillend, de kreidler hobby ook, een ieder beleeft en doet het op zijn manier.
Maar hoofdzaak is geduld om dat te vinden wat je graag zou willen hebben voor je kreidler, ook dat is de hobby.
Maar een 16 jarige wil je graag behoeden voor ellende en giga kosten (voor een 16 jarige)
Sjoerd gaf in een eerdere topic aan dat hij geen sleutelaar was, en tijd?? dat had hij al helemaal niet, veels te druk met andere zaken.

Een M stuur daar is niets mis mee, mits een originele, maar één advies, verzamel eerst alle originele onderdelen bij elkaar en als alles aanwezig is, is het monteren een feest.

Al die super hobbybopers die het allemaal zo goed weten te vertellen Sjoerd, lees hun topic`s even na, werkelijk een aaneenschakeling van teleurstellingen.

De looks die is heel belangrijk, zeker, tot dat de looks bepaald wordt door een imitatie onderdeel, voor een schroot kreidler geen punt, voor die van jou of jullie (ik weet nog steeds niet wie de eigenaar is) is het wel een punt.

Verder gewoon doen, maar wel even na denken, een optie is om er een kreidlertje bij te nemen, dan kun je helemaal los gaan en blijft deze zo als die is, (wel berijden natuurlijk)

Moet je dan eens kijken over 25 jaar wie gelijk heeft gehad, 25 jaar!! :shock: Ach Sjoerd in de aankomende 25 jaar zal jou kreidlerhobby onder zware druk komen te staan, vrienden, rijbewijs, vriendinnen, vrouwen, kinderen, huisje boompje beestje, echtscheiding, hypotheek, werk en gezondheid.
Als je dat allemaal overleeft en nog steeds je groene rs bezit mag je zeggen, mijn hobby is Kreidlers.[/quote]

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60288
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 952 keren
Ontvangen waarderingen: 2255 keren

Re: nieuwe aankoop kreidler RS appeltjes groen is in Friesla

#39 Bericht door Enzo-tvdzijden » 20 aug 2012, 19:01

Sjoerd-rs schreef:Henk,

Dit vindt ik weer een mooie reply van jou, en ja daar heb je gelijk in, Sjoerd mag zelf zeer zeker niet aan de kreidler sleutelen zonder dat ik erbij ben, ik heb zelf ook onderschat wat er allemaal moet gebeuren om het stuur om te bouwen. en ik ben zeer zeker ook geen kei in sleutelen, en daarom is het misschien wel verstandig de kreidler zo te laten als hij nu is, je hebt absoluut een punt daar!!

de kreidler is van mij Sake de vader van sjoerd en we gaan er samen op rijden.

en betreft 25 jaar, ook daar heb je gelijk in pfff wat staat die kleine man nou ja kleine. we zullen het zien!! ik hoop dat we er nog lang voor hem kunnen zijn en ouderlijke raad mogen geven :thumbsup :thumbsup :thumbsup

we houden jullie op de hoogte :thumbsup




Henk 3bakvoet schreef:De looks is voor een ieder verschillend, de kreidler hobby ook, een ieder beleeft en doet het op zijn manier.
Maar hoofdzaak is geduld om dat te vinden wat je graag zou willen hebben voor je kreidler, ook dat is de hobby.
Maar een 16 jarige wil je graag behoeden voor ellende en giga kosten (voor een 16 jarige)
Sjoerd gaf in een eerdere topic aan dat hij geen sleutelaar was, en tijd?? dat had hij al helemaal niet, veels te druk met andere zaken.

Een M stuur daar is niets mis mee, mits een originele, maar één advies, verzamel eerst alle originele onderdelen bij elkaar en als alles aanwezig is, is het monteren een feest.

Al die super hobbybopers die het allemaal zo goed weten te vertellen Sjoerd, lees hun topic`s even na, werkelijk een aaneenschakeling van teleurstellingen.

De looks die is heel belangrijk, zeker, tot dat de looks bepaald wordt door een imitatie onderdeel, voor een schroot kreidler geen punt, voor die van jou of jullie (ik weet nog steeds niet wie de eigenaar is) is het wel een punt.

Verder gewoon doen, maar wel even na denken, een optie is om er een kreidlertje bij te nemen, dan kun je helemaal los gaan en blijft deze zo als die is, (wel berijden natuurlijk)

Moet je dan eens kijken over 25 jaar wie gelijk heeft gehad, 25 jaar!! :shock: Ach Sjoerd in de aankomende 25 jaar zal jou kreidlerhobby onder zware druk komen te staan, vrienden, rijbewijs, vriendinnen, vrouwen, kinderen, huisje boompje beestje, echtscheiding, hypotheek, werk en gezondheid.
Als je dat allemaal overleeft en nog steeds je groene rs bezit mag je zeggen, mijn hobby is Kreidlers.
Ik geef toe dat Henk heel lastig is te doorgronden.

Maar meestal heeft hij wel een punt. Hij houd van een beetje provocatie op het forum. Dat geeft volle topics.
Helaas zijn er ook lieden die het niet waarderen. Dat geeft wel eens ruzie.

Kom je hem dan tegen op een evenement of je zoekt een onderdeel dan laat Henk zich van een (zeer goede) kant zien die maar weinig mensen kennen.

Enzo

Sjoerd-rs
Berichten: 271
Lid geworden op: 07 okt 2010, 17:16
Locatie: Drachten/Opeinde
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: nieuwe aankoop kreidler RS appeltjes groen is in Friesla

#40 Bericht door Sjoerd-rs » 20 aug 2012, 19:15

even het gezicht bij de naam sake 44 en Sjoerd 16
Bijlagen
IMG_0103 sjoerd en heit.jpeg
IMG_0103 sjoerd en heit.jpeg (83.52 KiB) 7058 keer bekeken

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10471
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 237 keren
Ontvangen waarderingen: 223 keren

Re: nieuwe aankoop kreidler RS appeltjes groen is in Friesla

#41 Bericht door nozems » 20 aug 2012, 19:28

In dat licht bezien kun je hem dan beter zo laten, een half hoog stuur oogt dan niet sportief, het zit, en rijdt wel lekker. En als je deze netjes bijhoudt dan blijft ie mooi. Veel plezier:)

Sjoerd-rs
Berichten: 271
Lid geworden op: 07 okt 2010, 17:16
Locatie: Drachten/Opeinde
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: nieuwe aankoop kreidler RS appeltjes groen is in Friesla

#42 Bericht door Sjoerd-rs » 20 aug 2012, 19:36

Dankjewel we gaan het even bekijken hoe en wat er mogelijk is :thumbsup
nozems schreef:In dat licht bezien kun je hem dan beter zo laten, een half hoog stuur oogt dan niet sportief, het zit, en rijdt wel lekker. En als je deze netjes bijhoudt dan blijft ie mooi. Veel plezier:)

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60288
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 952 keren
Ontvangen waarderingen: 2255 keren

Re: nieuwe aankoop kreidler RS appeltjes groen is in Friesla

#43 Bericht door Enzo-tvdzijden » 20 aug 2012, 19:41

Sjoerd-rs schreef:Dankjewel we gaan het even bekijken hoe en wat er mogelijk is :thumbsup
nozems schreef:In dat licht bezien kun je hem dan beter zo laten, een half hoog stuur oogt dan niet sportief, het zit, en rijdt wel lekker. En als je deze netjes bijhoudt dan blijft ie mooi. Veel plezier:)
Ik heb twee rs-jes en een RMC-S5.
De 1973 RS heeft een sportstuur, de andere twee een halfhoog stuur.
Ik was van plan de RS uit 1980 met M-stuur uit te rusten. Dan had ik alle drie de soorten originele sturen. Na diverse keren even met een M-stuur gereden te hebben ben ik toch uitgekomen om het zo te houden. Het rijd voor mij lekkerder zo'n halfhoge.

Dus mijn tip probeer eens proef te rijden op een Kreidler met M-stuur.

Enzo

Sjoerd-rs
Berichten: 271
Lid geworden op: 07 okt 2010, 17:16
Locatie: Drachten/Opeinde
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: nieuwe aankoop kreidler RS appeltjes groen is in Friesla

#44 Bericht door Sjoerd-rs » 20 aug 2012, 22:58

Tjerry,

gaan we zeker doen, en we bekijken het rustig en maken dan de beslissing, looks gaan niet voor comfort dat is zeker. maar als de gelegenheid zich voor doet een origineel!! exemplaar te kopen dan hou ik mij aanbevolen.




Enzo-tvdzijden schreef:
Sjoerd-rs schreef:Dankjewel we gaan het even bekijken hoe en wat er mogelijk is :thumbsup
nozems schreef:In dat licht bezien kun je hem dan beter zo laten, een half hoog stuur oogt dan niet sportief, het zit, en rijdt wel lekker. En als je deze netjes bijhoudt dan blijft ie mooi. Veel plezier:)
Ik heb twee rs-jes en een RMC-S5.
De 1973 RS heeft een sportstuur, de andere twee een halfhoog stuur.
Ik was van plan de RS uit 1980 met M-stuur uit te rusten. Dan had ik alle drie de soorten originele sturen. Na diverse keren even met een M-stuur gereden te hebben ben ik toch uitgekomen om het zo te houden. Het rijd voor mij lekkerder zo'n halfhoge.

Dus mijn tip probeer eens proef te rijden op een Kreidler met M-stuur.

Enzo

Gebruikersavatar
Parlotti
Winnaar Kreidlerverkiezing 2012
Berichten: 1413
Lid geworden op: 31 jul 2010, 17:41
Locatie: Zoetermeer
Gegeven waarderingen: 10 keren
Ontvangen waarderingen: 11 keren
Contacteer:

Re: nieuwe aankoop kreidler RS appeltjes groen is in Friesla

#45 Bericht door Parlotti » 20 aug 2012, 23:04

Zoals ik al zei: hij is mooi. Met of zonder M-stuur. Het ligt allemaal niet zo zwart-wit natuurlijk :lol: Ik heb Henk nog nooit persoonlijk ontmoet, maar ik begrijp hem wel. Althans, dat denk ik :mrgreen: Kom op mensen: laat je niet zo kennen. Overigens: MOOIE BOOT! In fluorange: hij is toch wel origineel? :lol: :lol:

Sjoerd-rs
Berichten: 271
Lid geworden op: 07 okt 2010, 17:16
Locatie: Drachten/Opeinde
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: nieuwe aankoop kreidler RS appeltjes groen is in Friesla

#46 Bericht door Sjoerd-rs » 22 aug 2012, 13:00

:lol: :lol: :lol: nee helaas die is overgespoten maar wel erg mooi :D :D


Parlotti schreef:Zoals ik al zei: hij is mooi. Met of zonder M-stuur. Het ligt allemaal niet zo zwart-wit natuurlijk :lol: Ik heb Henk nog nooit persoonlijk ontmoet, maar ik begrijp hem wel. Althans, dat denk ik :mrgreen: Kom op mensen: laat je niet zo kennen. Overigens: MOOIE BOOT! In fluorange: hij is toch wel origineel? :lol: :lol:

malle pietje
Berichten: 48
Lid geworden op: 12 sep 2010, 19:27
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: nieuwe aankoop kreidler RS appeltjes groen is in Friesla

#47 Bericht door malle pietje » 23 aug 2012, 23:00

Sa"n m stjoer stjoerd as"n krante en do krigest ék noch lêst fan e beullich!! grûtnis, Pieter

Gebruikersavatar
Parlotti
Winnaar Kreidlerverkiezing 2012
Berichten: 1413
Lid geworden op: 31 jul 2010, 17:41
Locatie: Zoetermeer
Gegeven waarderingen: 10 keren
Ontvangen waarderingen: 11 keren
Contacteer:

Re: nieuwe aankoop kreidler RS appeltjes groen is in Friesla

#48 Bericht door Parlotti » 23 aug 2012, 23:53

malle pietje schreef:Sa"n m stjoer stjoerd as"n krante en do krigest ék noch lêst fan e beullich!! grûtnis, Pieter
:shock: Van dit soort cognitieve dissonantie raak ik altijd enigszins gedesequilibreerd :lol:

hermanp
Berichten: 6983
Lid geworden op: 08 sep 2002, 01:57
Locatie: alhier
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 107 keren

Re: nieuwe aankoop kreidler RS appeltjes groen is in Friesla

#49 Bericht door hermanp » 24 aug 2012, 00:02

Dat betekent dat een m stuur wordt afgeraden. Desensibilisatietherapie is bijkans nodig om hiermee om te gaan. Hoogst affreus.

Gebruikersavatar
Parlotti
Winnaar Kreidlerverkiezing 2012
Berichten: 1413
Lid geworden op: 31 jul 2010, 17:41
Locatie: Zoetermeer
Gegeven waarderingen: 10 keren
Ontvangen waarderingen: 11 keren
Contacteer:

Re: nieuwe aankoop kreidler RS appeltjes groen is in Friesla

#50 Bericht door Parlotti » 24 aug 2012, 00:08

:lol: Dan blijft er nog maar een behandeling over: :beer :beer :beer

Plaats reactie