kreidler mustang k54/400 volledig gerestaureerd te koop!!

Iedereen kan hier z'n Kreidler showen: Leden, gasten en bezoekers.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
loesoe
Berichten: 12
Lid geworden op: 10 mar 2009, 22:45
Locatie: Utrecht
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

kreidler mustang k54/400 volledig gerestaureerd te koop!!

#1 Bericht door loesoe » 25 jan 2016, 19:27

Halo halo,
Zoals beloofd, een tweede post met meer details en betere foto's van mijn volledig gerestaureerde Kreidler mustang. Zoals eerder vermeld is de brommer gekocht in 2008, in Duitsland. Door de jaren heen is de brommer met veel liefde en zonder een cent te sparen gerestaureerd naar een staat waar wellicht geen enkele mustang ooit naar is gerestaureerd. Helaas is voor mij de tijd gekomen om afscheid te nemen van de mustang om hopelijk iemand die net zo verliefd is op deze brommer als mij, te gaan verblijden. De plus punten van dit exemplaar:

+ volledig gerestaureerd (nagenoeg alle bonnen aanwezig van vervangen en nieuwe onderdelen en worden meegeleverd aan koper) wat o.a. inhoud nieuwe velgen + spaken + banden, nieuwe zuiger, nieuwe blok pakkingen, herspoten tank en spatbord, nieuwe ontstekingsonderdelen, tellerkabels, remmen, carburateur gerestaureerd, cilinder gegalvaniseerd etcetc.
+ kenteken bewijs aanwezig (is wel het zweitschrift, dus niet origineel)
+ extra onderdelen en foto's van de restauratie worden bij de brommer geleverd aan de koper.
+ electronica volledig opnieuw aangebracht. m.a.w. verlichting werkt volledig.
+ frame/stuur/achterbrug/stuurplaat/standaard bij professioneel bedrijf gepoedercoat. Deze onderdelen zijn dus bestendig tegen een stootje, zo niet de tand der tijds.

min punten:
-brommer staat niet op kenteken. Hij is echter geheel in originele staat, dus op kenteken zetten is zonder twijfel geen probleem
-originele, en dus on gerestaureerde schokdempers zijn op de brommer bevestigd (ook al zijn het absoluut geen afgedankte exemplaren, staan ze wel een beetje in contrast met de overige staat van de brommer).

Aangezien het marktaanbod van gerestaureerde Kreidler mustangs nogal nonexistent is heb ik moeite gehad met het opstellen van een vraagprijs, vandaar mijn volgende aanpak: eenieder die serieuze interesse toont mag mij een persoonlijk bericht sturen met evt vragen en een bod. Echter is de minimum prijs waaronder hij onder geen enkele voorwaarde verkocht word:

minimaal 2000,-

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie