Update mysterie opgelost.
Verkeerde gasnaald van 3.5 cm lang En niet vast gezet..
Hoe komen ze daar nou op ongelofelijk
Gasnaald vervangen 4 cm orgineel 16 bing
Verstopte bezine zeefje schoon gemaakt.
Vuile luchtfilter
Tank was al brandschoon
Caspar had helemaal gelijk.
Loopt op sproeier 78 perfect sproeier 80 net iets te veel Dus tog 4/5 pk cilinder
bougie NGK B8HS voor 4/5 pk cilinder ?
Wand er zat een ngk b7hs in
Kreidler 1973 Fluor van Black RMC
- Black Rmc
- Berichten: 257
- Lid geworden op: 03 sep 2021, 18:58
- Locatie: Tilburg
- Gegeven waarderingen: 127 keren
- Ontvangen waarderingen: 36 keren
Re: Kreidler 1973 Fluor van Black RMC
- Bijlagen
-
- 20220207_171124.jpg (145.69 KiB) 1013 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Black Rmc op 07 feb 2022, 23:52, 3 keer totaal gewijzigd.
- Caspar
- Berichten: 13598
- Lid geworden op: 10 sep 2002, 14:43
- Locatie: Zuid-Oost Limburg
- Gegeven waarderingen: 588 keren
- Ontvangen waarderingen: 811 keren
Re: Kreidler 1973 Fluor van Black RMC
Ik hoef geen gelijk , ik ben blij dat je het gevonden hebt!
Een B7HS hield het bij mij niet lang uit.
Ging meestal kapot als ik doorhaalde in de 3e versnelling.
B8HS bleef heel.
Een B7HS hield het bij mij niet lang uit.
Ging meestal kapot als ik doorhaalde in de 3e versnelling.
B8HS bleef heel.
- Black Rmc
- Berichten: 257
- Lid geworden op: 03 sep 2021, 18:58
- Locatie: Tilburg
- Gegeven waarderingen: 127 keren
- Ontvangen waarderingen: 36 keren
Re: Kreidler 1973 Fluor van Black RMC
Vandaag proefritje gedaan
Loopt als een trein zonder een luchtfilter er in imi of origineel maakt geen verschil bij mij.
maar daar verzin ik nog wel wat op.
Raakt nu gemakkelijker de 75 km aan
Nog wat kleine dingen afwerken spatbord zal ondertussen wel uitgehard zijn bijna klaar..
Heb bij deze kreidler gekozen om het te Preserveren!!
En onderdelen op te knappen en zo nodig te verbeteren naar mijn eigen inzicht.
Nu zit ie nog in zijn eigen lak.
eeuwig zonde om overspuiten.
Dan kan je ook zien dat het een oude kreidler is
Bestaat uit 90 procent originele kreidler parts onderdelen.
met een mooie patina Ook veel nos gebruikt.
heeft veel meer karakter vind ik.
restaureren en nieuw maken kan altijd nog.
Maar dat ben ik niet van plan bij deze.
Rs kop en 5.2 Zeta cilinder laat ik zo vind het wel wat hebben.
mocht de slijtvaste NiCaSil tog niet goed meer zijn laat ik er nieuwe laag in zetten maar verwacht dat ie in nieuw staat is.
Op naar mijn volgende projecten
Loopt als een trein zonder een luchtfilter er in imi of origineel maakt geen verschil bij mij.
maar daar verzin ik nog wel wat op.
Raakt nu gemakkelijker de 75 km aan
Nog wat kleine dingen afwerken spatbord zal ondertussen wel uitgehard zijn bijna klaar..
Heb bij deze kreidler gekozen om het te Preserveren!!
En onderdelen op te knappen en zo nodig te verbeteren naar mijn eigen inzicht.
Nu zit ie nog in zijn eigen lak.
eeuwig zonde om overspuiten.
Dan kan je ook zien dat het een oude kreidler is
Bestaat uit 90 procent originele kreidler parts onderdelen.
met een mooie patina Ook veel nos gebruikt.
heeft veel meer karakter vind ik.
restaureren en nieuw maken kan altijd nog.
Maar dat ben ik niet van plan bij deze.
Rs kop en 5.2 Zeta cilinder laat ik zo vind het wel wat hebben.
mocht de slijtvaste NiCaSil tog niet goed meer zijn laat ik er nieuwe laag in zetten maar verwacht dat ie in nieuw staat is.
Op naar mijn volgende projecten