Kreidler 1974

Iedereen kan hier z'n Kreidler showen: Leden, gasten en bezoekers.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
Gps
Berichten: 1337
Lid geworden op: 28 jun 2003, 20:16
Locatie: Amsterdam
Gegeven waarderingen: 985 keren
Ontvangen waarderingen: 46 keren

Re: Kreidler 1974

#151 Bericht door Gps » 23 feb 2023, 18:28

Het beloofde Filmpje.
Zo hoort een Kreidler te starten.

Gasnaald nu in tweede inkeping van boven, zat in de derde inkeping. Hij verzoop dus niet maar kreeg onderin te weinig benzine.
Remlicht en kop lamp doen het, achter licht niet.


Laatst gewijzigd door Gps op 02 mar 2023, 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: Kreidler 1974

#152 Bericht door Enzo-tvdzijden » 23 feb 2023, 19:31

Start nu zeker goed :clap
Deze gebruikers waarderen Enzo-tvdzijden voor dit bericht:
Gps (24 feb 2023, 19:21)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
paulus
Berichten: 508
Lid geworden op: 21 nov 2004, 21:33
Locatie: Drachten
Gegeven waarderingen: 23 keren
Ontvangen waarderingen: 28 keren

Re: Kreidler 1974

#153 Bericht door paulus » 24 feb 2023, 16:48

Word weer lekker op zijn stander gesmeten.😡
Doe nou gewoon linkerhand aan het stuur en rechterhand onder de buddy
Dan gewoon netjes op de stander tillen.
Heeft je beroemde maat je dat niet geleerd?
Deze gebruikers waarderen paulus voor dit bericht (totaal 3):
adriline (24 feb 2023, 16:55) • Black Rmc (24 feb 2023, 17:09) • Gps (24 feb 2023, 19:21)
Waardering: 27.27%

Gebruikersavatar
Gps
Berichten: 1337
Lid geworden op: 28 jun 2003, 20:16
Locatie: Amsterdam
Gegeven waarderingen: 985 keren
Ontvangen waarderingen: 46 keren

Re: Kreidler 1974

#154 Bericht door Gps » 24 feb 2023, 19:18

Ik ben me van geen kwaad bewust tav het op de standaard zetten. Ik zal dat de volgende keer eens proberen met een hand onder het zadel, bedankt voor de tip. :)

Breek me de bek niet open over me maat, die vloog ik gisteren bijna aan. :lol:
Weer dezelfde discussie over de steekas in het voorwiel, die ik al eerder met hem had.

Toen zei ik, goed zet jij hem vast, dan haal ik hem daarna wel weer los.
Daarna liet ik hem een foto laten zien van dit forum over hoe die steekas hoort te zitten, en heb hem zelf vast gezet, met een poging hem uit te leggen wat hij verkeerd doet.
Als ik hem zijn gang laat gaan, dan zit het gat van de steekas in de vorkpoot.

Ik snap niet wat dat is met me maat en Kreidler. Ik krijg het idee dat Kreidler bepaalde details anders doet, als bij veel andere motoren, maar dat hij dan vind dat een Kreidler zich maar aan moest passen aan zijn werkwijze.
Over my dead body zoals de engelse zeggen.

Maar goed, zonder me maat hadden we dat filmpje niet gehad. Op naar de volgende discussie, want we zijn al in overleg of ik de Kreidler ga houden, en wat we er dan nog aan gaan doen.

Blok lekt / zweet, bij je raait het nooit, waar de trapperas uit het blok komt, en dat is met nieuwe keer en O ringen. Bij Claus zagen we ook carters die om die reden gemodificeerd waren.
Ook hebben we met veel interesse geluisterd naar de pogingen die er zijn om nieuwe carters te maken.
Verder staat er op me desktop al een snelkoppeling naar nieuwe bronzen ? messing ? bussen.

Eigenlijk moet ik gewoon een smalle tap 5 bak regelen, dan is gelijk het probleem weg, dat de versnelling pook niet 100% lekker staat.
Toen ik die steppenbeugel onder me 4 bak zette, had ik al een 5 bak rempedaal gekocht en een 5 bak indirecte schakel pook.
Helaas kwam ik er toen achter dat het tav van die schakel pook niet zo simpel is om even een 5 bak pedaal te monteren. Het monteren wel, maar dan staat die pook nog meer verkeerd als met dat 4 bak schakel pedaal.
Een andere optie is misschien om die directe 4 bak die hier ook ligt in elkaar te zetten. Die pook is wel verstelbaar.
Of dat ik iemand vind die een 4 bak tegen een 5 bak wil ruilen. Ben niet hoopvol dat iemand dat zou willen. Eerst maar weer eens nadenken, hier een bericht maken 5 bak smalle tap gezocht is zo gedaan.

Verder ben ik op dit moment aan het negeren, dat ik geen geld voor een rijbewijs heb, en zit ik te denken of hem als motor te laten keuren.
Deze zomer nog legaal rijden gaat zeker niet lukken, maar wat als ik er een meer jaren project van maak?

Misschien is er tegen die tijd wel een basis inkomen, iets wat al mijn problemen op zou kunnen lossen, als ik dan van de toeslagen af ben.
Verkopen kan altijd nog. Ik heb geen haast. :)

Gebruikersavatar
Gps
Berichten: 1337
Lid geworden op: 28 jun 2003, 20:16
Locatie: Amsterdam
Gegeven waarderingen: 985 keren
Ontvangen waarderingen: 46 keren

Re: Kreidler 1974

#155 Bericht door Gps » 24 feb 2023, 19:41

Misschien ook leuk om te vertellen.

Toen ik het over een A1 rijbewijs had, vroeg me maat zich af, waarom ik voor een beperkt rijbewijs zou willen gaan.
Hij kan me wel een paar lessen geven, en dan kan ik ook met een 650 over weg.

Hij is een officiële KNMV motorsport trainer, jammer dat dit soort mensen geen rijbewijs kunnen regelen.

Gebruikersavatar
Gps
Berichten: 1337
Lid geworden op: 28 jun 2003, 20:16
Locatie: Amsterdam
Gegeven waarderingen: 985 keren
Ontvangen waarderingen: 46 keren

Re: Kreidler 1974

#156 Bericht door Gps » 25 feb 2023, 16:43

Ik zat op marktplaats te kijken wat een smalle tap 5 bak zou kosten.

Ook keek ik wat er voor 4 bakken gevraagd word. Daar heb ik er twee van, een in-directe en een directe. Beide compleet, met krukas en ontsteking dus. De indirecte hangt onder me Kreidler.

In een poging om deze reactie kort te houden, wat ik zag was hoopvol.

Ook gekeken hoelang een theorie certificaat geldig is.
Het theoriecertificaat voor de categorieën auto, motor en bromfiets is 1 jaar en 6 maanden geldig. De geldigheid start op de dag waarop je bent geslaagd voor je theorie-examen.
https://www.cbr.nl/nl/veelgestelde-vrag ... geldig.htm

Gebruikersavatar
Gps
Berichten: 1337
Lid geworden op: 28 jun 2003, 20:16
Locatie: Amsterdam
Gegeven waarderingen: 985 keren
Ontvangen waarderingen: 46 keren

Re: Kreidler 1974

#157 Bericht door Gps » 01 mar 2023, 16:03

Ik heb flink nagedacht en zie het verkopen van beide 4 bakken niet zitten.

Hoewel het blok wat er nu onder hangt ook niet 100% echt fris is, weet ik wel dat ik daar ooit de lagers van vervangen heb en ook het big end.
Slimmer is dan om van beide 4 bakken de beste onderdelen te gebruiken.

Als ik een 5 bak koop via marktplaats, weet ik absoluut niet wat ik koop.

Ik heb wel wat vragen. Ik vond op een site een overzicht, en wat mij opviel is dat daar twee blokken genoemd werden, indirect en direct 4 versnellingen maar met een kick starter.
Zijn dat dus blokken met een steppen beugel ?

Kan ik dus een kickstarter op mijn 4 bak maken ?
Zit daar dan een andere versnellingspook bij ? Daar bedoel ik mee een schakelpook die wel de goede stand heeft ?

Wat ik nu heb is zeg maar een nederlands brommer blok met een steppen beugel. De stand van de versnelling pook klopt niet, en een 5 bak schakel pedaal maakte het probleem alleen maar erger.
Voor het rempedaal was het wel simpel.

Maar nu ik lees over 4 bakken met kick starter, vraag ik me af wat voor een versnelling pook daar dan onder zit? Of hebben die een ander indirect schakel mechanisme, waardoor de stand van het schakel pedaal wel klopt?
Weet iemand wat dat voor blokken zijn ? :)

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: Kreidler 1974

#158 Bericht door Enzo-tvdzijden » 01 mar 2023, 17:48

4-bak kickstart heeft hetzelfde schakelpedaal als 5-bak
Zowel de beide indirecte als de beide directe

Dat is dus anders dan trapperblokjes. die hebben ook nog afwijkende rempedalen en onderbouw.

Enzo

Gebruikersavatar
Gps
Berichten: 1337
Lid geworden op: 28 jun 2003, 20:16
Locatie: Amsterdam
Gegeven waarderingen: 985 keren
Ontvangen waarderingen: 46 keren

Re: Kreidler 1974

#159 Bericht door Gps » 01 mar 2023, 18:49

Dank je wel. Dus voor de stand van het schakel pedaal is een 5 bak wel de makkelijkste oplossing.

Brommer rempedaal heb ik gewoon vervangen voor wat ik een rs rempedaal noem.
Dat was geen enkel probleem.

Gebruikersavatar
b.bonk
Berichten: 3675
Lid geworden op: 29 jul 2015, 20:53
Gegeven waarderingen: 231 keren
Ontvangen waarderingen: 512 keren

Re: Kreidler 1974

#160 Bericht door b.bonk » 01 mar 2023, 19:00

ik denk , waar heeft die man het over.
maar nu weet ik het ,denk ik.
er zit een afgezaagd trapper blokje onder.
daarom aanduwen.

Gebruikersavatar
b.bonk
Berichten: 3675
Lid geworden op: 29 jul 2015, 20:53
Gegeven waarderingen: 231 keren
Ontvangen waarderingen: 512 keren

Re: Kreidler 1974

#161 Bericht door b.bonk » 01 mar 2023, 19:09

als ik het goed heb , is dat een indirect.
dan zou met de juiste afstelling het pedaal goed staan.
als hij kl,,e schakelt , dus de balk raakt , ligt dat aan de imi steppenbalk

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: Kreidler 1974

#162 Bericht door Enzo-tvdzijden » 01 mar 2023, 19:46

b.bonk schreef: 01 mar 2023, 19:09 als ik het goed heb , is dat een indirect.
dan zou met de juiste afstelling het pedaal goed staan.
als hij kl,,e schakelt , dus de balk raakt , ligt dat aan de imi steppenbalk
Of imi indirect pedaal. Da zie ik genoeg

Enzo

Gebruikersavatar
Gps
Berichten: 1337
Lid geworden op: 28 jun 2003, 20:16
Locatie: Amsterdam
Gegeven waarderingen: 985 keren
Ontvangen waarderingen: 46 keren

Re: Kreidler 1974

#163 Bericht door Gps » 02 mar 2023, 00:15

b.bonk schreef: 01 mar 2023, 19:00 ik denk , waar heeft die man het over.
maar nu weet ik het ,denk ik.
er zit een afgezaagd trapper blokje onder.
daarom aanduwen.

Ooit toen er geen trappers meer onder een brommer hoefde, heb ik een zaag gepakt.
Trapper as buiten het blok afgezaagd. Met als voordeel dat je nog terug kan naar trappers met een nieuwe as. Het is geen onomkeerbare modificatie.

Probleem is wel dat de schakelpook dan op trapper hoogte hangt. Dat is vroeger al enigszins opgelost door de pook heet te stoken en hem te verbuigen.

Ik ben nu aan het kijken of ik dat goed op kan lossen.
Een 5 bak is een oplossing.

Blok schakelt overigens goed, maar aait bij het naar zijn 1 schakelen wel de steppenbeugel.

Gebruikersavatar
Caspar
Berichten: 13598
Lid geworden op: 10 sep 2002, 14:43
Locatie: Zuid-Oost Limburg
Gegeven waarderingen: 588 keren
Ontvangen waarderingen: 811 keren

Re: Kreidler 1974

#164 Bericht door Caspar » 02 mar 2023, 08:17

Kijk eens naar de prijzen van een indirecte 5 bak.
Ik zie de meerwaarde effe niet. Met de juiste pook ben je er.
Daarbij meen ik begrepen te hebben dat bij jou de geldbomen ook niet tot in de hemel groeien. Waarvoor alle begrip.
Deze gebruikers waarderen Caspar voor dit bericht:
Gps (02 mar 2023, 14:56)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: Kreidler 1974

#165 Bericht door Enzo-tvdzijden » 02 mar 2023, 08:43

Gps schreef: 02 mar 2023, 00:15
b.bonk schreef: 01 mar 2023, 19:00 ik denk , waar heeft die man het over.
maar nu weet ik het ,denk ik.
er zit een afgezaagd trapper blokje onder.
daarom aanduwen.


Ooit toen er geen trappers meer onder een brommer hoefde, heb ik een zaag gepakt.
Trapper as buiten het blok afgezaagd. Met als voordeel dat je nog terug kan naar trappers met een nieuwe as. Het is geen onomkeerbare modificatie.

Probleem is wel dat de schakelpook dan op trapper hoogte hangt. Dat is vroeger al enigszins opgelost door de pook heet te stoken en hem te verbuigen.

Ik ben nu aan het kijken of ik dat goed op kan lossen.
Een 5 bak is een oplossing.

Blok schakelt overigens goed, maar aait bij het naar zijn 1 schakelen wel de steppenbeugel.
Die jij nodig hebt ligt dus vlak
Bijlagen
85953C6B-B7BB-4A01-9C60-2A4897980ACF.jpeg
85953C6B-B7BB-4A01-9C60-2A4897980ACF.jpeg (198.25 KiB) 429 keer bekeken
C5637E00-15BB-49E3-88A8-7E6FF9991695.jpeg
C5637E00-15BB-49E3-88A8-7E6FF9991695.jpeg (39.3 KiB) 572 keer bekeken
88024E1F-D465-44FF-8D9E-ACB3B43A4E16.jpeg
88024E1F-D465-44FF-8D9E-ACB3B43A4E16.jpeg (92.39 KiB) 572 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Enzo-tvdzijden op 04 mar 2023, 09:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Deze gebruikers waarderen Enzo-tvdzijden voor dit bericht:
Gps (02 mar 2023, 14:27)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Gps
Berichten: 1337
Lid geworden op: 28 jun 2003, 20:16
Locatie: Amsterdam
Gegeven waarderingen: 985 keren
Ontvangen waarderingen: 46 keren

Re: Kreidler 1974

#166 Bericht door Gps » 02 mar 2023, 14:55

Precies, en bedankt Enzo.

Die tweede foto, kijk waar dat rubber zit van de pook tov het rubber op de steppen beugel.
Op die hoogte zit ook je rempedaal.

Bij mij zit dat stuk van de versnellingspook waar je de voet op zet, meer naar beneden.

Dat verschil zie je ook bij een brommer rempedaal en een rs rempedaal.
Tav van de remzijde is de oplossing echter simpel. Monteer een rs rempedaal.

Onze voeten zitten op een rs hoger als op een brommer. :)

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: Kreidler 1974

#167 Bericht door Enzo-tvdzijden » 02 mar 2023, 15:12

Gps schreef: 02 mar 2023, 14:55 Precies, en bedankt Enzo.

Die tweede foto, kijk waar dat rubber zit van de pook tov het rubber op de steppen beugel.
Op die hoogte zit ook je rempedaal.

Bij mij zit dat stuk van de versnellingspook waar je de voet op zet, meer naar beneden.

Dat verschil zie je ook bij een brommer rempedaal en een rs rempedaal.
Tav van de remzijde is de oplossing echter simpel. Monteer een rs rempedaal.

Onze voeten zitten op een rs hoger als op een brommer. :)
Logisch dat het meer naar beneden zit met een trapperblok schakelpedaal.

Enzo

Gebruikersavatar
Gps
Berichten: 1337
Lid geworden op: 28 jun 2003, 20:16
Locatie: Amsterdam
Gegeven waarderingen: 985 keren
Ontvangen waarderingen: 46 keren

Re: Kreidler 1974

#168 Bericht door Gps » 02 mar 2023, 17:34

Caspar schreef: 02 mar 2023, 08:17 Kijk eens naar de prijzen van een indirecte 5 bak.
Ik zie de meerwaarde effe niet. Met de juiste pook ben je er.
Daarbij meen ik begrepen te hebben dat bij jou de geldbomen ook niet tot in de hemel groeien. Waarvoor alle begrip.
Het was een 30 jaar geleden niet zo simpel om alleen een andere pook te monteren, dat heb ik toen ook geprobeerd.
Een 5 bak pook, maakte het probleem echter alleen maar erger.

Als ik vorig jaar geen geld gehad had, ter compensatie van de hoge energie kosten, had de Kreidler al te koop gestaan, maar ik heb een vast energie contract.
Zoals ik het zeg in mijn woorden, ze zijn knetter gek daar in den haag, maar in dit geval in mijn voordeel.

Verder brand er hier een kaarsje t.a.v de toeslagen. Ik quote Omtzigt,
zelfs terug betalen over de periode dat je er recht op had.
Deze twee dingen hebben er bij mij voor gezorgd dat ik nog even wil wachten met de Kreidler te verkopen.

Ik hoop oprecht dat niemand hier weet waar ik het over heb, als ik hier klaag over de toeslagen. :)

Toch wil ik eerst eens kijken of ze dat verrekenen gaan aanpassen. Dat zou voor mij wel eens het verschil kunnen maken tussen de Kreidler te moeten verkopen of dat ik hem kan houden.

Noem me gerust naïef of een grenzeloze optimist. :lol:

Ik had al bijna een indirecte 5 bak gekocht op marktplaats (650€), maar wat me tegen houd, ik weet niet hoe goed of slecht dat blok is.
Als daar voor honderden euro aan verspijkerd moet worden, heb ik me probleem alleen maar groter gemaakt.

Ander idee is om de directe 4 bak die ik hier heb ik elkaar te zetten. Een meet klokje moet ik nog wel hebben. Toen ik dat blok open maakte bleken de carters niet gepaard, en kreeg ik sterk het idee dat iemand de meeste vulringen weg gemaakt heeft.
De vul ringen die de speling van de assen bepalen.
Sinds ik bij Claus geweest ben, weet ik echter dat niet gepaarde carters geen probleem hoeven te zijn.
Wat me ook opviel, is dat als je dat koppeling deksel ziet, het lijkt of de koppeling dat deksel licht geraakt heeft.
Hoe ze dat voor elkaar gekregen hebben? Beun de haas komt bij me op.
Blok ooit gekocht voor 300 gulden. Het kwam volgens de winkel onder een rijdende Kreidler vandaan.

Gebruikersavatar
b.bonk
Berichten: 3675
Lid geworden op: 29 jul 2015, 20:53
Gegeven waarderingen: 231 keren
Ontvangen waarderingen: 512 keren

Re: Kreidler 1974

#169 Bericht door b.bonk » 02 mar 2023, 17:57

veel wijsheid toe gewenst , in de besluit vorming.
Deze gebruikers waarderen b.bonk voor dit bericht:
Gps (02 mar 2023, 20:15)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Gps
Berichten: 1337
Lid geworden op: 28 jun 2003, 20:16
Locatie: Amsterdam
Gegeven waarderingen: 985 keren
Ontvangen waarderingen: 46 keren

Re: Kreidler 1974

#170 Bericht door Gps » 03 mar 2023, 21:43

Enzo-tvdzijden schreef: 02 mar 2023, 08:43 Die jij nodig hebt ligt dus vlak
Er zit me iets dwars.

Ik zit er over na te denken om zo een "vlakke" pook te bestellen.

Geen idee wat er 30 jaar geleden mis ging, maar misschien moet ik wel gewoon ook een nieuw indirect schakel mechanisme hebben.

Als ik naar jouw foto kijk, dan zou het verhaal wel zo simpel moeten zijn als bij de rem kant. Gewoon een "RS" pedaal monteren.

Wat ik nog wel zeker weet is dat de monteur van de brommerzaak waar ik toen het meeste kwam, begon over veel te veel speling in mijn schakel mechanisme. En dat ik daarom de steppebeugel raakte.

Misschien zit het probleem er wel in dat dit schakel mechanisme imitatie is.

Wat ik wel zeker weet is dat me maat bezig geweest is met dat mechanisme en de meeste speling er uit gekregen heeft.
Maar dat is ook veel minder lang geleden als 30 jaar.

Word vervolgt....

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: Kreidler 1974

#171 Bericht door Enzo-tvdzijden » 03 mar 2023, 21:49

Tis ook niet verstandig om met veel speling op het mechanisme te rijden. Bederft het rijplezier.

Bij mij schakelt het bijna als direct.

Enzo

Gebruikersavatar
Gps
Berichten: 1337
Lid geworden op: 28 jun 2003, 20:16
Locatie: Amsterdam
Gegeven waarderingen: 985 keren
Ontvangen waarderingen: 46 keren

Re: Kreidler 1974

#172 Bericht door Gps » 04 mar 2023, 01:47

Het probleem is misschien dat die pook ook het motor scherm raakt, maar ik moet daar eens rustig naar kijken.

Misschien zit er wel meer niet goed, maar met mijn huidige kennis en dit forum moet ik daar zeker uit kunnen komen.
Dertig jaar geleden had ik geen internet en geen toegang tot exploded views.

Vaag herinneren ik me iets, dat die brommer winkel het vreemd vond dat die rs pook niet paste.

Genoeg stof om het nu weer eens te proberen. Verder zijn de niet originele onderdelen van nu vaak beter als de bagger die ik toen kon kopen.

Zal nooit vergeten dat ik bij die zelfde brommer winkel (Kreidler was al failliet) een nieuwe steek as vroeg. De man van de winkel vroeg: Hoezo is die van jouw gebroken ?
Ik zei nee, maar de as is iets ingesnoerd waar de lagers zitten.
Zijn antwoord, ik heb wel een nieuwe as voor je, maar die past alleen maar slechter als jouw originele.....

Ik heb hier ook al een nieuwe steekas voor het voorwiel die wel goed is. :)

Gebruikersavatar
Gps
Berichten: 1337
Lid geworden op: 28 jun 2003, 20:16
Locatie: Amsterdam
Gegeven waarderingen: 985 keren
Ontvangen waarderingen: 46 keren

Re: Kreidler 1974

#173 Bericht door Gps » 05 mar 2023, 01:25

Ik denk dat ik maar eens wat email moet gaan sturen.

Aantal online winkels schijt niet te weten dat er een verschil is tussen de pook van 4 en 5 versnellingen indirect. De poken en het verschil, zoals goed te zien is op de foto's van Enzo.

https://www.jmpbonderdelen.be/schakelpe ... -4-5v.html

https://kreidlerwebshop.nl/?533,155055e ... l-indirect

https://kreidlerstore.nl/kreidler-schak ... ct-chroom/

Stelletje amateurs :lol:

Morgen nog even rustig bij John bos kijken. Toen ik daar zocht op mijn type nummer (frame), kwam ik natuurlijk uit bij de pook voor een trapper blok.
Dat doet John Bos dus op zich wel goed.

Verder krijg ik bij John Bos op dit moment een foutmelding als ik naar de webshop wil gaan.

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: Kreidler 1974

#174 Bericht door Enzo-tvdzijden » 05 mar 2023, 02:43

Gps schreef: 05 mar 2023, 01:25 Ik denk dat ik maar eens wat email moet gaan sturen.

Aantal online winkels schijt niet te weten dat er een verschil is tussen de pook van 4 en 5 versnellingen indirect. De poken en het verschil, zoals goed te zien is op de foto's van Enzo.

https://www.jmpbonderdelen.be/schakelpe ... -4-5v.html

https://kreidlerwebshop.nl/?533,155055e ... l-indirect

https://kreidlerstore.nl/kreidler-schak ... ct-chroom/

Stelletje amateurs :lol:

Morgen nog even rustig bij John bos kijken. Toen ik daar zocht op mijn type nummer (frame), kwam ik natuurlijk uit bij de pook voor een trapper blok.
Dat doet John Bos dus op zich wel goed.

Verder krijg ik bij John Bos op dit moment een foutmelding als ik naar de webshop wil gaan.
https://www.kreidleroriginal.com/nl/cat ... &results=2

Gebruikersavatar
Gps
Berichten: 1337
Lid geworden op: 28 jun 2003, 20:16
Locatie: Amsterdam
Gegeven waarderingen: 985 keren
Ontvangen waarderingen: 46 keren

Re: Kreidler 1974

#175 Bericht door Gps » 05 mar 2023, 03:43

Dank je wel, alleen die prijs :shock:

Toch ziet deze er wel beter uit als de andere die ik gezien heb. :)

Plaats reactie