Kreidler hondenkop
-
- Gegeven waarderingen: 2 keren
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Kreidler hondenkop
Ik heb zo gek geweest om een kreidler te koop en maar hondkop. het perfecte model ik was er gelijk verliefd. De brommer maar bevind zich nog niet in de honderd procent in top staat. Maar daar ga ik aan werken maar ik hoop dat jullie mij daar bij kunnen helpen. Zo zit er een replica zadel, schokbrekers en een 17 mm caberateur op. Ik zou graag als weer terug willen bouwen naar origineel staat. Ik Zelf kom ik zaandam en ben 18 jaar
.- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Gegeven waarderingen: 1161 keren
- Ontvangen waarderingen: 2858 keren
Re: Kreidler hondenkop
Je zit goed in de Zaanstreek net Henk, Andy en Jan de drie Hondekop mannen in de buurt
Enzo
Enzo
- Gijs
- Gegeven waarderingen: 130 keren
- Ontvangen waarderingen: 60 keren
Dat is een hele mooie! En je hebt geluk, Mister Hondekop van het forum, Henk driebak woont bij jou in de buurt. En zal goede adviezen kunnen geven. Veel plezier en veilige KM
Henk
Henk
- Gijs
- Gegeven waarderingen: 130 keren
- Ontvangen waarderingen: 60 keren
Tjerry was me weer voor
- Deze gebruikers waarderen Gijs voor dit bericht:
- Enzo-tvdzijden (20 okt 2024, 17:04)
- Waardering: 8.33%
- Zolenheuvel
- Gegeven waarderingen: 54 keren
- Ontvangen waarderingen: 311 keren
Goede keuze gemaakt.
Voor het verder verfraaien staat er een Hondekopzadelframe en Bagagerekje op MP.
https://link.marktplaats.nl/m2181432115 ... ialbuttons
Zadelframe laten bekleden door Max, De Klomp Motoren
https://www.deklompmotoren.nl/
Succes en Groet Kees
Voor het verder verfraaien staat er een Hondekopzadelframe en Bagagerekje op MP.
Succes en Groet Kees
- Bijlagen
-
- Screenshot_20241020_174554_Marktplaats.jpg (26.84 KiB) 2687 keer bekeken
-
- Screenshot_20241020_174604_Marktplaats.jpg (24.88 KiB) 2687 keer bekeken
-
- Screenshot_20241020_174618_Marktplaats.jpg (25.07 KiB) 2687 keer bekeken
-
- Screenshot_20241020_174625_Marktplaats.jpg (25.31 KiB) 2687 keer bekeken
- Deze gebruikers waarderen Zolenheuvel voor dit bericht:
- Wout tijn (20 okt 2024, 21:58)
- Caspar
- Gegeven waarderingen: 674 keren
- Ontvangen waarderingen: 1048 keren
-
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 153 keren
Vanwaar het rood-witte afzetlint? Plaats delict?Jan schreef: 20 okt 2024, 19:56 Deze foto is bij Henk3bakvoet thuis geschoten, dan weten jullie genoeg.
Naast Goeroe is Henk nu ook Mentor geworden.
- Zolenheuvel
- Henk 3bakvoet
- Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
- Gegeven waarderingen: 236 keren
- Ontvangen waarderingen: 724 keren
Dag Wouter,
Enthousiaster heb ik ze nog niet mee gemaakt, en dan bedoel ik de hondenkop bezitters.
Wat een energie, 18 jaar en wat een power, gelukkig voor Wout zag hij deze Hondenkop in Westzaan staan net voor dat deze op marktplaats gezet zou worden.
Deze zou ongetwijfeld in de grijpgrage klauwen van Jan of Andy zijn beland, 100%
Er moet nog wel veel gebeuren aan deze Hondenkop, maar Wout is in ieder geval verzekerd van nu al een goed pensioen als hij over 54 jaar en eenmaal op 72 jarige leeftijd zijn AOW krijgt.
Dit 67er raspaard blijft maar stijgen in waarde.
Henk Stet
Jan
Nelis (Kees)
RS 69
Waar blijven de updates?
De Zuid-Hollandse Hondenkop toertocht?
Datum? Enthousiasmeren? Kees Zolenheuvel doe wat, beweeg, verzin iets, het financiële aandeel Hondenkop zie ik kelderen naar een bedenkelijk niveau.
Niet te slijten als we niet vol op het orgel gaan.
Enthousiaster heb ik ze nog niet mee gemaakt, en dan bedoel ik de hondenkop bezitters.
Wat een energie, 18 jaar en wat een power, gelukkig voor Wout zag hij deze Hondenkop in Westzaan staan net voor dat deze op marktplaats gezet zou worden.
Deze zou ongetwijfeld in de grijpgrage klauwen van Jan of Andy zijn beland, 100%
Er moet nog wel veel gebeuren aan deze Hondenkop, maar Wout is in ieder geval verzekerd van nu al een goed pensioen als hij over 54 jaar en eenmaal op 72 jarige leeftijd zijn AOW krijgt.
Dit 67er raspaard blijft maar stijgen in waarde.
Henk Stet
Jan
Nelis (Kees)
RS 69
Waar blijven de updates?
Datum? Enthousiasmeren? Kees Zolenheuvel doe wat, beweeg, verzin iets, het financiële aandeel Hondenkop zie ik kelderen naar een bedenkelijk niveau.
Niet te slijten als we niet vol op het orgel gaan.
- Andy
- Ontvangen waarderingen: 427 keren
Als ie goed rijdt met de 17bing, lekker laten zitten.
Andy,
Andy,
-
Het rijd niet optimaal hij verzuipt zich een beetje vooral bij lang wachten bij stoplichten heb ik het idee van.
-
Bedankt gaat zekker goed komen rijd ook echt fantastisch leuk zo'n hondenkopadriline schreef: 20 okt 2024, 18:08 Welkom, veel plezier met de brommert.
Maak hem naar jouw smaak
A3
-
Top had hem nog niet gezien gelijk een bericht gestuurd.Zolenheuvel schreef: 20 okt 2024, 17:53 Goede keuze gemaakt.
Succes en Groet Kees
- hermanngas
- Gegeven waarderingen: 290 keren
- Ontvangen waarderingen: 288 keren
- Zolenheuvel
"Dit 67er raspaard blijft maar stijgen in waarde.
Henk Stet
Jan
Nelis (Kees)
RS 69
Waar blijven de updates?
Niet te slijten als we niet vol op het orgel gaan."
[/quote]
Heerlijk Henk hoe jij mensen weet te enthousiasmeren.
Uiteraard word ik blij van jonge mensen zoals Wout en Jens die besmet geraakt zijn met het Hondsdolheidsvirus. Hou ze onder jouw vleugels als mentor Henk! Het financiële aandeel Hondekop is met de komst van Wout verdubbeld, want jonge honden hebben we nodig die het stokje op enig moment van het dorre hout overnemen.
Zelf ben ik totaal niet geïnteresseerd in de waarde van de Hondekop. Ik wil ook niet weten wat ik er financieel ingestoken heb. Het plezier van het rijden staat voorop.
Dit geldt uiteraard ook voor De Derde Hondekop Toertocht. Dit evenement is groeiend naar het hoogte punt van het jaar. (ik neem aan dat je Wout gecontracteerd hebt...),
Enthousiasmeren is nauwelijks meer nodig, de liefhebbers staan te popelen voor de volgende editie in juni.
Begin volgende jaar (na de winterdip) zetten we hem vast en kan de inschrijving beginnen.
Groet Kees
Henk Stet
Jan
Nelis (Kees)
RS 69
Waar blijven de updates?
Niet te slijten als we niet vol op het orgel gaan."
[/quote]
Heerlijk Henk hoe jij mensen weet te enthousiasmeren.
Uiteraard word ik blij van jonge mensen zoals Wout en Jens die besmet geraakt zijn met het Hondsdolheidsvirus. Hou ze onder jouw vleugels als mentor Henk! Het financiële aandeel Hondekop is met de komst van Wout verdubbeld, want jonge honden hebben we nodig die het stokje op enig moment van het dorre hout overnemen.
Zelf ben ik totaal niet geïnteresseerd in de waarde van de Hondekop. Ik wil ook niet weten wat ik er financieel ingestoken heb. Het plezier van het rijden staat voorop.
Dit geldt uiteraard ook voor De Derde Hondekop Toertocht. Dit evenement is groeiend naar het hoogte punt van het jaar. (ik neem aan dat je Wout gecontracteerd hebt...),
Enthousiasmeren is nauwelijks meer nodig, de liefhebbers staan te popelen voor de volgende editie in juni.
Begin volgende jaar (na de winterdip) zetten we hem vast en kan de inschrijving beginnen.
Groet Kees
- jamojamo
- Gegeven waarderingen: 511 keren
- Ontvangen waarderingen: 254 keren
Welkom Wout, gefeliciteerd met je aanschaf.
Het model hoort eigenlijk in een asiel thuis tussen de andere zwerfhonden, verlaten door hun inmiddels in een verzorgingstehuis opgenomen baasjes. Maar alle gekheid op een stokje, neem de tijd om hem naar je zin te maken. Laat je niet gekmaken door meteen direkt voor de hoofdprijs de juiste delen aan te gaan schaffen of je moet een dikke portemonnee hebben. Hij ziet er goed uit, je hebt er een kenteken op en kunt gelijk rijden. De meeste bezitters van een hondekop op het forum hebben hun exemplaar in een verwaarloosde incomplete staat gekocht en kunnen je alles vertellen over wat de details inhouden.
Geniet ervan!
Gr., Eric
Het model hoort eigenlijk in een asiel thuis tussen de andere zwerfhonden, verlaten door hun inmiddels in een verzorgingstehuis opgenomen baasjes. Maar alle gekheid op een stokje, neem de tijd om hem naar je zin te maken. Laat je niet gekmaken door meteen direkt voor de hoofdprijs de juiste delen aan te gaan schaffen of je moet een dikke portemonnee hebben. Hij ziet er goed uit, je hebt er een kenteken op en kunt gelijk rijden. De meeste bezitters van een hondekop op het forum hebben hun exemplaar in een verwaarloosde incomplete staat gekocht en kunnen je alles vertellen over wat de details inhouden.
Geniet ervan!
Gr., Eric
- Henk 3bakvoet
Het enige en juiste advies voor WoutLaat je niet gek maken door meteen direct voor de hoofdprijs de juiste delen aan te gaan schaffen
Oude bestrating er uit bij mij, nieuwe er in Herman.Vanwaar het rood-witte afzetlint? Plaats delict?
Jij niet Kees, maar de meeste bezitters staan in het woud waar gekapt wordt, Jan zou zeggen we staan in de rij.Zelf ben ik totaal niet geïnteresseerd in de waarde van de Hondekop. Ik wil ook niet weten wat ik er financieel ingestoken heb.
Neem van mij aan dat jou directe omgeving daar wel in geïnteresseerd is, zeer geïnteresseerd zelfs.
viewtopic.php?f=8&t=51307
- Bijlagen
-
- Afbeelding van WhatsApp op 2024-10-17 om 15.11.39_7ea11d29.jpg (87.56 KiB) 2317 keer bekeken
-
- Ontvangen waarderingen: 139 keren
Klopt wat Henk schrijft: we staan in de rij en sterker nog, we staan al aardig vooraan.
Henk gaat zijn schuur uitbreiden, maar dat mocht ik niet zeggen, nu wel.
Het wordt een groot Hondekop Walhalla daar in Koog aan de Zaan, de grootste van Europa.
Henk gaat zijn schuur uitbreiden, maar dat mocht ik niet zeggen, nu wel.
Het wordt een groot Hondekop Walhalla daar in Koog aan de Zaan, de grootste van Europa.
- Zolenheuvel
Niet voordringen JanJan schreef: 21 okt 2024, 13:02 Klopt wat Henk schrijft: we staan in de rij en sterker nog, we staan al aardig vooraan.
Persoonlijk ga ik er vanuit dat ik de genen van mijn moeder heb. Die hoopt woensdag 95 jaar te worden.
Ik wil op z'n minst het record van 'ome"Jan uit Stompwijk verbreken. Die reed op z'n 90-ste nog driftig mee met de donderdagavond Nozem-groep.
Ik ga er vanuit dat ik mijn rollator bij Tjerry mag stallen en dat hij en Marcel me dan in het zadel van de RS hijsen
Groet Kees
Laatst gewijzigd door Zolenheuvel op 21 okt 2024, 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- Deze gebruikers waarderen Zolenheuvel voor dit bericht:
- Flocke (23 okt 2024, 15:44)
- Henk 3bakvoet
Er komt na de TM niets meer, ik ben er een beetje klaar mee met die achterlijke Marktplaats prijzen.Verdieping erop voor heel de verzameling eitank hondekop buffel tm en wat meschien nog komen gaat succes ermee gr
In stand houden is mijn moto, misschien verbeteren c.q. Mooier als ik er tegen aan loop.
Hoe dan ook, er blijven altijd wensen.