Jumping Veronica Ging Brommen! (1965)

Allerlei artikelen over Kreidler, vaak overgenomen uit oude tijdschriften.
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
kuuk
Berichten: 278
Lid geworden op: 18 sep 2003, 21:11
Locatie: amstelveen
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 4 keren

#26 Bericht door kuuk » 17 apr 2005, 06:52

Links op de groepsfoto moet Joost de Draaier zijn. Op foto's uit die tijd bijna altijd in donker colbert. En de bril en de haarlijn kloppen ook.
Lex harding kwam volgens mij pas medio 66 bij veronica. Kwam bij Radio Dolfijn vandaan.
Tom Mulder is er nog later bijgekomen.
Chiel Montagne kan tijdens de foto al wel bij Veronica gewerkt hebben. Zoals ook Harmen Siezen, Cees van Zijtveld(flip van de flip side) en Eddy Becker (de man met de wekker). En niet te vergeten de onovertroffen
Adje Bouman (A.B.T.T.).
Ook Gerard de vries is eind 1965 begonnen.

22 januari 1965 werden de handtekeningen gezet onder het verdrag van Straatsburg. Dit resulteerde later in het beeindigen van het zendschiptijdperk.
11 oktober 1965 is Hilversum 3 begonnen met de uitzendingen. Het huidige Radio 3.

(bron: Veronica 1 Jaar later - Rob Out 1975)

Gebruikersavatar
Maarten
Beheerder
Berichten: 9743
Lid geworden op: 01 sep 2002, 09:13
Locatie: Den Haag, Nederland
Gegeven waarderingen: 813 keren
Ontvangen waarderingen: 413 keren
Contacteer:

#27 Bericht door Maarten » 17 apr 2005, 20:28

Ik heb de mening gevraagd van Henk Looijestijn van de Jumping Jewels site, en volgens hem (Bedankt Henk)! zijn de personen op de foto van links naar rechts:
Hans van Eyk, Tineke, Joop Oonk, Joost den Draaijer, Tjibbe Veeloo en Jan van Veen

Dit hadden we al eens geconstateerd, maar er zijn dus wat "meningsverschillen" over Joost den Draaijer (= Willem van Kooten) of die nu uiterst links staat of de vierde man is van links gezien. Voor nu ga ik af op de meningen van JohanDennis en Henk van de Jumping Jewels site. :-)

Plaats reactie