Ombouw '75 Belgische Rm-->Rs
- den willem
- Berichten: 694
- Lid geworden op: 16 nov 2003, 18:05
- Locatie: Gent (België)
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60433
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 970 keren
- Ontvangen waarderingen: 2290 keren
Al staat de Boulevard van Noordwijk vol met de allerdikste, duurste, snelste motoren als wij onze Kreidlers RS ernaast zetten kijkt er niemand meer naar om.TonK schreef:Ja mooi, dat komt omdat je tegenwoordig toch minstens een motorfiets van meer dan 1000 cc moet hebben om een beetje aanzien te genieten in die kringen.
Enzo
- den willem
- Berichten: 694
- Lid geworden op: 16 nov 2003, 18:05
- Locatie: Gent (België)
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60433
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 970 keren
- Ontvangen waarderingen: 2290 keren
- den willem
- Berichten: 694
- Lid geworden op: 16 nov 2003, 18:05
- Locatie: Gent (België)
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Dat van die remkabel wist ik niet, is net een nieuwe en is gelijk aan degene die er vanonder kwam (van de dealer van 30j terug nog ). Voorlopig stoort het niet dus die houd ik wss nog wel even.
Die bougiekabel moet ik idd nog een stukje inkorten. Het vervelende is wel dat de kabel zeer sterk draait, heeft duidelijk op een rol van vrij kleine diameter gezeten, heeft iemand hier een trucje voor?
Die transfers is waarschijnlijk het meest gehoorde, maar toch verkies ik van transferloos door het leven te gaan Ik vind hem mooi en "puur" zo, ik hou niet echt van stickers. Wel zou ik nog eens een "210km/u" sticker op mijn achterspatbord moeten kleven, zoals origineel het geval was.
Bedankt voor de vele positieve reacties!
gr,
Willem
Die bougiekabel moet ik idd nog een stukje inkorten. Het vervelende is wel dat de kabel zeer sterk draait, heeft duidelijk op een rol van vrij kleine diameter gezeten, heeft iemand hier een trucje voor?
Die transfers is waarschijnlijk het meest gehoorde, maar toch verkies ik van transferloos door het leven te gaan Ik vind hem mooi en "puur" zo, ik hou niet echt van stickers. Wel zou ik nog eens een "210km/u" sticker op mijn achterspatbord moeten kleven, zoals origineel het geval was.
Bedankt voor de vele positieve reacties!
gr,
Willem
- den willem
- Berichten: 694
- Lid geworden op: 16 nov 2003, 18:05
- Locatie: Gent (België)
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60433
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 970 keren
- Ontvangen waarderingen: 2290 keren
- den willem
- Berichten: 694
- Lid geworden op: 16 nov 2003, 18:05
- Locatie: Gent (België)
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
-
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 19 mar 2007, 09:43
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Mooie kreidler van gemaakt Willem! Ben samen met zoon ook bezig om een tweetal kreidlers (orginele Formule Kreidler en een duitse RMC electronic van 79) op te knappen. Voor de RMC zijn we naar een 15-43.99 clinider aan het zoeken. Nu zag ik dat jij de 15-43.99 van KCNM gemoteerd had en ben benieuwd of alles nog steeds OK is? En of de "karteltjes" van de in- en uitlaatpoorten ook nog door jou tuner zijn bewerkt?
- den willem
- Berichten: 694
- Lid geworden op: 16 nov 2003, 18:05
- Locatie: Gent (België)
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Had ik een goede momentsleutel gehad, dan kon ik even alles eraf halen om te kijken hoe het zich na enkele maanden rijden gehouden heeft, maar afgaande op het rijgevoel zit alles nog fris! Claus heeft inderdaad de poorten nog wat afgewerkt, het is natuurlijk moeilijk te zeggen of dit echt "nodig" was.
Kijk ook eens op het topic over het KCMN prototype, er zijn er nog die met zo'n cilinder rondrijden. Ook was er eentje die er zijn cilinder eens afgehaald had en die zag er na een X aantal km nog als nieuw uit!
gr,
Willem
ps: zag juist dat je daar ook al op gepost hebt
Kijk ook eens op het topic over het KCMN prototype, er zijn er nog die met zo'n cilinder rondrijden. Ook was er eentje die er zijn cilinder eens afgehaald had en die zag er na een X aantal km nog als nieuw uit!
gr,
Willem
ps: zag juist dat je daar ook al op gepost hebt