Kreidler geinspireerd door andere forumleden

Verslagen van restauraties, het volledig opknappen en opnieuw opbouwen van een Kreidler - Restoring a Kreidler
Bericht
Auteur
Eifelyeti
Eifeltour Rijder
Berichten: 9266
Lid geworden op: 19 aug 2008, 21:41
Locatie: Nirvana
Gegeven waarderingen: 923 keren
Ontvangen waarderingen: 764 keren

Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden

#176 Bericht door Eifelyeti » 18 jul 2019, 10:47

ook mijn meining,

ik denk dat je een fout gemaakt heft bij de finetuning.
Je moot ook tehuis een lange stuk volgas rijden en met een digitaale Tourenteller dan het max testen....met inklusive Bougiebeld....
Het is normaal dat als je zelfs wat tourt niet so snel en niet so lang snel rijd dan me een snelle Groep

Gebruikersavatar
kreidler844
Berichten: 5513
Lid geworden op: 20 aug 2006, 13:41
Locatie: opende
Gegeven waarderingen: 48 keren
Ontvangen waarderingen: 232 keren
Contacteer:

Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden

#177 Bericht door kreidler844 » 18 jul 2019, 11:06

Eric zijn koppakking is kapot gegaan, daardoor waarschijnlijk te heet geworden.
Afstelling was niks mis mee.

Eifelyeti
Eifeltour Rijder
Berichten: 9266
Lid geworden op: 19 aug 2008, 21:41
Locatie: Nirvana
Gegeven waarderingen: 923 keren
Ontvangen waarderingen: 764 keren

Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden

#178 Bericht door Eifelyeti » 18 jul 2019, 11:18

kreidler844 schreef: 18 jul 2019, 11:06 Eric zijn koppakking is kapot gegaan, daardoor waarschijnlijk te heet geworden.
Afstelling was niks mis mee.
was bij Thiemann ook, kop los... geen gat erin, heft noog ens gluk gehad

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10471
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 237 keren
Ontvangen waarderingen: 223 keren

Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden

#179 Bericht door nozems » 18 jul 2019, 12:57

Wat ook mee kan spelen is dat het wellicht gebeurde bij een lichte klim? Dan heeft een motor het zwaar, en zeker en over de kop getund ding kan dan heel snel te kritisch staan! Plus ze zijn nog gevoeliger voor de weersomstandigheden en hoogte verschillen.

Beter kun je met zo’n snel ding eerst thuis uitvoerig testen en aan de tand voelen!

Maarja als de koppaking niet was gaat ook elke afstelling mank.

Erik kenende komt het helemaal goed!

Gebruikersavatar
jamojamo
Berichten: 3731
Lid geworden op: 19 dec 2008, 23:47
Locatie: Beverwijk
Gegeven waarderingen: 348 keren
Ontvangen waarderingen: 191 keren

Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden

#180 Bericht door jamojamo » 18 jul 2019, 13:55

Met Johan van BMP de situatie ook nog kort besproken. De layout van de uitlaat geeft bij lang volgas veel hitte terug.
Ik word een beetje narrelig van de suggesties dat de afstelling niet in orde zou zijn. Talloze proefritjes waaronder zondagochtend half 7 bed uit en met een tas gereedschap op en neer de weg naar de pier af waar duinen en wind mijn best mogelijk terrein was om te testen resulteerden in de voor deze set beste afstelling die ik kon bereiken. Het rijgedrag was echt bepaald door de uitlaat die ik nu eenmaal supermooi vind en er perse op wilde laten en het bougiebeeld was echt perfect.
Natuurlijk had ik de set er liever een paar 1000 km op gehad alvorens naar de Eifel te gaan, maar das war einmal met de RS.

@Nozems: geen klim Pascal. Daarvoor wel genooeg geklommen zonder panne. 10 minuten volgas op de vlakke weg langs de Moesel zijn funest geworden.

@wietse: dat de koppakking stuk was daar dacht ik van dat dat een gevolg was en niet een oorzaak. Ik heb waarschijnlijk achteraf gemerkt ook dat ie stukging en iets minder is gaan rijden. De top thuis lag wat makkelijker richting 108 kmh en kort voor ie stuk ging haalde ie dat niet meer en moest ik veel moeite doen voor 105 kmh.

Mijn volgende post gaat hopelijk over de toekomstige setup.

Gr.,
Eric

Gebruikersavatar
jamojamo
Berichten: 3731
Lid geworden op: 19 dec 2008, 23:47
Locatie: Beverwijk
Gegeven waarderingen: 348 keren
Ontvangen waarderingen: 191 keren

Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden

#181 Bericht door jamojamo » 10 aug 2019, 17:02

Nu de "originele" cilinder er weer op zit kan ik de BMP uitlaat niet gebruiken. Alhoewel ik die het mooist vind begin ik toch te twijfelen. Nu zit de de Jager er weer op en die vind ik eigenlijk ook wel iets hebben. Het rijdt sowieso goed. Welke vinden jullie het mooist eronder?
Originele BOS demper
Originele BOS demper
35548079_944974502330495_7076611008512393216_n (1).jpg (177.81 KiB) 2169 keer bekeken
BMP60RS
BMP60RS
IMG_9281 (Custom).JPG (158.4 KiB) 2169 keer bekeken
de Jager
de Jager
IMG_9350 (Custom).JPG (161.69 KiB) 2169 keer bekeken
Ik weet het even niet meer. Ben benieuwd of de de Jager het ook nog goed doet als de snellere 60cc er weer op zit met strakr membraan en 23mm Polini carb
Gr.,
Eric

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10471
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 237 keren
Ontvangen waarderingen: 223 keren

Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden

#182 Bericht door nozems » 10 aug 2019, 17:43

Die de jager staat wel het mooiste, kleur past goed bij de rest vd fiets!

Eifelyeti
Eifeltour Rijder
Berichten: 9266
Lid geworden op: 19 aug 2008, 21:41
Locatie: Nirvana
Gegeven waarderingen: 923 keren
Ontvangen waarderingen: 764 keren

Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden

#183 Bericht door Eifelyeti » 10 aug 2019, 18:08

Hallo eric,

ik denk dat je voor een de jager cilinder dan toch moet een expansie uitlaat montieren
de ori uitlaaten en met achtern een revolverdemper of een schottendemper erin sijn ook niet goed..... kan de uitlatgas niet snel genoeg eruit...

denk aan een Dick Baan pijpje met 17mm tailpipe voor meer onden eruit...of meet dan meer touren een 14mm ???

Gebruikersavatar
jamojamo
Berichten: 3731
Lid geworden op: 19 dec 2008, 23:47
Locatie: Beverwijk
Gegeven waarderingen: 348 keren
Ontvangen waarderingen: 191 keren

Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden

#184 Bericht door jamojamo » 11 aug 2019, 05:11

Bedankt voor jullie reactie, het voelt wel goed zo. Ik had de 60cc ook al zwart gemaakt Pascal, zoals jij al suggereerde.
Roman, er is geen de Jager cilinder hier hoor. Alleen de zwarte uitlaat. Hij heeft er altijd goed mee gelopen met deze cilinder. Nu met de Mikuni 20 en de Powerbox P22 is het een heel soepel rijdend setje geworden dat niet hard genoeg loopt op top om lekker mee te kunnen tijdens ritjes zoals de Eiffeltoer.
Br.,
Eric

Gebruikersavatar
Caspar
Berichten: 13597
Lid geworden op: 10 sep 2002, 14:43
Locatie: Zuid-Oost Limburg
Gegeven waarderingen: 588 keren
Ontvangen waarderingen: 811 keren

Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden

#185 Bericht door Caspar » 11 aug 2019, 09:19

Naar mijn bescheiden mening staat de uitlaat van De Jager er het beste bij. Sound is ook crispy .

Op mijn originele RS setup rijd het echter niet zo fijn , alle power zit dan boven in het toeren gebied.
Met een 6p cilinder loopt het wél goed.

Zoals Roman al aangeeft , met een 17mm tailpipe functioneerd een snelle 60cc merkbaar beter

Gebruikersavatar
hermanngas
Berichten: 4100
Lid geworden op: 08 jan 2010, 17:08
Locatie: Dronten
Gegeven waarderingen: 228 keren
Ontvangen waarderingen: 228 keren

Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden

#186 Bericht door hermanngas » 11 aug 2019, 09:39

De zwarte uitlaat oogt het mooist
Deze gebruikers waarderen hermanngas voor dit bericht:
jamojamo (30 jul 2023, 13:00)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Henk 3bakvoet
Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
Berichten: 10800
Lid geworden op: 27 jan 2005, 01:01
Locatie: Koog aan de Zaan
Gegeven waarderingen: 186 keren
Ontvangen waarderingen: 567 keren

Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden

#187 Bericht door Henk 3bakvoet » 11 aug 2019, 11:11

Hoi Eric,

Zo als de topic naam al aangeeft laat jij je inspireren door forumleden.
Wat het rijwiel gedeelde betreft kan dit geen kwaad en is in de regel proefondervindlijk getest.

Ik zou wat de setup betreft daar toch even wat voorzichtiger mee zijn.
Er is altijd wel iemand die in het afgebrande bos nog wel een groen takje ziet.

En in dat groene takje heb ik totaal, maar dan ook totaal geen vertrouwen.

Tip: Steek je licht eens op bij de boy`s van de rode kreidler groep in Zuid-Holland.
Daar staat de Kreidlerschuur van Piet, laat je door hem eens inspireren.
Bijlagen
piet.jpeg.jpg
piet.jpeg.jpg (319.8 KiB) 2099 keer bekeken

Gebruikersavatar
jamojamo
Berichten: 3731
Lid geworden op: 19 dec 2008, 23:47
Locatie: Beverwijk
Gegeven waarderingen: 348 keren
Ontvangen waarderingen: 191 keren

Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden

#188 Bericht door jamojamo » 11 aug 2019, 15:08

Henk, wil je tegenwoordig leuk mee rijden met een ritje moet je echt hard. Een bewezen duurzaam snel setje is er in mijn ogen niet. Dus stapje voor stapje een beetje sneller en goed lezen / luisteren wat werkt en wat niet. Dat niet iedereen het achterste van zijn tong laat zien snap ik. Stukrijden is niet leuk om te moeten toegeven. We toeteren allemaal het liefst de loftrompet over onze spullen.
Gr.,
Eric

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden

#189 Bericht door Enzo-tvdzijden » 11 aug 2019, 15:53

jamojamo schreef: 11 aug 2019, 15:08 Henk, wil je tegenwoordig leuk mee rijden met een ritje moet je echt hard. Een bewezen duurzaam snel setje is er in mijn ogen niet. Dus stapje voor stapje een beetje sneller en goed lezen / luisteren wat werkt en wat niet. Dat niet iedereen het achterste van zijn tong laat zien snap ik. Stukrijden is niet leuk om te moeten toegeven. We toeteren allemaal het liefst de loftrompet over onze spullen.
Gr.,
Eric
6,25 pk is de sleutel tot ( blijvend ) succes

Enzo

Gebruikersavatar
KJ
Berichten: 4833
Lid geworden op: 12 nov 2002, 18:05
Locatie: Onder steen 13
Gegeven waarderingen: 624 keren
Ontvangen waarderingen: 82 keren

Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden

#190 Bericht door KJ » 11 aug 2019, 16:18

jamojamo schreef: 11 aug 2019, 15:08 Henk, wil je tegenwoordig leuk mee rijden met een ritje moet je echt hard. Een bewezen duurzaam snel setje is er in mijn ogen niet. Dus stapje voor stapje een beetje sneller en goed lezen / luisteren wat werkt en wat niet. Dat niet iedereen het achterste van zijn tong laat zien snap ik. Stukrijden is niet leuk om te moeten toegeven. We toeteren allemaal het liefst de loftrompet over onze spullen.
Gr.,
Eric
De verschillende getunede 50cc & 60cc setjes blijven gewoon heel en sommige van die 60cc scheuren na enkele jaren in de Eifel andere (rijders die tussendoor hebben "ge-upgrade") er nog steeds uit.
Een setje van de mensen die zelf tunen en ook weten waar ze het over hebben blijven wel heel, namen ken je zelf.

Over die uitlaat....tja...schreef het jaren geleden al eens bij Hilvert/Caveman….eksters gaan voor de glimmertjes. Ik zou het simpelweg op de deJager pijp houden.

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10471
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 237 keren
Ontvangen waarderingen: 223 keren

Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden

#191 Bericht door nozems » 11 aug 2019, 17:59

Vindt het wel weer geleuter, over dat opgevoerd rijden. Ja natuurlijk blijft ie als ie standaard is het langste heel, dat kan een kind van 3jaar nog wel invullen.

Maar een kreidler die max rond de 100km/h loopt kan veel, heel veel kilometers hebben, of het nou 50,60,80 of +90cc is dat maakt niet uit.

Het enige waar het waar het fout kan gaan; verkeerde afstelling, slecht of goedkoop materiaal, te krappe zuigerspelingen en onkunde.

Zeker met de weinige kilometers die Eric maakt zou hij in lengte van jaren plezier moeten hebben.

Tuurlijk, uiteindelijk gaat alles stuk of raakt versleten.
Waarom zouden Kreidlers anders opnieuw gerestaureerd worden?! Niet omdat ze het eeuwige leven hebben, niks heeft dat, zelfs onze zon niet.

Kortom herpak en ga verder. Financieele tegenslagen horen echter helaas wel bij dat geexpermiteer, spreek uit ruime ervaring! Maar goed het bier in de kroeg is ook niet gratis🍺

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden

#192 Bericht door Enzo-tvdzijden » 11 aug 2019, 18:42

nozems schreef: 11 aug 2019, 17:59 Vindt het wel weer geleuter, over dat opgevoerd rijden. Ja natuurlijk blijft ie als ie standaard is het langste heel, dat kan een kind van 3jaar nog wel invullen.

Maar een kreidler die max rond de 100km/h loopt kan veel, heel veel kilometers hebben, of het nou 50,60,80 of +90cc is dat maakt niet uit.

Het enige waar het waar het fout kan gaan; verkeerde afstelling, slecht of goedkoop materiaal, te krappe zuigerspelingen en onkunde.

Zeker met de weinige kilometers die Eric maakt zou hij in lengte van jaren plezier moeten hebben.

Tuurlijk, uiteindelijk gaat alles stuk of raakt versleten.
Waarom zouden Kreidlers anders opnieuw gerestaureerd worden?! Niet omdat ze het eeuwige leven hebben, niks heeft dat, zelfs onze zon niet.

Kortom herpak en ga verder. Financieele tegenslagen horen echter helaas wel bij dat geexpermiteer, spreek uit ruime ervaring! Maar goed het bier in de kroeg is ook niet gratis🍺
Ik schrijf het juist voor mensen die blijven leuteren Pascal.
Ik ben niet tegen opvoeren maar heb een bewuste keuze gemaakt na eigen ervaring.

Enzo
Laatst gewijzigd door Enzo-tvdzijden op 11 aug 2019, 22:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10471
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 237 keren
Ontvangen waarderingen: 223 keren

Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden

#193 Bericht door nozems » 11 aug 2019, 18:51

Tjerry, ik ben het ook helemaal met jou eens.

Gebruikersavatar
midde
Berichten: 858
Lid geworden op: 04 apr 2009, 17:32
Locatie: almere
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 18 keren

Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden

#194 Bericht door midde » 11 aug 2019, 22:37

Dat er mensen bij de Eifeltour met hun "oude" setje , geupgrade sets eruit blijven rijden heeft naar mij idee meer met stuurmanskunst en durf te maken dan de motor prestaties. In de eifel valt of staat het mee komen het meeste met de bochten snelheid en af en toe het rechte stuk, maar daar werd aan het einde meestal wel gewacht. Ook de voor jou beste plek (opeisen of gegund krijgen) speelt hier aardig in mee of je mee komt. Als vergelijk : ik heb in een zelfde groep als bv Wietse of Johan meer vermogen nodig om bij te blijven, puur en alleen dat hun snelheid in de bochten hoger is ( afgelopen jaar) in een klim of rechte stuk kon ik er weer bij komen doordat ik meer vermogen heb. Je bent in ieder geval weer rijdende.

Gr Thijs

Eifelyeti
Eifeltour Rijder
Berichten: 9266
Lid geworden op: 19 aug 2008, 21:41
Locatie: Nirvana
Gegeven waarderingen: 923 keren
Ontvangen waarderingen: 764 keren

Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden

#195 Bericht door Eifelyeti » 12 aug 2019, 10:45

Enzo-tvdzijden schreef: 11 aug 2019, 18:42
Ik schrijf het juist voor mensen die blijven leuteren Pascal.
Ik ben niet tegen opvoeren maar heb een bewuste keuze gemaakt na eigen ervaring.

Enzo
Ik find met eigene ervaring moet je eerst ens tunen en wat veel km´s rijden tjerry :wink:

ik denk ook zelfs dat 6,25pk is alt hoog getuned.... so een kleen 50cc tje is voor mij ma een Mokick of Mofa.....

in de Historie van de 50cc class is toch over jaaren de pk´s elke 3-4 jaaren hoogder en hoogder gegaan.

Zelfs ma de krukas is altied so geblijven..... dus waren ook de Krukassen bij mijn "origineele" RS , 1981 was ik 16 jaar, alt naar 10.000 stuk geloopen....

en dat was 3x so....en ik hat veel probleemen met "Garantie" bij Kreidler...ook moet ik elke keer help van een advokaat erbij hebben ....

Ik rijd nu met mijn beetje snellere 60cc alt vanaf 2011 nu 14.000km. Da was een warmlooper op de testbank, anders nieks...
ik wissel wel de deelen bij begin van slijtage.... en niet als nieks meer draid....
2 Rito krukassen
4 Zuigers RSP....
deze heft Claus in het voorjaar 0,02mm gehont en weer op neuw met nieuwe RSP

2 Rito Krukassen, en 4 zuigers is toch nieks in 8 jaar, toch? dan moet je ens met een 250cc Moto Cross aan wedstrijden deelneemen. :wink:
Als het teveel geld is, ok, dan beeter ori 50cc. Dat kan toch ook goed???

bij mijn Fluor heb ik een 47er Wössner Zuiger erin, met Timing onder 180 graden ben ik 7694km gerijd...da was de zuigerveer versleeten. Heb wel direkt een nieuwe zuiger erin gebouwed voor 75€.
Ook was wat slijtage te finden in de Bigendlager van de Rito Drijfstang-Kit.... dus direkt een nieuwe Kit in de ori Krukas.....
En klaar weer voor 8000km :)

Is niet boes tegen je Tjerry, ma so ervaring heb je niet van het lezen ... , mijn meining... dat kan je niet over Forum leeren...ma lezen...

Warom ik heb getuned? Voor mij is toch 50cc de mooiste, ma is het echt keen plezier voor mij hier dan in de Eifel. Dat weeten Henk en Tjerry ja ook.... ook voor de kreidler is het dan geen plezier meer ....

Ik heb ook geen pezier aan Membraan of aan so en Bigbore wie Kiesler of De Jager cilinder.... sijn mij dan toch "to much"... ook mijn eigen meining.

Ma iederen kan met sijn eigen Kreidler maaken wat die wil... die heft die ja ook met sijn eigen Geld betaalt.....
en het hobby moet je plezier brengen...dat is toch de eerste prioritait... of niet?

je heb toch ook 9 en 12 PK KVV Cilinders op de plank liggen... mijn oude 9PK ;), is ook een echt betrouwbare cilinder, is die Michael Krupke 12 Jaar mee naar de werkplaats gerijd naar Köln ... :thumbleft

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden

#196 Bericht door Enzo-tvdzijden » 12 aug 2019, 10:55

Eifelyeti schreef: 12 aug 2019, 10:45
Enzo-tvdzijden schreef: 11 aug 2019, 18:42
Ik schrijf het juist voor mensen die blijven leuteren Pascal.
Ik ben niet tegen opvoeren maar heb een bewuste keuze gemaakt na eigen ervaring.

Enzo
Ik find met eigene ervaring moet je eerst ens tunen en wat veel km´s rijden tjerry :wink:

ik denk ook zelfs dat 6,25pk is alt hoog getuned.... so een kleen 50cc tje is voor mij ma een Mokick of Mofa.....
Ik heb 2 jaar met een 4-poorter van Claus gereden. Was ook een cilinder met 188 gr. uitlaat en SP-60 uitlaat, twin-air.

Enzo

Eifelyeti
Eifeltour Rijder
Berichten: 9266
Lid geworden op: 19 aug 2008, 21:41
Locatie: Nirvana
Gegeven waarderingen: 923 keren
Ontvangen waarderingen: 764 keren

Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden

#197 Bericht door Eifelyeti » 12 aug 2019, 11:01

Enzo-tvdzijden schreef: 12 aug 2019, 10:55
Ik heb 2 jaar met een 4-poorter van Claus gereden. Was ook een cilinder met 188 gr. uitlaat en SP-60 uitlaat, twin-air.

Enzo
Ok, das wusste ich nicht.... :shock:

dacht je was altied een "Originalisti" ... :D

okay, 2 jaar is zeeker genoeg :clap

heb je slechte ervaring ermee gehad ?

Gebruikersavatar
b.bonk
Berichten: 3675
Lid geworden op: 29 jul 2015, 20:53
Gegeven waarderingen: 231 keren
Ontvangen waarderingen: 512 keren

Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden

#198 Bericht door b.bonk » 12 aug 2019, 12:17

de omslag van de vraag welke uitlaat zou je er op doen
naar dat snelle spul loopt iets eerder kapot en kost klappen geld.
zag ik ff niet aankomen, grappig hoe zo iets ineens uit de lucht komt vallen.
mvg bertus

Gebruikersavatar
jamojamo
Berichten: 3731
Lid geworden op: 19 dec 2008, 23:47
Locatie: Beverwijk
Gegeven waarderingen: 348 keren
Ontvangen waarderingen: 191 keren

Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden

#199 Bericht door jamojamo » 12 aug 2019, 15:17

b.bonk schreef: 12 aug 2019, 12:17 de omslag van de vraag welke uitlaat zou je er op doen
naar dat snelle spul loopt iets eerder kapot en kost klappen geld.
zag ik ff niet aankomen, grappig hoe zo iets ineens uit de lucht komt vallen.
mvg bertus
:lol:

azzink
Berichten: 1004
Lid geworden op: 03 feb 2006, 17:28
Locatie: Sint Isidorushoeve
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 25 keren
Contacteer:

Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden

#200 Bericht door azzink » 12 aug 2019, 15:36

Heb je hier nu die Polini Carburateur op gezet?
Ik dacht het te zien op de foto's, wat zijn de ervaringen hier mee?

Plaats reactie