Kreidler geinspireerd door andere forumleden
-
- Eifeltour Rijder
- Berichten: 9314
- Lid geworden op: 19 aug 2008, 21:41
- Locatie: Nirvana
- Gegeven waarderingen: 949 keren
- Ontvangen waarderingen: 781 keren
Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden
ook mijn meining,
ik denk dat je een fout gemaakt heft bij de finetuning.
Je moot ook tehuis een lange stuk volgas rijden en met een digitaale Tourenteller dan het max testen....met inklusive Bougiebeld....
Het is normaal dat als je zelfs wat tourt niet so snel en niet so lang snel rijd dan me een snelle Groep
ik denk dat je een fout gemaakt heft bij de finetuning.
Je moot ook tehuis een lange stuk volgas rijden en met een digitaale Tourenteller dan het max testen....met inklusive Bougiebeld....
Het is normaal dat als je zelfs wat tourt niet so snel en niet so lang snel rijd dan me een snelle Groep
- kreidler844
- Berichten: 5551
- Lid geworden op: 20 aug 2006, 13:41
- Locatie: opende
- Gegeven waarderingen: 49 keren
- Ontvangen waarderingen: 241 keren
- Contacteer:
Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden
Eric zijn koppakking is kapot gegaan, daardoor waarschijnlijk te heet geworden.
Afstelling was niks mis mee.
Afstelling was niks mis mee.
-
- Eifeltour Rijder
- Berichten: 9314
- Lid geworden op: 19 aug 2008, 21:41
- Locatie: Nirvana
- Gegeven waarderingen: 949 keren
- Ontvangen waarderingen: 781 keren
Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden
was bij Thiemann ook, kop los... geen gat erin, heft noog ens gluk gehadkreidler844 schreef: ↑18 jul 2019, 11:06 Eric zijn koppakking is kapot gegaan, daardoor waarschijnlijk te heet geworden.
Afstelling was niks mis mee.
- nozems
- Berichten: 10474
- Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
- Locatie: het emperisch centrum der RS,en
- Gegeven waarderingen: 240 keren
- Ontvangen waarderingen: 224 keren
Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden
Wat ook mee kan spelen is dat het wellicht gebeurde bij een lichte klim? Dan heeft een motor het zwaar, en zeker en over de kop getund ding kan dan heel snel te kritisch staan! Plus ze zijn nog gevoeliger voor de weersomstandigheden en hoogte verschillen.
Beter kun je met zo’n snel ding eerst thuis uitvoerig testen en aan de tand voelen!
Maarja als de koppaking niet was gaat ook elke afstelling mank.
Erik kenende komt het helemaal goed!
Beter kun je met zo’n snel ding eerst thuis uitvoerig testen en aan de tand voelen!
Maarja als de koppaking niet was gaat ook elke afstelling mank.
Erik kenende komt het helemaal goed!
- jamojamo
- Berichten: 3756
- Lid geworden op: 19 dec 2008, 23:47
- Locatie: Beverwijk
- Gegeven waarderingen: 357 keren
- Ontvangen waarderingen: 202 keren
Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden
Met Johan van BMP de situatie ook nog kort besproken. De layout van de uitlaat geeft bij lang volgas veel hitte terug.
Ik word een beetje narrelig van de suggesties dat de afstelling niet in orde zou zijn. Talloze proefritjes waaronder zondagochtend half 7 bed uit en met een tas gereedschap op en neer de weg naar de pier af waar duinen en wind mijn best mogelijk terrein was om te testen resulteerden in de voor deze set beste afstelling die ik kon bereiken. Het rijgedrag was echt bepaald door de uitlaat die ik nu eenmaal supermooi vind en er perse op wilde laten en het bougiebeeld was echt perfect.
Natuurlijk had ik de set er liever een paar 1000 km op gehad alvorens naar de Eifel te gaan, maar das war einmal met de RS.
@Nozems: geen klim Pascal. Daarvoor wel genooeg geklommen zonder panne. 10 minuten volgas op de vlakke weg langs de Moesel zijn funest geworden.
@wietse: dat de koppakking stuk was daar dacht ik van dat dat een gevolg was en niet een oorzaak. Ik heb waarschijnlijk achteraf gemerkt ook dat ie stukging en iets minder is gaan rijden. De top thuis lag wat makkelijker richting 108 kmh en kort voor ie stuk ging haalde ie dat niet meer en moest ik veel moeite doen voor 105 kmh.
Mijn volgende post gaat hopelijk over de toekomstige setup.
Gr.,
Eric
Ik word een beetje narrelig van de suggesties dat de afstelling niet in orde zou zijn. Talloze proefritjes waaronder zondagochtend half 7 bed uit en met een tas gereedschap op en neer de weg naar de pier af waar duinen en wind mijn best mogelijk terrein was om te testen resulteerden in de voor deze set beste afstelling die ik kon bereiken. Het rijgedrag was echt bepaald door de uitlaat die ik nu eenmaal supermooi vind en er perse op wilde laten en het bougiebeeld was echt perfect.
Natuurlijk had ik de set er liever een paar 1000 km op gehad alvorens naar de Eifel te gaan, maar das war einmal met de RS.
@Nozems: geen klim Pascal. Daarvoor wel genooeg geklommen zonder panne. 10 minuten volgas op de vlakke weg langs de Moesel zijn funest geworden.
@wietse: dat de koppakking stuk was daar dacht ik van dat dat een gevolg was en niet een oorzaak. Ik heb waarschijnlijk achteraf gemerkt ook dat ie stukging en iets minder is gaan rijden. De top thuis lag wat makkelijker richting 108 kmh en kort voor ie stuk ging haalde ie dat niet meer en moest ik veel moeite doen voor 105 kmh.
Mijn volgende post gaat hopelijk over de toekomstige setup.
Gr.,
Eric
- jamojamo
- Berichten: 3756
- Lid geworden op: 19 dec 2008, 23:47
- Locatie: Beverwijk
- Gegeven waarderingen: 357 keren
- Ontvangen waarderingen: 202 keren
Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden
Nu de "originele" cilinder er weer op zit kan ik de BMP uitlaat niet gebruiken. Alhoewel ik die het mooist vind begin ik toch te twijfelen. Nu zit de de Jager er weer op en die vind ik eigenlijk ook wel iets hebben. Het rijdt sowieso goed. Welke vinden jullie het mooist eronder?
Gr.,
Eric
Ik weet het even niet meer. Ben benieuwd of de de Jager het ook nog goed doet als de snellere 60cc er weer op zit met strakr membraan en 23mm Polini carbGr.,
Eric
-
- Eifeltour Rijder
- Berichten: 9314
- Lid geworden op: 19 aug 2008, 21:41
- Locatie: Nirvana
- Gegeven waarderingen: 949 keren
- Ontvangen waarderingen: 781 keren
Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden
Hallo eric,
ik denk dat je voor een de jager cilinder dan toch moet een expansie uitlaat montieren
de ori uitlaaten en met achtern een revolverdemper of een schottendemper erin sijn ook niet goed..... kan de uitlatgas niet snel genoeg eruit...
denk aan een Dick Baan pijpje met 17mm tailpipe voor meer onden eruit...of meet dan meer touren een 14mm ???
ik denk dat je voor een de jager cilinder dan toch moet een expansie uitlaat montieren
de ori uitlaaten en met achtern een revolverdemper of een schottendemper erin sijn ook niet goed..... kan de uitlatgas niet snel genoeg eruit...
denk aan een Dick Baan pijpje met 17mm tailpipe voor meer onden eruit...of meet dan meer touren een 14mm ???
- jamojamo
- Berichten: 3756
- Lid geworden op: 19 dec 2008, 23:47
- Locatie: Beverwijk
- Gegeven waarderingen: 357 keren
- Ontvangen waarderingen: 202 keren
Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden
Bedankt voor jullie reactie, het voelt wel goed zo. Ik had de 60cc ook al zwart gemaakt Pascal, zoals jij al suggereerde.
Roman, er is geen de Jager cilinder hier hoor. Alleen de zwarte uitlaat. Hij heeft er altijd goed mee gelopen met deze cilinder. Nu met de Mikuni 20 en de Powerbox P22 is het een heel soepel rijdend setje geworden dat niet hard genoeg loopt op top om lekker mee te kunnen tijdens ritjes zoals de Eiffeltoer.
Br.,
Eric
Roman, er is geen de Jager cilinder hier hoor. Alleen de zwarte uitlaat. Hij heeft er altijd goed mee gelopen met deze cilinder. Nu met de Mikuni 20 en de Powerbox P22 is het een heel soepel rijdend setje geworden dat niet hard genoeg loopt op top om lekker mee te kunnen tijdens ritjes zoals de Eiffeltoer.
Br.,
Eric
- Caspar
- Berichten: 13643
- Lid geworden op: 10 sep 2002, 14:43
- Locatie: Zuid-Oost Limburg
- Gegeven waarderingen: 592 keren
- Ontvangen waarderingen: 826 keren
Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden
Naar mijn bescheiden mening staat de uitlaat van De Jager er het beste bij. Sound is ook crispy .
Op mijn originele RS setup rijd het echter niet zo fijn , alle power zit dan boven in het toeren gebied.
Met een 6p cilinder loopt het wél goed.
Zoals Roman al aangeeft , met een 17mm tailpipe functioneerd een snelle 60cc merkbaar beter
Op mijn originele RS setup rijd het echter niet zo fijn , alle power zit dan boven in het toeren gebied.
Met een 6p cilinder loopt het wél goed.
Zoals Roman al aangeeft , met een 17mm tailpipe functioneerd een snelle 60cc merkbaar beter
- hermanngas
- Berichten: 4104
- Lid geworden op: 08 jan 2010, 17:08
- Locatie: Dronten
- Gegeven waarderingen: 230 keren
- Ontvangen waarderingen: 229 keren
Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden
De zwarte uitlaat oogt het mooist
- Deze gebruikers waarderen hermanngas voor dit bericht:
- jamojamo (30 jul 2023, 13:00)
- Waardering: 9.09%
- Henk 3bakvoet
- Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
- Berichten: 10825
- Lid geworden op: 27 jan 2005, 01:01
- Locatie: Koog aan de Zaan
- Gegeven waarderingen: 191 keren
- Ontvangen waarderingen: 574 keren
Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden
Hoi Eric,
Zo als de topic naam al aangeeft laat jij je inspireren door forumleden.
Wat het rijwiel gedeelde betreft kan dit geen kwaad en is in de regel proefondervindlijk getest.
Ik zou wat de setup betreft daar toch even wat voorzichtiger mee zijn.
Er is altijd wel iemand die in het afgebrande bos nog wel een groen takje ziet.
En in dat groene takje heb ik totaal, maar dan ook totaal geen vertrouwen.
Tip: Steek je licht eens op bij de boy`s van de rode kreidler groep in Zuid-Holland.
Daar staat de Kreidlerschuur van Piet, laat je door hem eens inspireren.
Zo als de topic naam al aangeeft laat jij je inspireren door forumleden.
Wat het rijwiel gedeelde betreft kan dit geen kwaad en is in de regel proefondervindlijk getest.
Ik zou wat de setup betreft daar toch even wat voorzichtiger mee zijn.
Er is altijd wel iemand die in het afgebrande bos nog wel een groen takje ziet.
En in dat groene takje heb ik totaal, maar dan ook totaal geen vertrouwen.
Tip: Steek je licht eens op bij de boy`s van de rode kreidler groep in Zuid-Holland.
Daar staat de Kreidlerschuur van Piet, laat je door hem eens inspireren.
- Bijlagen
-
- piet.jpeg.jpg (319.8 KiB) 2111 keer bekeken
- jamojamo
- Berichten: 3756
- Lid geworden op: 19 dec 2008, 23:47
- Locatie: Beverwijk
- Gegeven waarderingen: 357 keren
- Ontvangen waarderingen: 202 keren
Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden
Henk, wil je tegenwoordig leuk mee rijden met een ritje moet je echt hard. Een bewezen duurzaam snel setje is er in mijn ogen niet. Dus stapje voor stapje een beetje sneller en goed lezen / luisteren wat werkt en wat niet. Dat niet iedereen het achterste van zijn tong laat zien snap ik. Stukrijden is niet leuk om te moeten toegeven. We toeteren allemaal het liefst de loftrompet over onze spullen.
Gr.,
Eric
Gr.,
Eric
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60433
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 970 keren
- Ontvangen waarderingen: 2290 keren
Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden
6,25 pk is de sleutel tot ( blijvend ) succesjamojamo schreef: ↑11 aug 2019, 15:08 Henk, wil je tegenwoordig leuk mee rijden met een ritje moet je echt hard. Een bewezen duurzaam snel setje is er in mijn ogen niet. Dus stapje voor stapje een beetje sneller en goed lezen / luisteren wat werkt en wat niet. Dat niet iedereen het achterste van zijn tong laat zien snap ik. Stukrijden is niet leuk om te moeten toegeven. We toeteren allemaal het liefst de loftrompet over onze spullen.
Gr.,
Eric
Enzo
- KJ
- Berichten: 4835
- Lid geworden op: 12 nov 2002, 18:05
- Locatie: Onder steen 13
- Gegeven waarderingen: 637 keren
- Ontvangen waarderingen: 84 keren
Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden
De verschillende getunede 50cc & 60cc setjes blijven gewoon heel en sommige van die 60cc scheuren na enkele jaren in de Eifel andere (rijders die tussendoor hebben "ge-upgrade") er nog steeds uit.jamojamo schreef: ↑11 aug 2019, 15:08 Henk, wil je tegenwoordig leuk mee rijden met een ritje moet je echt hard. Een bewezen duurzaam snel setje is er in mijn ogen niet. Dus stapje voor stapje een beetje sneller en goed lezen / luisteren wat werkt en wat niet. Dat niet iedereen het achterste van zijn tong laat zien snap ik. Stukrijden is niet leuk om te moeten toegeven. We toeteren allemaal het liefst de loftrompet over onze spullen.
Gr.,
Eric
Een setje van de mensen die zelf tunen en ook weten waar ze het over hebben blijven wel heel, namen ken je zelf.
Over die uitlaat....tja...schreef het jaren geleden al eens bij Hilvert/Caveman….eksters gaan voor de glimmertjes. Ik zou het simpelweg op de deJager pijp houden.
- nozems
- Berichten: 10474
- Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
- Locatie: het emperisch centrum der RS,en
- Gegeven waarderingen: 240 keren
- Ontvangen waarderingen: 224 keren
Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden
Vindt het wel weer geleuter, over dat opgevoerd rijden. Ja natuurlijk blijft ie als ie standaard is het langste heel, dat kan een kind van 3jaar nog wel invullen.
Maar een kreidler die max rond de 100km/h loopt kan veel, heel veel kilometers hebben, of het nou 50,60,80 of +90cc is dat maakt niet uit.
Het enige waar het waar het fout kan gaan; verkeerde afstelling, slecht of goedkoop materiaal, te krappe zuigerspelingen en onkunde.
Zeker met de weinige kilometers die Eric maakt zou hij in lengte van jaren plezier moeten hebben.
Tuurlijk, uiteindelijk gaat alles stuk of raakt versleten.
Waarom zouden Kreidlers anders opnieuw gerestaureerd worden?! Niet omdat ze het eeuwige leven hebben, niks heeft dat, zelfs onze zon niet.
Kortom herpak en ga verder. Financieele tegenslagen horen echter helaas wel bij dat geexpermiteer, spreek uit ruime ervaring! Maar goed het bier in de kroeg is ook niet gratis
Maar een kreidler die max rond de 100km/h loopt kan veel, heel veel kilometers hebben, of het nou 50,60,80 of +90cc is dat maakt niet uit.
Het enige waar het waar het fout kan gaan; verkeerde afstelling, slecht of goedkoop materiaal, te krappe zuigerspelingen en onkunde.
Zeker met de weinige kilometers die Eric maakt zou hij in lengte van jaren plezier moeten hebben.
Tuurlijk, uiteindelijk gaat alles stuk of raakt versleten.
Waarom zouden Kreidlers anders opnieuw gerestaureerd worden?! Niet omdat ze het eeuwige leven hebben, niks heeft dat, zelfs onze zon niet.
Kortom herpak en ga verder. Financieele tegenslagen horen echter helaas wel bij dat geexpermiteer, spreek uit ruime ervaring! Maar goed het bier in de kroeg is ook niet gratis
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60433
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 970 keren
- Ontvangen waarderingen: 2290 keren
Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden
Ik schrijf het juist voor mensen die blijven leuteren Pascal.nozems schreef: ↑11 aug 2019, 17:59 Vindt het wel weer geleuter, over dat opgevoerd rijden. Ja natuurlijk blijft ie als ie standaard is het langste heel, dat kan een kind van 3jaar nog wel invullen.
Maar een kreidler die max rond de 100km/h loopt kan veel, heel veel kilometers hebben, of het nou 50,60,80 of +90cc is dat maakt niet uit.
Het enige waar het waar het fout kan gaan; verkeerde afstelling, slecht of goedkoop materiaal, te krappe zuigerspelingen en onkunde.
Zeker met de weinige kilometers die Eric maakt zou hij in lengte van jaren plezier moeten hebben.
Tuurlijk, uiteindelijk gaat alles stuk of raakt versleten.
Waarom zouden Kreidlers anders opnieuw gerestaureerd worden?! Niet omdat ze het eeuwige leven hebben, niks heeft dat, zelfs onze zon niet.
Kortom herpak en ga verder. Financieele tegenslagen horen echter helaas wel bij dat geexpermiteer, spreek uit ruime ervaring! Maar goed het bier in de kroeg is ook niet gratis
Ik ben niet tegen opvoeren maar heb een bewuste keuze gemaakt na eigen ervaring.
Enzo
Laatst gewijzigd door Enzo-tvdzijden op 11 aug 2019, 22:45, 1 keer totaal gewijzigd.
- midde
- Berichten: 858
- Lid geworden op: 04 apr 2009, 17:32
- Locatie: almere
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 18 keren
Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden
Dat er mensen bij de Eifeltour met hun "oude" setje , geupgrade sets eruit blijven rijden heeft naar mij idee meer met stuurmanskunst en durf te maken dan de motor prestaties. In de eifel valt of staat het mee komen het meeste met de bochten snelheid en af en toe het rechte stuk, maar daar werd aan het einde meestal wel gewacht. Ook de voor jou beste plek (opeisen of gegund krijgen) speelt hier aardig in mee of je mee komt. Als vergelijk : ik heb in een zelfde groep als bv Wietse of Johan meer vermogen nodig om bij te blijven, puur en alleen dat hun snelheid in de bochten hoger is ( afgelopen jaar) in een klim of rechte stuk kon ik er weer bij komen doordat ik meer vermogen heb. Je bent in ieder geval weer rijdende.
Gr Thijs
Gr Thijs
-
- Eifeltour Rijder
- Berichten: 9314
- Lid geworden op: 19 aug 2008, 21:41
- Locatie: Nirvana
- Gegeven waarderingen: 949 keren
- Ontvangen waarderingen: 781 keren
Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden
Ik find met eigene ervaring moet je eerst ens tunen en wat veel km´s rijden tjerryEnzo-tvdzijden schreef: ↑11 aug 2019, 18:42
Ik schrijf het juist voor mensen die blijven leuteren Pascal.
Ik ben niet tegen opvoeren maar heb een bewuste keuze gemaakt na eigen ervaring.
Enzo
ik denk ook zelfs dat 6,25pk is alt hoog getuned.... so een kleen 50cc tje is voor mij ma een Mokick of Mofa.....
in de Historie van de 50cc class is toch over jaaren de pk´s elke 3-4 jaaren hoogder en hoogder gegaan.
Zelfs ma de krukas is altied so geblijven..... dus waren ook de Krukassen bij mijn "origineele" RS , 1981 was ik 16 jaar, alt naar 10.000 stuk geloopen....
en dat was 3x so....en ik hat veel probleemen met "Garantie" bij Kreidler...ook moet ik elke keer help van een advokaat erbij hebben ....
Ik rijd nu met mijn beetje snellere 60cc alt vanaf 2011 nu 14.000km. Da was een warmlooper op de testbank, anders nieks...
ik wissel wel de deelen bij begin van slijtage.... en niet als nieks meer draid....
2 Rito krukassen
4 Zuigers RSP....
deze heft Claus in het voorjaar 0,02mm gehont en weer op neuw met nieuwe RSP
2 Rito Krukassen, en 4 zuigers is toch nieks in 8 jaar, toch? dan moet je ens met een 250cc Moto Cross aan wedstrijden deelneemen.
Als het teveel geld is, ok, dan beeter ori 50cc. Dat kan toch ook goed???
bij mijn Fluor heb ik een 47er Wössner Zuiger erin, met Timing onder 180 graden ben ik 7694km gerijd...da was de zuigerveer versleeten. Heb wel direkt een nieuwe zuiger erin gebouwed voor 75€.
Ook was wat slijtage te finden in de Bigendlager van de Rito Drijfstang-Kit.... dus direkt een nieuwe Kit in de ori Krukas.....
En klaar weer voor 8000km
Is niet boes tegen je Tjerry, ma so ervaring heb je niet van het lezen ... , mijn meining... dat kan je niet over Forum leeren...ma lezen...
Warom ik heb getuned? Voor mij is toch 50cc de mooiste, ma is het echt keen plezier voor mij hier dan in de Eifel. Dat weeten Henk en Tjerry ja ook.... ook voor de kreidler is het dan geen plezier meer ....
Ik heb ook geen pezier aan Membraan of aan so en Bigbore wie Kiesler of De Jager cilinder.... sijn mij dan toch "to much"... ook mijn eigen meining.
Ma iederen kan met sijn eigen Kreidler maaken wat die wil... die heft die ja ook met sijn eigen Geld betaalt.....
en het hobby moet je plezier brengen...dat is toch de eerste prioritait... of niet?
je heb toch ook 9 en 12 PK KVV Cilinders op de plank liggen... mijn oude 9PK , is ook een echt betrouwbare cilinder, is die Michael Krupke 12 Jaar mee naar de werkplaats gerijd naar Köln ...
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60433
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 970 keren
- Ontvangen waarderingen: 2290 keren
Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden
Ik heb 2 jaar met een 4-poorter van Claus gereden. Was ook een cilinder met 188 gr. uitlaat en SP-60 uitlaat, twin-air.Eifelyeti schreef: ↑12 aug 2019, 10:45Ik find met eigene ervaring moet je eerst ens tunen en wat veel km´s rijden tjerryEnzo-tvdzijden schreef: ↑11 aug 2019, 18:42
Ik schrijf het juist voor mensen die blijven leuteren Pascal.
Ik ben niet tegen opvoeren maar heb een bewuste keuze gemaakt na eigen ervaring.
Enzo
ik denk ook zelfs dat 6,25pk is alt hoog getuned.... so een kleen 50cc tje is voor mij ma een Mokick of Mofa.....
Enzo
-
- Eifeltour Rijder
- Berichten: 9314
- Lid geworden op: 19 aug 2008, 21:41
- Locatie: Nirvana
- Gegeven waarderingen: 949 keren
- Ontvangen waarderingen: 781 keren
Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden
Ok, das wusste ich nicht....Enzo-tvdzijden schreef: ↑12 aug 2019, 10:55
Ik heb 2 jaar met een 4-poorter van Claus gereden. Was ook een cilinder met 188 gr. uitlaat en SP-60 uitlaat, twin-air.
Enzo
dacht je was altied een "Originalisti" ...
okay, 2 jaar is zeeker genoeg
heb je slechte ervaring ermee gehad ?
- b.bonk
- Berichten: 3693
- Lid geworden op: 29 jul 2015, 20:53
- Gegeven waarderingen: 234 keren
- Ontvangen waarderingen: 521 keren
Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden
de omslag van de vraag welke uitlaat zou je er op doen
naar dat snelle spul loopt iets eerder kapot en kost klappen geld.
zag ik ff niet aankomen, grappig hoe zo iets ineens uit de lucht komt vallen.
mvg bertus
naar dat snelle spul loopt iets eerder kapot en kost klappen geld.
zag ik ff niet aankomen, grappig hoe zo iets ineens uit de lucht komt vallen.
mvg bertus
-
- Berichten: 1004
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 17:28
- Locatie: Sint Isidorushoeve
- Gegeven waarderingen: 1 keer
- Ontvangen waarderingen: 25 keren
- Contacteer:
Re: Kreidler geinspireerd door andere forumleden
Heb je hier nu die Polini Carburateur op gezet?
Ik dacht het te zien op de foto's, wat zijn de ervaringen hier mee?
Ik dacht het te zien op de foto's, wat zijn de ervaringen hier mee?