Restauratie Kreidler TM 1969

Verslagen van restauraties, het volledig opknappen en opnieuw opbouwen van een Kreidler - Restoring a Kreidler
Bericht
Auteur
Frédéric
Berichten: 107
Lid geworden op: 31 dec 2015, 10:02
Locatie: Kortrijk
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Restauratie Kreidler TM 1969

#26 Bericht door Frédéric » 05 feb 2017, 17:10

Hallo,

Heb een tijdje niet kunnen verder doen aan mijn tm, heb het zeer druk gehad de laatste weken. Ondertussen heb ik dan nog de rs van mijn broer opgepoetst en klaar gezet voor het nieuwe seizoen, er komen nog nieuwe wielen onder met alu velgen en leleu trommels.
Vandaag wat verder gedaan aan de tm, blokje heb ik 5 jaar geleden voorzien van een bus tegen lekkage, ik denk er aan om een directe 5 bak eronder te hangen want deze schakelen vlotter.
Al het chroom wordt opnieuw gedaan, de alu delen zoals hendels worden keramisch gepolijst heeft een zeer mooi effect. De tank ligt al bij de spuiter, weet er iemand waar je nog goede plastic delen kunt kopen in antraciet?? De mijne zijn gescheurd, zou jammer zijn om deze terug te hangen.
Voor het baggagerekje en zadel heb ik nog niets passend gevonden...
Verdere zou ik zeggen de foto's spreken voor zichzelf.

mvg

Frédéric
Bijlagen
bedc1651349dc5e7fcbed7c7cd8ad1b3.jpg
bedc1651349dc5e7fcbed7c7cd8ad1b3.jpg (106.36 KiB) 5460 keer bekeken
ec72978e99b2a141423f8d79deedca86.jpg
ec72978e99b2a141423f8d79deedca86.jpg (49.99 KiB) 5460 keer bekeken
a1b042cdbc8bd5f839e6d94df8c126c3.jpg
a1b042cdbc8bd5f839e6d94df8c126c3.jpg (98.48 KiB) 5460 keer bekeken
92b94c6551f28db9f9227603b9f29dcb.jpg
92b94c6551f28db9f9227603b9f29dcb.jpg (80.46 KiB) 5460 keer bekeken
013d28b2a8762d77265eb9579aa72d84.jpg
013d28b2a8762d77265eb9579aa72d84.jpg (85.36 KiB) 5460 keer bekeken
9fb4dbe4628d9a737d8132a9b0f46585.jpg
9fb4dbe4628d9a737d8132a9b0f46585.jpg (49.61 KiB) 5460 keer bekeken
5a2cddb14b27c69af67f50bdaa187a2b.jpg
5a2cddb14b27c69af67f50bdaa187a2b.jpg (11.9 KiB) 5460 keer bekeken
1ec29fa1f0ecb1d16e86697a94db802a.jpg
1ec29fa1f0ecb1d16e86697a94db802a.jpg (44.05 KiB) 5460 keer bekeken

Frédéric
Berichten: 107
Lid geworden op: 31 dec 2015, 10:02
Locatie: Kortrijk
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Restauratie Kreidler TM 1969

#27 Bericht door Frédéric » 05 feb 2017, 17:13

vervolg
Bijlagen
eec108dd9eb164df1bb9b6d9d3721100.jpg
eec108dd9eb164df1bb9b6d9d3721100.jpg (63.62 KiB) 5458 keer bekeken
5dbec069a90c7d00bd5f38df0f3810fc.jpg
5dbec069a90c7d00bd5f38df0f3810fc.jpg (22.05 KiB) 5458 keer bekeken
0d0bf2f1a8bbd3f9b162263154f4b9b7.jpg
0d0bf2f1a8bbd3f9b162263154f4b9b7.jpg (38.64 KiB) 5458 keer bekeken
0b2a3e2f30d076376b45a60c8241a90c.jpg
0b2a3e2f30d076376b45a60c8241a90c.jpg (102.94 KiB) 5458 keer bekeken
bf8d16df25508b1c18db142bd40efbbe.jpg
bf8d16df25508b1c18db142bd40efbbe.jpg (31.86 KiB) 5458 keer bekeken
ab87729a13981eea6f95d4afe59d9475.jpg
ab87729a13981eea6f95d4afe59d9475.jpg (16.37 KiB) 5458 keer bekeken
VcyJwU.jpg
VcyJwU.jpg (29.71 KiB) 5458 keer bekeken

Frédéric
Berichten: 107
Lid geworden op: 31 dec 2015, 10:02
Locatie: Kortrijk
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Restauratie Kreidler TM 1969

#28 Bericht door Frédéric » 30 apr 2017, 11:16

Hallo,

Heb de laatste tijd niet echt kunnen door werken aan de tm, heb alles al klaar gemaakt voor te spuiten.
De bouten en moeren zijn binnen om te verzinken, al het chroom wordt opnieuw verchroomd.
De aluminium onderdelen breng ik binnen om keramisch te polijsten heb ik al eerder gedaan en het resultaat is beter dan gewoon polijsten.
Ik heb de tank al gespoten, ziet er geweldig uit!
Hier enkele afbeeldingen.

mvg

Frédéric
Bijlagen
gfgsdf.jpg
gfgsdf.jpg (94.52 KiB) 5249 keer bekeken
fsdgdf.jpg
fsdgdf.jpg (76.78 KiB) 5249 keer bekeken
etrgergfds.jpg
etrgergfds.jpg (108.61 KiB) 5250 keer bekeken

Frédéric
Berichten: 107
Lid geworden op: 31 dec 2015, 10:02
Locatie: Kortrijk
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Restauratie Kreidler TM 1969

#29 Bericht door Frédéric » 30 apr 2017, 11:22

Hier de gespoten tank
Bijlagen
nbn,n,.jpg
nbn,n,.jpg (63.26 KiB) 5249 keer bekeken
knhbnkn.jpg
knhbnkn.jpg (40.33 KiB) 5249 keer bekeken
khjhkhj.jpg
khjhkhj.jpg (42.67 KiB) 5249 keer bekeken
gbfjgf.jpg
gbfjgf.jpg (52.81 KiB) 5249 keer bekeken
bnknk.jpg
bnknk.jpg (59.09 KiB) 5249 keer bekeken

gino
Berichten: 170
Lid geworden op: 13 okt 2010, 12:46
Locatie: Kieldrecht (België)
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Restauratie Kreidler TM 1969

#30 Bericht door gino » 30 apr 2017, 11:44

Netjes, goe bezig man :clap

Gebruikersavatar
Caspar
Berichten: 9050
Lid geworden op: 10 sep 2002, 14:43
Locatie: Zuid-Oost Limburg
Has thanked: 5 times
Been thanked: 4 times

Re: Restauratie Kreidler TM 1969

#31 Bericht door Caspar » 30 apr 2017, 21:07

Tank blinkt als een nieuwe , complimenten.
Lijkt iets witter dan voorheen ?

Frédéric
Berichten: 107
Lid geworden op: 31 dec 2015, 10:02
Locatie: Kortrijk
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Restauratie Kreidler TM 1969

#32 Bericht door Frédéric » 01 mei 2017, 09:45

Hallo,

Op foto lijkt hij inderdaad witter maar is hij zeker niet.

mvg

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 47964
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Has thanked: 17 times
Been thanked: 36 times

Re: Restauratie Kreidler TM 1969

#33 Bericht door Enzo-tvdzijden » 01 mei 2017, 10:14

Frédéric schreef:Hallo,

Op foto lijkt hij inderdaad witter maar is hij zeker niet.

mvg
Rijden duizenden auto's met deze kleur.

Enzo

Frédéric
Berichten: 107
Lid geworden op: 31 dec 2015, 10:02
Locatie: Kortrijk
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Restauratie Kreidler TM 1969

#34 Bericht door Frédéric » 03 mei 2017, 18:27

Hallo,

Al de onderdelen terug gehad van de verzinker, ziet er terug nieuw uit.
Heb ook wat motor steuntjes laten doen, nu nog wachten op het spuitwerk en chroom zodat we terug kunnen monteren.

mvg

Frédéric
Bijlagen
hgfh.jpg
hgfh.jpg (66.42 KiB) 5180 keer bekeken
hghf.jpg
hghf.jpg (78.99 KiB) 5180 keer bekeken
ghfgf.jpg
ghfgf.jpg (91.65 KiB) 5180 keer bekeken
gfhgfh.jpg
gfhgfh.jpg (83.47 KiB) 5180 keer bekeken
gfhgf.jpg
gfhgf.jpg (85.98 KiB) 5180 keer bekeken
gfh.jpg
gfh.jpg (56.55 KiB) 5180 keer bekeken
gfdgh.jpg
gfdgh.jpg (97.32 KiB) 5180 keer bekeken
gfdf.jpg
gfdf.jpg (109.61 KiB) 5180 keer bekeken

Frédéric
Berichten: 107
Lid geworden op: 31 dec 2015, 10:02
Locatie: Kortrijk
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Restauratie Kreidler TM 1969

#35 Bericht door Frédéric » 03 mei 2017, 18:28

enkele steuntjes
Bijlagen
fghgf.jpg
fghgf.jpg (69.16 KiB) 5180 keer bekeken

b.bonk
Berichten: 959
Lid geworden op: 29 jul 2015, 20:53
Has thanked: 3 times
Been thanked: 5 times

Re: Restauratie Kreidler TM 1969

#36 Bericht door b.bonk » 03 mei 2017, 18:44

mooi hoor.
maar dat vliegwiel deksel had misschien een hamertje mogen zien !
en parker plaatjes opnieuw laten verzinken is misschien iets over de top.
mvg bertus

Frédéric
Berichten: 107
Lid geworden op: 31 dec 2015, 10:02
Locatie: Kortrijk
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Restauratie Kreidler TM 1969

#37 Bericht door Frédéric » 14 mei 2017, 18:44

Hallo,



Dit weekend weer een beetje verder gedaan aan de TM. Blokje volledig gereinigd en ontvet, gestraald met wallnoot en erna nog een goed uur in het ultrasoon bad gelegen, ziet er terug als nieuw uit.

Had eingelijk het gedacht om er een directe 5 bak in te plaatsen maar heb er geen liggen die op smal staan.

Krukas heb ik voorzien van een nieuwe rito drijfstang, nieuwe bussen, lagers, keerringen, ect..

Volgende week komt de cilinder er terug op die heeft een nieuwe nicaseal laag gekregen en nos mahle zuiger.



mvg



Frédéric
Bijlagen
1.jpg
1.jpg (97.63 KiB) 5108 keer bekeken
2.jpg
2.jpg (103.33 KiB) 5108 keer bekeken
3.jpg
3.jpg (101.07 KiB) 5108 keer bekeken
4.jpg
4.jpg (102.21 KiB) 5108 keer bekeken
5.jpg
5.jpg (104.45 KiB) 5108 keer bekeken
6.jpg
6.jpg (111.23 KiB) 5108 keer bekeken
7.jpg
7.jpg (104.11 KiB) 5108 keer bekeken
8.jpg
8.jpg (81.7 KiB) 5108 keer bekeken

Frédéric
Berichten: 107
Lid geworden op: 31 dec 2015, 10:02
Locatie: Kortrijk
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Restauratie Kreidler TM 1969

#38 Bericht door Frédéric » 14 mei 2017, 18:45

vervolg
Bijlagen
9.jpg
9.jpg (122.98 KiB) 5108 keer bekeken
10.jpg
10.jpg (93.58 KiB) 5108 keer bekeken
11.jpg
11.jpg (69.32 KiB) 5108 keer bekeken
12.jpg
12.jpg (90.63 KiB) 5108 keer bekeken
13.jpg
13.jpg (98.4 KiB) 5108 keer bekeken
14.jpg
14.jpg (91.46 KiB) 5108 keer bekeken
15.jpg
15.jpg (90.96 KiB) 5108 keer bekeken
16.jpg
16.jpg (82.78 KiB) 5108 keer bekeken

Frédéric
Berichten: 107
Lid geworden op: 31 dec 2015, 10:02
Locatie: Kortrijk
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Restauratie Kreidler TM 1969

#39 Bericht door Frédéric » 14 mei 2017, 18:46

vervolg
Bijlagen
17.jpg
17.jpg (66.21 KiB) 5108 keer bekeken
18.jpg
18.jpg (61.51 KiB) 5108 keer bekeken
19.jpg
19.jpg (74.11 KiB) 5108 keer bekeken
20.jpg
20.jpg (71.98 KiB) 5108 keer bekeken
21.jpg
21.jpg (84.37 KiB) 5108 keer bekeken
22.jpg
22.jpg (39.1 KiB) 5108 keer bekeken
23.jpg
23.jpg (81.05 KiB) 5108 keer bekeken
24.jpg
24.jpg (78.45 KiB) 5108 keer bekeken

Frédéric
Berichten: 107
Lid geworden op: 31 dec 2015, 10:02
Locatie: Kortrijk
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Restauratie Kreidler TM 1969

#40 Bericht door Frédéric » 14 mei 2017, 18:47

vervolg
Bijlagen
25.jpg
25.jpg (81.42 KiB) 5108 keer bekeken
26.jpg
26.jpg (79.05 KiB) 5108 keer bekeken
27.jpg
27.jpg (82.67 KiB) 5108 keer bekeken
28.jpg
28.jpg (78.39 KiB) 5108 keer bekeken

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 47964
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Has thanked: 17 times
Been thanked: 36 times

Re: Restauratie Kreidler TM 1969

#41 Bericht door Enzo-tvdzijden » 14 mei 2017, 18:51

Mooi gedaan hoor.

Enzo

Gebruikersavatar
Leopold Hogenhuis
Berichten: 1844
Lid geworden op: 15 nov 2004, 13:02
Locatie: Bilzen B
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contacteer:

Re: Restauratie Kreidler TM 1969

#42 Bericht door Leopold Hogenhuis » 14 mei 2017, 20:11

Prachtig Frédéric ,

Hééél netjes !

Gebruikersavatar
Caspar
Berichten: 9050
Lid geworden op: 10 sep 2002, 14:43
Locatie: Zuid-Oost Limburg
Has thanked: 5 times
Been thanked: 4 times

Re: Restauratie Kreidler TM 1969

#43 Bericht door Caspar » 14 mei 2017, 20:56

Goed bezig.
Ik heb alleen wat twijfel over het galvaniseren van bepaalde blokdelen.
Met name de geharde stalen delen kunnen daar niet altijd goed tegen.

Frédéric
Berichten: 107
Lid geworden op: 31 dec 2015, 10:02
Locatie: Kortrijk
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Restauratie Kreidler TM 1969

#44 Bericht door Frédéric » 14 mei 2017, 21:08

Hallo,

Nog geen slechte ervaringen mee gehad.

Mvg

Gebruikersavatar
Flocke
Berichten: 589
Lid geworden op: 10 apr 2016, 23:09
Locatie: Teutoburger Wald (D)
Has thanked: 9 times
Been thanked: 16 times

Re: Restauratie Kreidler TM 1969

#45 Bericht door Flocke » 14 mei 2017, 21:30

Ja, gute Arbeit, auch in den Details, wie die Verwendung der originalen Schrauben, das mache ich auch so.

Aber ich muß mich auch Caspars Bemerkung anschließen. Ich verstehe nicht, wozu man die Getriebeteile verzinken muß, die die ganze Zeit im Öl laufen, da hat man doch keine Korrosionsprobleme. Ich würde das nicht machen, weil es erstens nicht original ist und zweitens eigentlich nichts bringt, sondern meines Erachtens eher Nachteile hat.

Schrauben ab Festigkeitsklasse 10.9 werden in der Automobilindustrie z.B. auch nicht galvanisch verzinkt (dazu gibt es Vorschriften), da bei höheren Festigkeiten die Gefahr der Wasserstoffversprödung bei galvanischen Verfahren steigt, es kann also zu Material-Brüchen kommen (in Deinem Fall vielleicht die Kickstarterfeder, die ja durchaus schon mal bricht). Statt dessen werden höherfeste Bauteile dann im Schleuderverfahren (Trommel) beschichtet (eine Art Lack).

Gruß

Carsten


Quelle wikipedia:

"Wasserstoffversprödung bei Stahl:

Höherfeste Stähle mit einem hohen Martensitgehalt und einer Streckgrenze größer ca. 800 MPa sind besonders gefährdet, durch die Wasserstoffversprödung geschädigt zu werden.

Die Wasserstoffversprödung tritt insbesondere beim Schweißen und beim galvanischen Verzinken von Stählen mit hoher Zugfestigkeit (z. B. Schrauben ab Festigkeitsklasse 10.9 und höher) auf. Der Wasserstoff wird an dem kathodisch geschalteten Stahl gebildet und diffundiert in den Stahl. Damit die Schraube den Wasserstoff wieder abgibt, muss sie umgehend einer mehrstündigen Wärmebehandlung bei ca. 200–300 °C (Wasserstoffarmglühen, auch Tempern oder Anlassen genannt) unterzogen werden. Da Wasserstoff schon bei geringen Temperaturen eine hohe Diffusionsgeschwindigkeit aufweist, ist es möglich, bei Temperaturen von bis zu 200 °C den Wasserstoff aus dem Stahl auszutreiben, ohne ihn metallurgisch zu verändern."


"Federstahl:

Federstahl ist ein Stahl, der im Vergleich zu anderen Stählen eine höhere Festigkeit besitzt. Es gibt viele Anwendungen von Federstahl, z. B. sind die Federn in Fahrwerken von Kraftfahrzeugen aus Federstahl hergestellt, aber auch die kleine Feder, die die Wäscheklammern zusammendrückt. Auch moderne kampftaugliche Schaukampfschwerter werden aus Federstahl hergestellt.

Jedes Bauteil kann bis zu einer durch den Werkstoff bestimmten Spannung (Elastizitätsgrenze) verformt werden, um danach ohne bleibende Verformung elastisch in den Ausgangszustand zurückzukehren. Die Werkstoffeigenschaft, die das ermöglicht, ist die Elastizität. Darüber hinausgehende Verformungen führen zu plastischer Deformation.

Beispielsweise hat der Federstahl 38Si7 eine Elastizitätsgrenze von mindestens 1150 N/mm² (bei einer Zugfestigkeit von 1300 bis 1600 N/mm²), verglichen mit 235 N/mm² bei dem Baustahl S235JR (Zugfestigkeit 360 N/mm²). Der maßgebliche Unterschied ist hierbei das Streckgrenzenverhältnis, d. h. das Verhältnis von Streckgrenze zu Zugfestigkeit des Werkstoffs, welches bei Federstählen üblicherweise im Bereich > 85 % liegt."

Gebruikersavatar
Caspar
Berichten: 9050
Lid geworden op: 10 sep 2002, 14:43
Locatie: Zuid-Oost Limburg
Has thanked: 5 times
Been thanked: 4 times

Re: Restauratie Kreidler TM 1969

#46 Bericht door Caspar » 15 mei 2017, 18:31

Genau deiner Meinung.

Frédéric
Berichten: 107
Lid geworden op: 31 dec 2015, 10:02
Locatie: Kortrijk
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Restauratie Kreidler TM 1969

#47 Bericht door Frédéric » 15 mei 2017, 19:10

Flocke schreef:Ja, gute Arbeit, auch in den Details, wie die Verwendung der originalen Schrauben, das mache ich auch so.

Aber ich muß mich auch Caspars Bemerkung anschließen. Ich verstehe nicht, wozu man die Getriebeteile verzinken muß, die die ganze Zeit im Öl laufen, da hat man doch keine Korrosionsprobleme. Ich würde das nicht machen, weil es erstens nicht original ist und zweitens eigentlich nichts bringt, sondern meines Erachtens eher Nachteile hat.

Schrauben ab Festigkeitsklasse 10.9 werden in der Automobilindustrie z.B. auch nicht galvanisch verzinkt (dazu gibt es Vorschriften), da bei höheren Festigkeiten die Gefahr der Wasserstoffversprödung bei galvanischen Verfahren steigt, es kann also zu Material-Brüchen kommen (in Deinem Fall vielleicht die Kickstarterfeder, die ja durchaus schon mal bricht). Statt dessen werden höherfeste Bauteile dann im Schleuderverfahren (Trommel) beschichtet (eine Art Lack).

Gruß

Carsten


Quelle wikipedia:

"Wasserstoffversprödung bei Stahl:

Höherfeste Stähle mit einem hohen Martensitgehalt und einer Streckgrenze größer ca. 800 MPa sind besonders gefährdet, durch die Wasserstoffversprödung geschädigt zu werden.

Die Wasserstoffversprödung tritt insbesondere beim Schweißen und beim galvanischen Verzinken von Stählen mit hoher Zugfestigkeit (z. B. Schrauben ab Festigkeitsklasse 10.9 und höher) auf. Der Wasserstoff wird an dem kathodisch geschalteten Stahl gebildet und diffundiert in den Stahl. Damit die Schraube den Wasserstoff wieder abgibt, muss sie umgehend einer mehrstündigen Wärmebehandlung bei ca. 200–300 °C (Wasserstoffarmglühen, auch Tempern oder Anlassen genannt) unterzogen werden. Da Wasserstoff schon bei geringen Temperaturen eine hohe Diffusionsgeschwindigkeit aufweist, ist es möglich, bei Temperaturen von bis zu 200 °C den Wasserstoff aus dem Stahl auszutreiben, ohne ihn metallurgisch zu verändern."


"Federstahl:

Federstahl ist ein Stahl, der im Vergleich zu anderen Stählen eine höhere Festigkeit besitzt. Es gibt viele Anwendungen von Federstahl, z. B. sind die Federn in Fahrwerken von Kraftfahrzeugen aus Federstahl hergestellt, aber auch die kleine Feder, die die Wäscheklammern zusammendrückt. Auch moderne kampftaugliche Schaukampfschwerter werden aus Federstahl hergestellt.

Jedes Bauteil kann bis zu einer durch den Werkstoff bestimmten Spannung (Elastizitätsgrenze) verformt werden, um danach ohne bleibende Verformung elastisch in den Ausgangszustand zurückzukehren. Die Werkstoffeigenschaft, die das ermöglicht, ist die Elastizität. Darüber hinausgehende Verformungen führen zu plastischer Deformation.

Beispielsweise hat der Federstahl 38Si7 eine Elastizitätsgrenze von mindestens 1150 N/mm² (bei einer Zugfestigkeit von 1300 bis 1600 N/mm²), verglichen mit 235 N/mm² bei dem Baustahl S235JR (Zugfestigkeit 360 N/mm²). Der maßgebliche Unterschied ist hierbei das Streckgrenzenverhältnis, d. h. das Verhältnis von Streckgrenze zu Zugfestigkeit des Werkstoffs, welches bei Federstählen üblicherweise im Bereich > 85 % liegt."

Hallo,

Ik ben akkoord met je opmerking, de reden waarom ik dit doe is simpel. De bewegende as zit inderdaad in het oliebad en kan niet roesten, maar het gedeelte die aan de buitenzijde zit wel, dus als ik deze polijst met de draaibank zal deze na verloop van tijd beginnen roesten. Ook rijdt ik zelden tot nooit met mijn kreidlers dus de kans is nog groter.
Ik doe dit al enkele jaren, enkel de kickstartas, schakelas en meenemer worden verzonken. De veer wordt achteraf vernieuwd. Nog geen breuken gehad.
En moest dit toch breken heb ik nog een hoop reserve blokken die ik er onder kan hangen :D :D

mvg

Frédéric

Frédéric
Berichten: 107
Lid geworden op: 31 dec 2015, 10:02
Locatie: Kortrijk
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Restauratie Kreidler TM 1969

#48 Bericht door Frédéric » 15 mei 2017, 19:13

Hallo,

Vandaag de cilinder terug, is voorzien van een nieuwe nicaseal laag. De wand was eingelijk niet versleten maar beter dat het nu gedaan wordt dan later.
Carburateur is volledig gereviseerd en nos spruitstuk.

mvg

Frédéric
Bijlagen
1.jpg
1.jpg (33.54 KiB) 5001 keer bekeken
2.jpg
2.jpg (81.97 KiB) 5001 keer bekeken
3.jpg
3.jpg (103.68 KiB) 5001 keer bekeken
4.jpg
4.jpg (75.36 KiB) 5001 keer bekeken
5.jpg
5.jpg (57.45 KiB) 5001 keer bekeken
6.jpg
6.jpg (86.54 KiB) 5001 keer bekeken
7.jpg
7.jpg (74.4 KiB) 5001 keer bekeken
8.jpg
8.jpg (94.06 KiB) 5001 keer bekeken

Frédéric
Berichten: 107
Lid geworden op: 31 dec 2015, 10:02
Locatie: Kortrijk
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Restauratie Kreidler TM 1969

#49 Bericht door Frédéric » 15 mei 2017, 19:14

vervolg
Bijlagen
9.jpg
9.jpg (84.69 KiB) 5000 keer bekeken
10.jpg
10.jpg (80 KiB) 5000 keer bekeken
11.jpg
11.jpg (90.22 KiB) 5000 keer bekeken

Frédéric
Berichten: 107
Lid geworden op: 31 dec 2015, 10:02
Locatie: Kortrijk
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Restauratie Kreidler TM 1969

#50 Bericht door Frédéric » 15 mei 2017, 19:15

En er moet nog het juiste boutje op de spanring komen van de luchtfilter

Plaats reactie